quote:0-62mph: 6.2 seconds
Top speed: 150mph
Combined economy: 28.5mpg
Emissions: 237g/km
Kerb weight: 1271kg
je wannabee porsche bedoel jequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:51 schreef Richboy het volgende:
Leuk karretje.... Maar de Elise en m'n boxster zijn toch echt een stuk leuker!
Mijn Porsche is meer Porsche dan jouw zin Nederlands is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je wannabee porsche bedoel jeeen echt is het namelijk zeker niet
![]()
bbbbbbboeiend hoe ik op een forum de woorden spelquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:55 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mijn Porsche is meer Porsche dan jouw zin Nederlands is.
Tering he, heb jij gisteren geen sex gehad ofzo? Jij leek me altijd een van de redelijkere users hier, maar wat heb ik me in jou vergist zeg....quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bbbbbbboeiend hoe ik op een forum de woorden spel![]()
uhuh, je bedoelt die platgeslagen new beetlemet een porsche badge
Sinds wanneer maken ze kloontjes blauw!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij maken jullie met opzet ruzie, zodat we denken dat jullie geen kloontjes zijn.
Het kloontje van de blauwe is niet blauw.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Richboy het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken ze kloontjes blauw!?
En als je mij bedoeld:niet weer dat gezeik.
Maar ik ''n meningsverschil' met een blauwe. Wat doet het er dan toe dat de kloontjes van blauwen niet blauw zijn!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het kloontje van de blauwe is niet blauw.
Ja hallo, jij begint daaroverquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:05 schreef Richboy het volgende:
[..]
Maar ik ''n meningsverschil' met een blauwe. Wat doet het er dan toe dat de kloontjes van blauwen niet blauw zijn!?
huiliequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:00 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tering he, heb jij gisteren geen sex gehad ofzo? Jij leek me altijd een van de redelijkere users hier, maar wat heb ik me in jou vergist zeg....
als dat mijn kloon is stop ik per direct met moddenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij maken jullie met opzet ruzie, zodat we denken dat jullie geen kloontjes zijn.
Ik zou bijna gaan beweren dat ik een kloon van jou benquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
huilie![]()
[..]
als dat mijn kloon is stop ik per direct met modden![]()
geen bewijsquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:10 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan beweren dat ik een kloon van jou ben
als of ik zo veel drinkquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
ook_gek misschienDiscussie 16: Gamen onder invloed! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |