Vast wel. Zoek het op, en als je het in de 4 topics niet gevonden krijgt maak ik het alsnog.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:16 schreef OA het volgende:
Is hier trouwens al eens een overzichtje gegeven van de top zoveel van topicopeners?
Dus wie over het hele forum het meeste aantal topics heeft geopend.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:52 schreef JeRa het volgende:
[..]
Vast wel. Zoek het op, en als je het in de 4 topics niet gevonden krijgt maak ik het alsnog.
Ik gok dat Tong80 ook hier hoog zal scorenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
* zoekt eerst even vrije uren om vervolgens de topics door te spitten...
Mnja, zo werkt 't dus niet helemaal. D'r wordt niet gekekn naar de relatie. Mensen die je iedere keer wegflamed komen op een vergelijkbare positie als mensen waar je 't goed mee kunt vinden. In mijn top-30 staan Martijn_77 en JohnDope bijvoorbeeld vrij hoogquote:
Iemand die je telkens wegflamed zoek je dus (om één of andere reden) telkens op, dus dan ben je nog steeds z'n holmaatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Mnja, zo werkt 't dus niet helemaal. D'r wordt niet gekekn naar de relatie. Mensen die je iedere keer wegflamed komen op een vergelijkbare positie als mensen waar je 't goed mee kunt vinden.
Dat is op het moment nog niet mogelijk (ik houd geen PI-gegevens bij) maar in de toekomst weer welquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef Roolio het volgende:
Ik zou graag de stats willen zien over het PI-gebruik. Dus wie relatief de meeste PI's gebruikt en welke PI's überhaupt het vaakts worden gebruikt.
Hoe kan dat nou? Was er al een subforum met hetzelfde id als STA voor 2006?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef JeRa het volgende:Posts per jaar in het Stad & Streek-subforum
Jaar, aantal posts
2002: 262
2003: 249
2004: 311
2005: 357
Nee, hoogstwaarschijnlijk zijn er topics uit andere subfora verplaatst naar STA. Als in die topics posts waren geplaatst vóór 2006, dan tellen die ook mee voor STAquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Was er al een subforum met hetzelfde id als STA voor 2006?
Clusteranalyse loslaten op zulke beperkte data lijkt me geen goed plan, ik kan op dit moment absoluut niets zeggen over de relatie tussen posts van users...behalve dat ze in het zelfde topic staan, dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:20 schreef gronk het volgende:
Ik heb er nog even naar gekeken, maar als je 't goed wilt doen is 't serieus werk. Wel interessant werk, daar niet van hoor. Andere veelgebruikte kreet: 'clusteranalyse' of 'cluster analysis'.
De png-file die gerenderd moet worden zal geen probleem zijn, mijn verwachtingen zijn een paar honderd nodes met in totaal 2000 edgesquote:-knip-
Dot gaat waarschijnlijk wel moeite krijgen met een paar duizend gebruikers (in de zin van dat er dan een heeeele grote gif-file uit gaat komen), maar ik heb op linux-kernel ooit eens iemand gezien die de complete kernel-sources door dot heen had gegooid (functienamen en types als label).
Dat zal het zijn, verplaatste topics, had ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:23 schreef JeRa het volgende:
[..]
Nee, hoogstwaarschijnlijk zijn er topics uit andere subfora verplaatst naar STA. Als in die topics posts waren geplaatst vóór 2006, dan tellen die ook mee voor STAer is geen manier waarop ik kan zien in welk subforum een post is geplaatst.
Ben benieuwd of het een beetje gaat werken, uiteindelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:17 schreef JeRa het volgende:
Mijn scriptje pruttelt rustig door, en van de tussentijdse data die hij wegschrijft heb ik wat grafiekjes laten renderen. Een kleine sneak preview van wat er komen gaat
[afbeelding]
(niet klikbaar)
Die preview is gebaseerd op echte data, en ik kan je zeggen, het is errug vetquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het een beetje gaat werken, uiteindelijk.![]()
Cool.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:20 schreef JeRa het volgende:
[..]
Die preview is gebaseerd op echte data, en ik kan je zeggen, het is errug vetje ziet bij wijze van spreken de 'slagaders' van FOK! lopen.
euhm.. wat is hetquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:17 schreef JeRa het volgende:
Mijn scriptje pruttelt rustig door, en van de tussentijdse data die hij wegschrijft heb ik wat grafiekjes laten renderen. Een kleine sneak preview van wat er komen gaat
[afbeelding]
(niet klikbaar)
BTW, je kunt die nodes ook nog andere shapes geven, of andere kleurtjes. Lijkt me ook wel eens aardig om zo'n plaatje te zien naar forum.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |