nou ik vind dat onze server regelmatig vol zit met noobsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:49 schreef murp het volgende:
[..]
damn... ik vind dit echt een moeilijk spel, moeilijker dan mohaa od cod... ik blijf oefenen, is er ook ergens een noob server?![]()
Whehe.. Het had zo hier kunnen zijn..quote:
Dus hyper modern, maar toch niet zelf een post op internet kunnen makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef BattleLies het volgende:
@ all: groetjes vanuit Bangkok van Jp. Hij zegt dat het vliegveld daar hyper modern is. Hij begint zometeen aan het tweede deel van zijn reis naar Sydney.
hij is zelfs ERG goed gelukt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
BoF! ARM PATCHES !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Is dit mooi of niet??!!![]()
![]()
Dat heeft Baus weer even mooi geregeld!![]()
![]()
![]()
godverdomme wat gaaf zeg!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
hoeveel verzend kosten? zit er nmlk over te denken om er ook maar 1tje te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:33 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik vind hem dus ook echt helemaal super gewordenIk heb goedkeuring gegeven en ze gaan nu dus gemaakt worden
.
Ik krijg er 25 binnen. Ik heb er nog 13 over.
5 euro per stuk mensen!
Mensen die besteld en betaald hebben
Postman 2 stuks
FJD 2 stuks
Sickert 2 stuks
JP & Lies 2 stuks
pff ik doe er moeite voor, had 92 kills, jullie reviven elkaar, das makkelijker, stelletje IO freaks.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een patsers hier.... stap/spring toch uit die 'veilige' heli's en tanks en vecht als een soldaat!!
[afbeelding]
![]()
5 euro per stuk incl verzendkosten, btw en een foto van mijn billenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
hoeveel verzend kosten? zit er nmlk over te denken om er ook maar 1tje te doen
COOOL!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
5 euro per stuk incl verzendkosten, btw en een foto van mijn billen![]()
Sodefuck!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
maar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
hoeveel verzend kosten? zit er nmlk over te denken om er ook maar 1tje te doen
Die heerschen alleen maar door die guns. Als ik die eraf kon schroeven dan was ik daar wel mee gaan lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef escape_nl het volgende:
Ga voor het echte werk en stap in een heli/apc![]()
Die 39 cent en envelop krijgen jullie van mij, cadeautjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef Sickert het volgende:
en anders moet bausje het maar zeggen dan maak ik de verzendkosten ook wel over (mocht hij daar niet aan gedacht hebben)
44 cent is het tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die 39 cent en envelop krijgen jullie van mij, cadeautje![]()
Tenminste, ik ga er van uit dat een zegel van 39 cent wel voldoende is.. en anders... anders boeit het nog niet![]()
Oh ja, bij de weg.. Ik weet niet of je dat nog had meegekregen, maar ze zijn dus toch wel met klittenband aan de achterzijde. Neemt niet weg dat je ze natuurlijk nog steeds overal en nergens op kan vastnaaien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Sodefuck!!![]()
geweldig
kan niet wachten tot ik ze heb en ergens op kan stampen
Als ik weer eens inlog en ik zie je spelen dan wip ik wel ff langs, gaan we ff ownen in de luchtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef escape_nl het volgende:
ieder zijn ding natuurlijk, heb zelf niets met IO, daarom speel ik niet op de bof server.
Nog ff en zit aan de 300.000
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
beterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:47 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oh ja, bij de weg.. Ik weet niet of je dat nog had meegekregen, maar ze zijn dus toch wel met klittenband aan de achterzijde. Neemt niet weg dat je ze natuurlijk nog steeds overal en nergens op kan vastnaaien.
Maar goed, even ter info dus. Ze zijn helemaal military style![]()
Rgr that!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Doe er mij ook maar 1
Je hoeft hem niet op te sturen komt 19de wel
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:15 schreef Sickert het volgende:
knip
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef escape_nl het volgende:
[..]
pff ik doe er moeite voor, had 92 kills, jullie reviven elkaar, das makkelijker, stelletje IO freaks.
Ga voor het echte werk en stap in een heli/apc![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:15 schreef Sickert het volgende:
Ff een grappig verhaaltje
We hadden op mn werk 2 Stage lopers zouden een week of 10 meedraaien in de fabriek
Een Marokaantje (tje omdat ie erg klein was/is) en een Javaan
de meeste op mn werk al doem denken omdat ze er ook nog eens apart uitzagen (hoop refo's op mn werk)
dus ik zeg naja zal wel los lopen..
na 2 dagen kwamen ze al niet meer opdagen
1 was ziek en de andere kwam niet
maar die ene had zich niet ziekgemeld
de week er op met de leraar terug.. met veel gezeur mochten ze terug komen
2 dagen later is ineens een mobiel uit een kist van een ventje uit de leerschool weg
gelukkig 1 bijdehante collega die zei van we bellen m wel dan vind je m zo terug
1 van die gasten (die javaan) begint beetje moeilijk te doen en zei dat ie ff naar de wc ging
meteen argwaan natuurlijk..
en meteen ondervragen bleek dat hij dat ding gejat haddie kon dus meteen zn spullen pakken en vertrekken
en dat andere mannetje kwam de dag erna weer niet opdagen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef ursel het volgende:
[..]..
Jullie moeten die arme jongens ook niet zo pesten. Ze komen om wat te leren.
Leren hoe je een mobieltje moet jatten zonder gepakt te wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef ursel het volgende:
[..]..
Jullie moeten die arme jongens ook niet zo pesten. Ze komen om wat te leren.
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Weet je wat ook mooi was bij die gasten waar ik mee werkte.
In 1 van de grote bijgebouwen hingen ook een aantal beveiligingscamera's.. knappe..
Die gasten uit hun dak, schroevendraaier van de technische dienst geleend (!!), trappetje erbij en hoppa!
De kofferbak in![]()
2 dgn later komen zo een kerel van de TD met zo 2 gozers van een beveiligingsbedrijf naar ons toe;
"zeg, in de zusterflat.. daar hingen camera's, 2 in de hal en 1 in de kelder.. Waar zijn die gebleven? Weten jullie daar misschien iets van?"
<Marokaans accent>Camera's? Wat camera's? Ik heb niets gezien, wij zijn overal geweest maar ik heb niets camera's gezien. Heb jij gezien? Nee wollah, en geloof mij meneer.. Als er camera's zijn dan zien wij ze wel. Ja toch? Ja kijk, hij zegt ook! U kunt kijken, container is nog niet zo vol.. ik weet zeker dat er geen camera's in liggen.
![]()
Nee joh.. Ik weet niet wat hij precies wou doen maar iig niet naar zijn zieke zus bellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
haha![]()
de gast waar ik het over had begon dat zn zus ziek was en dat ie die wilde bellen ofzo
ja dan vraga je toch gewoon of je mag bellen
vragen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
haha![]()
de gast waar ik het over had begon dat zn zus ziek was en dat ie die wilde bellen ofzo
ja dan vraga je toch gewoon of je mag bellen
je kan een lollie krijgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Mag ik een Koekje?
Doe je het wel volgens de nieuwe richtlijnen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef staticdata het volgende:
nou dan kunnen we gaan spammen, heb geen zin om te werken vandaag
We moeten het weer meer over Battlefield gaan hebben. Anders wordt het slowchat en dat mag tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef staticdata het volgende:
nou dan kunnen we gaan spammen, heb geen zin om te werken vandaag
Ik vind het enigsins vreemd dat julie topic open mag blijven en alle centrale console topics dicht moeten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:04 schreef FJD het volgende:
Weet je wat ik denk? Ik denk dat we gedoogd wordenIJsmeis weet ook dat als we alleen nog maar mogen ouwehoeren in het GAM SC topic daar een man of 10 van BoF opduikt en de topics gewoon op de ouderwetse manier volspamt
neuh je vind ons een kliekje waar je niet tussen komt je wilt ons gewoon pestenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind het enigsins vreemd dat julie topic open mag blijven en alle centrale console topics dicht moeten.
Niet om julie je topic af te pakken of zo, maar om het 360 topic terug te krijgen.
Ik vind julie idd een kliekje waar je lastig tussen komt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
neuh je vind ons een kliekje waar je niet tussen komt je wilt ons gewoon pesten![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
Heintje, ga hier nou ook niet lopen zeiken over de verandering. Houdt dat gewoon in het topic wat daarvoor bestemd is![]()
.
Ik heb het er gister met Ursel ook over gehad en er zijn inderdaad mensen die er gewoon niet goed tussen passen en als dat het geval is dan merk je dat goed aan de vaste posters. Aan de andere kant zijn mensen als 3lmo en Keltie er pas net bijgekomen en daar is niets mee aan de hand. Ik denk dan ook nog steeds dat mensen er gewoon tussen kunnen vallen zolang ze een beetje binnen de bandbreedte van BoF vallen. Val je daar buiten dan wordt het lastiger maar goed such is life. Overal heb je plekken waar je wel en waar je niet past en dat is ook op FOK! zo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:22 schreef Heintje het volgende:
Misschien dat het makkelijker is als je ook met julie BF2 speeld. dat weet ik niet.
Ik heb het idee dat je in een console topic er toch makkelijker tussen komt.
Echt een heel verhaal, zwaar m'n best opgedaan. Jij leest dat hele stuk en het enige wat je er uit haalt is datquote:
ik wist dat je zo ging reageren arie, daarom deed ik het ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt een heel verhaal, zwaar m'n best opgedaan. Jij leest dat hele stuk en het enige wat je er uit haalt is dat
Stiekem zijn we wel gek op elkaar hequote:Op woensdag 9 mei 2007 09:38 schreef staticdata het volgende:
ik wist dat je zo ging reageren arie, daarom deed ik het ook.
me ticket voor roemenie ligt al klaar hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Stiekem zijn we wel gek op elkaar he![]()
Gister uit eten geweest hieroVanavond een Nederlandse borrel, eindelijk weer bitterballen
Dan hoop ik niet voor na t airsoften want dan ben ik weer in NLquote:
Het is wel mogelijk om er tussen te komen. Maar dan moet toch 3 topics per week gaan lezen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
Verhaal.
Wat is die toch goed he..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb het er gister met Ursel ook over gehad en er zijn inderdaad mensen die er gewoon niet goed tussen passen en als dat het geval is dan merk je dat goed aan de vaste posters. Aan de andere kant zijn mensen als 3lmo en Keltie er pas net bijgekomen en daar is niets mee aan de hand. Ik denk dan ook nog steeds dat mensen er gewoon tussen kunnen vallen zolang ze een beetje binnen de bandbreedte van BoF vallen. Val je daar buiten dan wordt het lastiger maar goed such is life. Overal heb je plekken waar je wel en waar je niet past en dat is ook op FOK! zo.
Incrowd gespam wordt natuurlijk weer veroorzaakt door de meetings en uitstapjes die we doen gecombineerd met dat we al bijna twee jaar bestaan. In dat opzicht zijn we eigenlijk slachtoffer van ons eigen succes. Als je dan ziet dat een groot deel nog harde kern is dan heb je idd dat er een hoop incrowd gespam is. Daar doe je niets aan, ik voel er niets voor om dan maar zo oppervlakkig mogelijk te gaan posten zodat iedereen direct mee kan ouwehoeren. Voor mensen die zich ergeren aan het incrowd gespam zijn er grofweg twee opties; of je zoekt een plek waar je beter past of je duikt er vol in en dat betekent dat je dus ook gewoon aanwezig bent op meetings en dat je het geheel een paar maanden gewoon volgt. Niet vergeten dat iedereen IJsmuts nu als incrowd zou bestempelen maar hij is er ook pas halverwege bij gekomen alleen IJsmuts is er gewoon ingesprongen heeft meegedaan en is ook op verschillende meetings gekomen en zie nu het resultaat; IJs is ook BoF-meubilair geworden.
Ik denk overigens dat bovenstaande ook veroorzaakt wordt doordat BF2 minder en minder vaak gespeeld wordt waardoor het van puur gamen naar gamen/meetings is gegaan. Ik denk dan ook dat als straks een man of zes overspringt op Crysis dat gamen weer een belangrijker aandeel krijgt en er dus makkelijker nieuwe aanwas bijkomt.
een verhaal van tien vagina's?? Dat moet jou wel lukkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
goedemorgen zonder zorgen![]()
@ baus, die 1.42 patches van je zijn echt UBER!!ik heb er ook twee besteld he?! hoef je ook niet op te sturen, komt de 19e wel, neem ik gelijk een tientje voor je mee
![]()
@ diamond, patsen met een screen van een halfjaar oud![]()
![]()
gister lag er een briefje thuis van de tnt, ze konden een pakketje niet afleveren..... en het enige pakketje dat ik verwacht is MN TELE 10MBIT LIJN WIRELESS MODEM ETC!!!!!!!!!![]()
misschien wel BF2 dit weekend!![]()
misschien ook niet, moet binnen 3 dagen nog een rapport schrijven van min 20 vagina's over de waardemaximalisatie van de organisatie![]()
Crysis..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
de nieuwe Farcry![]()
[PC] Crysis - Deel II
verder goed gesproken ferdi![]()
zekerquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
een verhaal van tien vagina's?? Dat moet jou wel lukken
IJs, heb jij heel misschien de PABO gedaan??quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zekeren het zijn minimaal 20 vagina's he
, dat zijn 4 vagina's per dag
![]()
![]()
ik heb er zin in![]()
neequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs, heb jij heel misschien de PABO gedaan??
Als je hulp nodig hebt met die vagina's moet je het maar zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zekeren het zijn minimaal 20 vagina's he
, dat zijn 4 vagina's per dag
![]()
![]()
ik heb er zin in![]()
ik moet het rapport maandag insturen. dat is dus over 5 dagen. 20/5= 4 vagina's per dag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs, heb jij heel misschien de PABO gedaan??
Ik zou je reken-kunsten namelijk eventjes over doen..
Als je het maandag in moet sturen kun je op maandag toch ook nog wat vagina's doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik moet het rapport maandag insturen. dat is dus over 5 dagen. 20/5= 4 vagina's per dag.
zo beter![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
-knip-
misschien ook niet, moet binnen 3 dagen nog een rapport schrijven van min 20 vagina's over de waardemaximalisatie van de organisatie![]()
Het worden steeds meer dagen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik moet het rapport maandag insturen. dat is dus over 5 dagen. 20/5= 4 vagina's per dag.
zo beter![]()
jij bent echt scherp zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:36 schreef ursel het volgende:
Het worden steeds meer dagen..
Zometeen ook nog minder vagina's en je bent zo klaar..
Plaatjes van vagina's per dag zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij bent echt scherp zegmaar is het nu duidelijk of moet ik wat plaatjes ter illustratie bijsluiten?
De meetings zorgen voor zowel een positief als een negatief effect. Het positieve effect is dat het de onderlinge band enorm ten goede komt. Wat eerst gewoon users waren zijn nu vrienden. Dat heeft als voordeel dat je makkelijker dingen van elkaar pikt en weet hoe bepaalde posts bedoeld worden. Iets wat natuurlijk altijd lastig is op een forum.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:44 schreef Heintje het volgende:
Wat dat betreft is het 360 topic toch een stuk toegankelijker denk ik. Het meeste incrouwd gebeuren daar is dan ook gerelateerd aan game ervaringen. Ook door de diversiteit aan games (en dus ook gamers) is het anders. Ik zou willen zeggen groter, maar ik weet niet hoe groot julie zijn. Een stuk of 15 man harde kern weet ik wel, maar verder niet.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu kom ik zelf niet in het Xbox topic maar als ik denk niet dat daar heel veel meetings uit zijn gekomen zoals wij die wel kennen. Dan heb je als groep dus ook geen ervaringen buiten het forum om en dan blijft het bij gameplay ervaringen. Dat zijn ervaringen waar een veel grotere groep zich aan kan relateren. Als ik hier zou posten dat de nieuwe patch van BF2 bij mij voor veel CTDs zorgt dan kan de halve clan "hear hear" roepen, die 'gameplay' ervaring hebben we allemaal wel meegemaaktOm die reden zal het voor het buitenstaanders ook makkelijker zijn om daar bij in te springen.
niet om het een of ander, maar dat waren echt briljante postsquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
Om maar weer IJs als voorbeeld te gebruiken. Als we hem niet persoonlijk zouden kennen en we zouden z'n posts uit Praag Krakow lezen dan zou de helft hem waarschijnlijk binnen no time uitkotsen en denken "wat een raszeikerd zeg, optiefen!". Nu kennen we IJs gelukkig wel en weten we een beetje hoe hij is, dat hij altijd wel iets heeft om te zeiken en dat ie natuurlijk gewoon te weinig geslapen hadOp zo'n moment pik je dat eerder omdat je mensen ook persoonlijk kent.
Ook op FOK! lamlulquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef IJsmuts het volgende:
niet om het een of ander, maar dat waren echt briljante postsjammer dat gans de meeste gewist heeft, had ze graag nog eens willen teruglezen
![]()
jah eigenlijk schaam ik me er ook wel voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook op FOK! lamlulJe liep echt op alles en iedereen te zeiken alleen maar omdat je teveel gezopen en te weinig geslapen had
Was iig een mooie tijd
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:05 schreef IJsmuts het volgende:
jah eigenlijk schaam ik me er ook wel voormaarja, ver van huis, company card, dan gaan dingen altijd iets anders
gelukkig hebben we het overleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |