En waar moeten wij mensen nu overtuigen van Mass Effectquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zonder het 360 topic had ik Dead Rising noooooit gekocht. Gelukkig heb ik dat wel gedaan!![]()
Wilt mevrouw ijsmeis of meneer Bernie hier ook nog reageren of niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:52 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Een praktijk voorbeeld: Ik opende een topic over de IGN review van Spider-Man 3. Daarna opende ik een topic over screenshots van Spider-Man 3. Hierop kreeg ik een bericht van een mod dat dit niet de bedoeling is.
Toch lees ik hier iets anders:
[..]
Nieuwtje: de review & screenshots horen volgens deze regels in een apart topic.
De mod vertelde mij dat er een centraal topic moest komen omdat het spel al uit is. Waar staat die regel in godsnaam? Er staat duidelijk dat screenshots & nieuwtjes een eigen topic verdienen en dat centrale topics zo min mogelijk aanwezig moeten zijn. Dus ik open op verzoek van de mod een centraal topic, word deze na 5 minuten ook verwijderd....
Vervolgens krijg ik een PM van een admin die begint te dreigen met een ban!
de uitkomst was in hen tegendeelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef Oksel het volgende:
2 maal een poll weggemod?!
Het is daar ook niet duidelijk naar voren gekomen dat de console topics dicht zouden gaan. Wat ijsmeis wel beweerde.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, okay, maar dat klopt dus niet helemaal...
Even recht zetten.
Ja, eentje waarom zo'n 20 stemmen voor de terugkeer v/d centrale topics waren, en 0 tegen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef Oksel het volgende:
Is er een poll weggemod?!
Dat was ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wilt mevrouw ijsmeis of meneer Bernie hier ook nog reageren of niet?
Vaarwel vriend...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En waar moeten wij mensen nu overtuigen van Mass Effect![]()
Jij slaat de spijker op zn kopquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Het is kut.
Ik denk dat je nou gewoon naar GAM/xbox moet gaan en dan daar willekeurige topics moet openen en daar verkapte reclame gaan maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er gewoon een apart topic even komt met een poll er in dan kom je er toch achter hoe iedereen er over denkt en als dan 95 % toch graag een Centraal topic wil dan moet dat toch kunnen?
Sure....quote:Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje.
AKA: We willen NeoGAF worden. En om dat doel te bereiken negeren we de wensen van onze vaste gebruikers.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.
Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.
Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
Als de nieuwe opzet loopt, komen de slowchats vanzelf weer terug.
Community krijg je door slowchat. Bij het ene topic past het beter dan het andere, maar wat er nu gebeurt is dat de slowchat wordt gekilled, en dus de basis voor je community ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het tweede argument dat ik veel voorbij zie komen hebben jullie zeker gelijk, namelijk het community gevoel. Ik kan het niet anders dan eens zijn met jullie op dat punt. Alleen zoals de discussie al aangeeft gaat de nieuwe opzet niet werken zonder dat de slowchats tijdelijk gesloten worden. Helaas, maar momenteel even nodig.
Ik ga je ook missenquote:
Het hele 360 forum was SC gewordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat er slowchat topics waren? Wat maakt dat nu uit?! Dan klik je er toch lekker niet op!
Denk dat we de Mass Effect Defense Force maar moeten oprichten ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Open gewoon een centraal Mass Effect topic?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er gewoon een apart topic even komt met een poll er in dan kom je er toch achter hoe iedereen er over denkt en als dan 95 % toch graag een Centraal topic wil dan moet dat toch kunnen?
Lees m'n post eens:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef BMH het volgende:
[..]
En waarom moest het veranderen? Omdat er slowchat topics waren? Wat maakt dat nu uit?! Dan klik je er toch lekker niet op!
quote:Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Een lees forum, hoezeequote:
Amenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Bastard het volgende:
Euh.. zoals ik al zei.. ik geef het wel het voordeel van de twijfel.. net wat NJ al aangeeft.. je bent beter op de hoogte van de nieuwtjes doordat het niet word ondergesneeuwd in het lokale SC"console" forum. Maar ik lijk wel de enige hier
Stelletje huillies hier
Ja precies..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Een lees forum, hoezee![]()
Je krijgt nu toch maar max. 10 post per topic oid. En veel dubbele topics.
Rijkswaterstaat zou julie aanpak moeten gebruiken. Gewoon alle snelwegen dicht gooien zodat ze die kunnen opknappen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef NJ het volgende:
Even een overzichtje van wat ik zo onderhand gelezen heb.
Ik zie een hoop mensen klagen, omdat ze vroeger elk nieuwtje lekker simpel in het centrale console topic konden vinden, maar dat ze nu naar het grote boze forum moeten om te kijken. Prachtig. Daar doen we het juist voor. Eerst kwam het nieuwtje in het centrale topic te staan waar er een paar reacties over gediscussieerd kon worden, waarna het ondersneeuwde en niet meer terug te vinden was. Nu wordt er een topic over geopend, vrij van slowchat en enkel en alleen over dat nieuwtje. Een discussie zonder tijdslimiet en makkelijk terug te vinden voor iedereen die het na wil lezen.
Als je daarom loopt te klagen dan vraag ik toch echt of je wat geduld wil hebben en kijkt hoe het gaat lopen voor je moord en brand schreeuwt.
Topics die onder gesneeuwd worden door nieuwe topics. De hele samenhang gaat eraan. Wat willen jullie nu bereiken? Dat gebruikers 4 topics moeten bezoeken om alle informatie over een game te krijgen?quote:
Precies,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat ja!
Vooral de console topics sluiten is het slechtste idee ooit. Zo'n centraal topic voor van alles is juist erg leuk om met z'n alleen in te discussieren en kletsen.
Dude, wat is jouw IQ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat zou julie aanpak moeten gebruiken. Gewoon alle snelwegen dicht gooien zodat ze die kunnen opknappen.
Als julie nou gewoon als iemand een nieuwetje in een SC post dat verwijderen en er een appart topic van maken dan leren de mensen het echt wel af. En mensen die dan vaker nieuwtjes in het SC posten waarschuwen en desnoods bannen.
Als iemand dan een nieuwtje heeft dan maakt die een nieuw topic en plaatst vervolgens een link in het SC topic.
Al vind ik de naam SC topic ook niet goed voor een console topic. Dat moet gewoon een centraal console topic zijn. Als je het al SC gaat noemen wordt het alleen maar erger dan het ooit geweest is. Zeker als er ook geen nieuwtjes in staan zal het snel offtopic gaan.
Is hier overheen gelezen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef Khadgar het volgende:
Als je die subforums maakt, maak dan ook een 'algemeen/multiplatform' subforum. Nu moet ik tussen ALLE 10012123 MS/Nin/Sony topics de paar multiconsole topics zoeken.
En goede topics openen is een kunstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef Oksel het volgende:
Forumbreed iets aan de kaak stellen; slotje.
En weer verder.
NJ; goede topics sluiten is een teken van onmacht.
Vaak blijkt in een console topic wel of iets groot genoeg is voor een eigen topic. Wil iemand er dus wat uitgebreider op in gaan dan kan die daar gewoon een topic voor openen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef Wouser het volgende:
even vraagje... wat je zegt over Warez...
natuurlijk begrijp ik dat het linken naar warez niet toegestaan is... Maar het praten erover of het noemen... Levert dat ook een ban op???
NeoGAMquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef BMH het volgende:
Ik word nu al ziek van die subfora. Ik wil alles op 1 pagina zien! Nu moet ik 5 pagina's met topics door scannen om alles te zien! WTF IS DIT VOOR EEN ONZIN!
Games & Consolesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef BMH het volgende:
Ik word nu al ziek van die subfora. Ik wil alles op 1 pagina zien! Nu moet ik 5 pagina's met topics door scannen om alles te zien! WTF IS DIT VOOR EEN ONZIN!
Alles staat nog gewoon in de index van GAM.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef BMH het volgende:
Neem een topic als Externe HDD in het playstation sub is het duidelijk waar het over gaat. In die lijst die jij geeft niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Games & Consoles
Daar zie je toch alle topics?
Dan is de mod vergeten er [PS3] voor te zetten of is dat gewoonweg nog niet gebeurd. Kan gebeurenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Neem een topic als Externe HDD in het playstation sub is het duidelijk waar het over gaat. In die lijst die jij geeft niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |