"Dat wijf" zit hier ook op het forumquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:07 schreef SteveBallmer het volgende:
Kom je fris je nest uit, zet je even het journaal aan, word je geconfronteerd met deze vieze vrouw.
Om zes uur 's-avonds trek ik die rotkop ook niet, maar meteen 's-ochtends als eerste mens die ik ga zien is extra erg!
Dat wijf moet van de buis.
Bah!
Haar username is 'presentatrice'. Ze heeft zichzelf een keer verdedigd in een ander KLB topic. Is ook op FOK!radio geweestquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef zeehond. het volgende:
Vroeger trok ik mij altijd af op haar tijdens het jeugd journaal![]()
Laatste bezoek: 188 dagen geleden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:42 schreef dubidub het volgende:
[..]
Haar username is 'presentatrice'. Ze heeft zichzelf een keer verdedigd in een ander KLB topic. Is ook op FOK!radio geweest![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef zeehond. het volgende:
Beeldt ze hier "de denker" uit ofzoquote:
Dat vind ik juist irritant. Ze zijn over het algemeen totaal niet grappig. Zeker niet als ze weer over haar "brothers" begintquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
Aldith Hunkar is cool, ze heeft altijd van die droge opmerkingen aan het eind van een item.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha, vanochtend was echt geweldig, zo aan het eind van het journaal het weerbericht:
"Vandaag is het in het grootste deel van het land.."
*Kaart met op elke plek regenwolkjes komt in beeld*
"uh...droog".
Wow..wat stoer hequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Ze is vies he.
Kom jij fris je bed uit??? En jij noemt MIJ vies??? Tja...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:07 schreef SteveBallmer het volgende:
Kom je fris je nest uit, zet je even het journaal aan, word je geconfronteerd met deze vieze vrouw.
Om zes uur 's-avonds trek ik die rotkop ook niet, maar meteen 's-ochtends als eerste mens die ik ga zien is extra erg!
Dat wijf moet van de buis.
Bah!
oeps...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef zeehond. het volgende:
Dank je, schat! Ik jou ook !!!quote:
Beetje oude foto hoor... heb je nixx nieuwers???quote:
Whehe, owned!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:23 schreef presentatrice het volgende:
Kom jij fris je bed uit??? En jij noemt MIJ vies??? Tja...
Om je te pesten het volgende: ik heb een contract voor onbepaalde tijd, en ik mag nog tot het eind van dit jaar de vroege diensten draaien, wegens doorslaand succes... Misschien moet je maar naar een ander kijken als jij "fris" stinkend je nest uit komt. Ik zit gewoon schoongewassen en gestreken op Nederland 1 en 2.
Toedeledokieeeeee !!!![]()
En ik zeg altijd wat terug. Dat gaat vanzelf.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:33 schreef dragonkiss het volgende:
Ik vind die man bij RTL ontbijtnieuws altijd zo relaxed 's ochtends, hoe heet ie ook al weer, doet het al heeeeel lang. Altijd erg flauwe grapjes, maar hij sluit altijd af met: En nog een mooie dag!
On topic, Aldith Hunkar is jeugdsentiment, dus daarom is ze gewoon tof.
Jan de Hoopquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:33 schreef dragonkiss het volgende:
Ik vind die man bij RTL ontbijtnieuws altijd zo relaxed 's ochtends, hoe heet ie ook al weer, doet het al heeeeel lang. Altijd erg flauwe grapjes, maar hij sluit altijd af met: En nog een mooie dag!
Heel goed Aldith. Pak ze!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:23 schreef presentatrice het volgende:
[..]
Kom jij fris je bed uit??? En jij noemt MIJ vies??? Tja...
Om je te pesten het volgende: ik heb een contract voor onbepaalde tijd, en ik mag nog tot het eind van dit jaar de vroege diensten draaien, wegens doorslaand succes... Misschien moet je maar naar een ander kijken als jij "fris" stinkend je nest uit komt. Ik zit gewoon schoongewassen en gestreken op Nederland 1 en 2.
Toedeledokieeeeee !!!![]()
zeer relaxed indeed.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:33 schreef dragonkiss het volgende:
quote:
Of naar mijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef MaxMark het volgende:
Aldith moet eens heel sneaky proberen een verwijzing naar Fok! te maken
Bij het item over het einde van de negerzoen gaf ze nog een kushandje, met de mededeling dat dat echt de laatste negerzoen wasquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
Aldith Hunkar is cool, ze heeft altijd van die droge opmerkingen aan het eind van een item.
hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Bij het item over het einde van de negerzoen gaf ze nog een kushandje, met de mededeling dat dat echt de laatste negerzoen was![]()
nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:02 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
In hoeverre is presentatrice de echte aldith?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |