als ik niet zo lui was he... dan probeerde ik het nu meteen uitquote:Op woensdag 18 april 2007 20:30 schreef Pheno het volgende:
I truelly don't care. Volgens mij kunnen we in GC ook gewoon R&P SC heten
De lounge valt daar niet onder. Waarom wij dan welquote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef nixxx het volgende:
blugh.. in GC werken ze nog met [afbeelding]
[Nomads #1]quote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef Pheno het volgende:
[LinkerSC #1]
laat mij nou ff klagenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lounge valt daar niet onder. Waarom wij dan wel
Hokjesquote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
De mods zijn blijkbaar bang dat het negatief wordt (van wat ik er van begrijp) en dat snap ik ook wel. Maar ik weet ook dat dat niet jullie bedoeling is. Maar wat willen jullie dan wel precies?
Net zoals wijquote:
geen hokje kan ons houdenquote:
Nixxx!quote:
In de Oudegracht gegooid.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:36 schreef Copycat het volgende:
TwistedDarling, wat heb je met Twisted gedaan?
Wij wilden gewoon onze posts kwijt kunnen in het centrale medicshe topic. Posts die hier niet op zijn plek zijn ein in het medische topic teveel offtopic waren.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
En berney, voorlopig blijf je iig bij ons langswaaien en moet je je eerst behelpen met de topics die er nu zijn in R&P. Is er door de users daar al eens een concreet concept opgezet voor een topic(reeks) waar jullie precies behoefte aan hebben?
De mods zijn blijkbaar bang dat het negatief wordt (van wat ik er van begrijp) en dat snap ik ook wel. Maar ik weet ook dat dat niet jullie bedoeling is. Maar wat willen jullie dan wel precies?
Valt dat niet onder milieuvervuiling? (Niets ten nadele van Twisted, hoor.)quote:Op woensdag 18 april 2007 20:37 schreef TwistedDarling het volgende:
In de Oudegracht gegooid.
op sterven na dood denk ikquote:Op woensdag 18 april 2007 20:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Nixxx!
Leeft twisted_plant eigenlijk nog?
Ach, ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Larissa het volgende:
Wat de users willen boeit hier blijkbaar niet. Mening van de mods is wil en wet. Desnoods verplaatsen ze de slowchat ook nog eens naar GC. Gebrek aan respect.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |