Eerste Hulp, hierzo!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Stefan740 het volgende:
rapers op bof server
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehe.. Ik verwacht ellende, maar kon nagenoeg alleen maar hier.. Zolang dees blijft bestaan ben ik tevree..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
T gaat iig echt een enorme teringzooi worden
Centrale topics van spellen mogen niet meer maar elk spel krijgt wel een apart topicVervolgens worden de nieuwtjes in een apart topic geplaatst...
Alle centrale andere topics gaan er gewoon aan, open maar een nieuwe topic elke keer....
Tegenwoordig mag je ook niet meer praten over een spel dat officieel nog niet uit is
Ik ben benieuwd maar ik heb er nog geen onverdeeld vertrouwen in
Misschien een goed idee als we dan eens wat meer offtopic gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Ik verwacht ellende, maar kon nagenoeg alleen maar hier.. Zolang dees blijft bestaan ben ik tevree..
dat hij minimaal 640mb isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien een goed idee als we dan eens wat meer offtopic gaanDus bij deze:
Wat verwachten we allemaal van de nieuwe Battlefield 2 patch mannen?of moet ik daar dan weer een nieuw topic over openen?
Hier moet je een nieuw topic over openen onder het mom van "Geruchten nieuwe patch BF2"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien een goed idee als we dan eens wat meer offtopic gaanDus bij deze:
Wat verwachten we allemaal van de nieuwe Battlefield 2 patch mannen?of moet ik daar dan weer een nieuw topic over openen?
Ik vind dat altijd zo irritantquote:
jouw teksten zijn dat ook, hoor je ons toch ook niet overquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo irritantDie teksten zijn zo tenenkrommend in het Nederlands
![]()
Over Fer zijn teksten misschien niet, Dekkerred zijn teksten wel..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jouw teksten zijn dat ook, hoor je ons toch ook niet over![]()
Nee ik wil geen papegaai.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef BattleLies het volgende:
@ Ferdi, kom es online op msn! heb een vraag!!
Ach joh die hele analogie ging nergens over. Z'n opmerking sloeg alleen nergens op "een verkeerde beslissing is nog altijd beter dan niets doen". Echt van zulke mensen gaan je nekharen toch overeind staan. Van die mensen die met alle macht willen veranderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:09 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi opletten, een tegenaanval op je keuken analogie![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef FJD het volgende:
Breaking news!
Er is een bende pannekoeken opgerold. Ze waren op strooptocht.![]()
![]()
das toevallig, wij hebben ook allemaal zin om BF2 tegen jou alleen te spelenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef murp het volgende:
ik heb zin om BF2 tegen jullie allemaal te spelen
Open je er wel een topic ff voor..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef murp het volgende:
ik heb zin om BF2 tegen jullie allemaal te spelen
quote:
heel goed! ik ga naar huisquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jawel! Alles is geplaatst, vanaf morgen is het park "hermetisch" afgesloten en hoef ik alleen maar interessant aanwezig te zijn
![]()
Nu ff boodschappen doen en zaakjes regelen en dan ga ik zometeen heerlijk lui achter mijn computer zitten stinken![]()
waarom ik nou weer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Over Fer zijn teksten misschien niet, Dekkerred zijn teksten wel..
wil je ergens gaan eten of wou je gelijk de duinen met d'r inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:40 schreef Keltie het volgende:
Pff... Geen zin meer
Morgen daten met een meiske.. Wilde naar Scheveningen gaan, maar het was vorige week toen ik dat bedacht... En ik heb eigenlijk geen alternatief
Gaan smiddags al..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
wil je ergens gaan eten of wou je gelijk de duinen met d'r in
Betaling ontvangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef Viro het volgende:
@ bug : heb je het geld al ontvangen, zo niet laat het me weten![]()
damn... ik vind dit echt een moeilijk spel, moeilijker dan mohaa od cod... ik blijf oefenen, is er ook ergens een noob server?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een patsers hier.... stap/spring toch uit die 'veilige' heli's en tanks en vecht als een soldaat!!
[afbeelding]
![]()
ik zie het al, ik was er niet bij anders had ik eerste gestaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een patsers hier.... stap/spring toch uit die 'veilige' heli's en tanks en vecht als een soldaat!!
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |