Hij is dan ook de bagger vader.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Remlof staat geloof ik bij elke ONZ user op 1!![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik een overzicht van de eerste 5 users, van ALLE lijstjes waar ik bovenaan sta?
Zijn er nog meer?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:00 schreef JeRa het volgende:Top 50 posters in het GC-subforum
Positie, aantal posts, user
01. 54771 Dr_Flash
02. 51217 D.Rose
03. 42014 Bengeltje
04. 38012 es70
05. 34623 Duderinnetje
Zo weinig maar?quote:
Geen idee, die lijstjes heb ik niet gezien, maar ben nou wel benieuwd (naar die eerste 2 vooral natuurlijk)quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo weinig maar?
en in de GCSC reeks en in de LOUNGE reeks? En in PTA in de treinenreeks?
Bij mij nog net niet, maar tegen de tijd dat ik je heb ingehaald welquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel grappig, meer dan de helft van mijn hele oeuvre in GC
Het zijn niet echt statistieken, maar het leek mij wel handig om van iemand de laatste 25 (of 10, 50, 100) posts op te vragen. Als je iemands postgeschiedenis opvraagt moet je soms nog flink zoeken als hij posts in grote topics (zeker als je geen 300 replies per pagina hebt ingesteld). Blijkbaar ben ik niet de enige die dat wel handig lijkt, alleen lijkt het mij wel leuk als je ook de laatste posts van anderen op kunt vragen (voor de nieuwsgierige mensen onder onsquote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef JeRa het volgende:
Als mensen ideeën hebben voor nieuwe statistieken, vragen mag hèik ga zelf ook nog wat verzinnen.
De posters in de reeks Celebs Onflatteus op de kiek. En wie postte er de meeste foto's?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef JeRa het volgende:
Als mensen ideeën hebben voor nieuwe statistieken, vragen mag hèik ga zelf ook nog wat verzinnen.
Ik denk niet dat ik dat ga implementeren, drie redenen:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:16 schreef doka het volgende:
[..]
Het zijn niet echt statistieken, maar het leek mij wel handig om van iemand de laatste 25 (of 10, 50, 100) posts op te vragen. Als je iemands postgeschiedenis opvraagt moet je soms nog flink zoeken als hij posts in grote topics (zeker als je geen 300 replies per pagina hebt ingesteld). Blijkbaar ben ik niet de enige die dat wel handig lijkt, alleen lijkt het mij wel leuk als je ook de laatste posts van anderen op kunt vragen (voor de nieuwsgierige mensen onder ons)
Het mooist zou dan zijn als je niet de links naar de posts krijgt, maar de tekst van de post (eventueel ingedeeld per topic waaraan de desbetreffende post(s) staat/staan).
Denk niet dat dat kan, JeRa houd alleen de aantallen bij nie de inhoud zoals te lezen valt een paar posts boven dezequote:Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef Agiath het volgende:
Verzoekje:
Post van mij die alleenmaar uit de ":')" of"Quote+:')" bestaan zoals dit
En totale aantal post op fok die alleen maar uitbestaan ivm alle post, dus % van de post die alleen maar uit
bestaan
Grafiekjes willen we zien!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
altijd leuk stats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |