Je bent gewoon te traag...quote:Op woensdag 18 april 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
Damn... ik had er al 1 klaar staan met mooie OP
LOL, ik had ook mijn oude OP weer misbruikt![]()
mijn idee.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Gaby zit daar voor haar werk..waarom denk je dat ze een masker op heeft en waarom ze gebracht en opgehaald wordt??? Ze houdt waarschijnlijk heel veel van Huub nu omdat ze er ook heel veel voor betaald wordt...
Ach, beter iets te vroeg dan gejank dat er geen nieuwe COS is.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
Damn... ik had er al 1 klaar staan met mooie OP
LOL, ik had ook mijn oude OP weer misbruikt![]()
Iddquote:Op woensdag 18 april 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, beter iets te vroeg dan gejank dat er geen nieuwe COS is.
Helemaal mee eensch..een beetje hoer gezelschapsdame kost toch al gauw 500 euro...quote:Op woensdag 18 april 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
[..]
mijn idee.
Voor die prijs kun je extra's krijgen zoals interesse, verdiepen in je achtergrond en vriendschap.
Daarbij: voor die prijs kan ze zich veroorloven de aardige klanten te kiezen en de minder aardige te laten.
Eensch!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, beter iets te vroeg dan gejank dat er geen nieuwe COS is.
Ze liggen op bed en Gaby bood net aan hem te masseren. Zie verder mijn berichtje boven jequote:Op woensdag 18 april 2007 02:42 schreef Day het volgende:
Is Huub al naar bed? Met/zonder Gaby, maakt mij niet uit.
Zo iets dus ......quote:Op woensdag 18 april 2007 02:42 schreef Day het volgende:
Ik denk ook dat Gaby niet goedkoop is en dus erg geloofwaardig over kan komen. Misschien dat ze echt wel fan van DGK is, dan is dit toch een goede reklame en een leuke bijkomstigheidquote:Op woensdag 18 april 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
[..]
mijn idee.
Voor die prijs kun je extra's krijgen zoals interesse, verdiepen in je achtergrond en vriendschap.
Daarbij: voor die prijs kan ze zich veroorloven de aardige klanten te kiezen en de minder aardige te laten.
quote:Op woensdag 18 april 2007 02:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch..een beetje hoer gezelschapsdame kost toch al gauw 500 euro...
en nee...ik heb geen ervaring![]()
Hij ligt op bed met Gaby.quote:Op woensdag 18 april 2007 02:42 schreef Day het volgende:
Dat is toch oud nieuws?quote:Op woensdag 18 april 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hij ligt op bed met Gaby.
Wist jij dat hij in Amerika gestudeerd heeft?
Ik nietquote:Op woensdag 18 april 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hij ligt op bed met Gaby.
Wist jij dat hij in Amerika gestudeerd heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |