Dus hoppa, vertel hier je ervaringen over het gamen onder invloed. En wat vind jij daar sowieso van?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:40 schreef Poit het volgende:
Discussie over bier drinken en gamen tegelijk, gouden combinatie of aanslag op je gamevermogen![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:06 schreef Poit het volgende:
* Poit post onder druk van ijsmeis
Kijk, onderwerp naar m'n hart. 2 grote hobbies onder 1 noemer.
Zelf merk ik zeker prestatieverminderingen na een aantal consumpties maar er zit per genre nogal verschil in. Meeste verschil merk ik bij de ritme spelletjes. Bij Guitar hero bijvoorbeeld struikel ik al heel erg snel over m'n vingers terwijl ik bij een spel als PES nog behoorlijk m'n mannetje kan staan.
Ben wel van mening dat bier drinken en gamen altijd in combinatie moet zijn met een sloot vrienden. Een beetje in je eentje zitten pimpelen en FF spelen is niets voor mij. Een dik PES toernooi, Singstar, Wii Sports, Buzz worden veelal hilarischer bij een groepje aangeschoten tuig
Dus, om een naar bier en gamen verlangend verhaal wat te samenvatten. Gamen onder invloed gaat prima mits met mate(n)![]()
Nutteloos.. Maar daarom niet minder geniaalquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:12 schreef BroesWillems het volgende:
gamen onder invloed is hetzelfde als rijden onder invloed... er vallen doden... alleen bij gamen maakt dat niet zoveel uit....
tot zover mijn nutteloze bijdrage
Heel herkenbaar ditquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef Bastard het volgende:
Ik drink en rook er toch regelmatig bij.. gewoon relaxed, biertje er bij, onderuit lekker gamen.
Het grappige is dat het dan in het begin altijd wat beter gaat omdat je supergefocust bent, en later op de avond ineens niks meer kan doen.
Nooit niet. Ik ben van nature al high zat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:58 schreef Poit het volgende:
Niet tijdens het gamen of helemaal niet?
keihard op die knoppen zitten rammen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef Michellll het volgende:
heb in mijn begin periode een keer speed gehad en de hele nacht aan het freaken geweest met doa3 toen ik in de ochtend weer een beetje bij kwam deden mijn a en y knoppen het niet meer
100% mee eens, zie mijn post. het helpt echtquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:47 schreef 16meter het volgende:
Toen ik nog blowde speelde ik vaak games onder invloed daarvan.
Dan zit je echt midden in het spel en ben je meer betrokken bij het verhaal en de karakters. En je kunt je beter concentreren op het spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |