quote:
oh dan heb ik je vast wel eens gepwned!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:10 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb wel eens op jullie sever gespeeld
ik heet murp@fok.nl
Australiequote:Op maandag 7 mei 2007 23:17 schreef BattleLies het volgende:
tvp ...
Jp dus zijn vliegtuig naar Sydney gemist!! De vlucht naar Londen vanuit A'dam had enorm vertraging. Gelukkig kon hij heel snel op een andere vlucht gezet worden, die 20 minuten later vertrok met een tussenstop in Hong Kong (als ik het goed gehoord heb). Pfieuw! Nu kan hij lekker slapen!
Moet ik ook maar eens gaan doen dan
10 nachten te gaan ...![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:17 schreef BattleLies het volgende:
tvp ...
Jp dus zijn vliegtuig naar Sydney gemist!! De vlucht naar Londen vanuit A'dam had enorm vertraging. Gelukkig kon hij heel snel op een andere vlucht gezet worden, die 20 minuten later vertrok met een tussenstop in Hong Kong (als ik het goed gehoord heb). Pfieuw! Nu kan hij lekker slapen!
Moet ik ook maar eens gaan doen dan
10 nachten te gaan ...![]()
Dat jouw relatie nou niet meer is dan seks wil niet zeggen dat dat bij elk stel zo is ...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:21 schreef escape_nl het volgende:
Pak een vibo
haha ach ... je mag zijn baan wel overnemen!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:21 schreef Viro het volgende:
[..]
AustralieWil ik heel graag naar toe
![]()
Jp maakt mij jaloers![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gecopy pastaat. Maar ik denk dat ik wel weet waar het probleem ligt.
Het zijn niet de pinda's.
Wou je zeggen dat er meer is dan??quote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat jouw relatie nou niet meer is dan seks wil niet zeggen dat dat bij elk stel zo is ...![]()
[..]
haha ach ... je mag zijn baan wel overnemen!
Hmm zou hij dat erg vinden denk je, alleen zou ik niet terug komen van australiequote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat jouw relatie nou niet meer is dan seks wil niet zeggen dat dat bij elk stel zo is ...![]()
[..]
speeltjes zijn heel normaal hoor, tis geen 1970 meer, het is een aanvulling op je sekslevenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
[..]
Hij krijgt toch een nieuwe baan dus hem maakt t niet uit wie hem overneemtquote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Hmm zou hij dat erg vinden denk je, alleen zou ik niet terug komen van australie![]()
![]()
![]()
Je snapt best wat ik bedoel ...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef escape_nl het volgende:
[..]
speeltjes zijn heel normaal hoor, tis geen 1970 meer, het is een aanvulling op je seksleven
Hmm je brengt me op een ideequote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hij krijgt toch een nieuwe baan dus hem maakt t niet uit wie hem overneemt
Sparen voor een enkeltje kan natuurlijk ook![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef escape_nl het volgende:
[..]
speeltjes zijn heel normaal hoor, tis geen 1970 meer, het is een aanvulling op je seksleven
Jullie gingen toch naar dat WRC toe.??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef Mr_Baus het volgende:
zoiets gebeurt nou nooit na een autorace ofzo heh
Als Ferdi daar gaat streaken dan zullen er vast wel rellen komen jaquote:
Dan moet je zorgen dat die niet los loopt..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als Ferdi daar gaat streaken dan zullen er vast wel rellen komen ja![]()
Zet je mijn olijfboompje morgen alvast weer klaar..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:45 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
signing off
morgen lekker weer in de regen zingen!![]()
![]()
Zingen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:45 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
signing off
morgen lekker weer in de regen zingen!![]()
![]()
Ja dagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:14 schreef Mr_Baus het volgende:
Als Ferdi daar gaat streaken dan zullen er vast wel rellen komen ja![]()
quote:
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.quote:
Ik heb wel eens iemand horen praten over knuffelenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:32 schreef Heintje het volgende:
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Ohw wacht, daar heb ik ook wel eens iets over gelezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand horen praten over knuffelen
ja! singing in the rain weet je welquote:
Hey, de mensen willen wat zien natuurlijk..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja dagLies maakt alleen maar macro foto's, dan ga ik dus echt niet streaken.
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:04 schreef ursel het volgende:
Vraag maar aan foxy of tie het je ff wil leren..![]()
Hold your PKM up high and don't be afraid...quote:
And don`t be afraid for Silversharkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Hold your PKM up high and don't be afraid...
Wasda...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:17 schreef FJD het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-348901332221784833&q=ynwa&pl=true
Volgend seizoen toch maar een keer naar toe
Liverpool-Chelsea 2005quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:18 schreef ursel het volgende:
Wasda...
* ursel kijkt geen filmpjes op zijn werk..![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:24 schreef Keltie het volgende:
tralala
Ooee.. moeten we idd keertje doen.. maar nu nog maar ff niet..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Liverpool-Chelsea 2005
You'll never walk alone
Speellijst is nog niet gepubliceerd. Moet wel een dezer dagen komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:26 schreef ursel het volgende:
Hoe zit ut eigenlijk met die Finkers meet..
Gaat er 1 iemand achter de kaarten aan..
Dacht dat de kaartverkoop vandaag van start ging namelijk..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Speellijst is nog niet gepubliceerd. Moet wel een dezer dagen komen
Liverpool doen we volgend jaar wel een keer
Voor Nijmegen wel maar voor de rest moet de speellijst nog komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:30 schreef ursel het volgende:
Dacht dat de kaartverkoop vandaag van start ging namelijk..![]()
OOohhh.. dan is er niks aan het handje..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor Nijmegen wel maar voor de rest moet de speellijst nog komen
Iedereen die zich heeft ingeschreven op www.bandoffokkers.nl krijgt vanzelf een mailtje als het binnen isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:38 schreef ursel het volgende:
Dan hoor ik wel wanneer het zover is..![]()
Ga ff kijken of er nog werk is..![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:25 schreef ursel het volgende:
[..].. Onze hooligan kent de tekst niet eens...
Moet er echt elke 10 minuten gepost worden?quote:
anders rot je nu gewoon ff op naar je eigen SC topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Moet er echt elke 10 minuten gepost worden?
Je bent anders goed bezigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef Heintje het volgende:
Anders zouden we wel slowchat heten.. Alleen slow gaat het hier niet dus ja.. 10 minuten is de target.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
anders rot je nu gewoon ff op naar je eigen SC topic![]()
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent anders goed bezigJe gaat er echt voor he om volgende maand op 1 te staan?
Daarmee bouw je natuurlijk wel weer een nieuwe reputatie op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Reputaties zijn er om naar de kanker te helpen
ow, heb je nu ook veel geleerd??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Idioot zware cursus en in totaal over de hele dag 5.5 uur file..
Dat heb ik jouw ook ooit proberen te leren.quote:
Volgende keer met de trein gaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
ow, heb je nu ook veel geleerd??
Als ik klik dan gebeurt er nietsquote:
quote:
Ik ga Heintje echt geen brief schrijven hoor..quote:
Ik vond de laatste twee geen toevoeging hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat heb ik jouw ook ooit proberen te leren.
Ik weet ook wel hoe de edit werkt.
Alleen deze situatie leek mee meer geschikt voor losse posts
BAN!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Reputaties zijn er om naar de kanker te helpen
Dat file rijden best wel saai is..quote:
Dat weet ik inmiddels ook wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga Heintje echt geen brief schrijven hoor..
Hij kan toch ook hier lezen dat we hem niet willen..
Ik vond ze wel grappig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond de laatste twee geen toevoeging hebben.
Wat boeit mij dat wat jij wilt? Iedereen is hier nog steeds welkom. Die discussie hebben we al eens gevoerd, weet je nog?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga Heintje echt geen brief schrijven hoor..
Hij kan toch ook hier lezen dat we hem niet willen..
Zo als het er nou naar uitziet jagen ijsmeis en ik juist julie weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
Kom op mannen niet zo kinderachtigEr komen wel vaker mensen langs die niet zo geliefd zijn maar dat betekent nog niet dat je ze weg zou moeten jagen
Beetje lief zijn voor elkaar
Dan is t maar te hopen voor je dat je t goed kunt vinden met ijsmeisquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef Heintje het volgende:
Zo als het er nou naar uitziet jagen ijsmeis en ik juist julie weg.
quote:Frage: Wird es noch einen weiteren Patch geben?
Antwort: Es ist ein Patch in Arbeit ;-)
Beetje sonde voeding in de sportschool en je kan een behoorlijke tijd door gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 18:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil nu sporten, maar heb honger![]()
We zien wel waar het schip strand
Als ik nu ga sporten kan ik tenminste nog het snooker zien
Altijd gezellig eten op het pleinquote:
Niet gamen op Neudequote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef FJD het volgende:
GAM meeting in Utrecht maar goed er komen nu al 5 BoFers geloof ik dus tis meer een GAM/BoF meet
Gewoon 's middags een biertje drinken en daarna voor de liefhebbers een hapje eten
Het bier kan het ook niet zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb gewoon gecopy pastaat. Maar ik denk dat ik wel weet waar het probleem ligt.
Het zijn niet de pinda's.
Dan zouden er ook nog onderbouwde resultaten zijn gepubliceerdquote:Op maandag 7 mei 2007 23:44 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sorry hoorMaar het staat er ook echt zo wetenschappelijk en deskundig
![]()
Ursel kijkt niet naar filmpjes maar naar werk.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:18 schreef ursel het volgende:
Wasda...
* ursel kijkt geen filmpjes op zijn werk..![]()
Welke reputatie.quote:
File rijden saai? Had je niets om je heen te kijken, of zag je alleen maar saaie mannen in saaie pakken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:13 schreef ursel het volgende:
Dat file rijden best wel saai is..
Cursus ging in vliegende vaart weer verder.. Ben nog bezig met verwerken ervan..
Is het jachtseizoen open dan en heb je een vergunning?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zo als het er nou naar uitziet jagen ijsmeis en ik juist julie weg.
IF execute BF2.exequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:48 schreef 3lmo het volgende:
Er komt een nieuwe patch voor BF2!![]()
http://www.battlefield2-n(...)_fragen_an_dice.html
Pas maar op, straks kun je geen eens meer bier kopen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:46 schreef Keltie het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat je gewoon kon/ mocht roken achter je bureau
Ja hoor, alleen over de sex zijn we het nog steeds niet eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan is t maar te hopen voor je dat je t goed kunt vinden met ijsmeis
elmo hoer in het nederlands anders niet postenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:48 schreef 3lmo het volgende:
Er komt een nieuwe patch voor BF2!![]()
http://www.battlefield2-n(...)_fragen_an_dice.html
[..]
Laat me raden die mag van jou kant ook wel iets inhoudelijkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef Heintje het volgende:
Ja hoor, alleen over de sex zijn we het nog steeds niet eens.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Laat me raden die mag van jou kant ook wel iets inhoudelijker![]()
jaaaaah daaaagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
Kom op mannen niet zo kinderachtigEr komen wel vaker mensen langs die niet zo geliefd zijn maar dat betekent nog niet dat je ze weg zou moeten jagen
Beetje lief zijn voor elkaar
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef Cardinal_NL het volgende:
Laat me raden die mag van jou kant ook wel iets inhoudelijker![]()
Je kunt ook gewoon niet op hem reageren en langs hem heen postenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef BattleLies het volgende:
@ all: groetjes vanuit Bangkok van Jp. Hij zegt dat het vliegveld daar hyper modern is. Hij begint zometeen aan het tweede deel van zijn reis naar Sydney.
Inclusief Kevins kotsWC zekerquote:
Je kan 'em ook op de trein zetten en afvoeren naar een camping in Duitsland.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet op hem reageren en langs hem heen posten
Prinsenbeek ligt maar 20 minuutjes van r'dam hoor! En jij hebt toch nog geen baan dus dat kan nog alle kanten opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Inclusief Kevins kotsWC zeker
Nee Breda ligt echt helemaal verkeerd
Verder natuurlijk veel plezier in Australieen bij terugkomst willen we wel foto's van een surfende JP zien
![]()
Gaat JMP bij mij de auto neerzetten en dan de stad in, who knows. Zeg bij voorbaat geen NEEquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:06 schreef FJD het volgende:
Maaruh Cardinal kom je met JMP meezuipen op t terras op Neude?
Ik probeer wel iets bij te dragen. Dat dat niet altijd zo gezien wordt is jamemr.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaaaaah daaaag![]()
heintje voert hier al tijden het hoogste woord en er is niks grappigs, leuks of aanvullends aan. heintje heeft geen fuk met BF2 of BoF te maken, maar post hier om te postkrikken en te zieken. en dan kan je wel weer politiek correct gaan antwoorden maar feit blijft dat heintje een irritante autist is die hier niets te zoeken heeft. krijgt hij de volle support om lekker vrij te gaan posten zal dat als consequentie hebben dat vaste leden hier minder/minder graag zullen posten.
Jaja probeer met de spits maar eens in 20 minuten van Rdam naar Prinsenbeek te komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:08 schreef BattleLies het volgende:
Prinsenbeek ligt maar 20 minuutjes van r'dam hoor!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
Gaat JMP bij mij de auto neerzetten en dan de stad in, who knows. Zeg bij voorbaat geen NEE
idd mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat aub iedereen in z'n waarde (behalve i-spy) en Heintje mag hier best posten. Ik stoor me niet aan hem.
Je lief gaat met de trein naar zoetermeer dus dat maakt weinig verschil vanaf hier . behalve dan wat langere treintijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja probeer met de spits maar eens in 20 minuten van Rdam naar Prinsenbeek te komenElke keer als ik t 's middags hoor dan staat het muurvast op de A16 naar Breda toe. Daarnaast moet
naar Zoetermeer toe dus dat wordt helemaal een drama. Nee dat gaat m echt niet worden
[..]Tis wel op zondagmiddag he
Ik wel best wel even posts bij elkaar zoeken van de BoFfers zelf die geen fuck toevoegen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaaaaah daaaag![]()
heintje voert hier al tijden het hoogste woord en er is niks grappigs, leuks of aanvullends aan. heintje heeft geen fuk met BF2 of BoF te maken, maar post hier om te postkrikken en te zieken. en dan kan je wel weer politiek correct gaan antwoorden maar feit blijft dat heintje een irritante autist is die hier niets te zoeken heeft. krijgt hij de volle support om lekker vrij te gaan posten zal dat als consequentie hebben dat vaste leden hier minder/minder graag zullen posten.
We hebben het er al een beetje uitgeramd iig. Om te beginnen niet meer dat achterlijke aftellen bij de laatste post en ook de duo t/m quatro post hebben we er uitgeramdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ook daar heb ik jullie al opgewezen en toen werd er nogal lacherig over gedaan en "uitspraak van de eeuw![]()
" en dat soort dingen.
Nu: 1:01/1:05quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:17 schreef BattleLies het volgende:
Je lief gaat met de trein naar zoetermeer dus dat maakt weinig verschil vanaf hier . behalve dan wat langere treintijd
Ok nu is het wel genoeg, laten we het leuk houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel best wel even posts bij elkaar zoeken van de BoFfers zelf die geen fuck toevoegen hoor. Dat zijn er namelijk véél en véél meer dan Heintje bij elkaar post. Ook daar heb ik jullie al opgewezen en toen werd er nogal lacherig over gedaan en "uitspraak van de eeuw
![]()
" en dat soort dingen.
Dus please.
En dat laatste valt enigzins zielig te noemenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik probeer wel iets bij te dragen. Dat dat niet altijd zo gezien wordt is jamemr.
Ik heb idd vrij weinig met BoF en nog minder met BF2. Maar meer dan de helft van de posts hier ook niet. Als het hier alleen maar ontopic zou zijn zou ik helemaal niks toe te voegen hebben en dus ook niet posten.
Maar een beetje met julie mee lullen kan ik wel. Ik probeer ook wel grappig te zijn maar julie hebben een andere humor.
Als ik dan weer ergens serieus op inga is het weer zieken.
iig, hoe meer julie mij weg willen hebben des te meer ik post.
Dat is het ook, maar iemand weg pesten ook. (of van mijn kant, me weg laten pesten)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dat laatste valt enigzins zielig te noemen
langere kan van alles inhouden .. ik zeg daar niks geks mee hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu: 1:01/1:05
Dan: 1:55/2:00Een wat langere reistijd noemt ze dat
Nee maar je begrijpt zelf toch ook wel dat twee uur extra reistijd per dag veels te veel is. Twee uur reistijd per dag an sich is al meer dan genoegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef BattleLies het volgende:
langere kan van alles inhouden .. ik zeg daar niks geks mee hoor![]()
Je zou het ook kunnen zien als; dan verliezen we een super plek om te feesten nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee maar je begrijpt zelf toch ook wel dat twee uur extra reistijd per dag veels te veel is. Twee uur reistijd per dag an sich is al meer dan genoeg![]()
Helaas LiesJe zult het aan een ander kwijt moeten. Zou denk ik ook wel heel gek voelen om ineens te wonen op de plaats waar normaal een bekende van je woonde en dat je dus alleen kent als "huis van" maar goed dat terzijde.
Ach joh IJs heeft een nieuwe plaats, Ursel een mannen kelder. Ik ga toch ook binnen een half jaar op mezelf en Jorrit is er ook nog (alhoewel wel offroute).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:51 schreef BattleLies het volgende:
Je zou het ook kunnen zien als; dan verliezen we een super plek om te feesten nietlol
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach joh IJs heeft een nieuwe plaats, Ursel een mannen kelder. Ik ga toch ook binnen een half jaar op mezelf en Jorrit is er ook nog (alhoewel wel offroute).
Komt goedmaar tis idd wel zonde want het terras is wel super lekker
Je kan het huis ook met bepaalde voorwaarden verkopen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]Misschien kunnen jullie met de nieuwe eigenaren aanpappen
Ik gok op -50k in vraagprijsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef ursel het volgende:
Je kan het huis ook met bepaalde voorwaarden verkopen..
incl. of excl. boffersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik gok op -50k in vraagprijsAan de andere kant zijn we wel gezellig dus het zou zelfs een meerwaarde op kunnen leveren maar goed dan moet er ook wat voor de BoFers inzitten...
Is ook weer afhankelijk van welke BoFersquote:
die 2 moeten we even vast ketenenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Is ook weer afhankelijk van welke BoFers
Kevin kotst de WC eens per jaar onder en stampt de hele tijd door de tuin.
Jorrit zuipt je hele biervoorraad op.
Tja die twee drukken de prijs denk ik wel enorm
whihihiquote:Twee negroïde vrachtwagenchauffeurs krijgen een groot ongeluk.
De vrachtwagen slaat om, en de lading - 2 ton aan negerzoenen - verspreidt zich over de snelweg...
Gelukkig stopt er direct een auto bij het ongeval. En niet zomaar een auto, nee.... een Belgische auto.
De Belg stapt geschrokken uit, en kijkt verbaasd naar de twee ronddolende negers, die nog volledig in shock verkeren.
Daarna stopt er een tweede auto, ditmaal een Nederlander.
Deze kijkt ook enigszins verbaasd - niet vanwege de twee
negers, maar vanwege de Belg die is namelijk begonnen met het kapotstampen van alle negerzoenen.
"Waarom doe je dat in hemelsnaam?!", vraagt de Hollander.
"Allez, sta daar niet zo te suffen", antwoordt de Belg.
"Er zijn er al twee uitgekomen!"
GAM gaat op de schop.. En zwaar gemod worden..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja.
Natuurlijk niet direct, over het algemeen wordt er eerst gewaarschuwd (onder voorbehoud), maar posts over de game die je via BitTorrent aan het binnenhalen bent, hints dat de versie van 863mb de juiste is, of gewoon een review van een spel dat nog niet eens gold is, is ongewenst.
ach, kut of superkut, whats the differencequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef ursel het volgende:
Voor de FTD-ers onder ons:
[..]
GAM gaat op de schop.. En zwaar gemod worden..
Lekker kinderachtig weerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef ursel het volgende:
GAM gaat op de schop.. En zwaar gemod worden..
Mja, wat ik eruit volg is dat alleen Heintje loopt te mekkeren over de BoF-reeks..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ach, kut of superkut, whats the difference![]()
Kheb al een clan-filter voorgesteld, maar dat wordt niet beantwoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig weerAch dan roepen we toch zoiets van: Ik heb vandaag 380639x touwtje gesprongen! Echt mooi was dat!
Eerste Hulp, hierzo!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Stefan740 het volgende:
rapers op bof server
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe.. Ik verwacht ellende, maar kon nagenoeg alleen maar hier.. Zolang dees blijft bestaan ben ik tevree..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
T gaat iig echt een enorme teringzooi worden
Centrale topics van spellen mogen niet meer maar elk spel krijgt wel een apart topicVervolgens worden de nieuwtjes in een apart topic geplaatst...
Alle centrale andere topics gaan er gewoon aan, open maar een nieuwe topic elke keer....
Tegenwoordig mag je ook niet meer praten over een spel dat officieel nog niet uit is
Ik ben benieuwd maar ik heb er nog geen onverdeeld vertrouwen in
Misschien een goed idee als we dan eens wat meer offtopic gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Ik verwacht ellende, maar kon nagenoeg alleen maar hier.. Zolang dees blijft bestaan ben ik tevree..
dat hij minimaal 640mb isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien een goed idee als we dan eens wat meer offtopic gaanDus bij deze:
Wat verwachten we allemaal van de nieuwe Battlefield 2 patch mannen?of moet ik daar dan weer een nieuw topic over openen?
Hier moet je een nieuw topic over openen onder het mom van "Geruchten nieuwe patch BF2"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien een goed idee als we dan eens wat meer offtopic gaanDus bij deze:
Wat verwachten we allemaal van de nieuwe Battlefield 2 patch mannen?of moet ik daar dan weer een nieuw topic over openen?
Ik vind dat altijd zo irritantquote:
jouw teksten zijn dat ook, hoor je ons toch ook niet overquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo irritantDie teksten zijn zo tenenkrommend in het Nederlands
![]()
Over Fer zijn teksten misschien niet, Dekkerred zijn teksten wel..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jouw teksten zijn dat ook, hoor je ons toch ook niet over![]()
Nee ik wil geen papegaai.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef BattleLies het volgende:
@ Ferdi, kom es online op msn! heb een vraag!!
Ach joh die hele analogie ging nergens over. Z'n opmerking sloeg alleen nergens op "een verkeerde beslissing is nog altijd beter dan niets doen". Echt van zulke mensen gaan je nekharen toch overeind staan. Van die mensen die met alle macht willen veranderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi opletten, een tegenaanval op je keuken analogie![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef FJD het volgende:
Breaking news!
Er is een bende pannekoeken opgerold. Ze waren op strooptocht.![]()
![]()
das toevallig, wij hebben ook allemaal zin om BF2 tegen jou alleen te spelenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef murp het volgende:
ik heb zin om BF2 tegen jullie allemaal te spelen
Open je er wel een topic ff voor..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef murp het volgende:
ik heb zin om BF2 tegen jullie allemaal te spelen
quote:
heel goed! ik ga naar huisquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jawel! Alles is geplaatst, vanaf morgen is het park "hermetisch" afgesloten en hoef ik alleen maar interessant aanwezig te zijn
![]()
Nu ff boodschappen doen en zaakjes regelen en dan ga ik zometeen heerlijk lui achter mijn computer zitten stinken![]()
waarom ik nou weer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Over Fer zijn teksten misschien niet, Dekkerred zijn teksten wel..
wil je ergens gaan eten of wou je gelijk de duinen met d'r inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:40 schreef Keltie het volgende:
Pff... Geen zin meer
Morgen daten met een meiske.. Wilde naar Scheveningen gaan, maar het was vorige week toen ik dat bedacht... En ik heb eigenlijk geen alternatief
Gaan smiddags al..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
wil je ergens gaan eten of wou je gelijk de duinen met d'r in
Betaling ontvangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef Viro het volgende:
@ bug : heb je het geld al ontvangen, zo niet laat het me weten![]()
damn... ik vind dit echt een moeilijk spel, moeilijker dan mohaa od cod... ik blijf oefenen, is er ook ergens een noob server?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een patsers hier.... stap/spring toch uit die 'veilige' heli's en tanks en vecht als een soldaat!!
[afbeelding]
![]()
ik zie het al, ik was er niet bij anders had ik eerste gestaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een patsers hier.... stap/spring toch uit die 'veilige' heli's en tanks en vecht als een soldaat!!
[afbeelding]
![]()
nou ik vind dat onze server regelmatig vol zit met noobsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:49 schreef murp het volgende:
[..]
damn... ik vind dit echt een moeilijk spel, moeilijker dan mohaa od cod... ik blijf oefenen, is er ook ergens een noob server?![]()
Whehe.. Het had zo hier kunnen zijn..quote:
Dus hyper modern, maar toch niet zelf een post op internet kunnen makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef BattleLies het volgende:
@ all: groetjes vanuit Bangkok van Jp. Hij zegt dat het vliegveld daar hyper modern is. Hij begint zometeen aan het tweede deel van zijn reis naar Sydney.
hij is zelfs ERG goed gelukt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
BoF! ARM PATCHES !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Is dit mooi of niet??!!![]()
![]()
Dat heeft Baus weer even mooi geregeld!![]()
![]()
![]()
godverdomme wat gaaf zeg!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
hoeveel verzend kosten? zit er nmlk over te denken om er ook maar 1tje te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:33 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik vind hem dus ook echt helemaal super gewordenIk heb goedkeuring gegeven en ze gaan nu dus gemaakt worden
.
Ik krijg er 25 binnen. Ik heb er nog 13 over.
5 euro per stuk mensen!
Mensen die besteld en betaald hebben
Postman 2 stuks
FJD 2 stuks
Sickert 2 stuks
JP & Lies 2 stuks
pff ik doe er moeite voor, had 92 kills, jullie reviven elkaar, das makkelijker, stelletje IO freaks.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
![]()
5 euro per stuk incl verzendkosten, btw en een foto van mijn billenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
hoeveel verzend kosten? zit er nmlk over te denken om er ook maar 1tje te doen
COOOL!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
5 euro per stuk incl verzendkosten, btw en een foto van mijn billen![]()
Sodefuck!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
maar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
hoeveel verzend kosten? zit er nmlk over te denken om er ook maar 1tje te doen
Die heerschen alleen maar door die guns. Als ik die eraf kon schroeven dan was ik daar wel mee gaan lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef escape_nl het volgende:
Ga voor het echte werk en stap in een heli/apc![]()
Die 39 cent en envelop krijgen jullie van mij, cadeautjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef Sickert het volgende:
en anders moet bausje het maar zeggen dan maak ik de verzendkosten ook wel over (mocht hij daar niet aan gedacht hebben)
44 cent is het tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die 39 cent en envelop krijgen jullie van mij, cadeautje![]()
Tenminste, ik ga er van uit dat een zegel van 39 cent wel voldoende is.. en anders... anders boeit het nog niet![]()
Oh ja, bij de weg.. Ik weet niet of je dat nog had meegekregen, maar ze zijn dus toch wel met klittenband aan de achterzijde. Neemt niet weg dat je ze natuurlijk nog steeds overal en nergens op kan vastnaaien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Sodefuck!!![]()
geweldig
kan niet wachten tot ik ze heb en ergens op kan stampen
Als ik weer eens inlog en ik zie je spelen dan wip ik wel ff langs, gaan we ff ownen in de luchtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef escape_nl het volgende:
ieder zijn ding natuurlijk, heb zelf niets met IO, daarom speel ik niet op de bof server.
Nog ff en zit aan de 300.000
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
beterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:47 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oh ja, bij de weg.. Ik weet niet of je dat nog had meegekregen, maar ze zijn dus toch wel met klittenband aan de achterzijde. Neemt niet weg dat je ze natuurlijk nog steeds overal en nergens op kan vastnaaien.
Maar goed, even ter info dus. Ze zijn helemaal military style![]()
Rgr that!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Doe er mij ook maar 1
Je hoeft hem niet op te sturen komt 19de wel
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:15 schreef Sickert het volgende:
knip
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef escape_nl het volgende:
[..]
pff ik doe er moeite voor, had 92 kills, jullie reviven elkaar, das makkelijker, stelletje IO freaks.
Ga voor het echte werk en stap in een heli/apc![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:15 schreef Sickert het volgende:
Ff een grappig verhaaltje
We hadden op mn werk 2 Stage lopers zouden een week of 10 meedraaien in de fabriek
Een Marokaantje (tje omdat ie erg klein was/is) en een Javaan
de meeste op mn werk al doem denken omdat ze er ook nog eens apart uitzagen (hoop refo's op mn werk)
dus ik zeg naja zal wel los lopen..
na 2 dagen kwamen ze al niet meer opdagen
1 was ziek en de andere kwam niet
maar die ene had zich niet ziekgemeld
de week er op met de leraar terug.. met veel gezeur mochten ze terug komen
2 dagen later is ineens een mobiel uit een kist van een ventje uit de leerschool weg
gelukkig 1 bijdehante collega die zei van we bellen m wel dan vind je m zo terug
1 van die gasten (die javaan) begint beetje moeilijk te doen en zei dat ie ff naar de wc ging
meteen argwaan natuurlijk..
en meteen ondervragen bleek dat hij dat ding gejat haddie kon dus meteen zn spullen pakken en vertrekken
en dat andere mannetje kwam de dag erna weer niet opdagen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef ursel het volgende:
[..]..
Jullie moeten die arme jongens ook niet zo pesten. Ze komen om wat te leren.
Leren hoe je een mobieltje moet jatten zonder gepakt te wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef ursel het volgende:
[..]..
Jullie moeten die arme jongens ook niet zo pesten. Ze komen om wat te leren.
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Weet je wat ook mooi was bij die gasten waar ik mee werkte.
In 1 van de grote bijgebouwen hingen ook een aantal beveiligingscamera's.. knappe..
Die gasten uit hun dak, schroevendraaier van de technische dienst geleend (!!), trappetje erbij en hoppa!
De kofferbak in![]()
2 dgn later komen zo een kerel van de TD met zo 2 gozers van een beveiligingsbedrijf naar ons toe;
"zeg, in de zusterflat.. daar hingen camera's, 2 in de hal en 1 in de kelder.. Waar zijn die gebleven? Weten jullie daar misschien iets van?"
<Marokaans accent>Camera's? Wat camera's? Ik heb niets gezien, wij zijn overal geweest maar ik heb niets camera's gezien. Heb jij gezien? Nee wollah, en geloof mij meneer.. Als er camera's zijn dan zien wij ze wel. Ja toch? Ja kijk, hij zegt ook! U kunt kijken, container is nog niet zo vol.. ik weet zeker dat er geen camera's in liggen.
![]()
Nee joh.. Ik weet niet wat hij precies wou doen maar iig niet naar zijn zieke zus bellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
haha![]()
de gast waar ik het over had begon dat zn zus ziek was en dat ie die wilde bellen ofzo
ja dan vraga je toch gewoon of je mag bellen
vragen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
haha![]()
de gast waar ik het over had begon dat zn zus ziek was en dat ie die wilde bellen ofzo
ja dan vraga je toch gewoon of je mag bellen
je kan een lollie krijgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Mag ik een Koekje?
Doe je het wel volgens de nieuwe richtlijnen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef staticdata het volgende:
nou dan kunnen we gaan spammen, heb geen zin om te werken vandaag
We moeten het weer meer over Battlefield gaan hebben. Anders wordt het slowchat en dat mag tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef staticdata het volgende:
nou dan kunnen we gaan spammen, heb geen zin om te werken vandaag
Ik vind het enigsins vreemd dat julie topic open mag blijven en alle centrale console topics dicht moeten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:04 schreef FJD het volgende:
Weet je wat ik denk? Ik denk dat we gedoogd wordenIJsmeis weet ook dat als we alleen nog maar mogen ouwehoeren in het GAM SC topic daar een man of 10 van BoF opduikt en de topics gewoon op de ouderwetse manier volspamt
neuh je vind ons een kliekje waar je niet tussen komt je wilt ons gewoon pestenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind het enigsins vreemd dat julie topic open mag blijven en alle centrale console topics dicht moeten.
Niet om julie je topic af te pakken of zo, maar om het 360 topic terug te krijgen.
Ik vind julie idd een kliekje waar je lastig tussen komt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
neuh je vind ons een kliekje waar je niet tussen komt je wilt ons gewoon pesten![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
Heintje, ga hier nou ook niet lopen zeiken over de verandering. Houdt dat gewoon in het topic wat daarvoor bestemd is![]()
.
Ik heb het er gister met Ursel ook over gehad en er zijn inderdaad mensen die er gewoon niet goed tussen passen en als dat het geval is dan merk je dat goed aan de vaste posters. Aan de andere kant zijn mensen als 3lmo en Keltie er pas net bijgekomen en daar is niets mee aan de hand. Ik denk dan ook nog steeds dat mensen er gewoon tussen kunnen vallen zolang ze een beetje binnen de bandbreedte van BoF vallen. Val je daar buiten dan wordt het lastiger maar goed such is life. Overal heb je plekken waar je wel en waar je niet past en dat is ook op FOK! zo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:22 schreef Heintje het volgende:
Misschien dat het makkelijker is als je ook met julie BF2 speeld. dat weet ik niet.
Ik heb het idee dat je in een console topic er toch makkelijker tussen komt.
Echt een heel verhaal, zwaar m'n best opgedaan. Jij leest dat hele stuk en het enige wat je er uit haalt is datquote:
ik wist dat je zo ging reageren arie, daarom deed ik het ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt een heel verhaal, zwaar m'n best opgedaan. Jij leest dat hele stuk en het enige wat je er uit haalt is dat
Stiekem zijn we wel gek op elkaar hequote:Op woensdag 9 mei 2007 09:38 schreef staticdata het volgende:
ik wist dat je zo ging reageren arie, daarom deed ik het ook.
me ticket voor roemenie ligt al klaar hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Stiekem zijn we wel gek op elkaar he![]()
Gister uit eten geweest hieroVanavond een Nederlandse borrel, eindelijk weer bitterballen
Dan hoop ik niet voor na t airsoften want dan ben ik weer in NLquote:
Het is wel mogelijk om er tussen te komen. Maar dan moet toch 3 topics per week gaan lezen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
Verhaal.
Wat is die toch goed he..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb het er gister met Ursel ook over gehad en er zijn inderdaad mensen die er gewoon niet goed tussen passen en als dat het geval is dan merk je dat goed aan de vaste posters. Aan de andere kant zijn mensen als 3lmo en Keltie er pas net bijgekomen en daar is niets mee aan de hand. Ik denk dan ook nog steeds dat mensen er gewoon tussen kunnen vallen zolang ze een beetje binnen de bandbreedte van BoF vallen. Val je daar buiten dan wordt het lastiger maar goed such is life. Overal heb je plekken waar je wel en waar je niet past en dat is ook op FOK! zo.
Incrowd gespam wordt natuurlijk weer veroorzaakt door de meetings en uitstapjes die we doen gecombineerd met dat we al bijna twee jaar bestaan. In dat opzicht zijn we eigenlijk slachtoffer van ons eigen succes. Als je dan ziet dat een groot deel nog harde kern is dan heb je idd dat er een hoop incrowd gespam is. Daar doe je niets aan, ik voel er niets voor om dan maar zo oppervlakkig mogelijk te gaan posten zodat iedereen direct mee kan ouwehoeren. Voor mensen die zich ergeren aan het incrowd gespam zijn er grofweg twee opties; of je zoekt een plek waar je beter past of je duikt er vol in en dat betekent dat je dus ook gewoon aanwezig bent op meetings en dat je het geheel een paar maanden gewoon volgt. Niet vergeten dat iedereen IJsmuts nu als incrowd zou bestempelen maar hij is er ook pas halverwege bij gekomen alleen IJsmuts is er gewoon ingesprongen heeft meegedaan en is ook op verschillende meetings gekomen en zie nu het resultaat; IJs is ook BoF-meubilair geworden.
Ik denk overigens dat bovenstaande ook veroorzaakt wordt doordat BF2 minder en minder vaak gespeeld wordt waardoor het van puur gamen naar gamen/meetings is gegaan. Ik denk dan ook dat als straks een man of zes overspringt op Crysis dat gamen weer een belangrijker aandeel krijgt en er dus makkelijker nieuwe aanwas bijkomt.
een verhaal van tien vagina's?? Dat moet jou wel lukkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
goedemorgen zonder zorgen![]()
@ baus, die 1.42 patches van je zijn echt UBER!!ik heb er ook twee besteld he?! hoef je ook niet op te sturen, komt de 19e wel, neem ik gelijk een tientje voor je mee
![]()
@ diamond, patsen met een screen van een halfjaar oud![]()
![]()
gister lag er een briefje thuis van de tnt, ze konden een pakketje niet afleveren..... en het enige pakketje dat ik verwacht is MN TELE 10MBIT LIJN WIRELESS MODEM ETC!!!!!!!!!![]()
misschien wel BF2 dit weekend!![]()
misschien ook niet, moet binnen 3 dagen nog een rapport schrijven van min 20 vagina's over de waardemaximalisatie van de organisatie![]()
Crysis..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
de nieuwe Farcry![]()
[PC] Crysis - Deel II
verder goed gesproken ferdi![]()
zekerquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
een verhaal van tien vagina's?? Dat moet jou wel lukken
IJs, heb jij heel misschien de PABO gedaan??quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zekeren het zijn minimaal 20 vagina's he
, dat zijn 4 vagina's per dag
![]()
![]()
ik heb er zin in![]()
neequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs, heb jij heel misschien de PABO gedaan??
Als je hulp nodig hebt met die vagina's moet je het maar zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zekeren het zijn minimaal 20 vagina's he
, dat zijn 4 vagina's per dag
![]()
![]()
ik heb er zin in![]()
ik moet het rapport maandag insturen. dat is dus over 5 dagen. 20/5= 4 vagina's per dag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs, heb jij heel misschien de PABO gedaan??
Ik zou je reken-kunsten namelijk eventjes over doen..
Als je het maandag in moet sturen kun je op maandag toch ook nog wat vagina's doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik moet het rapport maandag insturen. dat is dus over 5 dagen. 20/5= 4 vagina's per dag.
zo beter![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
-knip-
misschien ook niet, moet binnen 3 dagen nog een rapport schrijven van min 20 vagina's over de waardemaximalisatie van de organisatie![]()
Het worden steeds meer dagen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik moet het rapport maandag insturen. dat is dus over 5 dagen. 20/5= 4 vagina's per dag.
zo beter![]()
jij bent echt scherp zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:36 schreef ursel het volgende:
Het worden steeds meer dagen..
Zometeen ook nog minder vagina's en je bent zo klaar..
Plaatjes van vagina's per dag zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij bent echt scherp zegmaar is het nu duidelijk of moet ik wat plaatjes ter illustratie bijsluiten?
De meetings zorgen voor zowel een positief als een negatief effect. Het positieve effect is dat het de onderlinge band enorm ten goede komt. Wat eerst gewoon users waren zijn nu vrienden. Dat heeft als voordeel dat je makkelijker dingen van elkaar pikt en weet hoe bepaalde posts bedoeld worden. Iets wat natuurlijk altijd lastig is op een forum.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:44 schreef Heintje het volgende:
Wat dat betreft is het 360 topic toch een stuk toegankelijker denk ik. Het meeste incrouwd gebeuren daar is dan ook gerelateerd aan game ervaringen. Ook door de diversiteit aan games (en dus ook gamers) is het anders. Ik zou willen zeggen groter, maar ik weet niet hoe groot julie zijn. Een stuk of 15 man harde kern weet ik wel, maar verder niet.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu kom ik zelf niet in het Xbox topic maar als ik denk niet dat daar heel veel meetings uit zijn gekomen zoals wij die wel kennen. Dan heb je als groep dus ook geen ervaringen buiten het forum om en dan blijft het bij gameplay ervaringen. Dat zijn ervaringen waar een veel grotere groep zich aan kan relateren. Als ik hier zou posten dat de nieuwe patch van BF2 bij mij voor veel CTDs zorgt dan kan de halve clan "hear hear" roepen, die 'gameplay' ervaring hebben we allemaal wel meegemaaktOm die reden zal het voor het buitenstaanders ook makkelijker zijn om daar bij in te springen.
niet om het een of ander, maar dat waren echt briljante postsquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
Om maar weer IJs als voorbeeld te gebruiken. Als we hem niet persoonlijk zouden kennen en we zouden z'n posts uit Praag Krakow lezen dan zou de helft hem waarschijnlijk binnen no time uitkotsen en denken "wat een raszeikerd zeg, optiefen!". Nu kennen we IJs gelukkig wel en weten we een beetje hoe hij is, dat hij altijd wel iets heeft om te zeiken en dat ie natuurlijk gewoon te weinig geslapen hadOp zo'n moment pik je dat eerder omdat je mensen ook persoonlijk kent.
Ook op FOK! lamlulquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef IJsmuts het volgende:
niet om het een of ander, maar dat waren echt briljante postsjammer dat gans de meeste gewist heeft, had ze graag nog eens willen teruglezen
![]()
jah eigenlijk schaam ik me er ook wel voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook op FOK! lamlulJe liep echt op alles en iedereen te zeiken alleen maar omdat je teveel gezopen en te weinig geslapen had
Was iig een mooie tijd
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef IJsmuts het volgende:
jah eigenlijk schaam ik me er ook wel voormaarja, ver van huis, company card, dan gaan dingen altijd iets anders
gelukkig hebben we het overleefd
Nee hoor, ben ook geen boffer en valt best mee, je hoeft maar drie regeltjes te posten:quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:44 schreef Heintje het volgende:
Dus om er tussen te komen moet je aardig vol houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |