Goed plan, wie was dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:43 schreef Renesite het volgende:
Freecell, een tip: breid het verder uit met regels als: De voltrapper moet het volgende topic maken met een nieuw woord
inderdaad,de naakte man grollen zijn niet voor eeuwigquote:Op woensdag 18 april 2007 18:43 schreef Renesite het volgende:
Freecell, een tip: breid het verder uit met regels als: De voltrapper moet het volgende topic maken met een nieuw woord
Volgens mij is het toch het leukst als het een beetje dubbbelzinnig is.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:44 schreef Troel het volgende:
Ik stel voor:
stofzuiger
of anders
macaroni
Iemand een stofzuiger aannaaien klinkt best goed! Prima hulp in de huishouding!
laatste post is Renesite, maar die postte door een slotteke!quote:
En jij schopte hem dichtquote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
inderdaad,de naakte man grollen zijn niet voor eeuwig
Ik was het,dus ik stel dat we naakte mannen door Pedofiel vervangen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:46 schreef Troel het volgende:
[..]
laatste post is Renesite, maar die postte door een slotteke!
Gewoon een worst wil al wel volgens mijquote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef Rewimo het volgende:
Misschien: een vette worst?
Liever een vette worst in de hand dan een pedofielquote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Beter een vette worst in de hand dan 10 in de lucht?
De pedofiel licht wel erg dicht bij de naakte man. Dan is de worst leukerquote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik was het,dus ik stel dat we naakte mannen door Pedofiel vervangen.
Een scheve pedofiel rijdenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik was het,dus ik stel dat we naakte mannen door Pedofiel vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |