Ik hoop het wel want die specs lijken erg veel op die van mijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:22 schreef Kaaater het volgende:
hmm ik heb me ingeschreven voor de open beta is even kijke hoe hij gaat lopen op mijn systeempje
Denk je dat hij een beetje runned?
Check specs hieronder
Oehoeoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:28 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want die specs lijken erg veel op die van mij![]()
Alleen heb ik een ASUS GeForce 7900 GT 256mb videokaart.
Dat zou ik niet te hard roepen als ik jou was... 8x AA of hoger zou de fps wel eens flink omlaag kunnen gooien. En ik denk dat high settings in dit spel wel 8xAA inhoudt...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
mwah ik denk dat ik met mijn intel duo core E6600,2 Gb ram en 8800 GTS geforce kaart de game wel op high kan spelen.
hehe.![]()
Wacht maar tot je crysis gaat spelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:43 schreef Richardfun het volgende:
Holy fuck zeg. Heb de closed beta dus gespeeld, en startte gisteren voor het eerst de open beta op. Wat opviel was dat het qua grafische pooha nog een stuk indrukwekkender is geworden dan de closed beta (veel meer detail op units bv) maar dit heeft helaas ook een negatief effect op het spelplezier voor mij.
Voorheen kon ik de closed beta bijna op max settings spelen, Ultra High alles waar dat kon. Heb nu een aantal dingen terug gezet naar High of Medium, en AA bijv. amper aanstaan. Maar ik haal nog steeds maar iets van 15fps, en dat op een 2Ghz dualcore, 2gb memory en een 8800GTS. Me no likey this
Nee. Kijk 1 filmpje van het spel. Dat gaat sneller en is veel interessanter dan dit bericht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:58 schreef RickoKun het volgende:
is dit nou gewoon een RTS? en je hebt gewoon bijv. 6 artillerie units tot je beschikking? en dan iemand anders 200 troepen ofzo?
Een PC uit 2008.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef Richardfun het volgende:
Maar ik snap het niet, m'n CPU is misschien niet meer state of the art maar wat moet je dan in vredesnaam hebben om WiC op max settings te spelen?!?
Denk eerder 2009. Was bij games als Unreal Tournament ook het geval. Die games kon je ook echt niet op High spelen toen ze uitkwamen.quote:
Achja, dat is een beetje 't drama met PC games...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk eerder 2009. Was bij games als Unreal Tournament ook het geval. Die games kon je ook echt niet op High spelen toen ze uitkwamen.
komt omdat het op de consoles ook niet op zijn allerhoogst staatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Achja, dat is een beetje 't drama met PC games...
HA! Nu kan je je bij mij voegen met mijn low to mid range kompjoet0r!!111einS:!:Dquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:47 schreef Richardfun het volgende:
Ik vind het gewoon vd zotten dan een game als dit dus met state of the art hardware (ok, op mn cpu na, maar die's ook zeker niet kut) gewoon niet op ultra high of high settings mee wil werken.
LOLquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:43 schreef Richardfun het volgende:
Holy fuck zeg. Heb de closed beta dus gespeeld, en startte gisteren voor het eerst de open beta op. Wat opviel was dat het qua grafische pooha nog een stuk indrukwekkender is geworden dan de closed beta (veel meer detail op units bv) maar dit heeft helaas ook een negatief effect op het spelplezier voor mij.
Voorheen kon ik de closed beta bijna op max settings spelen, Ultra High alles waar dat kon. Heb nu een aantal dingen terug gezet naar High of Medium, en AA bijv. amper aanstaan. Maar ik haal nog steeds maar iets van 15fps, en dat op een 2Ghz dualcore, 2gb memory en een 8800GTS. Me no likey this
16xaa? Waarom up je de res niet gewoonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:37 schreef Kaaater het volgende:
[..]
LOL![]()
zelfs ik speel het op high met 16xaa
amdx2 3800+
3 gigh
ati x1950pro
+ windows vistaDE geheugen zuiger =D
JA.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:54 schreef Richardfun het volgende:
Tja, zou het dan echt aan Vista liggen bij mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |