Ik zit nooit op kantoor gelukkigquote:Op woensdag 18 april 2007 14:17 schreef JAM het volgende:
1.Een -wal? Heeft iemand van jullie op een -wal gewoond?
2.Lien, vertel ons eens over die twee fantastische ideeën voor een roman.
3.Als jullie op kantoor zitten, tillen jullie je nietmachine dan ook wel eens boven je hoofd en laten jullie hem dan ook van die hoogte op je bureau naar beneden kletteren - BAMRIKKETIKTEKTANMAMAMTDAN! - en dan dat je collega bijna een hartaanval krijgt van de schrik, kutwijf, kutwijf, teringhoer, godverdegodverredomme, was het maar zo'n feest?
Wat moet ik me voorstellen bij een schrijversbuurt, Lien? Een buurt waar allemaal schrijvers wo(o)n(d)en?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben in een schrijversbuurt geboren.
Ik zal voor Isa een ban aanvragen, ok??quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela! Moderators, jullie stukken vreten! Houd eensop met doorposten na een slotje!
Dat klinkt niet Japansquote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef JAM het volgende:
Een van mijn eerste vriendinnetjes woonde op een -rade.
Nou, dat zal ik je vertellen, JAM. Dat is een buurt waar alle straten zijn vernoemd naar... Nee, dit leg ik niet goed uit. Ik kom hier later op terug.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een schrijversbuurt, Lien? Een buurt waar allemaal schrijvers wo(o)n(d)en?
Valkeniershof?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik woon in de roofvogelwijk
Alleen net mijn straat heeft dan weer niet de naam van een vogel
Nee, Landweerstraat-Noordquote:
zeuren in FBquote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef Z het volgende:
Wat zou je moeten doen om de pijl [afbeelding] in het quickreply rijtje te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |