als ik niet zo lui was he... dan probeerde ik het nu meteen uitquote:Op woensdag 18 april 2007 20:30 schreef Pheno het volgende:
I truelly don't care. Volgens mij kunnen we in GC ook gewoon R&P SC heten
De lounge valt daar niet onder. Waarom wij dan welquote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef nixxx het volgende:
blugh.. in GC werken ze nog met [afbeelding]
[Nomads #1]quote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef Pheno het volgende:
[LinkerSC #1]
laat mij nou ff klagenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lounge valt daar niet onder. Waarom wij dan wel
Hokjesquote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
De mods zijn blijkbaar bang dat het negatief wordt (van wat ik er van begrijp) en dat snap ik ook wel. Maar ik weet ook dat dat niet jullie bedoeling is. Maar wat willen jullie dan wel precies?
Net zoals wijquote:
geen hokje kan ons houdenquote:
Nixxx!quote:
In de Oudegracht gegooid.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:36 schreef Copycat het volgende:
TwistedDarling, wat heb je met Twisted gedaan?
Wij wilden gewoon onze posts kwijt kunnen in het centrale medicshe topic. Posts die hier niet op zijn plek zijn ein in het medische topic teveel offtopic waren.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
En berney, voorlopig blijf je iig bij ons langswaaien en moet je je eerst behelpen met de topics die er nu zijn in R&P. Is er door de users daar al eens een concreet concept opgezet voor een topic(reeks) waar jullie precies behoefte aan hebben?
De mods zijn blijkbaar bang dat het negatief wordt (van wat ik er van begrijp) en dat snap ik ook wel. Maar ik weet ook dat dat niet jullie bedoeling is. Maar wat willen jullie dan wel precies?
Valt dat niet onder milieuvervuiling? (Niets ten nadele van Twisted, hoor.)quote:Op woensdag 18 april 2007 20:37 schreef TwistedDarling het volgende:
In de Oudegracht gegooid.
op sterven na dood denk ikquote:Op woensdag 18 april 2007 20:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Nixxx!
Leeft twisted_plant eigenlijk nog?
Ach, ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Larissa het volgende:
Wat de users willen boeit hier blijkbaar niet. Mening van de mods is wil en wet. Desnoods verplaatsen ze de slowchat ook nog eens naar GC. Gebrek aan respect.![]()
Gewoon doorposten. Gaat hier ook al tijden goed. Toch, CC?quote:
Dat was in jouw oldbie tijd toch ook al zo?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Larissa het volgende:
Wat de users willen boeit hier blijkbaar niet. Mening van de mods is wil en wet. Desnoods verplaatsen ze de slowchat ook nog eens naar GC. Gebrek aan respect.![]()
Newsflash: Het internet is geen democratie.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Larissa het volgende:
Wil je een Leffe? of liever een sapje?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Larissa het volgende:
Niet in R&P.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef Pheno het volgende:
Dat was in jouw oldbie tijd toch ook al zo?
Cc!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef webspider het volgende:
Gewoon doorposten. Gaat hier ook al tijden goed. Toch, CC?
Ach, van R&P naar GC, van GC naar GC SC, van GC SC naar US SC. En dan toch weer een R&P SC. En nu weer naar GC. Ik zie een trend....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Gewoon doorposten. Gaat hier ook al tijden goed. Toch, CC?
En Fok! zeker nietquote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Newsflash: Het internet is geen democratie.
Sapje graag. Verse jus. Dank je.quote:
Ik denk dat de Oudegracht er stukken leefbaarder van wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt dat niet onder milieuvervuiling? (Niets ten nadele van Twisted, hoor.)
We moeten naar het Heatwave forum. Huuuuu....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc!
Maar er is toch helemaal geen oordeel geveld over deze slowchat? Of loop ik weer eens mijlenver op de feiten achter?
ik dacht al zoietsquote:
Van betrouwbare to-be-mod bron vernomen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc!
Maar er is toch helemaal geen oordeel geveld over deze slowchat? Of loop ik weer eens mijlenver op de feiten achter?
Zijn wij eigenlijk wel jong genoeg?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We moeten naar het Heatwave forum. Huuuuu....
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik denk dat de Oudegracht er stukken leefbaarder van wordt.
From L.A. to New York - from New York to L.A. From L.A. to New York - from New York to L.A. From L.A. to New York - from New York to L.A. Zo krijgt het wel iets mondiaals!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Pheno het volgende:
Ach, van R&P naar GC, van GC naar GC SC, van GC SC naar US SC. En dan toch weer een R&P SC. En nu weer naar GC. Ik zie een trend....
huuuuuuuuuuu dat had ik me nog niet eens gerealiseerd...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We moeten naar het Heatwave forum. Huuuuu....
Ben ik zo voorspelbaar?quote:
Joey?quote:
Nah, ik zei betrouwbaarquote:
nee hoorquote:
Ik vond het idee achter het medicatietopic wel goed. Als je dergelijke medicijnen gebruikt zit je niet op commentaar van n00bs te wachten natuurlijk. Ik snapte ook niet helemaal waarom het zo'n probleem was dat het daar wat persoonlijker werd.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:37 schreef berney het volgende:
[..]
Wij wilden gewoon onze posts kwijt kunnen in het centrale medicshe topic. Posts die hier niet op zijn plek zijn ein in het medische topic teveel offtopic waren.
een middenweg is er blijkbaar niet.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van betrouwbare to-be-mod bron vernomen.
Linkje? Of ging de postduif via PM?quote:
Ik denk zelf dat het in de bekende doofpot gestopt gaat worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vond het idee achter het medicatietopic wel goed. Als je dergelijke medicijnen gebruikt zit je niet op commentaar van n00bs te wachten natuurlijk. Ik snapte ook niet helemaal waarom het zo'n probleem was dat het daar wat persoonlijker werd.
Ik weet het ook niet meer, ik hoop dat er binnen afzienbare tijd toch iets voor jullie komt.
Herhaling van zettenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, van R&P naar GC, van GC naar GC SC, van GC SC naar US SC. En dan toch weer een R&P SC. En nu weer naar GC. Ik zie een trend....
Spot er maar weer mee.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja, morgen moet ik naar de dokter voor medicatie!![]()
Kan ik ook mee doen.![]()
Godt kennende is het voor een soa ofzoquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
gezien de inhoud soms kunnen we ook wel naar KPD
GC geloof ik, en anders hoor je het wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef berney het volgende:
Maar waar gaan 'wij' straks naar toe? voor het geval ik jullie straks zoeken moet?
Dat zullen we vanzelf wel zien. Het hangt van de modwind af.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef berney het volgende:
Maar waar gaan 'wij' straks naar toe? voor het geval ik jullie straks zoeken moet?
Ik zet geen userfotos.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben voor US.
We mochten toch al niet offtopic Slowchatten hier. Dan passen we daar beter.
leugens! jij bent al jaaaaren 18quote:
Iets zegt me dat je de history van mij of nixxx kunt bekijken, dan komt het zeker goedquote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef berney het volgende:
Mooi, dan houd ik die voor de websitequote:
ssst!quote:
hihihih mijn vader ookquote:
Jij mag vreemdgaan van Anna, zolang het maar met minderjarige maagdelijke meisjes is?quote:
Ik zou niet durven!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van betrouwbare to-be-mod bron vernomen.
geilquote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef nixxx het volgende:
nachtzuster..
Hoe laat en waar ik nog maagd ben?quote:
Nosh schreef het ook al in het vorige SC-topic.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe laat en waar ik nog maagd ben?
Wat is dat nu weer voor een vreemde vraag?
Nou ja, 24/7 en op kruishoogte, dus.
maakt t eigenlijk wat uit?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Larissa het volgende:
[..]
Nosh schreef het ook al in het vorige SC-topic.
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:30 schreef Pheno het volgende:
I truelly don't care. Volgens mij kunnen we in GC ook gewoon R&P SC heten
Doe maar.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef nixxx het volgende:
nachtzuster..
whehehehehhee!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
jij neukt ook alles met een gat hequote:
is hij een kloon van je?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
ik neuk nietquote:
dat bedoelde ik niet,quote:
zolang je niet pijpt....quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef webspider het volgende:
Hoe laat en waar we er iets aan gaan doen, dus..
Ik rook niet. Ook geen pijp.quote:
toen de vissen nog liepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |