abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:04 #251
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49144138
2 maal een poll weggemod?!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:17 #252
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49144155
Tijd voor een topic in Feedback.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:27 #253
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49144165
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef Un4 het volgende:

[..]

Zonder het 360 topic had ik Dead Rising noooooit gekocht. Gelukkig heb ik dat wel gedaan!
En waar moeten wij mensen nu overtuigen van Mass Effect

Ik hoop dat er gewoon een apart topic even komt met een poll er in dan kom je er toch achter hoe iedereen er over denkt en als dan 95 % toch graag een Centraal topic wil dan moet dat toch kunnen?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:43 #254
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_49144181
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Een praktijk voorbeeld: Ik opende een topic over de IGN review van Spider-Man 3. Daarna opende ik een topic over screenshots van Spider-Man 3. Hierop kreeg ik een bericht van een mod dat dit niet de bedoeling is.

Toch lees ik hier iets anders:
[..]

Nieuwtje: de review & screenshots horen volgens deze regels in een apart topic.

De mod vertelde mij dat er een centraal topic moest komen omdat het spel al uit is. Waar staat die regel in godsnaam? Er staat duidelijk dat screenshots & nieuwtjes een eigen topic verdienen en dat centrale topics zo min mogelijk aanwezig moeten zijn. Dus ik open op verzoek van de mod een centraal topic, word deze na 5 minuten ook verwijderd....

Vervolgens krijg ik een PM van een admin die begint te dreigen met een ban!
Wilt mevrouw ijsmeis of meneer Bernie hier ook nog reageren of niet?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_49144188
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef Oksel het volgende:
2 maal een poll weggemod?!
de uitkomst was in hen tegendeel
Ooh, I just felt my dick move!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:53 #256
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49144189
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ja, okay, maar dat klopt dus niet helemaal...

Even recht zetten.
Het is daar ook niet duidelijk naar voren gekomen dat de console topics dicht zouden gaan. Wat ijsmeis wel beweerde.
De centrale "help ik zit vast" topics kunnen ook weg omdat die veel beter in de verschillen console of game topics kunnen

En het tweede stukje van mijn post die je aanhaalt klotp helemaal.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:46:05 #257
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_49144195
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef Oksel het volgende:
Is er een poll weggemod?!
Ja, eentje waarom zo'n 20 stemmen voor de terugkeer v/d centrale topics waren, en 0 tegen.

Raar he, dat die zo ineens weg was.
On my sleeve.....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:47:14 #258
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49144226
Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.

Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.

Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
Als de nieuwe opzet loopt, komen de slowchats vanzelf weer terug.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_49144249
Het is kut.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:48:22 #260
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49144276
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wilt mevrouw ijsmeis of meneer Bernie hier ook nog reageren of niet?
Dat was ik.
En dat was niet omdat hij volgens de regels bezig was, maar omdat ie irritant aan het zuigen was.
pi_49144299
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Vaarwel vriend... .
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:49:21 #262
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49144307
Mensen, kijk het de komende weken gewoon aan, en doe je best om er iets leuks van te maken. Mocht het toch niet blijken te werken, dan kun je alsnog "ik zei het toch" gaan roepen.
pi_49144313
even vraagje... wat je zegt over Warez...

natuurlijk begrijp ik dat het linken naar warez niet toegestaan is... Maar het praten erover of het noemen... Levert dat ook een ban op???
pi_49144315
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Het is kut.
Jij slaat de spijker op zn kop
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:50:15 #265
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49144344
quote:

[..]

Ik hoop dat er gewoon een apart topic even komt met een poll er in dan kom je er toch achter hoe iedereen er over denkt en als dan 95 % toch graag een Centraal topic wil dan moet dat toch kunnen?
Ik denk dat je nou gewoon naar GAM/xbox moet gaan en dan daar willekeurige topics moet openen en daar verkapte reclame gaan maken.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:50:33 #266
58560 Oksel
Gezellig.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:50:46 #267
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_49144372
quote:
Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje.
Sure....
Scheelt nogal... om wat nieuwe screenshots in een centraal topic te posten of om er iedere keer een compleet nieuw topic voor te openen.

trouwens, wat een chaos gaat dat worden, voor elk "nieuwtje" een ander topic. veel plezier met modden.
On my sleeve.....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:51:19 #268
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49144396
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:

Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.

Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
AKA: We willen NeoGAF worden. En om dat doel te bereiken negeren we de wensen van onze vaste gebruikers.

Mensen kwamen naar GAM omdat het juist niet een gamer.nl forum of NeoGAF is. En waarom moest het veranderen? Omdat er slowchat topics waren? Wat maakt dat nu uit?! Dan klik je er toch lekker niet op!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:51:34 #269
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49144408
quote:
[..]

Community krijg je door slowchat. Bij het ene topic past het beter dan het andere, maar wat er nu gebeurt is dat de slowchat wordt gekilled, en dus de basis voor je community ook.
Prima als je dat anders wilt zien, maar reken maar dat de losse topics ook gewoon een SC krijgen. Misschien niet in de uiteindelijke vorm omdat er zwaar gemod wordt, maar dan vraag ik me af of al jullie extra mod-werk het allemaal wel waard is.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:51:43 #270
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49144415
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Vaarwel vriend... .
Ik ga je ook missen

Maar komt er nog wel zo iets als een evaluatie ofzo?

En verder is het niet echt duidelijk of die centrale topics nu terug komen of helemaal niet meer of in gewijzigde vorm?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:51:45 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49144416
Euh.. zoals ik al zei.. ik geef het wel het voordeel van de twijfel.. net wat NJ al aangeeft.. je bent beter op de hoogte van de nieuwtjes doordat het niet word ondergesneeuwd in het lokale SC"console" forum. Maar ik lijk wel de enige hier

Stelletje huillies hier
The truth was in here.
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 14:52:43 #272
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49144450
Je gaat toch ook niet in Voetbal alle centrale topics weg doen en dat je bijv. elk berichtje over een club apart moet melden, waarom hier dan wel
.....Kennedy
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:53:07 #273
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49144472
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef BMH het volgende:

[..]
Omdat er slowchat topics waren? Wat maakt dat nu uit?! Dan klik je er toch lekker niet op!
Het hele 360 forum was SC geworden
The truth was in here.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:53:26 #274
92771 Un4
War....
pi_49144485
quote:

[..]

Denk dat we de Mass Effect Defense Force maar moeten oprichten ofzo.

Maarja we kunnen straks wel 380 Mass Effect topics in de week maken, met elke nieuwe screen die uitkomt.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_49144523
quote:

[..]

Open gewoon een centraal Mass Effect topic?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:54:44 #276
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_49144542
Vraagje aan de bedenkers: Wanneer kwam het omslagpunt van centraal naar decentraal eigenlijk? Al sinds de start van het forum wodt veel gesloten waarbij verwezen wordt naar centrale topics. Dit is toch altijd het beleid geweest en er zijn weleens vragen over geweest een bepaalde belangrijke berichten geen apart topic waard zouden zijn.

Wat heeft deze verandering in inzicht teweeg gebracht?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:54:57 #277
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49144553
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef BMH het volgende:

[..]

En waarom moest het veranderen? Omdat er slowchat topics waren? Wat maakt dat nu uit?! Dan klik je er toch lekker niet op!
Lees m'n post eens:
quote:
Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 14:56:06 #278
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49144592
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef NJ het volgende:

[..]

Lees m'n post eens:
[..]

Een lees forum, hoezee
Je krijgt nu toch maar max. 10 post per topic oid. En veel dubbele topics.
.....Kennedy
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:58:14 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49144650
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Bastard het volgende:
Euh.. zoals ik al zei.. ik geef het wel het voordeel van de twijfel.. net wat NJ al aangeeft.. je bent beter op de hoogte van de nieuwtjes doordat het niet word ondergesneeuwd in het lokale SC"console" forum. Maar ik lijk wel de enige hier

Stelletje huillies hier
Amen

Laten we het iig proberen. Dat moeten we met de regering ook nu
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:58:22 #280
92771 Un4
War....
pi_49144654
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Een lees forum, hoezee
Je krijgt nu toch maar max. 10 post per topic oid. En veel dubbele topics.
Ja precies..

Is daar games.fok niet voor dan? Of denk je dat je nu niet soortgelijke reacties krijgt alleen omdat het nu op een forum gepost wordt..

Als ik actuele nieuwtjes wil ga ik daar wel heen.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:58:49 #281
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49144672
quote:

Rijkswaterstaat zou julie aanpak moeten gebruiken. Gewoon alle snelwegen dicht gooien zodat ze die kunnen opknappen.
Als julie nou gewoon als iemand een nieuwetje in een SC post dat verwijderen en er een appart topic van maken dan leren de mensen het echt wel af. En mensen die dan vaker nieuwtjes in het SC posten waarschuwen en desnoods bannen.
Als iemand dan een nieuwtje heeft dan maakt die een nieuw topic en plaatst vervolgens een link in het SC topic.

Al vind ik de naam SC topic ook niet goed voor een console topic. Dat moet gewoon een centraal console topic zijn. Als je het al SC gaat noemen wordt het alleen maar erger dan het ooit geweest is. Zeker als er ook geen nieuwtjes in staan zal het snel offtopic gaan.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:58:54 #282
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49144678
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef NJ het volgende:

[..]

Lees m'n post eens:
[..]
Topics die onder gesneeuwd worden door nieuwe topics. De hele samenhang gaat eraan. Wat willen jullie nu bereiken? Dat gebruikers 4 topics moeten bezoeken om alle informatie over een game te krijgen?

En waarom denk je dat er nieuwe topics worden geopend wanneer de reeksen weer terug zijn?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:00:08 #283
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_49144721
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat ja!
Vooral de console topics sluiten is het slechtste idee ooit. Zo'n centraal topic voor van alles is juist erg leuk om met z'n alleen in te discussieren en kletsen.
Precies,

Ik zit nu al 10 minuten met WTF all over my face omdat ik me plekje kwijt ben waar ik lekker kan ouwehoeren.
(de wii-topic reeks)
Ik zit niet te wachten op overal een topic voor openen, dan moet ik op 300 plaatsen discusieren kort posten flamen praten over games e.d.
Ik post niet voor niets niet in die specefieke topics over sonic en de nieuwe screens van alan wake. Ik wil gewoon gezellig ergens met mede-wii-bezitters een beetje kunnen keuvelen over dat ding en alles er omheen.
als ik nu dieper op verschillende dingen tegelijk wil kunnen ingaan die allemaal wii- related zijn moet ik straks 3 topics tegelijk in de gaten houden.
DAT kan niet vanaf het werk hoor (vanaf huis ook niet trouwens)

Ook ben ik er van overtuigd dat we nu een hele berg schijt-topics gaan krijgen met 2 , 3, 10 reacties erin die dan weer gesloten moeten worden en de hele boel bovenin mijn scherm dermate vaak laten wisselen van plek dat ik waarschijnlijk behoorlijk het overzicht mee kwijt ga raken.

Zooo : en dat was genoeg ik , ik, ik voor nu.
Echt, ik HOOP dat de centrale topics terugkomen en dat jullie zien dat wat in V&A misschien goed werkt niet overal hoeft te werken.

Ik heb puur mijn mening erover nu geventileerd, ik respecteer jullie keuze voor nu dan ook, maar ik sta echt niet te ofzo.
Giggity giggity giggity!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:00:33 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49144740
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:58 schreef Heintje het volgende:

[..]

Rijkswaterstaat zou julie aanpak moeten gebruiken. Gewoon alle snelwegen dicht gooien zodat ze die kunnen opknappen.
Als julie nou gewoon als iemand een nieuwetje in een SC post dat verwijderen en er een appart topic van maken dan leren de mensen het echt wel af. En mensen die dan vaker nieuwtjes in het SC posten waarschuwen en desnoods bannen.
Als iemand dan een nieuwtje heeft dan maakt die een nieuw topic en plaatst vervolgens een link in het SC topic.

Al vind ik de naam SC topic ook niet goed voor een console topic. Dat moet gewoon een centraal console topic zijn. Als je het al SC gaat noemen wordt het alleen maar erger dan het ooit geweest is. Zeker als er ook geen nieuwtjes in staan zal het snel offtopic gaan.
Dude, wat is jouw IQ?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:04:52 #285
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_49144879
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef Khadgar het volgende:
Als je die subforums maakt, maak dan ook een 'algemeen/multiplatform' subforum. Nu moet ik tussen ALLE 10012123 MS/Nin/Sony topics de paar multiconsole topics zoeken.
Is hier overheen gelezen?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:05:58 #286
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49144925
Forumbreed iets aan de kaak stellen; slotje.

En weer verder.

NJ; goede topics sluiten is een teken van onmacht.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:06:42 #287
58560 Oksel
Gezellig.
pi_49144960
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:04 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Is hier overheen gelezen?
Ze lezen over alles heen wat tegen hun ingaat. Óf er gaat een slotje op.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:07:09 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_49144977
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef Oksel het volgende:
Forumbreed iets aan de kaak stellen; slotje.

En weer verder.

NJ; goede topics sluiten is een teken van onmacht.
En goede topics openen is een kunst
pi_49145075
NJ...

kan je ff antwoord geven...
GAM nieuwe stijl, wat vinden jullie er van?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:11:54 #290
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49145144
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef remcheese het volgende:

Knip
Vaak blijkt in een console topic wel of iets groot genoeg is voor een eigen topic. Wil iemand er dus wat uitgebreider op in gaan dan kan die daar gewoon een topic voor openen.
Ook is het goed mogelijk om een onderwerp wat "ondergesneeuwd" is weer op te halen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:12:20 #291
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49145161
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef Wouser het volgende:
even vraagje... wat je zegt over Warez...

natuurlijk begrijp ik dat het linken naar warez niet toegestaan is... Maar het praten erover of het noemen... Levert dat ook een ban op???
Ja.
Natuurlijk niet direct, over het algemeen wordt er eerst gewaarschuwd (onder voorbehoud), maar posts over de game die je via BitTorrent aan het binnenhalen bent, hints dat de versie van 863mb de juiste is, of gewoon een review van een spel dat nog niet eens gold is, is ongewenst.
pi_49145183
In een maand tijd kan jeveel van je users kwijtraken...

Ik geef het wel een kans, maar ik vind het zo dom dat het centrale topic dicht moet. In een centraal topic worden games besproken. Als een game het waard is om een eigen topic te krijgen dan krijgt ie dat ook, zoals eerst het geval was. Nu krijg je allemaal dubbele topics, met 5 posts ofzo.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:13:15 #293
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_49145206
* depax is hier niet blij mee.
* depax vind dat centrale topics erbij horen.
* depax gaat zijn oude vbb licentie nog eens afstommen en gebruiken.
* depax vind dat dit genoeg zegt.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:16:18 #294
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49145342
Ik word nu al ziek van die subfora. Ik wil alles op 1 pagina zien! Nu moet ik 5 pagina's met topics door scannen om alles te zien! WTF IS DIT VOOR EEN ONZIN!
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 15:16:58 #295
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49145364
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef BMH het volgende:
Ik word nu al ziek van die subfora. Ik wil alles op 1 pagina zien! Nu moet ik 5 pagina's met topics door scannen om alles te zien! WTF IS DIT VOOR EEN ONZIN!
NeoGAM
.....Kennedy
pi_49145382
quote:
Games & Consoles

Daar zie je toch alle topics?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:18:21 #297
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49145423
quote:
Alles staat nog gewoon in de index van GAM.
Haal nou eens rustig adem, kijk hoe het werkt, kijk hoe het loopt en geef dan een gefundeerde mening in plaats van direct moord en brand te schreeuwen terwijl je duidelijk laat merken dat je er niet eens moeite voor doet.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:19:59 #298
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49145479
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:17 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Games & Consoles

Daar zie je toch alle topics?
Neem een topic als Externe HDD in het playstation sub is het duidelijk waar het over gaat. In die lijst die jij geeft niet.
pi_49145486
Ik roep bij deze op tot een boycot van games.fok.nl en het GAM forum

Viva la revolution!
pi_49145568
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef Heintje het volgende:

[..]

Neem een topic als Externe HDD in het playstation sub is het duidelijk waar het over gaat. In die lijst die jij geeft niet.
Dan is de mod vergeten er [PS3] voor te zetten of is dat gewoonweg nog niet gebeurd. Kan gebeuren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')