elmo hoer in het nederlands anders niet postenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:48 schreef 3lmo het volgende:
Er komt een nieuwe patch voor BF2!![]()
http://www.battlefield2-n(...)_fragen_an_dice.html
[..]
Laat me raden die mag van jou kant ook wel iets inhoudelijkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef Heintje het volgende:
Ja hoor, alleen over de sex zijn we het nog steeds niet eens.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Laat me raden die mag van jou kant ook wel iets inhoudelijker![]()
jaaaaah daaaagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
Kom op mannen niet zo kinderachtigEr komen wel vaker mensen langs die niet zo geliefd zijn maar dat betekent nog niet dat je ze weg zou moeten jagen
Beetje lief zijn voor elkaar
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef Cardinal_NL het volgende:
Laat me raden die mag van jou kant ook wel iets inhoudelijker![]()
Je kunt ook gewoon niet op hem reageren en langs hem heen postenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef BattleLies het volgende:
@ all: groetjes vanuit Bangkok van Jp. Hij zegt dat het vliegveld daar hyper modern is. Hij begint zometeen aan het tweede deel van zijn reis naar Sydney.
Inclusief Kevins kotsWC zekerquote:
Je kan 'em ook op de trein zetten en afvoeren naar een camping in Duitsland.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet op hem reageren en langs hem heen posten
Prinsenbeek ligt maar 20 minuutjes van r'dam hoor! En jij hebt toch nog geen baan dus dat kan nog alle kanten opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Inclusief Kevins kotsWC zeker
Nee Breda ligt echt helemaal verkeerd
Verder natuurlijk veel plezier in Australieen bij terugkomst willen we wel foto's van een surfende JP zien
![]()
Gaat JMP bij mij de auto neerzetten en dan de stad in, who knows. Zeg bij voorbaat geen NEEquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:06 schreef FJD het volgende:
Maaruh Cardinal kom je met JMP meezuipen op t terras op Neude?
Ik probeer wel iets bij te dragen. Dat dat niet altijd zo gezien wordt is jamemr.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaaaaah daaaag![]()
heintje voert hier al tijden het hoogste woord en er is niks grappigs, leuks of aanvullends aan. heintje heeft geen fuk met BF2 of BoF te maken, maar post hier om te postkrikken en te zieken. en dan kan je wel weer politiek correct gaan antwoorden maar feit blijft dat heintje een irritante autist is die hier niets te zoeken heeft. krijgt hij de volle support om lekker vrij te gaan posten zal dat als consequentie hebben dat vaste leden hier minder/minder graag zullen posten.
Jaja probeer met de spits maar eens in 20 minuten van Rdam naar Prinsenbeek te komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:08 schreef BattleLies het volgende:
Prinsenbeek ligt maar 20 minuutjes van r'dam hoor!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
Gaat JMP bij mij de auto neerzetten en dan de stad in, who knows. Zeg bij voorbaat geen NEE
idd mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat aub iedereen in z'n waarde (behalve i-spy) en Heintje mag hier best posten. Ik stoor me niet aan hem.
Je lief gaat met de trein naar zoetermeer dus dat maakt weinig verschil vanaf hier . behalve dan wat langere treintijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja probeer met de spits maar eens in 20 minuten van Rdam naar Prinsenbeek te komenElke keer als ik t 's middags hoor dan staat het muurvast op de A16 naar Breda toe. Daarnaast moet
naar Zoetermeer toe dus dat wordt helemaal een drama. Nee dat gaat m echt niet worden
[..]Tis wel op zondagmiddag he
Ik wel best wel even posts bij elkaar zoeken van de BoFfers zelf die geen fuck toevoegen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaaaaah daaaag![]()
heintje voert hier al tijden het hoogste woord en er is niks grappigs, leuks of aanvullends aan. heintje heeft geen fuk met BF2 of BoF te maken, maar post hier om te postkrikken en te zieken. en dan kan je wel weer politiek correct gaan antwoorden maar feit blijft dat heintje een irritante autist is die hier niets te zoeken heeft. krijgt hij de volle support om lekker vrij te gaan posten zal dat als consequentie hebben dat vaste leden hier minder/minder graag zullen posten.
We hebben het er al een beetje uitgeramd iig. Om te beginnen niet meer dat achterlijke aftellen bij de laatste post en ook de duo t/m quatro post hebben we er uitgeramdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ook daar heb ik jullie al opgewezen en toen werd er nogal lacherig over gedaan en "uitspraak van de eeuw![]()
" en dat soort dingen.
Nu: 1:01/1:05quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:17 schreef BattleLies het volgende:
Je lief gaat met de trein naar zoetermeer dus dat maakt weinig verschil vanaf hier . behalve dan wat langere treintijd
Ok nu is het wel genoeg, laten we het leuk houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel best wel even posts bij elkaar zoeken van de BoFfers zelf die geen fuck toevoegen hoor. Dat zijn er namelijk véél en véél meer dan Heintje bij elkaar post. Ook daar heb ik jullie al opgewezen en toen werd er nogal lacherig over gedaan en "uitspraak van de eeuw
![]()
" en dat soort dingen.
Dus please.
En dat laatste valt enigzins zielig te noemenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik probeer wel iets bij te dragen. Dat dat niet altijd zo gezien wordt is jamemr.
Ik heb idd vrij weinig met BoF en nog minder met BF2. Maar meer dan de helft van de posts hier ook niet. Als het hier alleen maar ontopic zou zijn zou ik helemaal niks toe te voegen hebben en dus ook niet posten.
Maar een beetje met julie mee lullen kan ik wel. Ik probeer ook wel grappig te zijn maar julie hebben een andere humor.
Als ik dan weer ergens serieus op inga is het weer zieken.
iig, hoe meer julie mij weg willen hebben des te meer ik post.
Dat is het ook, maar iemand weg pesten ook. (of van mijn kant, me weg laten pesten)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dat laatste valt enigzins zielig te noemen
langere kan van alles inhouden .. ik zeg daar niks geks mee hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu: 1:01/1:05
Dan: 1:55/2:00Een wat langere reistijd noemt ze dat
Nee maar je begrijpt zelf toch ook wel dat twee uur extra reistijd per dag veels te veel is. Twee uur reistijd per dag an sich is al meer dan genoegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef BattleLies het volgende:
langere kan van alles inhouden .. ik zeg daar niks geks mee hoor![]()
Je zou het ook kunnen zien als; dan verliezen we een super plek om te feesten nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee maar je begrijpt zelf toch ook wel dat twee uur extra reistijd per dag veels te veel is. Twee uur reistijd per dag an sich is al meer dan genoeg![]()
Helaas LiesJe zult het aan een ander kwijt moeten. Zou denk ik ook wel heel gek voelen om ineens te wonen op de plaats waar normaal een bekende van je woonde en dat je dus alleen kent als "huis van" maar goed dat terzijde.
Ach joh IJs heeft een nieuwe plaats, Ursel een mannen kelder. Ik ga toch ook binnen een half jaar op mezelf en Jorrit is er ook nog (alhoewel wel offroute).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:51 schreef BattleLies het volgende:
Je zou het ook kunnen zien als; dan verliezen we een super plek om te feesten nietlol
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach joh IJs heeft een nieuwe plaats, Ursel een mannen kelder. Ik ga toch ook binnen een half jaar op mezelf en Jorrit is er ook nog (alhoewel wel offroute).
Komt goedmaar tis idd wel zonde want het terras is wel super lekker
Je kan het huis ook met bepaalde voorwaarden verkopen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]Misschien kunnen jullie met de nieuwe eigenaren aanpappen
Ik gok op -50k in vraagprijsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef ursel het volgende:
Je kan het huis ook met bepaalde voorwaarden verkopen..
incl. of excl. boffersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik gok op -50k in vraagprijsAan de andere kant zijn we wel gezellig dus het zou zelfs een meerwaarde op kunnen leveren maar goed dan moet er ook wat voor de BoFers inzitten...
Is ook weer afhankelijk van welke BoFersquote:
die 2 moeten we even vast ketenenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Is ook weer afhankelijk van welke BoFers
Kevin kotst de WC eens per jaar onder en stampt de hele tijd door de tuin.
Jorrit zuipt je hele biervoorraad op.
Tja die twee drukken de prijs denk ik wel enorm
whihihiquote:Twee negroïde vrachtwagenchauffeurs krijgen een groot ongeluk.
De vrachtwagen slaat om, en de lading - 2 ton aan negerzoenen - verspreidt zich over de snelweg...
Gelukkig stopt er direct een auto bij het ongeval. En niet zomaar een auto, nee.... een Belgische auto.
De Belg stapt geschrokken uit, en kijkt verbaasd naar de twee ronddolende negers, die nog volledig in shock verkeren.
Daarna stopt er een tweede auto, ditmaal een Nederlander.
Deze kijkt ook enigszins verbaasd - niet vanwege de twee
negers, maar vanwege de Belg die is namelijk begonnen met het kapotstampen van alle negerzoenen.
"Waarom doe je dat in hemelsnaam?!", vraagt de Hollander.
"Allez, sta daar niet zo te suffen", antwoordt de Belg.
"Er zijn er al twee uitgekomen!"
GAM gaat op de schop.. En zwaar gemod worden..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja.
Natuurlijk niet direct, over het algemeen wordt er eerst gewaarschuwd (onder voorbehoud), maar posts over de game die je via BitTorrent aan het binnenhalen bent, hints dat de versie van 863mb de juiste is, of gewoon een review van een spel dat nog niet eens gold is, is ongewenst.
ach, kut of superkut, whats the differencequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef ursel het volgende:
Voor de FTD-ers onder ons:
[..]
GAM gaat op de schop.. En zwaar gemod worden..
Lekker kinderachtig weerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef ursel het volgende:
GAM gaat op de schop.. En zwaar gemod worden..
Mja, wat ik eruit volg is dat alleen Heintje loopt te mekkeren over de BoF-reeks..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ach, kut of superkut, whats the difference![]()
Kheb al een clan-filter voorgesteld, maar dat wordt niet beantwoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig weerAch dan roepen we toch zoiets van: Ik heb vandaag 380639x touwtje gesprongen! Echt mooi was dat!
Eerste Hulp, hierzo!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Stefan740 het volgende:
rapers op bof server
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe.. Ik verwacht ellende, maar kon nagenoeg alleen maar hier.. Zolang dees blijft bestaan ben ik tevree..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
T gaat iig echt een enorme teringzooi worden
Centrale topics van spellen mogen niet meer maar elk spel krijgt wel een apart topicVervolgens worden de nieuwtjes in een apart topic geplaatst...
Alle centrale andere topics gaan er gewoon aan, open maar een nieuwe topic elke keer....
Tegenwoordig mag je ook niet meer praten over een spel dat officieel nog niet uit is
Ik ben benieuwd maar ik heb er nog geen onverdeeld vertrouwen in
Misschien een goed idee als we dan eens wat meer offtopic gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Ik verwacht ellende, maar kon nagenoeg alleen maar hier.. Zolang dees blijft bestaan ben ik tevree..
dat hij minimaal 640mb isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien een goed idee als we dan eens wat meer offtopic gaanDus bij deze:
Wat verwachten we allemaal van de nieuwe Battlefield 2 patch mannen?of moet ik daar dan weer een nieuw topic over openen?
Hier moet je een nieuw topic over openen onder het mom van "Geruchten nieuwe patch BF2"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien een goed idee als we dan eens wat meer offtopic gaanDus bij deze:
Wat verwachten we allemaal van de nieuwe Battlefield 2 patch mannen?of moet ik daar dan weer een nieuw topic over openen?
Ik vind dat altijd zo irritantquote:
jouw teksten zijn dat ook, hoor je ons toch ook niet overquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo irritantDie teksten zijn zo tenenkrommend in het Nederlands
![]()
Over Fer zijn teksten misschien niet, Dekkerred zijn teksten wel..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jouw teksten zijn dat ook, hoor je ons toch ook niet over![]()
Nee ik wil geen papegaai.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef BattleLies het volgende:
@ Ferdi, kom es online op msn! heb een vraag!!
Ach joh die hele analogie ging nergens over. Z'n opmerking sloeg alleen nergens op "een verkeerde beslissing is nog altijd beter dan niets doen". Echt van zulke mensen gaan je nekharen toch overeind staan. Van die mensen die met alle macht willen veranderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi opletten, een tegenaanval op je keuken analogie![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef FJD het volgende:
Breaking news!
Er is een bende pannekoeken opgerold. Ze waren op strooptocht.![]()
![]()
das toevallig, wij hebben ook allemaal zin om BF2 tegen jou alleen te spelenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef murp het volgende:
ik heb zin om BF2 tegen jullie allemaal te spelen
Open je er wel een topic ff voor..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef murp het volgende:
ik heb zin om BF2 tegen jullie allemaal te spelen
quote:
heel goed! ik ga naar huisquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jawel! Alles is geplaatst, vanaf morgen is het park "hermetisch" afgesloten en hoef ik alleen maar interessant aanwezig te zijn
![]()
Nu ff boodschappen doen en zaakjes regelen en dan ga ik zometeen heerlijk lui achter mijn computer zitten stinken![]()
waarom ik nou weer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Over Fer zijn teksten misschien niet, Dekkerred zijn teksten wel..
wil je ergens gaan eten of wou je gelijk de duinen met d'r inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:40 schreef Keltie het volgende:
Pff... Geen zin meer
Morgen daten met een meiske.. Wilde naar Scheveningen gaan, maar het was vorige week toen ik dat bedacht... En ik heb eigenlijk geen alternatief
Gaan smiddags al..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
wil je ergens gaan eten of wou je gelijk de duinen met d'r in
Betaling ontvangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef Viro het volgende:
@ bug : heb je het geld al ontvangen, zo niet laat het me weten![]()
damn... ik vind dit echt een moeilijk spel, moeilijker dan mohaa od cod... ik blijf oefenen, is er ook ergens een noob server?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een patsers hier.... stap/spring toch uit die 'veilige' heli's en tanks en vecht als een soldaat!!
[afbeelding]
![]()
ik zie het al, ik was er niet bij anders had ik eerste gestaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een patsers hier.... stap/spring toch uit die 'veilige' heli's en tanks en vecht als een soldaat!!
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |