Tis gewoon je reinste competitievervalsing!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
'Ajax beloofde Excelsior winstpremie'en dan gewoon minder willen betalen omdat je toch geen kampioen bent geworden he
Gelulquote:Op maandag 7 mei 2007 15:49 schreef RudyCarell het volgende:
Tis gewoon je reinste competitievervalsing!
En 3-0 was zeker genoeg geweest?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
Wel geinig dat ze dan zelf verspeeld hebben door maar met 2-0 te winnen van Willem II
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:07 schreef Heintje het volgende:
En 3-0 was zeker genoeg geweest?
Zuur.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan was Raffie ook kampioen van de voetbalpoule geworden
Prutsers. Sinds wanneer heeft Jack Bauer een kogelvrij vest nodigquote:
misschien in seizoen 1, omdat ze toen nog niet wisten dat ze hem nog 5x nodig zouden hebbenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Prutsers. Sinds wanneer heeft Jack Bauer een kogelvrij vest nodig
En ik heb je net een pm gestuurdquote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Viro het volgende:
@ bugs : gegevens nodig om te overmakenStuur maar een pm'tje
ik heb al een mailjte gestuurd
bugswork@home.nl, staat in je profielquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef BugWorks het volgende:
[..]
En ik heb je net een pm gestuurd![]()
Naar welk adres heb je hem gestuurd, heb nog niks ontvangen![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Echte supporters in Rotterdam.
Kennen die joodjes en kaasjoodjes nog wat van leren.
Kansloos tyfuspubliek
Wanneer kom jij nou eens meeten?quote:
Update 19.41 uurquote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
[upd] 'Ajax beloofde Excelsior winstpremie'en dan gewoon minder willen betalen omdat je toch geen kampioen bent geworden he
Ja mag wel eens tijd worden zo lang zit ik al bij BoF.. moet me schamenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou eens meeten?![]()
3 juni Neude?
Dan krijg je of een mail terug dat die niet afgeleverd kon worden of je heb zojuist je gegevens naar iemand anders gestuurdquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef Viro het volgende:
[..]
bugswork@home.nl, staat in je profiel
en pm terug![]()
dat is een typfout, k heb de adres gekopieerd uit je profielquote:Op maandag 7 mei 2007 20:29 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Dan krijg je of een mail terug dat die niet afgeleverd kon worden of je heb zojuist je gegevens naar iemand anders gestuurd![]()
Het is namelijk niet bugswork@... maar bugworks@...
3 juni Neude dus?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja mag wel eens tijd worden zo lang zit ik al bij BoF.. moet me schamen![]()
Nog steeds geen mail. Je PM heb ik inmiddels al beantwoordquote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is een typfout, k heb de adres gekopieerd uit je profiel
Hotmail hequote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nog steeds geen mail. Je PM heb ik inmiddels al beantwoord
GAM meeting in Utrecht maar goed er komen nu al 5 BoFers geloof ik dus tis meer een GAM/BoF meetquote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat is er dan?
Hmm kijk wel even zeg nog nietsquote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef FJD het volgende:
[..]
GAM meeting in Utrecht maar goed er komen nu al 5 BoFers geloof ik dus tis meer een GAM/BoF meet
Gewoon 's middags een biertje drinken en daarna voor de liefhebbers een hapje eten
10 tot 20% aan FPS verliezen omdat MS dat OS steeds maar zwaarder maaktquote:
Jij draait Vista? Vraagje; Hoe draait BF2 op Vista?quote:
jij gamed op je xboxquote:
nog iets minder dan 2 weekjes, dan mag je weer helemaal losquote:
op pagina 6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |