Volg een cursus ' Communiceren in een professionele omgeving'quote:Op maandag 7 mei 2007 10:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Eerder iets in de trent van:
"Jullie willen dat ik studeer. Ik wil eens werk doen waar ik op m'n MBO al voor aan het leren geslagen ben en ik kots op de servicedesk".
Helpdesker zijn okey, maar dan wil ik wel leuke vragen en van die debieltjes die hier werken.
Motivatie is dan ook al weer enige tijd 0,0 ... Wat er voor zorgt dat ik ook gewoon geen ene flikker uitvoer en het interesseert me gewoon helemaal niets meer.
Nu kijken hoe ze dit op gaan pakken, heb het al eens wat andere keren aangegeven... Zo niet, vrees ik toch dat ik weer de sollicitatieshit in moet.
Ben je nou nog niet verhuist naar Venezuela?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
kom maar lekker bij de rode boffers hoor, wij schuiven je met liefde eeb dikke uitkering toe als je op straat staat![]()
nee, moet vanmiddag na 3 gemiste semesters weer naar schoolquote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet verhuist naar Venezuela?
Ow, jij denkt dat ik dit ook zo heb doorgespeeld aan hun?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Volg een cursus ' Communiceren in een professionele omgeving'![]()
Denk niet dat ik daarvan de hypotheek kan betalenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
kom maar lekker bij de rode boffers hoor, wij schuiven je met liefde eeb dikke uitkering toe als je op straat staat![]()
Euh, jah zo formuleer ik het ook echtquote:Op maandag 7 mei 2007 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou als je het zo formuleert kun je zeker gaan solliciteren
Die hebben ze daar ook hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 10:48 schreef IJsmuts het volgende:
nee, moet vanmiddag na 3 gemiste semesters weer naar school![]()
Wie heeft er nou Feyenoord als onderschrift?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow, jij denkt dat ik dit ook zo heb doorgespeeld aan hun?
Kansloosje
Hoho, Feijenoord.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wie heeft er nou Feyenoord als onderschrift?Dat schept toch een beeld.
![]()
en dat van de man die het hardst steigert als we een vooroordeel oproepen over mensen van onder de rivierenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef jpjedi het volgende:
Wie heeft er nou Feyenoord als onderschrift?Dat schept toch een beeld.
![]()
ent weer schijnt daar ook vaak goed te zijn of niet?!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Die hebben ze daar ook hoorSterker nog, dat is een van de weinige dingen die ze wel altijd goed hebben gedaan
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef IJsmuts het volgende:
ent weer schijnt daar ook vaak goed te zijn of niet?!
afdwingenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]Alhoewel ik me afvraag in hoeverre ze dat zelf voor elkaar gekregen hebben.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
afdwingendat die willem van oranje het koninkrijk der nederlanden nou is begonnen op een modderpoel aan de noordzee
![]()
quote:The Fans: "Hated and Loved. Feared and Respected"
[FEYENOORD TILL WE DIE!]
We didn't won the most prices in the land.
We don't have the most money in the land.
We don't have a roof on our stadium.
We have the best supporters in the land.
We have the most fanatic.
We have the hardest.
We have the best grass in our stadium.
We won as first the Europe and World Cup in the land.
Don't tell us what is more important, we already know it.
And we are proud of it too.
niet om het een of ander hoor, maar al heb ik nog zo'n mooi bureau met een hele fancy rekenmachine, aan het eind van de dag moet ik gewoon wat centjes verdiend hebben voor de baasquote:
Klopt.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
niet om het een of ander hoor, maar al heb ik nog zo'n mooi bureau met een hele fancy rekenmachine, aan het eind van de dag moet ik gewoon wat centjes verdiend hebben voor de baas![]()
as long as you get the pointquote:Op maandag 7 mei 2007 12:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt.
Al verdien ik die met telefoon en email.
Multitasken
Waarom wil iedereen dat geile geheugen, je moet dan direct een raampje in je pc maken anders kun je er niet naar kijken en zelfs dan is het lastig om te zienquote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef IJsmuts het volgende:
voor de computernerds:
ik zit even rond te kijken naar een nieuw setje, die moet toch ergens in de zomer komen![]()
wordt sowieso een E6600 met 2GB GEIL geheugen![]()
Intel Core 2 Duo, E6600, Socket 775, Boxed ¤ 197,42
G.E.I.L GX21GB6400UDC, 1024 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x ¤ 79,22 ¤ 158,44
Alleen zit ik nu te zoeken naar een geschikt MOBO. er zijn wel mooie Asus bordjes, maar die kosten rond de 200. Iemand een idee wat een goed bord is om mee te gamen?
ik wil het alleen om de naamquote:Op maandag 7 mei 2007 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen dat geile geheugen, je moet dan direct een raampje in je pc maken anders kun je er niet naar kijken en zelfs dan is het lastig om te zien
Heel slecht gechreven dus..quote:The Fans: "Hated and Loved. Feared and Respected"
[FEYENOORD TILL WE DIE!]
We didn't won win the most prices in the land country.
We don't have the most money in the land country.
We don't have a roof on our stadium.
We have the best supporters in the land of our country.
We have the most fanatic. We are the most fanatic.
We have the hardest. We are the hardest.
We have the best grass in our stadium.
We won as first the Europe and World Cup in the land. We were the first to win the European and World Cup.
Don't tell us what is more important, we already know it.
And we are proud of it too.
Ik was me er pas een beetje over aan het inlezen en bij Ome Tom kwam GEIL niet echt goed uit de verf. Ik neem gewoon een setje Kingston HyperXquote:
ow, maar wat voor een mobo neem je dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was me er pas een beetje over aan het inlezen en bij Ome Tom kwam GEIL niet echt goed uit de verf. Ik neem gewoon een setje Kingston HyperX
Als Mobo koop ik de MSI P965 Platinum oid. Die kwam uit de benchmarks als best uit de test en dat voor 120,-quote:
Mooi geschreven, dat ze literair niet zo goed onderlegt zijn is een heel ander verhaal.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Mobo koop ik de MSI P965 Platinum oid. Die kwam uit de benchmarks als best uit de test en dat voor 120,-
Had ik er al bij ge-editCheck Ome Toms pagina maar
http://www.tomshardware.c(...)t_the_core_2_corral/
Je gaat me toch niet naapen he?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet naapen he?Dan neem ik echt wel een andere!
wifi/netwerk/geluid knal ik ook altijd separaat erin vanwege dat deze onboard componenten CPU belasten.. en dat willen we niet he!!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
maar ik wil gewoon een goed, betaalbaar bordjemoet snel zijn, een E6600 in kunnen en een dikke kaart. WIFI + XFI kaart zet ik er zelf in. bordje van rond de 100 euro zou mooi zijn, scheelt toch weer 100 euro met zo'n extreme asus bordje
![]()
quote:
Je hebt groot gelijkquote:maar ik wil gewoon een goed, betaalbaar bordjemoet snel zijn, een E6600 in kunnen en een dikke kaart.
M'n moeder zei altijd dat ik eerst het oude weer werkend in elkaar moest zetten voor ik een nieuwe mocht kopenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef jpjedi het volgende:
Het jeukt bij mij ook al wel weer om te verbouwen.![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wifi/netwerk/geluid knal ik ook altijd separaat erin vanwege dat deze ik m'n onboard componenten dan al gesloopt heb CPU belasten.. en dat willen we niet he!!![]()
Haha we zitten op 1 lijnquote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Je hebt groot gelijkWifi komt er bij mij sowieso niet in, ligt toch al een UTP kabel die 100% werkt dus ik zie niet in waarom. Netwerk gaat gewoon onboard dat zit wel goed. Xfi zit er in voor de extra kwaliteit en dan idd nog een dikke 8800GTS
[..]
M'n moeder zei altijd dat ik eerst het oude weer werkend in elkaar moest zetten voor ik een nieuwe mocht kopen
Kut dan zit ik dus zeker weten op de verkeerde lijnquote:
Tis de beste optie zo dus dan moet t maar!!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut dan zit ik dus zeker weten op de verkeerde lijn
Anyway het airsoften is nu echt helemaal rond. GelukkigJust in time management noemen wij studenten dat altijd.
We gaan de 19e airsoften bij Military Xperience en na het airsoften rijden we een half uurtje terug en gaan we BBQ en slapen bij Little Creek. Dit heeft als groot voordeel dat we kunnen zuipen waar we slapen, anders hadden we namelijk drie extra Bobs aan moeten wijzen en gezien het aantal drankorgels dat blijft slapen zou dat op rellen zijn uitgelopenHet heeft als groot nadeel dat de bierprijzen weer gewoon die van de kroeg worden. Niet ontzettend hoog maar ook niet op het tankniveau van Military Xperience.
Ik neem aan dat de organisatie het prijsverschil in bier compenseert.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut dan zit ik dus zeker weten op de verkeerde lijn
Anyway het airsoften is nu echt helemaal rond. GelukkigJust in time management noemen wij studenten dat altijd.
We gaan de 19e airsoften bij Military Xperience en na het airsoften rijden we een half uurtje terug en gaan we BBQ en slapen bij Little Creek. Dit heeft als groot voordeel dat we kunnen zuipen waar we slapen, anders hadden we namelijk drie extra Bobs aan moeten wijzen en gezien het aantal drankorgels dat blijft slapen zou dat op rellen zijn uitgelopenHet heeft als groot nadeel dat de bierprijzen weer gewoon die van de kroeg worden. Niet ontzettend hoog maar ook niet op het tankniveau van Military Xperience.
Prijzen blijven gelijk. De prijzen waarmee we in eerste instantie gerekend hebben zijn namelijk de LC prijzen. Verder hoef je je over t geld geen zorgen te maken, we hebben idd wat ruimte om kleine dingetjes nog te regelen maar alles wat over is gaat rechtstreeks de drankpot inquote:Op maandag 7 mei 2007 14:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik neem aan dat de organisatie het prijsverschil in bier compenseert.
Wat gebeurd er met de prijzen verder?
Kun je inzicht geven wat ik krijg voor die 100 euro die ik heb betaald?
Airsoften was toch goedkoper geworden?
hoe staat het met de 74GB raptor inkoopactie? is daar nog iets mee gedaan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:59 schreef FJD het volgende:
Voor 100,- krijg je dan het airsoften, BBQen, slaapplaats, wat extra randdingetjes en het moet wel lukken (maar onder voorbehoud) om er een biertje of 3 a 4 bij te doen.
We waren daar niet zo mee bezig neequote:Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef IJsmuts het volgende:
hoe staat het met de 74GB raptor inkoopactie? is daar nog iets mee gedaan?![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef dekkered het volgende:
http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=67246
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |