Dude...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:03 schreef Komakie het volgende:
hoewel ik het er niet echt heel erg bijzonder uit vind zien. graphics zijn relatief simpel. Maar ze lopen
Je weet dat dit een RTS is he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:03 schreef Komakie het volgende:
Lijkt me wel een vette game.
hoewel ik het er niet echt heel erg bijzonder uit vind zien. graphics zijn relatief simpel. Maar ze lopen wel erg vloeiend en dat vind ik eigenlijk belangrijker.
Ik ben benieuwd
Ach kom op, zo heel State of the Art scherp is het niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef Retuobak het volgende:
Zijn jullie nou gewoon blind of komen jullie 5 jaar uit de toekomst? Dit ziet er absurd goed uit voor een RTS, ver boven zelfs een Supreme Commander.
het gaat er niet om hoe scherp het filmpje is maar om de details, en om het geheel, in nieuwe games maken ze juist onderdelen expres onscherp, dept of focus, zoals je op een echte foto ook ziet..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ach kom op, zo heel State of the Art scherp is het niet.
Maar we zeggen ook niet dat het slecht is, beter wat mindere graphics die goed doorlopen dan State of the Art Graphics die contant lopen te baggeren.
Vergeet niet, filmpjes zijn 9 van de 10x 10x scherper dan het eigenlijke spel.
Eerlijk toegegeven ziet dit er beter uit dan het filmpje dat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je weet dat dit een RTS is he?
Dit is gewoonweg de mooiste aangekondigde game.
Kijk dit maar eens, developer walkthrough van de verschillende tactische hulpmiddelen waaronder het tapijtbombardement, wat er echt geweldig uit ziet.
Lezen, lezen. Waar beweer ik dat het lelijk is?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef alsem het volgende:
[..]
het gaat er niet om hoe scherp het filmpje is maar om de details, en om het geheel, in nieuwe games maken ze juist onderdelen expres onscherp, dept of focus, zoals je op een echte foto ook ziet..
ga aub niet beweren dat het lelijk is als je er niks vanaf weet..
http://www.firingsquad.co(...)_interview/page3.aspquote:FiringSquad: The game will be one of the first to use DirectX10. What can you tell us about the graphical features that DirectX10/Vista owners can expect
Martin Walfisz: It’s still in development, but I can say that it’s looking great and that we’re very happy to be working with DirectX10! But the game already looks gorgeous on DirectX9, so it’s kind of like icing on a cake.
FiringSquad: Will there be any mission and mod editors for the game?
Martin Walfisz:
Martin Walfisz: Yes, we’re working very hard on giving the community all the tools they want – which basically means all the tools we use ourselves to build our maps and missions. Our hope is that players will see how rewarding the engine is to work with, and we want to encourage people to try it out and make something new. There are already a lot of mod ideas floating around the office, but I’m sure that the creativity of the community might even top those.
Op het filmpje ziet de game-play er goed genoeg uit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog wat screens:
Vind het mooi zat en volgens mij zit het wel goed met de gameplay
Dit zijn de games waar je een geforce 8800 of HD 2900 voor koopt. Best uitziende RTS to date. Sommige mensen beweren zelfs dat Company of Heroes er niks bij is en dat vond ik grafisch al aardig indrukwekkend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Klein stukje interview:
[..]
http://www.firingsquad.co(...)_interview/page3.asp
gast serieus. Laten we gewoon heel even eerlijk wezen. Een RTS laat veel meer units op elke willekeurig moment zien dan welke ander genre dan ook. Daarom zal het detail per unit per definitie lager zijn, maar het totaal aan detail gelijkwaardig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ach kom op, zo heel State of the Art scherp is het niet.
Maar we zeggen ook niet dat het slecht is, beter wat mindere graphics die goed doorlopen dan State of the Art Graphics die contant lopen te baggeren.
Vergeet niet, filmpjes zijn 9 van de 10x 10x scherper dan het eigenlijke spel.
Voeg mij maar aan je friendslist toe: BMHquote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef sakeh het volgende:
Iemand die ook beta heeft? kunnen we ff samenspelen
Ja, ben ook bijzonder blij met de beta. vet spel. Nog wat balance dingetjes, maar al met al lijkt het tip-top in orde te zitten.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef sakeh het volgende:
Iemand die ook beta heeft? kunnen we ff samenspelen
quote:OS: Windows® XP, Vista® (32-bit)
CPU: Single-core 2.5 Ghz or faster (2.8 Ghz for Vista)
CPU: Dual-core Any Intel® or AMD®
Graphics: 128 MB video RAM, DirectX 9.0c compatible (GeForce® 4 MX, Radeon® 8500, 9200 not supported)
RAM: 1 GB (1.5 GB for Vista®)
2.0 GB available hard drive space
Internet connection - Cable/DSL
DirectX® 9.0c
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:38 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb ook de afgelopen twee weken flink de beta gespeeld ( Hier mijn impressie van die beta). Het is inderdaad absurd mooi, maar dat zie je pas als je zelf speelt. Het ene moment vlieg je rond met de camera vlak onder het wolkendek, en een seconde later zoom je zo ver in op bijvoorbeeld een groep infanterie dat je de gespen op hun backpacks ziet zitten. Daarnaast werkt het erg intuitief gewoon, hulp vragen aan teammates. Ik kan iig niet wachten
Ik heb het trouwens gespeeld op een 2Ghz dualcore, 2gb intern geheugen, en een 8800GTS.
Inderdaad. De durf om het grafisch niet bijzonder veel te noemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef Retuobak het volgende:
Zijn jullie nou gewoon blind of komen jullie 5 jaar uit de toekomst? Dit ziet er absurd goed uit voor een RTS, ver boven zelfs een Supreme Commander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |