Speelde Ajax laatst nou niet gelijk tegen deze eenvoudige tegenstanderquote:Op maandag 16 april 2007 14:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit mag geen problemen opleveren. Maar bij Ajax weet je het dit seizoen nooit.
Ik verwacht een eenvoudige overwinning.
Ja en ze wonnen er thuis met 5-0 van. Ik zeg toch dat je het bij Ajax nooit weet. Maar uiteraard mag RKC geen problemen opleveren.quote:Op maandag 16 april 2007 14:16 schreef Fetai het volgende:
[..]
Speelde Ajax laatst nou niet gelijk tegen deze eenvoudige tegenstander?
Tussen 2 nietszeggende clubsquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk wint RKC en/of NAC, anders heb je net zo'n klote finale, waar de vorige CL-finale ook in thuis hoorde.
Ik denk dat de gemiddelde neutrale supporter toch echt liever Ajax - AZ ziet dan RKC - NAC hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk wint RKC en/of NAC, anders heb je net zo'n klote finale, waar de vorige CL-finale ook in thuis hoorde.
Arsenal en Barcelona zijn net zulke heilige 'woei aanvalluh!' ploegen als AZ en Ajax.quote:
Verschrikkelijk inderdaad, dat aanvallen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Arsenal en Barcelona zijn net zulke heilige 'woei aanvalluh!' ploegen als AZ en Ajax.
Wat erg joh, aanvallend voetbal.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Arsenal en Barcelona zijn net zulke heilige 'woei aanvalluh!' ploegen als AZ en Ajax.
Heb ik alweer verdrongen, er staat alleen nog maar een wedstrijd tegen heracles op me netvlies gegriftquote:Op maandag 16 april 2007 14:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja en ze wonnen er thuis met 5-0 van. Ik zeg toch dat je het bij Ajax nooit weet. Maar uiteraard mag RKC geen problemen opleveren.
Wat heeft dat cluppie van jou eigenlijk tegen deze eenvoudige tegenstander gedaan?
Daar gaat het toch helemaal niet om. D'r is alleen niets mis met verdedigende tactieken, en die clubs geven mij soms het idee dat het oneerlijk of onterecht is dat je van ze wint, met minder aanvallend spel. Wekt soms ergenis op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |