Ik ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:03 schreef Godlike02 het volgende:
Leuk de nieuwe stats!![]()
En ik zat er nog redelijk bij in GC![]()
Euhm. Ik kan er wel één verzinnen, maar ik denk dat JeRa die niet zo uit een database trekt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:24 schreef JDude het volgende:
Wat valt er aan lijstjes te bouwen over de BeF reeks in ONZ?
En een biertje.quote:
Nee, de hoofd'lijn' van de updates wordt gebaseerd op de active topics. Topics die daarin voorkomen krijgen extra aandacht en worden goed bijgehouden en geüpdatetquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:53 schreef doka het volgende:
Ik ben erg nieuwsgierig naar de implementatie van het een en ander. Kun je daar wat over vertellen, JeRa?
Bijvoorbeeld:
- Hou je je dbase up to date door 1x per dag alle nieuwe posts op te halen?
Nee, posts kun je hier niet afzonderlijk benaderen, dus ik heb het per topic gedaan. Hij greep een random selectie tussen topicid 1 en het hoogst bekende topicid tot dan toe, en vervolgens ging ie die opvragen. Dat was een tergend langzaam proces (omdat ik de servers niet teveel wilde belasten) en dat heeft dan ook de nodige tijd gekost (denk aan maanden).quote:En hoe heb je je dbase tot je het begon bij te houden gevuld? Gewoon door alle posts van 1 tot en met 143xxx op te halen?
Ik haal de topics op en parse daaruit de posts.quote:- Hoe haal je posts op? Parse je de index-pagina's van subfora en de complete topics?
Nope. Ooit wel voor m'n zoekmachine, maar zoiets vertraagt het indexproces aanzienlijk.quote:- Sla je ook de complete inhoud van de posts van de posts op?
Dit is hét probleem als je te maken hebt met een index bijhouden zonder 'bronnen' te hebben van de mutaties. Nu is er wel een bron, bijvoorbeeld de active topics, maar die vertellen natuurlijk niet echt veel. Wat ik o.a. doe:quote:- Is je dbase tot op zekere hoogte ook 'live', in die zin dat posts die ge-edit worden ook geupdate worden en topics die verplaatst worden in je dbase ook 'verplaatst' worden?
Ergens tussen de 1000 en 2000, afhankelijk van hoe druk het isquote:- Hoeveel http-requests heb je ongeveer nodig voor het updaten van je dbase met alle posts van de voorbije 24 uur?
PHP.quote:- Welke taal gebruik je? (Perl, WWW::Mechanize?)
Geen idee, weet niet of dat meegespeeld heeft, ik ben in ieder geval niet de enige die zo gegevens bijhoudt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
Waren deze akties ook de redenen dat Danny in eerste instantie dacht dat jij er iets mee te maken had op 1 april?
Okquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:59 schreef JeRa het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet of dat meegespeeld heeft, ik ben in ieder geval niet de enige die zo gegevens bijhoudt.
Duidelijk. Thanksquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:24 schreef JDude het volgende:
Wat valt er aan lijstjes te bouwen over de BeF reeks in ONZ?
quote:
Ik kom op 1,66 per minuutquote:Op zondag 22 april 2007 13:31 schreef FlyingFox het volgende:
1 post per 36 seconden. Dat is meer dan 2 per minuut.
quote:
Dat is gewoon ziekquote:Op zondag 22 april 2007 13:31 schreef FlyingFox het volgende:
Nog even over die 1600 posts van D.Rose op één dag.
Stel, je bent 16 uur wakker in dat etmaal. Dat is dan 57.600 seconden. Als je dat dan deelt door 1600 posts dan kom ik op... 1 post per 36 seconden. Dat is meer dan 2 per minuut. 16 uur lang.
Damn.
quote:Op maandag 23 april 2007 18:12 schreef Agiath het volgende:
Verzoekje top-50 posters SouthPark reeks?
quote:Op maandag 23 april 2007 22:54 schreef FlyingFox het volgende:
Ik mis eiglk nog de topposters in ONZ!
Tip!
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:57 schreef ijsmeis het volgende:
Mag ik dan zeuren om statistieken van GAM?
Heb je wel alle velden van je PM ingevuld?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:52 schreef moemoe het volgende:
Waarom zie ik niet dat de PM verzonden wordt?![]()
quote:Aantal posts, maand
1842 Januari
2633 Februari
7264 Maart
3815 April
0192 Mei
0226 Juni
0993 Juli
2157 Augustus
2216 September
2866 Oktober
1445 November
2149 December
quote:4055 Maandag
3558 Dinsdag
3284 Woensdag
3757 Donderdag
4269 Vrijdag
4637 Zaterdag
4238 Zondag
Remlof staat geloof ik bij elke ONZ user op 1!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef moemoe het volgende:Top 30 users die in topics hebben gepost waar moemoe ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 548 remlof.
Hij is dan ook de bagger vader.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Remlof staat geloof ik bij elke ONZ user op 1!![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik een overzicht van de eerste 5 users, van ALLE lijstjes waar ik bovenaan sta?
Zijn er nog meer?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:00 schreef JeRa het volgende:Top 50 posters in het GC-subforum
Positie, aantal posts, user
01. 54771 Dr_Flash
02. 51217 D.Rose
03. 42014 Bengeltje
04. 38012 es70
05. 34623 Duderinnetje
Zo weinig maar?quote:
Geen idee, die lijstjes heb ik niet gezien, maar ben nou wel benieuwd (naar die eerste 2 vooral natuurlijk)quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo weinig maar?
en in de GCSC reeks en in de LOUNGE reeks? En in PTA in de treinenreeks?
Bij mij nog net niet, maar tegen de tijd dat ik je heb ingehaald welquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel grappig, meer dan de helft van mijn hele oeuvre in GC
Het zijn niet echt statistieken, maar het leek mij wel handig om van iemand de laatste 25 (of 10, 50, 100) posts op te vragen. Als je iemands postgeschiedenis opvraagt moet je soms nog flink zoeken als hij posts in grote topics (zeker als je geen 300 replies per pagina hebt ingesteld). Blijkbaar ben ik niet de enige die dat wel handig lijkt, alleen lijkt het mij wel leuk als je ook de laatste posts van anderen op kunt vragen (voor de nieuwsgierige mensen onder onsquote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef JeRa het volgende:
Als mensen ideeën hebben voor nieuwe statistieken, vragen mag hèik ga zelf ook nog wat verzinnen.
De posters in de reeks Celebs Onflatteus op de kiek. En wie postte er de meeste foto's?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef JeRa het volgende:
Als mensen ideeën hebben voor nieuwe statistieken, vragen mag hèik ga zelf ook nog wat verzinnen.
Ik denk niet dat ik dat ga implementeren, drie redenen:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:16 schreef doka het volgende:
[..]
Het zijn niet echt statistieken, maar het leek mij wel handig om van iemand de laatste 25 (of 10, 50, 100) posts op te vragen. Als je iemands postgeschiedenis opvraagt moet je soms nog flink zoeken als hij posts in grote topics (zeker als je geen 300 replies per pagina hebt ingesteld). Blijkbaar ben ik niet de enige die dat wel handig lijkt, alleen lijkt het mij wel leuk als je ook de laatste posts van anderen op kunt vragen (voor de nieuwsgierige mensen onder ons)
Het mooist zou dan zijn als je niet de links naar de posts krijgt, maar de tekst van de post (eventueel ingedeeld per topic waaraan de desbetreffende post(s) staat/staan).
Denk niet dat dat kan, JeRa houd alleen de aantallen bij nie de inhoud zoals te lezen valt een paar posts boven dezequote:Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef Agiath het volgende:
Verzoekje:
Post van mij die alleenmaar uit de ":')" of"Quote+:')" bestaan zoals dit
En totale aantal post op fok die alleen maar uitbestaan ivm alle post, dus % van de post die alleen maar uit
bestaan
Grafiekjes willen we zien!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
altijd leuk stats.
Wederom zware queries, maar goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:10 schreef D.Rose het volgende:
Weet niet of die stats er al waren, maar wat waren de drukste dagen op Fok (zowel aantal posts als topics)
Waarom zijn er alleen in 2004 en 2003 veel topics geopend?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:57 schreef JeRa het volgende:
[..]
Wederom zware queries, maar goedTop 30 dagen waarop het meest is gepost
Top 30 dagen waarop de meeste topics zijn geopend
Mja, vrij zeker. Tussen december 2003 en januari 2004 zijn er zo'n 12.000 topics in ONZ en zo'n 7.000 topics in DIG geopend, maar niet veel opmerkelijksquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef JDude het volgende:
Opvallend dat alle dagen met veel geopende topics in 2003 en 2004 liggen. Weet je zeker dat die klopt?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
EN wat was er aan de hand op 18 april dit jaar?![]()
Lees de TT.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:29 schreef Agiath het volgende:
Verzoekje
Top 10 van dagen dat ik het meest gepost heb
Die kan ik wel posten, maar met wat knip- & plakwerk kun je het ook van de forumindex afhalenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:32 schreef Bruce117 het volgende:
JeRa, heb je, naar aanleiding van het overzicht van de topdagen, ook een overzicht met top-hoeveelheden posts per subforum.
Dit omdat vorige week zondag er in VBL meer dan 10.000 posts in 1 dag geplaatst zijn.
Ben wel benieuwd hoe hoog het absolute record is.
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef JeRa het volgende:
[..]
Die kan ik wel posten, maar met wat knip- & plakwerk kun je het ook van de forumindex afhalenmijn cijfers zullen maar iets afwijken van wat daar staat i.v.m. verwijderde/verplaatste topics en berichten.
Dat snap ik, maar dat zei je nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Ik bedoel een lijst net zoals die hierboven staat met topdagen wat posts betreft maar dan per subforum.
Oftewel de query die je bebruikt hebt, maar dan het forum er ook bijzetten en naast grouperen op dag ook op subforum.
Toen ik het teruglas, begreep ik het zelf ook niet meer helemaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:46 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat zei je niet"top hoeveelheden posts per subforum" is niet hetzelfde als "posts per dag per subforum"
ik zal ze straks posten.
Een losse query is te zwaar op het moment, en hindert de andere queries teveelquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Toen ik het teruglas, begreep ik het zelf ook niet meer helemaal.
Daarom nog maar een keer gedaan
Het heeft geen haast.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef JeRa het volgende:
[..]
Een losse query is te zwaar op het moment, en hindert de andere queries teveelik zal er een scriptje voor schrijven, maar verwacht het lijstje niet binnen nu en twee dagen
(behalve als ik tijd heb natuurlijk)
JeRa, zou je dit ook voor Politiek kunnen berekenen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef JeRa het volgende:Posts per jaar in het GAM-subforum
Top 50 posters in het GAM-subforum
Top 50 topicopeners in het GAM-subforum
Die komen eraan, stats voor het ESF-forum heeft Bruce117 al weggekaaptquote:Op zondag 13 mei 2007 11:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
JeRa, zou je dit ook voor Politiek kunnen berekenen?
quote:
Deze: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:28 schreef neggix het volgende:
*sugt* Waar zijn die tijden dat ik ook nog in de top 5 stond
Hebben we nog zo'n topposters lijstje ergens?? Met alle reacties?
Ik vraag me af of ik dat wel wil wetenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
Ha JeRa, zou je nog wat stats kunnen uitzoeken van de Koffie SC? (#1 t/m #200)
Als het kan deze:
-Top 10 topicopeners
-Topposters
-Beste dagen (meeste topics per dag)
-posts per uur (tijdens welke uren er het meeste volk aanwezig is)
Hoe kom je daar nou weer bij??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
Als het kan deze:
-Top 10 topicopeners
-Topposters
Je hoeft het niet te lezen kuukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik dat wel wil weten.
JeRa,quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:24 schreef JeRa het volgende:
[..]
Een losse query is te zwaar op het moment, en hindert de andere queries teveelik zal er een scriptje voor schrijven, maar verwacht het lijstje niet binnen nu en twee dagen
(behalve als ik tijd heb natuurlijk)
Ik ga er nu naar kijken, mijn vorige poging duurde te lang en heb het daarna laten liggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
JeRa,
Is het nog gelukt of loopt het nog ?
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
Als het kan deze:
-Top 10 topicopeners
-Topposters
quote:
Het scriptje draait nu, hij is nu net begonnen aan de posts uit 2003 dus het kan nog wel eventjes duren. Maar de top 100 posts per dag per subforum komt eraanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik ga er nu naar kijken, mijn vorige poging duurde te lang en heb het daarna laten liggen.
ONZ.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef JeRa het volgende:
Voor de mensen die het niet weten: SC werd opgeheven en wat lopende topics overgezet naar ONZ, in feite was het dus ook een soort ONZ (maar de voorloper ervan).
Bedankt, helemaal topquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef JeRa het volgende:
Nou Bruce117, hier heb je het lijstje. Niet heel erg interessant jammer genoegTop 100 posts per dag per subforum
lijstje
Aargh, wat bedoelde je dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
niet helemaal wat ik bedoelde, maar komt zeker in de buurt
Het topaantal per subforum, dus maar 1 notatie per subforum, maar deze is zeker zo leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef JeRa het volgende:
[..]
Aargh, wat bedoelde je dan?Een apart lijstje met posts per dag voor elk subforum?
Dat mag ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het topaantal per subforum, dus maar 1 notatie per subforum, maar deze is zeker zo leuk
Helemaal mee eens. Ook de dag van nr 44 (WK) is er een om nooit meer te vergetenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:15 schreef JeRa het volgende:
Bruce117, poging 2!Deze stats zijn weer wél leuk.
Top 81 hoogste aantal posts per dag per subforum
<lijst>
Bekijk het ook eens in een ander licht. Sinds begin 2003 is er maar bar weinig in ONZ gebeurd.quote:
Ach welnee: 014. 2005-07-06 11581 ONZ :: Onzin voor je leven!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:24 schreef JeRa het volgende:
[..]
Bekijk het ook eens in een ander licht. Sinds begin 2003 is er maar bar weinig in ONZ gebeurd.
Wel Dirkh op de hoogte brengen eh?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach welnee: 014. 2005-07-06 11581 ONZ :: Onzin voor je leven!
En dit jaar gaan we daar overheen
Geen idee, heb je de topictitel gelezenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heb je misschien ook stats over mijn leven op FOK!?
En de OP en je Sigquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef JeRa het volgende:
[..]
Geen idee, heb je de topictitel gelezen?
In de PM met instructies die je van me hebt gekregen staat toch echt dit onderaan:quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Sorry, had over dat laatste deel in de TT over heen gelezen. Signature heb ik uitstaan.
In de PM, moet het dan zo doen?
(Onderwerp) stats postsperdag, stats toppostsperdag, stats toppostspersubforum, stats userbuddies
quote:Als je meerdere stats in een keer wilt opvragen, dan kun je ze scheiden met komma's:
stats postsperuur, userbuddies
Ik zie het net jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef JeRa het volgende:
[..]
In de PM met instructies die je van me hebt gekregen staat toch echt dit onderaan:
[..]
Heb je al iets teruggekregen inmiddels?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:10 schreef DaMook het volgende:
tvp. PM half uur geleden verstuurd (met help), maar nog niets terug. Wil het niet missen uiteraard
.
Dan moet je het onderwerp van je PM niet met 'stats' laten beginnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:06 schreef D.Rose het volgende:
JeRa,
Ik heb je zojuist een PM met een verzoek gestuurd maar krijg een auto-PM terug
ah, zit wat inquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:12 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dan moet je het onderwerp van je PM niet met 'stats' laten beginnen
Nee, ik weet dat je een autoPM terugkrijgt ómdat je het onderwerp met 'stats' liet beginnen, anders krijg je geen autoPMquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, zit wat in
Neem aan dat je 'm dus gezien hebt en ik 'm dus niet nog een keer moet sturen
Dan stuur ik 'm dus ff opnieuwquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:15 schreef JeRa het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat je een autoPM terugkrijgt ómdat je het onderwerp met 'stats' liet beginnen, anders krijg je geen autoPMen ik heb hem niet gezien, je PM wordt automatisch verwijderd en mijn 'verstuurde berichten' en 'verwijderde berichten' map worden af en toe automatisch leeggemaakt (maar jouw PM heb ik dus niet meer).
Sorry dat ik nu pas reageer, maar nee, ik heb nog geen pm terug gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:57 schreef JeRa het volgende:
[..]
Heb je al iets teruggekregen inmiddels?
Je zou het dan nog eens moeten proberenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry dat ik nu pas reageer, maar nee, ik heb nog geen pm terug gehad.
Ik denk dat ik al weet wat ik fout deed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:29 schreef JeRa het volgende:
[..]
Je zou het dan nog eens moeten proberenmijn systeem verwijdert geen PM's als er geen antwoord terug is gestuurd, dus ik heb het vermoeden dat je PM nooit is aangekomen.
Dat kan, zie onderaan in de 'help' PMquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb nu ook een PM terug, maar ik wil alle opties eigenlijk wel een keer zien.
Dat had ik al gezien, maar ik denk ik zeg het hier en dan scheelt me dat weer een pm sturenquote:
Ja, dat snap ik. Maar het hele idee van dit PM-systeem was juist dat ik niets meer hoefde te doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien, maar ik denk ik zeg het hier en dan scheelt me dat weer een pm sturen.
Hehe zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:54 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar het hele idee van dit PM-systeem was juist dat ik niets meer hoefde te doen
Neuh, als je eenmaal in het systeem zit is het zelden langer dan een kwartiertje wachtenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef DaMook het volgende:
godsamme en nu mischien nog 2 dagen moeten wachten.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef JeRa het volgende:
[..]
Neuh, als je eenmaal in het systeem zit is het zelden langer dan een kwartiertje wachten
Alles wat een browser kan, kun je ook scriptenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:02 schreef gronk het volgende:
Leuk spul. Hoe heb je dat eigenlijk geprogrammeerd? Ik had geen idee dat je PM's ook door scriptjes heen kon gooien..
Interesting.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:06 schreef JeRa het volgende:
[..]
Alles wat een browser kan, kun je ook scripten
Het viel me dan ook voor 100% mee dat vlak voor de 50 miljoenste post er niet 10 scriptjes werden gestart om in willekeurige topics zoveel mogelijk posts te zettenquote:
Misschien dat dat iets te maken heeft met bannen, policies, en dat de users die het meeste kicken op dat soort dingen mutually exclusive zijn met 'het hebben van de kennis om dat soort dingen te kunnen doen'.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:17 schreef JeRa het volgende:
[..]
Het viel me dan ook voor 100% mee dat vlak voor de 50 miljoenste post er niet 10 scriptjes werden gestart om in willekeurige topics zoveel mogelijk posts te zetten
Userbuddies van één user bereken kost al redelijk wat tijd, van alle 170.000+ users berekenen én ze vervolgens op een slimme manier in een diagram plaatsen is volgens mij wat meer werkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:34 schreef gronk het volgende:
Oh, en BTW, met die top30-lijstjes van userbuddies moet je 'n hele mooie kliekjesgrafiek inelkaar kunnen zetten
Misschien kun je hier wat mee:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef JeRa het volgende:
[..]
Userbuddies van één user bereken kost al redelijk wat tijd, van alle 170.000+ users berekenen én ze vervolgens op een slimme manier in een diagram plaatsen is volgens mij wat meer werkhad er ook al aan gedacht hoor, het is echter vrij lastig goed te doen
Ben benieuwd wie de grootste holmaten zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef JeRa het volgende:
@gronk
Bedankt, ik ga er naar kijkenmoet wel wat leuks mee te maken zijn.
Vast wel. Zoek het op, en als je het in de 4 topics niet gevonden krijgt maak ik het alsnog.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:16 schreef OA het volgende:
Is hier trouwens al eens een overzichtje gegeven van de top zoveel van topicopeners?
Dus wie over het hele forum het meeste aantal topics heeft geopend.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:52 schreef JeRa het volgende:
[..]
Vast wel. Zoek het op, en als je het in de 4 topics niet gevonden krijgt maak ik het alsnog.
Ik gok dat Tong80 ook hier hoog zal scorenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
* zoekt eerst even vrije uren om vervolgens de topics door te spitten...
Mnja, zo werkt 't dus niet helemaal. D'r wordt niet gekekn naar de relatie. Mensen die je iedere keer wegflamed komen op een vergelijkbare positie als mensen waar je 't goed mee kunt vinden. In mijn top-30 staan Martijn_77 en JohnDope bijvoorbeeld vrij hoogquote:
Iemand die je telkens wegflamed zoek je dus (om één of andere reden) telkens op, dus dan ben je nog steeds z'n holmaatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Mnja, zo werkt 't dus niet helemaal. D'r wordt niet gekekn naar de relatie. Mensen die je iedere keer wegflamed komen op een vergelijkbare positie als mensen waar je 't goed mee kunt vinden.
Oh, zesde maar. Zoeen meevallerquote:
Dat is op het moment nog niet mogelijk (ik houd geen PI-gegevens bij) maar in de toekomst weer welquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef Roolio het volgende:
Ik zou graag de stats willen zien over het PI-gebruik. Dus wie relatief de meeste PI's gebruikt en welke PI's überhaupt het vaakts worden gebruikt.
Hoe kan dat nou? Was er al een subforum met hetzelfde id als STA voor 2006?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef JeRa het volgende:Posts per jaar in het Stad & Streek-subforum
Jaar, aantal posts
2002: 262
2003: 249
2004: 311
2005: 357
Nee, hoogstwaarschijnlijk zijn er topics uit andere subfora verplaatst naar STA. Als in die topics posts waren geplaatst vóór 2006, dan tellen die ook mee voor STAquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Was er al een subforum met hetzelfde id als STA voor 2006?
Clusteranalyse loslaten op zulke beperkte data lijkt me geen goed plan, ik kan op dit moment absoluut niets zeggen over de relatie tussen posts van users...behalve dat ze in het zelfde topic staan, dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:20 schreef gronk het volgende:
Ik heb er nog even naar gekeken, maar als je 't goed wilt doen is 't serieus werk. Wel interessant werk, daar niet van hoor. Andere veelgebruikte kreet: 'clusteranalyse' of 'cluster analysis'.
De png-file die gerenderd moet worden zal geen probleem zijn, mijn verwachtingen zijn een paar honderd nodes met in totaal 2000 edgesquote:-knip-
Dot gaat waarschijnlijk wel moeite krijgen met een paar duizend gebruikers (in de zin van dat er dan een heeeele grote gif-file uit gaat komen), maar ik heb op linux-kernel ooit eens iemand gezien die de complete kernel-sources door dot heen had gegooid (functienamen en types als label).
Dat zal het zijn, verplaatste topics, had ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:23 schreef JeRa het volgende:
[..]
Nee, hoogstwaarschijnlijk zijn er topics uit andere subfora verplaatst naar STA. Als in die topics posts waren geplaatst vóór 2006, dan tellen die ook mee voor STAer is geen manier waarop ik kan zien in welk subforum een post is geplaatst.
Ben benieuwd of het een beetje gaat werken, uiteindelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:17 schreef JeRa het volgende:
Mijn scriptje pruttelt rustig door, en van de tussentijdse data die hij wegschrijft heb ik wat grafiekjes laten renderen. Een kleine sneak preview van wat er komen gaat
[afbeelding]
(niet klikbaar)
Die preview is gebaseerd op echte data, en ik kan je zeggen, het is errug vetquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het een beetje gaat werken, uiteindelijk.![]()
Cool.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:20 schreef JeRa het volgende:
[..]
Die preview is gebaseerd op echte data, en ik kan je zeggen, het is errug vetje ziet bij wijze van spreken de 'slagaders' van FOK! lopen.
euhm.. wat is hetquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:17 schreef JeRa het volgende:
Mijn scriptje pruttelt rustig door, en van de tussentijdse data die hij wegschrijft heb ik wat grafiekjes laten renderen. Een kleine sneak preview van wat er komen gaat
[afbeelding]
(niet klikbaar)
BTW, je kunt die nodes ook nog andere shapes geven, of andere kleurtjes. Lijkt me ook wel eens aardig om zo'n plaatje te zien naar forum.quote:
Het is een grafische weergave van alle 'userbuddy' relaties op het forumquote:
En hoe koppel ik precies een user aan een subforum? Per user ook het subforum bepalen waarin hij/zij het meest heeft gepost ofzo? Ik voorspel dat dat geen goede weergave gaat gevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:35 schreef gronk het volgende:
[..]
BTW, je kunt die nodes ook nog andere shapes geven, of andere kleurtjes. Lijkt me ook wel eens aardig om zo'n plaatje te zien naar forum.
'rechts zit KLB; NWS en POL zijn redelijk doorweven, ONZ is een apart eiland in rood....'
wanneer is de verwachting dat wij het geheel kunnen aanschouwen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef JeRa het volgende:
[..]
Het is een grafische weergave van alle 'userbuddy' relaties op het forumhoe sterker twee users met elkaar gerelateerd zijn (op basis van aantal topics), des te hoger is de kans dat ie in de grafiek verschijnt en dat de lijn dikker wordt
Ik heb 'm de hele nacht laten lopen tot en met nu; en hij zit nu rond userid 15.000. Het gaat dus nog wel enkele dagen durenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wanneer is de verwachting dat wij het geheel kunnen aanschouwen?
poeh.. dat lijkt me vrij ingewikkeld met zoveel users. Kun je je zelf ook er in herkennen dan? Ik heb geen buddy's of zo.. dus ik vermoed niet dat ik me zelf terugvindquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef JeRa het volgende:
[..]
Het is een grafische weergave van alle 'userbuddy' relaties op het forumhoe sterker twee users met elkaar gerelateerd zijn (op basis van aantal topics), des te hoger is de kans dat ie in de grafiek verschijnt en dat de lijn dikker wordt
Een grafiek met 180.000 users wordt nogal overdrevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
poeh.. dat lijkt me vrij ingewikkeld met zoveel users. Kun je je zelf ook er in herkennen dan? Ik heb geen buddy's of zo.. dus ik vermoed niet dat ik me zelf terugvind
Ja, da's ook weer zoiets. Dan moet je eerst relaties per forum gaan bepalen, ipv over het hele forum. Wordt natuurlijk een ontzettende info-duplicatie, omdat je dan dezelfde userrelaties terugziet over meerdere subfora.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:38 schreef JeRa het volgende:
[..]
En hoe koppel ik precies een user aan een subforum? Per user ook het subforum bepalen waarin hij/zij het meest heeft gepost ofzo? Ik voorspel dat dat geen goede weergave gaat geven
Exactquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, da's ook weer zoiets. Dan moet je eerst relaties per forum gaan bepalen, ipv over het hele forum. Wordt natuurlijk een ontzettende info-duplicatie, omdat je dan dezelfde userrelaties terugziet over meerdere subfora.
krijgen we nog een paar 'teasers'?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:42 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik heb 'm de hele nacht laten lopen tot en met nu; en hij zit nu rond userid 15.000. Het gaat dus nog wel enkele dagen duren
Wat je natuurlijk wel kunt doen (als je 't forum hebt) is relaties leggen tussen fora, zonder users. Iemand met 300 posts in GC en 50 in LF heeft dan 1 verbinding met gewicht [posts in forum]*[300/50]. Ofzoiets. Whatever.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef JeRa het volgende:
[..]
Exactzeker omdat ik mijn gegevens baseer op zeer beperkte data vind ik wat ik nu aan het genereren ben al leuk zat, het geeft in ieder geval erg leuke grafieken.
Dat is inderdaad een leuk idee, kan ik een andere keer wel eens gaan makenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef gronk het volgende:
[..]
Wat je natuurlijk wel kunt doen (als je 't forum hebt) is relaties leggen tussen fora, zonder users. Iemand met 300 posts in GC en 50 in LF heeft dan 1 verbinding met gewicht [posts in forum]*[300/50]. Ofzoiets. Whatever.
In ieder geval, leuk speelgoed
Hoe valt dat te lezen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef Skinkie het volgende:
[afbeelding]
Let u vooral eens op de relatie tussen individu Knut en individu Breuls onder aan geplaatst in onze graaf. U kunt opmerken dat deze heren verdacht dicht bij elkaar uitkomen.
We hebben het net gecheckt. Maar tussen jou en Lithion staat geen lijntje. Tussen Knut en Breuls wel. Dus jullie zijn geen hot setje.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe valt dat te lezen?
Ik zie dat ene Lithion het dicht bij mij staat, maar die user ken ik niet
Òw, dus in de buurt staan maakt niet uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Skinkie het volgende:
[..]
We hebben het net gecheckt. Maar tussen jou en Lithion staat geen lijntje. Tussen Knut en Breuls wel. Dus jullie zijn geen hot setje.![]()
Meestal wel, af en toe nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Òw, dus in de buurt staan maakt niet uit.
Nee hoor, er staan nu twee relaties tussen jou en Arcee, en tussen jou en buzzerquote:Maar ik zie bij mij niet echt lijntjes, ben ik dan kliekje-loos?
Als je niet genoeg in kliekjes zit wordt men eruit gegooid?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef JeRa het volgende:
[..]
Meestal wel, af en toe niet
[..]
Nee hoor, er staan nu twee relaties tussen jou en Arcee, en tussen jou en buzzerik kan overigens niet garanderen dat je er in latere versies nog in staat
Mjup. Als er twee users zijn met een hoger userid dan jij die betere userbuddies met elkaar zijn dan jij met al jouw userbuddies, dan wordt je er op een gegeven moment uitgeknikkerdquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als je niet genoeg in kliekjes zit wordt men eruit gegooid?
Dan sta ik er vast niet inquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef JeRa het volgende:
[..]
Mjup. Als er twee users zijn met een hoger userid dan jij die betere userbuddies met elkaar zijn dan jij met al jouw userbuddies, dan wordt je er op een gegeven moment uitgeknikkerdmaar die kans is niet zo heel groot
Ik voorspel nou al dat de oldbies gaan rellen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef JeRa het volgende:
[..]
Mjup. Als er twee users zijn met een hoger userid dan jij die betere userbuddies met elkaar zijn dan jij met al jouw userbuddies, dan wordt je er op een gegeven moment uitgeknikkerdmaar die kans is niet zo heel groot
Tja, het heeft alles met de methode te maken. Als een oldbie er nu niet in komt te staan, dan komt ie er ook niet in te staan als ik bij de nieuwste users begin en bij de oldbies eindigquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik voorspel nou al dat de oldbies gaan rellen.
Dan ben ik bang dat ik er ook niet instaquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef JeRa het volgende:
[..]
Maar ik ben niet echt buddie meer met Megummiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:37 schreef JeRa het volgende:
@DaMook
Het gaat in principe om de top van je userbuddylistop de eerste plek staat bij jou Megumi met 877 topics, als in de top 2000 van userbuddies de laagste waarde onder de 877 topics uitkomt sta jij gewoon in de grafiek (en dat is tot nu toe ook zo)
Wannéér je een relatie met iemand opgebouwd hebt maakt niet uit, de grafiek is overallquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ik ben niet echt buddie meer met Megummi. Ik denk toch echt dat ik erbuiten ga vallen met die 877 topics
. (Kun je eens een klikbare update posten ?
![]()
Wat bedoel je precies met 'voornamelijk de posten per deel'?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kun je misschien ook wat stats voor het topic: DASOO (De Atmosfeer Staat Op Ontploffen) uitdraaien? Dit voornamelijk de posten per deel(totaal 204 delen, waarvan 203 vol)
Oepsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:03 schreef JeRa het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'voornamelijk de posten per deel'?
Coolquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik er ook niet insta. Al was ik vroeger wel heel actief in de SC enzo
, mischien dat ik daar nu nog iets aan heb
.
D.Rose , jij bent een van mijn Buddies.
Positie, aantal topics, user
01. 877 Megumi
02. 742 cerror
03. 725 HeaRt_woRm
04. 694 buzzer
05. 683 Renesite
06. 614 the_legend_killer
07. 609 Stuart
08. 596 Tiemie
09. 593 ijsmeis
10. 590 Dark_Killah
11. 539 dWc_RuffRyder
12. 523 Xilantof
13. 488 Dagonet
14. 483 ikwilookwatzeggen
15. 468 PrintScreen
16. 465 Dos37
17. 464 Klonk
18. 449 Maikuuul
19. 444 Insomaniac
20. 442 nikky
21. 438 Conflict
22. 437 tonks
23. 420 melanie_the_miss
24. 419 Libris
25. 411 Steve-O
26. 393 PeRi
27. 387 Martijn_77
28. 386 SpeedyGJ
28. 386 D.Rose
30. 384 Snakey
Gedeelde plek met SpeedyGJ.
Volgens mij heb ik ook ene Falco gespotquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:38 schreef Falco het volgende:
BVO, dwerg, Jarno, Cherrymoontraxx en TLK heb ik ook al gespot
Wijs aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook ene Falco gespot
Ik zie mezelfquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:36 schreef JeRa het volgende:
Updateje
[afbeelding]
Ja, dat is heel veel keer mijn usericon, maar dat is als testlinksboven "zie" je de yvonne-static kliek, rechtsonder het tong80-golfer gezelschap
* Bruce117 wijst naar iets rechts van het midden van het plaatje, zo net naast the_legend_killer.quote:
Ahja ik zie het... Met een grote kronkel userbuddy van Cynix (waarschijnlijk via BB5quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 wijst naar iets rechts van het midden van het plaatje, zo net naast the_legend_killer.
Niet zo gemakkelijk als ik zou willen, maar het kanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:00 schreef eer-ik het volgende:
Ha JeRa, kan je gemakkelijk zien hoeveel posts ik elke dag had, de laatste, zeg, 20 dagen?
Heb je toch nog rap gedaan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:09 schreef JeRa het volgende:
[..]
Niet zo gemakkelijk als ik zou willen, maar het kanPosts per dag in de laatste 20 dagen van eer-ik
Dag, aantal posts
2007-06-07 63
2007-06-06 82
2007-06-05 97
2007-06-04 75
2007-06-03 45
2007-06-02 15
2007-06-01 92
2007-05-31 10
2007-05-30 56
2007-05-29 174
2007-05-28 50
2007-05-27 68
2007-05-26 5
2007-05-25 20
2007-05-24 118
2007-05-23 153
2007-05-22 141
2007-05-21 215
2007-05-20 229
2007-05-19 53
Bij nader inzien denk ik dat het niet Cynix is, maar dat die kronkellijn stopt bij Arcee. Bij de userbuddies scoort hij met Tong als enige boven de 1000 topics...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Ahja ik zie het... Met een grote kronkel userbuddy van Cynix (waarschijnlijk via BB5) en natuurlijk ook van Tong80, hip
Done, zie het laatste DASOO-topicquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oepsverkeert gezegt, slimme ik
![]()
Ik bedoel, de tijden, wanneer het drukste wasof zo gezegt: Hoe snel ze dicht gingen
![]()
Schuin rechts onders je lijkt me Leatherface te zijn en degene daaronder kom ik niet helemaal uit, maar zou er niet echt vreemd van opkijken als ik het zelf ben. Er gaat iig een lijntje vandaan riching Arcee, en dat zou dan wel kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij nader inzien denk ik dat het niet Cynix is, maar dat die kronkellijn stopt bij Arcee. Bij de userbuddies scoort hij met Tong als enige boven de 1000 topics...
Valt wel mee, het is precies hetzelfde als was ik nu doe, maar met een extra conditie op het subforumquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zo'n overzichtje per subforum zou natuurlijk ook extreem cool zijn, maar wel erg veel werk.
't was misschien wel handiger geweest om met een subforum-selectie te beginnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef JeRa het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is precies hetzelfde als was ik nu doe, maar met een extra conditie op het subforum
In welk opzicht handiger? Het is namelijk evenveel werk en het kost evenveel tijdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef gronk het volgende:
[..]
't was misschien wel handiger geweest om met een subforum-selectie te beginnen![]()
(in het kader van de 'hanteerbaarheid van de dataset'; als je nog niet weet wat je precies wilt, begin dan met een kleine maar wel representatieve dataset)
Alleen weet ik helaas niet wat jij doetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef JeRa het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is precies hetzelfde als was ik nu doe, maar met een extra conditie op het subforum
Als je iets uitprobeert op een dataset van 20.000 records (ik noem maar wat) dan gaat dat een stuk sneller dan wanneer je iets uitprobeert op een dataset van 200.000 records.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:17 schreef JeRa het volgende:
[..]
In welk opzicht handiger? Het is namelijk evenveel werk en het kost evenveel tijd
Niet op mijn manierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je iets uitprobeert op een dataset van 20.000 records (ik noem maar wat) dan gaat dat een stuk sneller dan wanneer je iets uitprobeert op een dataset van 200.000 records.
Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Cool
Ik wou bijna zeggen dat ik 'm al ingehaald heb, maar die vervelende Speedy moet zonodig ook weer hier posten
Bedanktquote:
Daar dacht ik ook aan, om zulke diagrammen voor userbuddies per subforum te maken. Extreem gaafquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ow, ok, je liet dus per ongeluk het verkeerde stuk zienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:01 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dit is dan ook maar een klein gedeelte van de complete grafiek.
Hey, als je zo begint kies ik voortaan alléén maar stukken zonder de node 'D.Rose' hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, ok, je liet dus per ongeluk het verkeerde stuk zien
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:04 schreef JeRa het volgende:
[..]
Hey, als je zo begint kies ik voortaan alléén maar stukken zonder de node 'D.Rose' hoor
In eerste instantie wel jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vraag me trouwens wel af hoe je het geheel straks voor ons in beeld gaat brengen. Als één gigantische afbeelding?
2005quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:13 schreef JeRa het volgende:
crossover vroeg SES-statistieken aan:Posts per jaar in het SES-subforum
1999 2
2000 44
2001 8680
2002 32934
2003 74099
2004 72670
2005 148163
2006 79019
2007 37558Top 50 posters in het SES-subforum
01. 8253 jitzzzze
02. 7737 Fisher
03. 7168 -Mzraki-
04. 7126 snellejelle
05. 6915 Teardrop-nl
06. 5943 MrAli
07. 5576 Pizza_Shooter
08. 5325 Megter
09. 5069 Houniet
10. 4641 goddess-in-heaven
11. 4505 NerdoNielso
12. 3535 DearPrudence
13. 3405 c0mpleX
14. 3130 errrrr
15. 3023 DracoAkaIk
16. 2891 Kleffe_Dop
17. 2711 Ballicious
18. 2538 Renesite
19. 2491 Goover
20. 2472 ReMcOrE
21. 2432 Zosk
22. 2302 PieterBas
23. 2231 Repeat
24. 2222 I.R.Baboon
25. 2044 Geitje82
26. 1960 GetYourFreakOn
27. 1918 Damzkieee
28. 1917 ijsmeis
29. 1825 Roycoooooo
30. 1817 SuUz2ko
31. 1815 lienelien
32. 1732 babba_
33. 1708 thabit
34. 1699 ChrisJX
35. 1627 IJlien
36. 1553 Sovereign
37. 1494 Mikkie
38. 1384 Blinker
39. 1335 Vigile
40. 1321 Mr-Z
41. 1291 Neuralnet
42. 1276 Haushofer
43. 1225 knox_
44. 1206 Sport_Life
45. 1197 HansU
46. 1176 T1andonly
47. 1139 MAX_crazy
48. 1102 DaYwALKuR
49. 1097 SvenM
50. 1096 DonStefanoTop 50 topicopeners in het SES-subforum
01. 95 BloodhoundFromHell
01. 95 Megter
03. 87 Teardrop-nl
04. 62 Viking84
05. 36 Pizza_Shooter
06. 33 -Mzraki-
07. 31 fokaapje
08. 29 Billy_Mack
09. 28 Kang-He
10. 27 Renesite
11. 26 Apekoek
11. 26 PetraV
11. 26 Reintje
14. 25 dax
14. 25 PLAE@
14. 25 I.R.Baboon
17. 24 SqueaK
17. 24 Fatality
17. 24 snellejelle
17. 24 Sylvana
17. 24 hallo_mensen
17. 24 bloempjuh
17. 24 NerdoNielso
24. 23 yozd
24. 23 ThE_ED
26. 22 jitzzzze
26. 22 speert.flies
28. 21 Keroppi
28. 21 Roellio
28. 21 Singa
28. 21 McCarthy
32. 20 Sport_Life
32. 20 Ixnay
32. 20 DimeBag
32. 20 Blijepeen
32. 20 Qarinx
32. 20 BrauN
32. 20 ijsmeis
39. 19 BlaatschaaP
39. 19 Boomlaars
39. 19 Mini_rulez
39. 19 Skv
39. 19 _The_General_
39. 19 MrAli
39. 19 Sweetsixteen16
39. 19 Kleffe_Dop
47. 18 daanharmsen
48. 17 Dovenwereld
48. 17 Goover
48. 17 mrbombastic
Ja, die heb ik groter.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je die niet groter, beetje onduidelijk
Waar blifjt mijn omgeving uit de grafiekquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:46 schreef JeRa het volgende:
[..]
Wannéér je een relatie met iemand opgebouwd hebt maakt niet uit, de grafiek is overallen nee, geen fullsize dingetjes tot het af is
ik zal zo eens kijken of ik iets van jouw omgeving in de grafiek kan vinden.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:18 schreef Skinkie het volgende:
[afbeelding]
Het gepatendeerde FOK! inferentie algoritmeTM vond reeds meer opmerkelijke zaken. Zo vond het dat de sterkste relatie tussen Danny en al zijn FOK!users momenteel via één hechte band loopt: die met SunChaser.
Coolquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:51 schreef JeRa het volgende:
[..]
Een klikbare zelfs. Een abstract D.Rose-landschap
[[url=http://fok.gmta.nl/images/relations-drose-small.jpeg]afbeelding][/url]
Ik sta er ook bijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:51 schreef JeRa het volgende:
[..]
Een klikbare zelfs. Een abstract D.Rose-landschap
[[url=http://fok.gmta.nl/images/relations-drose-small.jpeg]afbeelding][/url]
Je kunt JeRa's cluster sponsoren natuurlijkquote:
Hij ging gisteravond en vannacht opeens heel traag. Gelukkig zit ik al ver voorbij userid 170.000, dus als ik 'm nu stop dan is de kans praktisch nul dat er nog iets wijzigt in de grafiek. Maar ik wacht nog evenquote:
Wachten wij ook nog ffquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:32 schreef JeRa het volgende:
[..]
Hij ging gisteravond en vannacht opeens heel traag. Gelukkig zit ik al ver voorbij userid 170.000, dus als ik 'm nu stop dan is de kans praktisch nul dat er nog iets wijzigt in de grafiek. Maar ik wacht nog even
He, da's off-topicquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D-rose, mag ik je wagen lenen, ik heb zin om te scheuren
Mag jij de mijne lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |