nou ik vind dat onze server regelmatig vol zit met noobsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:49 schreef murp het volgende:
[..]
damn... ik vind dit echt een moeilijk spel, moeilijker dan mohaa od cod... ik blijf oefenen, is er ook ergens een noob server?![]()
Whehe.. Het had zo hier kunnen zijn..quote:
Dus hyper modern, maar toch niet zelf een post op internet kunnen makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef BattleLies het volgende:
@ all: groetjes vanuit Bangkok van Jp. Hij zegt dat het vliegveld daar hyper modern is. Hij begint zometeen aan het tweede deel van zijn reis naar Sydney.
hij is zelfs ERG goed gelukt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
BoF! ARM PATCHES !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Is dit mooi of niet??!!![]()
![]()
Dat heeft Baus weer even mooi geregeld!![]()
![]()
![]()
godverdomme wat gaaf zeg!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
hoeveel verzend kosten? zit er nmlk over te denken om er ook maar 1tje te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:33 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik vind hem dus ook echt helemaal super gewordenIk heb goedkeuring gegeven en ze gaan nu dus gemaakt worden
.
Ik krijg er 25 binnen. Ik heb er nog 13 over.
5 euro per stuk mensen!
Mensen die besteld en betaald hebben
Postman 2 stuks
FJD 2 stuks
Sickert 2 stuks
JP & Lies 2 stuks
pff ik doe er moeite voor, had 92 kills, jullie reviven elkaar, das makkelijker, stelletje IO freaks.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een patsers hier.... stap/spring toch uit die 'veilige' heli's en tanks en vecht als een soldaat!!
[afbeelding]
![]()
5 euro per stuk incl verzendkosten, btw en een foto van mijn billenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
hoeveel verzend kosten? zit er nmlk over te denken om er ook maar 1tje te doen
COOOL!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
5 euro per stuk incl verzendkosten, btw en een foto van mijn billen![]()
Sodefuck!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
maar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
hoeveel verzend kosten? zit er nmlk over te denken om er ook maar 1tje te doen
Die heerschen alleen maar door die guns. Als ik die eraf kon schroeven dan was ik daar wel mee gaan lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef escape_nl het volgende:
Ga voor het echte werk en stap in een heli/apc![]()
Die 39 cent en envelop krijgen jullie van mij, cadeautjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef Sickert het volgende:
en anders moet bausje het maar zeggen dan maak ik de verzendkosten ook wel over (mocht hij daar niet aan gedacht hebben)
44 cent is het tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die 39 cent en envelop krijgen jullie van mij, cadeautje![]()
Tenminste, ik ga er van uit dat een zegel van 39 cent wel voldoende is.. en anders... anders boeit het nog niet![]()
Oh ja, bij de weg.. Ik weet niet of je dat nog had meegekregen, maar ze zijn dus toch wel met klittenband aan de achterzijde. Neemt niet weg dat je ze natuurlijk nog steeds overal en nergens op kan vastnaaien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Sodefuck!!![]()
geweldig
kan niet wachten tot ik ze heb en ergens op kan stampen
Als ik weer eens inlog en ik zie je spelen dan wip ik wel ff langs, gaan we ff ownen in de luchtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef escape_nl het volgende:
ieder zijn ding natuurlijk, heb zelf niets met IO, daarom speel ik niet op de bof server.
Nog ff en zit aan de 300.000
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
beterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:47 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oh ja, bij de weg.. Ik weet niet of je dat nog had meegekregen, maar ze zijn dus toch wel met klittenband aan de achterzijde. Neemt niet weg dat je ze natuurlijk nog steeds overal en nergens op kan vastnaaien.
Maar goed, even ter info dus. Ze zijn helemaal military style![]()
Rgr that!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Doe er mij ook maar 1
Je hoeft hem niet op te sturen komt 19de wel
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:15 schreef Sickert het volgende:
knip
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef escape_nl het volgende:
[..]
pff ik doe er moeite voor, had 92 kills, jullie reviven elkaar, das makkelijker, stelletje IO freaks.
Ga voor het echte werk en stap in een heli/apc![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:15 schreef Sickert het volgende:
Ff een grappig verhaaltje
We hadden op mn werk 2 Stage lopers zouden een week of 10 meedraaien in de fabriek
Een Marokaantje (tje omdat ie erg klein was/is) en een Javaan
de meeste op mn werk al doem denken omdat ze er ook nog eens apart uitzagen (hoop refo's op mn werk)
dus ik zeg naja zal wel los lopen..
na 2 dagen kwamen ze al niet meer opdagen
1 was ziek en de andere kwam niet
maar die ene had zich niet ziekgemeld
de week er op met de leraar terug.. met veel gezeur mochten ze terug komen
2 dagen later is ineens een mobiel uit een kist van een ventje uit de leerschool weg
gelukkig 1 bijdehante collega die zei van we bellen m wel dan vind je m zo terug
1 van die gasten (die javaan) begint beetje moeilijk te doen en zei dat ie ff naar de wc ging
meteen argwaan natuurlijk..
en meteen ondervragen bleek dat hij dat ding gejat haddie kon dus meteen zn spullen pakken en vertrekken
en dat andere mannetje kwam de dag erna weer niet opdagen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef ursel het volgende:
[..]..
Jullie moeten die arme jongens ook niet zo pesten. Ze komen om wat te leren.
Leren hoe je een mobieltje moet jatten zonder gepakt te wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef ursel het volgende:
[..]..
Jullie moeten die arme jongens ook niet zo pesten. Ze komen om wat te leren.
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Weet je wat ook mooi was bij die gasten waar ik mee werkte.
In 1 van de grote bijgebouwen hingen ook een aantal beveiligingscamera's.. knappe..
Die gasten uit hun dak, schroevendraaier van de technische dienst geleend (!!), trappetje erbij en hoppa!
De kofferbak in![]()
2 dgn later komen zo een kerel van de TD met zo 2 gozers van een beveiligingsbedrijf naar ons toe;
"zeg, in de zusterflat.. daar hingen camera's, 2 in de hal en 1 in de kelder.. Waar zijn die gebleven? Weten jullie daar misschien iets van?"
<Marokaans accent>Camera's? Wat camera's? Ik heb niets gezien, wij zijn overal geweest maar ik heb niets camera's gezien. Heb jij gezien? Nee wollah, en geloof mij meneer.. Als er camera's zijn dan zien wij ze wel. Ja toch? Ja kijk, hij zegt ook! U kunt kijken, container is nog niet zo vol.. ik weet zeker dat er geen camera's in liggen.
![]()
Nee joh.. Ik weet niet wat hij precies wou doen maar iig niet naar zijn zieke zus bellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
haha![]()
de gast waar ik het over had begon dat zn zus ziek was en dat ie die wilde bellen ofzo
ja dan vraga je toch gewoon of je mag bellen
vragen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
haha![]()
de gast waar ik het over had begon dat zn zus ziek was en dat ie die wilde bellen ofzo
ja dan vraga je toch gewoon of je mag bellen
je kan een lollie krijgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Mag ik een Koekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |