Dude...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:03 schreef Komakie het volgende:
hoewel ik het er niet echt heel erg bijzonder uit vind zien. graphics zijn relatief simpel. Maar ze lopen
Je weet dat dit een RTS is he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:03 schreef Komakie het volgende:
Lijkt me wel een vette game.
hoewel ik het er niet echt heel erg bijzonder uit vind zien. graphics zijn relatief simpel. Maar ze lopen wel erg vloeiend en dat vind ik eigenlijk belangrijker.
Ik ben benieuwd
Ach kom op, zo heel State of the Art scherp is het niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef Retuobak het volgende:
Zijn jullie nou gewoon blind of komen jullie 5 jaar uit de toekomst? Dit ziet er absurd goed uit voor een RTS, ver boven zelfs een Supreme Commander.
het gaat er niet om hoe scherp het filmpje is maar om de details, en om het geheel, in nieuwe games maken ze juist onderdelen expres onscherp, dept of focus, zoals je op een echte foto ook ziet..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ach kom op, zo heel State of the Art scherp is het niet.
Maar we zeggen ook niet dat het slecht is, beter wat mindere graphics die goed doorlopen dan State of the Art Graphics die contant lopen te baggeren.
Vergeet niet, filmpjes zijn 9 van de 10x 10x scherper dan het eigenlijke spel.
Eerlijk toegegeven ziet dit er beter uit dan het filmpje dat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je weet dat dit een RTS is he?
Dit is gewoonweg de mooiste aangekondigde game.
Kijk dit maar eens, developer walkthrough van de verschillende tactische hulpmiddelen waaronder het tapijtbombardement, wat er echt geweldig uit ziet.
Lezen, lezen. Waar beweer ik dat het lelijk is?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef alsem het volgende:
[..]
het gaat er niet om hoe scherp het filmpje is maar om de details, en om het geheel, in nieuwe games maken ze juist onderdelen expres onscherp, dept of focus, zoals je op een echte foto ook ziet..
ga aub niet beweren dat het lelijk is als je er niks vanaf weet..
http://www.firingsquad.co(...)_interview/page3.aspquote:FiringSquad: The game will be one of the first to use DirectX10. What can you tell us about the graphical features that DirectX10/Vista owners can expect
Martin Walfisz: It’s still in development, but I can say that it’s looking great and that we’re very happy to be working with DirectX10! But the game already looks gorgeous on DirectX9, so it’s kind of like icing on a cake.
FiringSquad: Will there be any mission and mod editors for the game?
Martin Walfisz:
Martin Walfisz: Yes, we’re working very hard on giving the community all the tools they want – which basically means all the tools we use ourselves to build our maps and missions. Our hope is that players will see how rewarding the engine is to work with, and we want to encourage people to try it out and make something new. There are already a lot of mod ideas floating around the office, but I’m sure that the creativity of the community might even top those.
Op het filmpje ziet de game-play er goed genoeg uit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog wat screens:
Vind het mooi zat en volgens mij zit het wel goed met de gameplay
Dit zijn de games waar je een geforce 8800 of HD 2900 voor koopt. Best uitziende RTS to date. Sommige mensen beweren zelfs dat Company of Heroes er niks bij is en dat vond ik grafisch al aardig indrukwekkend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Klein stukje interview:
[..]
http://www.firingsquad.co(...)_interview/page3.asp
gast serieus. Laten we gewoon heel even eerlijk wezen. Een RTS laat veel meer units op elke willekeurig moment zien dan welke ander genre dan ook. Daarom zal het detail per unit per definitie lager zijn, maar het totaal aan detail gelijkwaardig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ach kom op, zo heel State of the Art scherp is het niet.
Maar we zeggen ook niet dat het slecht is, beter wat mindere graphics die goed doorlopen dan State of the Art Graphics die contant lopen te baggeren.
Vergeet niet, filmpjes zijn 9 van de 10x 10x scherper dan het eigenlijke spel.
Voeg mij maar aan je friendslist toe: BMHquote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef sakeh het volgende:
Iemand die ook beta heeft? kunnen we ff samenspelen
Ja, ben ook bijzonder blij met de beta. vet spel. Nog wat balance dingetjes, maar al met al lijkt het tip-top in orde te zitten.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef sakeh het volgende:
Iemand die ook beta heeft? kunnen we ff samenspelen
quote:OS: Windows® XP, Vista® (32-bit)
CPU: Single-core 2.5 Ghz or faster (2.8 Ghz for Vista)
CPU: Dual-core Any Intel® or AMD®
Graphics: 128 MB video RAM, DirectX 9.0c compatible (GeForce® 4 MX, Radeon® 8500, 9200 not supported)
RAM: 1 GB (1.5 GB for Vista®)
2.0 GB available hard drive space
Internet connection - Cable/DSL
DirectX® 9.0c
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:38 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb ook de afgelopen twee weken flink de beta gespeeld ( Hier mijn impressie van die beta). Het is inderdaad absurd mooi, maar dat zie je pas als je zelf speelt. Het ene moment vlieg je rond met de camera vlak onder het wolkendek, en een seconde later zoom je zo ver in op bijvoorbeeld een groep infanterie dat je de gespen op hun backpacks ziet zitten. Daarnaast werkt het erg intuitief gewoon, hulp vragen aan teammates. Ik kan iig niet wachten
Ik heb het trouwens gespeeld op een 2Ghz dualcore, 2gb intern geheugen, en een 8800GTS.
Inderdaad. De durf om het grafisch niet bijzonder veel te noemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef Retuobak het volgende:
Zijn jullie nou gewoon blind of komen jullie 5 jaar uit de toekomst? Dit ziet er absurd goed uit voor een RTS, ver boven zelfs een Supreme Commander.
Ik hoop het wel want die specs lijken erg veel op die van mijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:22 schreef Kaaater het volgende:
hmm ik heb me ingeschreven voor de open beta is even kijke hoe hij gaat lopen op mijn systeempje
Denk je dat hij een beetje runned?
Check specs hieronder
Oehoeoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:28 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want die specs lijken erg veel op die van mij![]()
Alleen heb ik een ASUS GeForce 7900 GT 256mb videokaart.
Dat zou ik niet te hard roepen als ik jou was... 8x AA of hoger zou de fps wel eens flink omlaag kunnen gooien. En ik denk dat high settings in dit spel wel 8xAA inhoudt...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
mwah ik denk dat ik met mijn intel duo core E6600,2 Gb ram en 8800 GTS geforce kaart de game wel op high kan spelen.
hehe.![]()
Wacht maar tot je crysis gaat spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:43 schreef Richardfun het volgende:
Holy fuck zeg. Heb de closed beta dus gespeeld, en startte gisteren voor het eerst de open beta op. Wat opviel was dat het qua grafische pooha nog een stuk indrukwekkender is geworden dan de closed beta (veel meer detail op units bv) maar dit heeft helaas ook een negatief effect op het spelplezier voor mij.
Voorheen kon ik de closed beta bijna op max settings spelen, Ultra High alles waar dat kon. Heb nu een aantal dingen terug gezet naar High of Medium, en AA bijv. amper aanstaan. Maar ik haal nog steeds maar iets van 15fps, en dat op een 2Ghz dualcore, 2gb memory en een 8800GTS. Me no likey this
Nee. Kijk 1 filmpje van het spel. Dat gaat sneller en is veel interessanter dan dit bericht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:58 schreef RickoKun het volgende:
is dit nou gewoon een RTS? en je hebt gewoon bijv. 6 artillerie units tot je beschikking? en dan iemand anders 200 troepen ofzo?
Een PC uit 2008.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef Richardfun het volgende:
Maar ik snap het niet, m'n CPU is misschien niet meer state of the art maar wat moet je dan in vredesnaam hebben om WiC op max settings te spelen?!?
Denk eerder 2009. Was bij games als Unreal Tournament ook het geval. Die games kon je ook echt niet op High spelen toen ze uitkwamen.quote:
Achja, dat is een beetje 't drama met PC games...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk eerder 2009. Was bij games als Unreal Tournament ook het geval. Die games kon je ook echt niet op High spelen toen ze uitkwamen.
komt omdat het op de consoles ook niet op zijn allerhoogst staatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Achja, dat is een beetje 't drama met PC games...
HA! Nu kan je je bij mij voegen met mijn low to mid range kompjoet0r!!111einS:!:Dquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:47 schreef Richardfun het volgende:
Ik vind het gewoon vd zotten dan een game als dit dus met state of the art hardware (ok, op mn cpu na, maar die's ook zeker niet kut) gewoon niet op ultra high of high settings mee wil werken.
LOLquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:43 schreef Richardfun het volgende:
Holy fuck zeg. Heb de closed beta dus gespeeld, en startte gisteren voor het eerst de open beta op. Wat opviel was dat het qua grafische pooha nog een stuk indrukwekkender is geworden dan de closed beta (veel meer detail op units bv) maar dit heeft helaas ook een negatief effect op het spelplezier voor mij.
Voorheen kon ik de closed beta bijna op max settings spelen, Ultra High alles waar dat kon. Heb nu een aantal dingen terug gezet naar High of Medium, en AA bijv. amper aanstaan. Maar ik haal nog steeds maar iets van 15fps, en dat op een 2Ghz dualcore, 2gb memory en een 8800GTS. Me no likey this
16xaa? Waarom up je de res niet gewoonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:37 schreef Kaaater het volgende:
[..]
LOL![]()
zelfs ik speel het op high met 16xaa
amdx2 3800+
3 gigh
ati x1950pro
+ windows vistaDE geheugen zuiger =D
JA.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:54 schreef Richardfun het volgende:
Tja, zou het dan echt aan Vista liggen bij mij?
Ligt niet alleen aan hoeveel ram je hebt. Vista laat het spel gewoon trager lopen. Zet XP erop en je zult meteen verschil merken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:01 schreef Richardfun het volgende:
Misschien volgende maand toch nog maar 1GB reepje erbij gooien, totaal op 3GB geheugen uitkomen...
mijn res staat op 1280x900quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:54 schreef BMH het volgende:
[..]
16xaa? Waarom up je de res niet gewoon
[..]
JA.
Al van alles geprobeerd om een dual boot met xp aan te maken, want no way dat ik ga formatten. Dan draai ik WiC wel op iets mindere settingsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Ligt niet alleen aan hoeveel ram je hebt. Vista laat het spel gewoon trager lopen. Zet XP erop en je zult meteen verschil merken.
xs.toquote:Op zondag 15 juli 2007 17:18 schreef Kaaater het volgende:
FUCK IMAGESHACK ik wordt er para van dus vergeet wat hier staat
Zeker, heb gisteren m'n eerste atoombom gegooid.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:11 schreef Mister_T het volgende:
Ik vermaak me toch echt met de BETA
Ook leuk om te zien dat de classes ooke cht hun sterke en minder sterke punten hebben, en dat je zelfs binnen de class een goede setup moet zien te vinden
Gewone infantry heeft 1 mitrallieur, 1 anti tank en 1 anti air. Groepje van 6 haalt een helikopter bijzonder snel neer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeker, heb gisteren m'n eerste atoombom gegooid.Voelt toch wel machtig.
Overigens is het af en toe nog wel even aanpoten al moet ik misschien wat meer hotkeys opzoeken. Zoals bijvoorbeeld de special abilities. Als ik nu meerdere types helicopters heb, moet ik eerst rechtsonder gaan switchen om bijvoorbeeld grondraketten te lanceren of luchtraketten. Zou handig zijn als die onder hotkeys zouden zitten. Nu verlies je soms een toestel in 't heetst van de strijd. Is er anti-air infantry trouwens? Soms kom ik infantry tegen die dan raketten tegen m'n helicopters gebruiken waardoor ik echt waardeloos snel naar beneden wordt gehaald. Sneller dan tegen heavy anti-air vehicles dus dat is wel vreemd...
Hotkeys zouden wel makkelijk zijn idd, ik speel altijd Heli's op supportquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeker, heb gisteren m'n eerste atoombom gegooid.Voelt toch wel machtig.
Overigens is het af en toe nog wel even aanpoten al moet ik misschien wat meer hotkeys opzoeken. Zoals bijvoorbeeld de special abilities. Als ik nu meerdere types helicopters heb, moet ik eerst rechtsonder gaan switchen om bijvoorbeeld grondraketten te lanceren of luchtraketten. Zou handig zijn als die onder hotkeys zouden zitten. Nu verlies je soms een toestel in 't heetst van de strijd. Is er anti-air infantry trouwens? Soms kom ik infantry tegen die dan raketten tegen m'n helicopters gebruiken waardoor ik echt waardeloos snel naar beneden wordt gehaald. Sneller dan tegen heavy anti-air vehicles dus dat is wel vreemd...
Samenwerking is wel belangrijk inderdaad. Ik speel ook meestal support of air en dan volg ik gewoon aanvragen voor art. support of air support. En als ik een colonne tanks zie wegrijden dan bombardeer ik meestal een paar plekken bij bos e.d. die op de weg liggen die ze rijden. Meestal schakel je dan al een aantal anti-tank units uit zodat ze verder kunnen rijden. Of ik ga er inderdaad met helicopters achteraan. Overigens is de beste strategie om van elke soort 2 te hebben. Dus 2 mensen die support spelen waarvan 1 half anti-air, half anti-tank speelt en de ander volledig op heavy artillery speelt. En dan op 1 plek samen gaan zitten zodat je elkaar beschermt. Zelfde geldt voor armor, een maakt heavy armor om tanks te lijf te kunnen gaan, de ander maakt light armor om infantry snel uit te schakelen. Bij air kiest er dan een voor ground strikes en de ander voor air strikes, zodat je beschermd bent tegen beide soorten aanvallen. Helaas gaat het er meestal wat rommeliger aan toe. Vrij weinig mensen hebben zin om infanterie te pompen dus het zijn grotendeels support - air - armor fights. Waarbij de controle over de lucht essentieel is. Zeker met het grote aantal 'special support' strikes zoals carpet bombs en daisy cutters, kun je vrij makkelijk dominant spelen als je air bent. Je hoeft alleen naar de rand van de map te gaan en om het slagveld heen te vliegen, waarna je gewoon alle heavy artillery uitschakelt, daarna heb je genoeg punten voor carpet bombs, die je dan gelijk over de armor van de tegenstander gooit. Zo kun je vrij lang blijven hangen achter de vijandelijke linie. Erg makkelijk om op die manier ook een atoombom te vergaren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:26 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hotkeys zouden wel makkelijk zijn idd, ik speel altijd Heli's op supportEn als ik met Heli's speel dan neem ik 4 ground of 5 air attack units...
Wat ook leuk is, is om samen met iemand te spelen...wat ik vaak doe met mijn broer is hij armor en dan ik support met 4 anti air + repair unit...je loopt zo dat hele veld door
Je hoeft niet te schreeuwen, ik ben niet blind...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:45 schreef Elixabete het volgende:
Ik heb het spel 3 weken geleden gekocht via internet.
21 SEPTEMBER HEB IK DE COLLECTORS EDITION IN HUIS!
Ben ik nu tof?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen, ik ben niet blind...
Maar toch nog gefeliciteerd met je aanschaf!
Dat kan ik niet beoordelen, wat zeggen je vrienden? Indien je die niet hebt -> niet tof.quote:
das ist ganz geil ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:15 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen, wat zeggen je vrienden? Indien je die niet hebt -> niet tof.
Daarbij bedoel ik voor mij allle gewonen grafische schuivjes op oog maar AA uit of maar 2x.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:57 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard roepen als ik jou was... 8x AA of hoger zou de fps wel eens flink omlaag kunnen gooien. En ik denk dat high settings in dit spel wel 8xAA inhoudt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |