Dus hoppa, vertel hier je ervaringen over het gamen onder invloed. En wat vind jij daar sowieso van?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:40 schreef Poit het volgende:
Discussie over bier drinken en gamen tegelijk, gouden combinatie of aanslag op je gamevermogen![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:06 schreef Poit het volgende:
* Poit post onder druk van ijsmeis
Kijk, onderwerp naar m'n hart. 2 grote hobbies onder 1 noemer.
Zelf merk ik zeker prestatieverminderingen na een aantal consumpties maar er zit per genre nogal verschil in. Meeste verschil merk ik bij de ritme spelletjes. Bij Guitar hero bijvoorbeeld struikel ik al heel erg snel over m'n vingers terwijl ik bij een spel als PES nog behoorlijk m'n mannetje kan staan.
Ben wel van mening dat bier drinken en gamen altijd in combinatie moet zijn met een sloot vrienden. Een beetje in je eentje zitten pimpelen en FF spelen is niets voor mij. Een dik PES toernooi, Singstar, Wii Sports, Buzz worden veelal hilarischer bij een groepje aangeschoten tuig
Dus, om een naar bier en gamen verlangend verhaal wat te samenvatten. Gamen onder invloed gaat prima mits met mate(n)![]()
Nutteloos.. Maar daarom niet minder geniaalquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:12 schreef BroesWillems het volgende:
gamen onder invloed is hetzelfde als rijden onder invloed... er vallen doden... alleen bij gamen maakt dat niet zoveel uit....
tot zover mijn nutteloze bijdrage
Heel herkenbaar ditquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef Bastard het volgende:
Ik drink en rook er toch regelmatig bij.. gewoon relaxed, biertje er bij, onderuit lekker gamen.
Het grappige is dat het dan in het begin altijd wat beter gaat omdat je supergefocust bent, en later op de avond ineens niks meer kan doen.
Nooit niet. Ik ben van nature al high zat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:58 schreef Poit het volgende:
Niet tijdens het gamen of helemaal niet?
keihard op die knoppen zitten rammen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef Michellll het volgende:
heb in mijn begin periode een keer speed gehad en de hele nacht aan het freaken geweest met doa3 toen ik in de ochtend weer een beetje bij kwam deden mijn a en y knoppen het niet meer
100% mee eens, zie mijn post. het helpt echtquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:47 schreef 16meter het volgende:
Toen ik nog blowde speelde ik vaak games onder invloed daarvan.
Dan zit je echt midden in het spel en ben je meer betrokken bij het verhaal en de karakters. En je kunt je beter concentreren op het spelen.
Haha, ga het bijna jammer vinden dat ik geen X360 hebquote:Op woensdag 18 april 2007 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
Telt zingen via Xbox Live ook? Dat doe ik alleen wanneer ik dus niet nuchter ben.
Erg laf hoor dat je mij alleen liet zingen. Ik was ook niet dronken en zong ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
Telt zingen via Xbox Live ook? Dat doe ik alleen wanneer ik dus niet nuchter ben.
Ik had mezelf op mute want ik lag serieus heel erg in een deukquote:Op woensdag 18 april 2007 09:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Erg laf hoor dat je mij alleen liet zingen. Ik was ook niet dronken en zong ook.
Ik zelf ook bijna. Maar het coupletje refreintje heb ik toch gehaald.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had mezelf op mute want ik lag serieus heel erg in een deuk!
En vannacht beleef ik hem met jouuuuuuu, oohohoooooooooohooooooo.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:04 schreef Poit het volgende:
Mag ik vragen welk liedje je meegezongen hebt?
Guus Meeuwis - Het is een nachtquote:Op woensdag 18 april 2007 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En vannacht beleef ik hem met jouuuuuuu, oohohoooooooooohooooooo.
Voor twi!
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:08 schreef Heintje het volgende:
Moet je alleen niet vergeten die gene weer te unmuten de volgende keer....
Slap gelul is wel leuk.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:44 schreef ach het volgende:
[..]
![]()
Als ze constant aan het schreeuwen zouden zijn zou ik het wel irritant vinden. Slap gelul is wel gezellig![]()
Ik denk er nog steeds een paar keer per week aan als ik eerlijk moet zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 11:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Slap gelul is wel leuk.
Ik vond het bij jouw alleen storend dat je wel drie keer achter elkaar vroeg hoe ik aan mijn nick ben gekomen.
1 keer wil ik iets best uitleggen. Een tweede keer ook nog wel, maar 3 keer....
En volgens mij weet je het nou nog niet...
Maar mijn gametag is ook Heintje1 omdat Heintje al bezet was. En omdat Heintje! niet mocht.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
Nee Heintje, jij antwoorde ook superwazig waar ik ook kei hard om moest lachen. En ach lachtte kei hard mee. En de rest zat zo van "huh?"
Ach vroeg namelijk "waarom heet je Heintje1 eigenlijk?" en toen zei jij "Omdat Heintje bezet was.".
Nu ik dit lees moet ik weer lachenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
Nee Heintje, jij antwoorde ook superwazig waar ik ook kei hard om moest lachen. En ach lachtte kei hard mee. En de rest zat zo van "huh?"
Ach vroeg namelijk "waarom heet je Heintje1 eigenlijk?" en toen zei jij "Omdat Heintje bezet was.".
Ja, maar ik snapte dat ach zijn vraag bedoelde van, waarom heet je Heintje (dat 1 zei ie er wel bij, maar zo bedoelde ie het niet)? En dat antwoord van je was daarom dus zo droog dat ie grappig wasquote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar mijn gametag is ook Heintje1 omdat Heintje al bezet was. En omdat Heintje! niet mocht.
En dat Heintje komt weer van mijn voor namen. Hein Stefan.
Niet als dubbele naam. Mijn roep naam in gewoon Stefan. Mijn nick Heintje!
[Edit]
De rest? Dat was alleen Buffeltjuh.
[/Edit]
Dat snapte ik ook wel. Maar een droog antwoord geven is leuker.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik snapte dat ach zijn vraag bedoelde van, waarom heet je Heintje (dat 1 zei ie er wel bij, maar zo bedoelde ie het niet)? En dat antwoord van je was daarom dus zo droog dat ie grappig was.
Haha, geweldig, heb hetzelfde meegemaakt alleen was er geen sprake van een wedstrijd. Had m'n Wii meegenomen naar een café en daar aangesloten. Met 9 man Wario Ware zitten spelen. Eerst een kwestie van pwnen maar een paar biertjes later was ik nergens meer. Stond als een malle in de lucht te stofzuigen maar kreeg het niet voor elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 12:02 schreef speknek het volgende:
Ik ging een keer Wario Ware doen, waarbij de verliezer een shot sterke drank moest drinken. Van tevoren dacht ik shit ik pwn die noobs keihard, dan kan ik nooit drinken. Dus ik heb de eerste twee keer ofzo expres verloren. Gevolg, ik aan het eind van de avond compleet toeter. Kennelijk werkt dat toch echt heel snel op je motoriek.
Ben stiekem wel jaloers, wat ga je doen in Japan? Je icon is trouwens heel erg vetquote:Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef speknek het volgende:
ik ga morgennacht pas, was stiekem te vroeg met m'n icon en ondertitel
Nooit niet = altijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Nooit niet. Ik ben van nature al high zat.
Tenksquote:Op woensdag 18 april 2007 13:34 schreef Poit het volgende:
Ben stiekem wel jaloers, wat ga je doen in Japan? Je icon is trouwens heel erg vet
Lucky bastard, veel plezier aldaar!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Tenks!
Ik ga zelf maar een kleine opdracht doen, een website maken over games development. Het is vooral mijn vriendin; die is nu aio bij de Universiteit Utrecht, en kent een professor in Japan die hetzelfde onderzoek doet als zij. Ze gaat dus samen met hem onderzoek doen en papers schrijven en ik 'mag mee'. Relaxt werken dus en zoveel mogelijk van de omgeving zien.
Ik snap wat je bedoeld, ik speel zelf weleens onder invloed zegmaar (Hasj/wiet/alcohol), maar als iemand stoer gaat zitten verkondigen dat ie knetterstoned is! of wat dan ook kan ik me daar zo aan irriteren (en nee dat doe ik zelf niet, boeit mij het:D)quote:Op woensdag 18 april 2007 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben zelf zo'n huilie die geen middelen gebruikt die mij onder invloed brengen, en ben ook een enorme lul wanneer ik mensen tref die dat wel zijn. Kan er ook niet goed mee omgaan en lanceer dan de ene kutopmerking na de andere.
Als ik mensen online tref waarvan ik het idee heb dat ze dronken/stoned zijn dan verlaat ik meestal ook de game en zoek wel een andere host. Dat voorkomt weer moddergooierij.
Ik waardeer je zelfreflectie.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben zelf zo'n huilie die geen middelen gebruikt die mij onder invloed brengen, en ben ook een enorme lul wanneer ik mensen tref die dat wel zijn. Kan er ook niet goed mee omgaan en lanceer dan de ene kutopmerking na de andere.
Als ik mensen online tref waarvan ik het idee heb dat ze dronken/stoned zijn dan verlaat ik meestal ook de game en zoek wel een andere host. Dat voorkomt weer moddergooierij.
Dus als het aan jou zou liggen zouden er helemaal geen verdovende middelen meer zijn?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
Je kan die mensen ook gewoon op mute zetten, heb je er geen last meer van.quote:Als ik mensen online tref waarvan ik het idee heb dat ze dronken/stoned zijn dan verlaat ik meestal ook de game en zoek wel een andere host. Dat voorkomt weer moddergooierij.
Wat andere mensen doen moeten ze zelf weten, ik kies ervoor om er niet bewust tussen te gaan zitten. In de kroeg heb ik er nog wel eens 'last' van, maar daar doe je niks aan.quote:Op donderdag 19 april 2007 07:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dus als het aan jou zou liggen zouden er helemaal geen verdovende middelen meer zijn?
En als je een keer in een kroeg komt ben je de hele avond bezig met kut opmerkingen maken naar iedereen.
Da's wel een goeie, daar heb ik nog niet eerder aan gedacht, best dom eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 07:43 schreef Heintje het volgende:
Duidelijk.
Maar om terug te komen op het topic, je kan mensen waarvan je vermoed dat ze onder invloed zijn toch op mute zetten en dan heb je er geen last van.
Ondanks dat ze echt zat was, deed mevrouw 'ik-ben-niet-dronken' het nog goed ja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:44 schreef ach het volgende:
alleen jammer dat TS bovenaan staat met kills en ik onder aan
met paddos op gamen! zag je niet allemaal rare dingen die je normaal niet ziet in het spel?quote:Op maandag 23 april 2007 15:38 schreef P8 het volgende:
ik weet dat ik onder invloed van paddo's ooit Counterstrike heb gespeeld
Tot mijn verbazing had ik op een gegeven moment 10 kills, 0 deaths. Maar ik zou niet weten hoe ik dat had gedaan![]()
Daarna ging ik 10 keer achter elkaar dood, en toen was ik er zat van![]()
ik zag helemaal niks meer. Het was 1 grote waas omdat het veel te snel gingquote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
met paddos op gamen! zag je niet allemaal rare dingen die je normaal niet ziet in het spel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |