Liverpool-Chelsea 2005quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:18 schreef ursel het volgende:
Wasda...
* ursel kijkt geen filmpjes op zijn werk..![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:24 schreef Keltie het volgende:
tralala
Ooee.. moeten we idd keertje doen.. maar nu nog maar ff niet..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Liverpool-Chelsea 2005
You'll never walk alone
Speellijst is nog niet gepubliceerd. Moet wel een dezer dagen komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:26 schreef ursel het volgende:
Hoe zit ut eigenlijk met die Finkers meet..
Gaat er 1 iemand achter de kaarten aan..
Dacht dat de kaartverkoop vandaag van start ging namelijk..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Speellijst is nog niet gepubliceerd. Moet wel een dezer dagen komen
Liverpool doen we volgend jaar wel een keer
Voor Nijmegen wel maar voor de rest moet de speellijst nog komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:30 schreef ursel het volgende:
Dacht dat de kaartverkoop vandaag van start ging namelijk..![]()
OOohhh.. dan is er niks aan het handje..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor Nijmegen wel maar voor de rest moet de speellijst nog komen
Iedereen die zich heeft ingeschreven op www.bandoffokkers.nl krijgt vanzelf een mailtje als het binnen isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:38 schreef ursel het volgende:
Dan hoor ik wel wanneer het zover is..![]()
Ga ff kijken of er nog werk is..![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:25 schreef ursel het volgende:
[..].. Onze hooligan kent de tekst niet eens...
Moet er echt elke 10 minuten gepost worden?quote:
anders rot je nu gewoon ff op naar je eigen SC topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Moet er echt elke 10 minuten gepost worden?
Je bent anders goed bezigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef Heintje het volgende:
Anders zouden we wel slowchat heten.. Alleen slow gaat het hier niet dus ja.. 10 minuten is de target.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
anders rot je nu gewoon ff op naar je eigen SC topic![]()
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent anders goed bezigJe gaat er echt voor he om volgende maand op 1 te staan?
Daarmee bouw je natuurlijk wel weer een nieuwe reputatie op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Reputaties zijn er om naar de kanker te helpen
ow, heb je nu ook veel geleerd??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Idioot zware cursus en in totaal over de hele dag 5.5 uur file..
Dat heb ik jouw ook ooit proberen te leren.quote:
Volgende keer met de trein gaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
ow, heb je nu ook veel geleerd??
Als ik klik dan gebeurt er nietsquote:
quote:
Ik ga Heintje echt geen brief schrijven hoor..quote:
Ik vond de laatste twee geen toevoeging hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat heb ik jouw ook ooit proberen te leren.
Ik weet ook wel hoe de edit werkt.
Alleen deze situatie leek mee meer geschikt voor losse posts
BAN!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Reputaties zijn er om naar de kanker te helpen
Dat file rijden best wel saai is..quote:
Dat weet ik inmiddels ook wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga Heintje echt geen brief schrijven hoor..
Hij kan toch ook hier lezen dat we hem niet willen..
Ik vond ze wel grappig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond de laatste twee geen toevoeging hebben.
Wat boeit mij dat wat jij wilt? Iedereen is hier nog steeds welkom. Die discussie hebben we al eens gevoerd, weet je nog?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga Heintje echt geen brief schrijven hoor..
Hij kan toch ook hier lezen dat we hem niet willen..
Zo als het er nou naar uitziet jagen ijsmeis en ik juist julie weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
Kom op mannen niet zo kinderachtigEr komen wel vaker mensen langs die niet zo geliefd zijn maar dat betekent nog niet dat je ze weg zou moeten jagen
Beetje lief zijn voor elkaar
Dan is t maar te hopen voor je dat je t goed kunt vinden met ijsmeisquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef Heintje het volgende:
Zo als het er nou naar uitziet jagen ijsmeis en ik juist julie weg.
quote:Frage: Wird es noch einen weiteren Patch geben?
Antwort: Es ist ein Patch in Arbeit ;-)
Beetje sonde voeding in de sportschool en je kan een behoorlijke tijd door gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 18:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil nu sporten, maar heb honger![]()
We zien wel waar het schip strand
Als ik nu ga sporten kan ik tenminste nog het snooker zien
Altijd gezellig eten op het pleinquote:
Niet gamen op Neudequote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef FJD het volgende:
GAM meeting in Utrecht maar goed er komen nu al 5 BoFers geloof ik dus tis meer een GAM/BoF meet
Gewoon 's middags een biertje drinken en daarna voor de liefhebbers een hapje eten
Het bier kan het ook niet zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb gewoon gecopy pastaat. Maar ik denk dat ik wel weet waar het probleem ligt.
Het zijn niet de pinda's.
Dan zouden er ook nog onderbouwde resultaten zijn gepubliceerdquote:Op maandag 7 mei 2007 23:44 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sorry hoorMaar het staat er ook echt zo wetenschappelijk en deskundig
![]()
Ursel kijkt niet naar filmpjes maar naar werk.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:18 schreef ursel het volgende:
Wasda...
* ursel kijkt geen filmpjes op zijn werk..![]()
Welke reputatie.quote:
File rijden saai? Had je niets om je heen te kijken, of zag je alleen maar saaie mannen in saaie pakken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:13 schreef ursel het volgende:
Dat file rijden best wel saai is..
Cursus ging in vliegende vaart weer verder.. Ben nog bezig met verwerken ervan..
Is het jachtseizoen open dan en heb je een vergunning?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zo als het er nou naar uitziet jagen ijsmeis en ik juist julie weg.
IF execute BF2.exequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:48 schreef 3lmo het volgende:
Er komt een nieuwe patch voor BF2!![]()
http://www.battlefield2-n(...)_fragen_an_dice.html
Pas maar op, straks kun je geen eens meer bier kopen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:46 schreef Keltie het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat je gewoon kon/ mocht roken achter je bureau
Ja hoor, alleen over de sex zijn we het nog steeds niet eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan is t maar te hopen voor je dat je t goed kunt vinden met ijsmeis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |