Hij had de TT en de OP verwardquote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef gurlie het volgende:
Geen TT?
En FUFR, jij bent vooral lichamelijk goed ontwikkeld.
Schaapquote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef gurlie het volgende:
Geen TT?
Slaanquote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef gurlie het volgende:
Overigens, de UvT kan ook niet achterblijven met de multidisciplinaire Engelstalige studie voor mensen die geen keuzes kunnen maken. Op mijn lijf geschreven.
Link: http://www.tilburgunivers(...)ts/requirements.html
Start: 2008.Sterf.
[/frustratiemodus]
Da's dus 6 maanden na je diploma-uitreiking. Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef gurlie het volgende:
Overigens, de UvT kan ook niet achterblijven met de multidisciplinaire Engelstalige studie voor mensen die geen keuzes kunnen maken. Op mijn lijf geschreven.
Link: http://www.tilburguniversity.nl/prospectivestudents/liberalarts/
[/frustratiemodus]
Nu niet meer neequote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef gurlie het volgende:
Ik zie niks in de OP wat op een TT lijkt.
smots !quote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef gurlie het volgende:
Geen TT?
September dus he, dat duurt me te lang. Geen zin om een jaar klotebaantjes te gaan doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's dus 6 maanden na je diploma-uitreiking. Ik zie het probleem niet
Je kan ook een jaar een leuk baantje gaan doenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
September dus he, dat duurt me te lang. Geen zin om een jaar klotebaantjes te gaan doen.
Mijn verleden wijst uit dat ik niet zo'n goede baantjeszoeker ben.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan ook een jaar een leuk baantje gaan doen
Mooie blabla-maarjekanernietsmee-studiequote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef gurlie het volgende:
Link: http://www.tilburguniversity.nl/prospectivestudents/liberalarts/
[/frustratiemodus]
Ga eens inspiratie snuiven bij een uitzendbureauquote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mijn verleden wijst uit dat ik niet zo'n goede baantjeszoeker ben.
Ben overigens wel weer op zoek voor de drie maanden vakantie die ik sowieso heb, fysiek niet zwaar en het liefst nog een beetje uitdagend, maar is erg lastig.
Ideeën zijn welkom.
Misschien zoeken ze nog in Euro Disney een knabbel of babbelquote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ben overigens wel weer op zoek voor de drie maanden vakantie die ik sowieso heb, fysiek niet zwaar en het liefst nog een beetje uitdagend, maar is erg lastig.
Ideeën zijn welkom.
Want dat had ik nog niet gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga eens inspiratie snuiven bij een uitzendbureau
laat ik nou iets wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ideeën zijn welkom.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze nog in Euro Disney een knabbel of babbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |