abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2007 @ 19:25:35 #1
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_48474051

Een 3D RTS wat doet denken aan C&C Red Alert 2, maar dan net iets realistische en 3D zoals C&C had horen te zijn.

Overview
West Germany, 1988. To avoid certain collapse, the Soviet army boldly advances into Europe. NATO responds only to be met on a second front -- a diversionary attack on the American homeland. You are a field commander, leading the era's most powerful military machines in the campaign to retake America's cities and suburbs.

World in Conflict is under development by the leading creative and technical minds at Massive Entertainment, creators of the innovative and award-winning Ground Control series.

Features

• Superpowered Warfare
    Unleash the arsenals of the great military superpowers in the gripping single-player story created by best-selling author and Cold War authority, Larry Bond.
  • MassTech Engine
    The latest version of Massive's proprietary engine allows for a full 360 range of camera control, allowing you to get right down into the midst of battle.
  • Demolish Everything
    Destroy every object in the game - crush cars, destroy buildings, burn forests!
  • Drop-in Multiplayer
    Join on-going games and immediately help your team take control of the map.
  • Fast-paced Teamplay
    Master four different battlefield roles; Air, Armor, Infantry and Support, in the ultimate online teamplay experience.
  • Super Weapons
    Unleash ground-shaking artillery barrages, napalm strikes, and awesome tactical nukes that turn the tide of battle.

Officiele website

Screens

Trailers

Hele zooi op Gametrailers.com die het bekijken waard zijn.
  • Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_48479390
    Prachtig spel lijkt mij dit, maar wel diepgaand, en daar hou ik meestal niet erg van
      woensdag 18 april 2007 @ 22:20:48 #3
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48482566
    De menu zag in de ingame filmpje er niet te ingewikkeld uit, daarnaast vertelden de ontwikkelaars dat gevechten heel snel beginnen. Dacht dat de ontwikkelaars ook vertelde dat ze alles eraan doen om de drempel zo laag mogelijk te houden.
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_48485715
    Ziet er gaaf uit
    pi_48486875
    ziekelijk bruut..
      donderdag 19 april 2007 @ 00:24:10 #6
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_48487642
    Ziet er erg goed uit.
    The Internets, I needs it..
      dinsdag 8 mei 2007 @ 12:17:57 #7
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_49137882
    pi_49141331
    supervette shit!
      dinsdag 8 mei 2007 @ 15:15:21 #9
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_49145297
    Dit spel gaat zo gruwelijk worden. Eindelijk eens geen geouwehoer met lasers, jetpacks en gecloackede bulshit. Lekker met Hinds, M1A2's en daisycutters raggen

Hoewel er wel een upgradeje voor moet komen denk ik zo...
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
      dinsdag 8 mei 2007 @ 18:03:20 #10
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_49152428
    Lijkt me wel een vette game.
    hoewel ik het er niet echt heel erg bijzonder uit vind zien. graphics zijn relatief simpel. Maar ze lopen wel erg vloeiend en dat vind ik eigenlijk belangrijker.

Ik ben benieuwd
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 8 mei 2007 @ 18:10:15 #11
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_49152682
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 18:03 schreef Komakie het volgende:

hoewel ik het er niet echt heel erg bijzonder uit vind zien. graphics zijn relatief simpel. Maar ze lopen
    Dude...
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
      dinsdag 8 mei 2007 @ 20:06:36 #12
    61587 Retuobak
    My oh my!
    pi_49157261
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 18:03 schreef Komakie het volgende:
    Lijkt me wel een vette game.
    hoewel ik het er niet echt heel erg bijzonder uit vind zien. graphics zijn relatief simpel. Maar ze lopen wel erg vloeiend en dat vind ik eigenlijk belangrijker.

Ik ben benieuwd
    Je weet dat dit een RTS is he?
    Dit is gewoonweg de mooiste aangekondigde game.
    Kijk dit maar eens, developer walkthrough van de verschillende tactische hulpmiddelen waaronder het tapijtbombardement, wat er echt geweldig uit ziet.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:05:19 #13
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_49165580
    Wel vind ik de nukes wat zwakjes, de radius van algehele vernietiging is nog steeds erg klein net als in veel RTS games; er gaat hoogstens een blok van een paar straten aan. In het echt hebben we nukes die een provincie ter grootte van Utrecht van de kaart kan vegen. Ik wil vernietigende 'echte' nukes in een RTS met een schaal van 25x de radius.
    The Internets, I needs it..
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:13:13 #14
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_49165939
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 18:10 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Dude...
    Maar wel waar.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 23:43:35 #15
    61587 Retuobak
    My oh my!
    pi_49167187
    Zijn jullie nou gewoon blind of komen jullie 5 jaar uit de toekomst? Dit ziet er absurd goed uit voor een RTS, ver boven zelfs een Supreme Commander.
      woensdag 9 mei 2007 @ 00:02:15 #16
    31817 Bananenbuiger
    Wat recht is kan krommer...
    pi_49167792
    Zo tering zeg, dit ziet er echt supervet uit
    Ben benieuwd hoe dikke pc je wel niet nodig hebt om volop van al dat moois te kunnen genieten
    Alwayz expect the unexpected
    pi_49168423
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Maar wel waar.
    een ferrari ziet er volgens niet-auto kenners ook het zelfde uit als een fiat panda
      woensdag 9 mei 2007 @ 09:40:50 #18
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_49173435
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef Retuobak het volgende:
    Zijn jullie nou gewoon blind of komen jullie 5 jaar uit de toekomst? Dit ziet er absurd goed uit voor een RTS, ver boven zelfs een Supreme Commander.
    Ach kom op, zo heel State of the Art scherp is het niet.
    Maar we zeggen ook niet dat het slecht is, beter wat mindere graphics die goed doorlopen dan State of the Art Graphics die contant lopen te baggeren.

Vergeet niet, filmpjes zijn 9 van de 10x 10x scherper dan het eigenlijke spel.
    pi_49173657
    Dit IS state of the art.
    Dit is samen met Crysis de crème de la crème qua graphics van games die er nog uit moeten komen. Ik snap werkelijk waar niet waar je vandaan haalt dat het er niet bijzonder goed uit ziet . Maar vooruit, kom eens met voorbeelden van aankomende RTS games die er zoveel beter uit zien dan dit.
    pi_49177157
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ach kom op, zo heel State of the Art scherp is het niet.
    Maar we zeggen ook niet dat het slecht is, beter wat mindere graphics die goed doorlopen dan State of the Art Graphics die contant lopen te baggeren.

Vergeet niet, filmpjes zijn 9 van de 10x 10x scherper dan het eigenlijke spel.
    het gaat er niet om hoe scherp het filmpje is maar om de details, en om het geheel, in nieuwe games maken ze juist onderdelen expres onscherp, dept of focus, zoals je op een echte foto ook ziet..

ga aub niet beweren dat het lelijk is als je er niks vanaf weet..
      woensdag 9 mei 2007 @ 11:57:46 #21
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_49178140
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Je weet dat dit een RTS is he?
    Dit is gewoonweg de mooiste aangekondigde game.
    Kijk dit maar eens, developer walkthrough van de verschillende tactische hulpmiddelen waaronder het tapijtbombardement, wat er echt geweldig uit ziet.
    Eerlijk toegegeven ziet dit er beter uit dan het filmpje dat ik gezien heb.
    Volgens mij heb ik namelijk een soort tussenfilmpje gezien. Dan nog vond ik die er niet erg bijzonder uit zien. ingame gebeurd ziet er leuk uit idd.

Maar ik hang er nog steeds niet stijl van achterover in me stoel.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het zeker niet slecht. Het ziet er zelfs beter uit dan wat je over het algemeen ziet in games.
    Maar iemand had het over Crysis. WAt daar zo bijzonder aan is, is dat het een hele nieuwe dimensie toevoegd. Alles leeft. Hierbij zie ik dat (nog) niet.
    Ik ben zelf van mening dat het ook een beetje de hype achterna lopen is maar goed.

Verder mooie game en zoals het er nu uit ziet erg goede gameplay. En dat laatste is veel belangrijker dan waar we het nu over hebben. Alleen begrijpen veel mensen dat nog steeds niet

Als iemand beweert dat ik er geen verstand van heb. So be it, ik geef slechts mijn mening.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      woensdag 9 mei 2007 @ 13:34:14 #22
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_49182164
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef alsem het volgende:

[..]

het gaat er niet om hoe scherp het filmpje is maar om de details, en om het geheel, in nieuwe games maken ze juist onderdelen expres onscherp, dept of focus, zoals je op een echte foto ook ziet..

ga aub niet beweren dat het lelijk is als je er niks vanaf weet..
    Lezen, lezen. Waar beweer ik dat het lelijk is?

Het enigste waar ik benieuwd naar ben is hoe het FP gedeelte eruit gaat zien.
    Het strategy gedeelte is gewoon C&C x10.
      woensdag 9 mei 2007 @ 13:49:10 #23
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_49182778
    Nog wat screens:

Vind het mooi zat en volgens mij zit het wel goed met de gameplay
      woensdag 9 mei 2007 @ 14:02:05 #24
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_49183316

Klein stukje interview:
    quote:
    FiringSquad: The game will be one of the first to use DirectX10. What can you tell us about the graphical features that DirectX10/Vista owners can expect

Martin Walfisz: It’s still in development, but I can say that it’s looking great and that we’re very happy to be working with DirectX10! But the game already looks gorgeous on DirectX9, so it’s kind of like icing on a cake.

FiringSquad: Will there be any mission and mod editors for the game?

Martin Walfisz:

Martin Walfisz: Yes, we’re working very hard on giving the community all the tools they want – which basically means all the tools we use ourselves to build our maps and missions. Our hope is that players will see how rewarding the engine is to work with, and we want to encourage people to try it out and make something new. There are already a lot of mod ideas floating around the office, but I’m sure that the creativity of the community might even top those.
    http://www.firingsquad.co(...)_interview/page3.asp
      woensdag 9 mei 2007 @ 16:49:00 #25
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_49190643
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 13:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Nog wat screens:

Vind het mooi zat en volgens mij zit het wel goed met de gameplay
    Op het filmpje ziet de game-play er goed genoeg uit.
    Schijnt vernieuwend te zijn maar doet me denken aan Earth 2150 (ofzo iets). Spel van jaren terug.
    Maar dat was wel goed iig.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')