quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:22 schreef Modus het volgende:
Coming soon:
[afbeelding]
Cactus Safari Pack.
Het kan dus niet zo zijn dat een vriend van mij die al heeft? Of heeftie dan fakes?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Snever het volgende:
Hella Hella
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja daar is ie dan de nieuwe C-Mon and Kypski dunk...Dropt 7 Juni officieel in Utrecht en zal daarna ook bij ons (FRISCO)uitkomen een goede colorway plus some good materials check ze en support die Hollandse Shit
Die MOET ik hebben![]()
Dat zijn dan Fakes jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:15 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Het kan dus niet zo zijn dat een vriend van mij die al heeft? Of heeftie dan fakes?.
Sorry, maar ik irriteer me nogal aan deze uitspraak. Denk dat Modus toch net even wat langer into sneakers is dan jij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Snever het volgende:
[..]
Omdat je de ''feeling'' niet hebt die veel van ons wel hebben
-edit: je bent te laat voor de beefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef berent het volgende:
[..]
Sorry, maar ik irriteer me nogal aan deze uitspraak. Denk dat Modus toch net even wat langer into sneakers is dan jij.
Beetje hip doen met SB's en meteen denken dat je helemaal het mannetje bent. Jij hebt duidelijk nog een hoop te leren.
Mij boeit het vrij weinig hoe lmtd edition die is of wat dan ook, ik vind de kleurstelling gewoon heel vet, hoeveel zal die gaan kosten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Snever het volgende:
Hella Hella
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja daar is ie dan de nieuwe C-Mon and Kypski dunk...Dropt 7 Juni officieel in Utrecht en zal daarna ook bij ons (FRISCO)uitkomen een goede colorway plus some good materials check ze en support die Hollandse Shit
Die MOET ik hebben![]()
als je echt niets kan vinden, doorrijden naar Roermond. Adidas Outlet heeft wel kleurrijke Adidas kicks.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef foktastisch het volgende:
Weet iemand waar ze kleurrijke leuke adidassen verkopen in Brabant?
Zo'n winkel bijvoorbeeld waar ik wel eens ben geweest in Utrecht, sub zero (of frontrunner) Daar hadden ze echt vette adidassen, maar dat is echt ver rijden vanaf hier
Ik heb heel Den Bosch al gehad (Pleisure, Sneakers, Prosport en allerlei schoenenzaken)
Haha, thanks!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Snever het volgende:
Nog meer mensen die bovenstaande schoen willen hebben en die niet dichtbij wonen?
Ze komen bij Frisco toch? Dan woon ik dichtbij genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Snever het volgende:
Nog meer mensen die bovenstaande schoen willen hebben en die niet dichtbij wonen?
jep.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze komen bij Frisco toch? Dan woon ik dichtbij genoeg.
hey Snever, ik heb misschien een hookup nodig. Maar ik ga morgen eerst outlawz bellen om te vragen ze die C&K's ook krijgen, anders een 10.5 voor mij. Je hoort nog wel van mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Snever het volgende:
Ok, zal daar tegen die tijd eens gaan kijken, is toch vlakbij.quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Snever het volgende:
goede reden om éindelijk een keer naar Delft te gaan om Floyd ff gedag te zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:28 schreef thaWarhead het volgende:
Outlawz krijgt ze, had het er eerder deze week met Floyd nog over.
Yepquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Snever het volgende:
Moet dat kosten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:28 schreef Modus het volgende:
In die Cactus Safari Pack zit ook een Stab trouwens:
[afbeelding]
+ een Air Assault Low en een Foamposite 1.
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit plaatjes aangepast
50 motherfokking eurotjes maar voor die reeboks?? ik vind ze zeker vet. ziujn ze nog niet in maat 9,5 te scoren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wacht maar tot ik ze rock met mn dikke fluoriserend rose triple5soul overhemd (ja daar komen ooit weleens fotos van)
sample maatje, dus alleen in 9. Zijn mij helaas dus iets te groot (heb 8,5) maar daar hoor je me niet over malen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:22 schreef jovink het volgende:
[..]
50 motherfokking eurotjes maar voor die reeboks?? ik vind ze zeker vet. ziujn ze nog niet in maat 9,5 te scoren?
rrr beter droppen die niet deze maand, want dan wordt wel erg extreem duur voor mequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:28 schreef Modus het volgende:
In die Cactus Safari Pack zit ook een Stab trouwens:
[afbeelding]
+ een Air Assault Low en een Foamposite 1.
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit plaatjes aangepast
Lijken wel Stabbsquote:Op zondag 27 mei 2007 16:29 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik ben opzoek naar de volgende sneaker in Nederland
[afbeelding]
klik hier
Heb al verschillende sites afgezocht maar niemand die ze hebben.
Iemand idee waar ik deze kan krijgen
Wil echt graag een prijs weten, zo'n pack is echt te dikquote:Op zondag 27 mei 2007 17:41 schreef Modus het volgende:
Hmm ze blijken toch wit te zijn??
[afbeelding]
Ik moet ze laten versturen. Roermond is voor mij een beetje te ver.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Outlet in Roermond kan je ze halen voor een prikkie. SHOOTO had fotos van de clydes die ze daar hebben als ik me niet vergis.
misschien kan je solebox.de proberen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:26 schreef unioz het volgende:
[..]
Ik moet ze laten versturen. Roermond is voor mij een beetje te ver.
Nike Dynastyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef klaasvs31 het volgende:
weet iemand wat voor nike's dit zijn??? (linker)
[afbeelding]
http://www.redbrick.dcu.ie/help/reference/colors/quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
je hebt het nog opgezocht ook?
Veeeetquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Veeeethebben ze die ook in het 'laag'? De kleuren zijn erg vet.
Die Reeboks van de vorige pag. zijn ook erg vet.
Even een crosspost met het 'ik zoek een kledingstuk' topic:
Ik ben op zoek naar deze Adidasjes. Het is het model ZXZ Plus en dan de suede uitvoering:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |