Hij had de TT en de OP verwardquote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef gurlie het volgende:
Geen TT?
En FUFR, jij bent vooral lichamelijk goed ontwikkeld.
Schaapquote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef gurlie het volgende:
Geen TT?
Slaanquote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef gurlie het volgende:
Overigens, de UvT kan ook niet achterblijven met de multidisciplinaire Engelstalige studie voor mensen die geen keuzes kunnen maken. Op mijn lijf geschreven.
Link: http://www.tilburgunivers(...)ts/requirements.html
Start: 2008.Sterf.
[/frustratiemodus]
Da's dus 6 maanden na je diploma-uitreiking. Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef gurlie het volgende:
Overigens, de UvT kan ook niet achterblijven met de multidisciplinaire Engelstalige studie voor mensen die geen keuzes kunnen maken. Op mijn lijf geschreven.
Link: http://www.tilburguniversity.nl/prospectivestudents/liberalarts/
[/frustratiemodus]
Nu niet meer neequote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef gurlie het volgende:
Ik zie niks in de OP wat op een TT lijkt.
smots !quote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef gurlie het volgende:
Geen TT?
September dus he, dat duurt me te lang. Geen zin om een jaar klotebaantjes te gaan doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's dus 6 maanden na je diploma-uitreiking. Ik zie het probleem niet
Je kan ook een jaar een leuk baantje gaan doenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
September dus he, dat duurt me te lang. Geen zin om een jaar klotebaantjes te gaan doen.
Mijn verleden wijst uit dat ik niet zo'n goede baantjeszoeker ben.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan ook een jaar een leuk baantje gaan doen
Mooie blabla-maarjekanernietsmee-studiequote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef gurlie het volgende:
Link: http://www.tilburguniversity.nl/prospectivestudents/liberalarts/
[/frustratiemodus]
Ga eens inspiratie snuiven bij een uitzendbureauquote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mijn verleden wijst uit dat ik niet zo'n goede baantjeszoeker ben.
Ben overigens wel weer op zoek voor de drie maanden vakantie die ik sowieso heb, fysiek niet zwaar en het liefst nog een beetje uitdagend, maar is erg lastig.
Ideeën zijn welkom.
Misschien zoeken ze nog in Euro Disney een knabbel of babbelquote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ben overigens wel weer op zoek voor de drie maanden vakantie die ik sowieso heb, fysiek niet zwaar en het liefst nog een beetje uitdagend, maar is erg lastig.
Ideeën zijn welkom.
Want dat had ik nog niet gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga eens inspiratie snuiven bij een uitzendbureau
laat ik nou iets wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ideeën zijn welkom.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze nog in Euro Disney een knabbel of babbel.
of een tinkerbellquote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze nog in Euro Disney een knabbel of babbel.
Wat lijkt je leuk?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
Want dat had ik nog niet gedaan.
Hebben vaak veel transport/horeca etc.
University College, Roosevelt Academy. Amerikaanse opzet. Allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mooie blabla-maarjekanernietsmee-studie.
Klinkt beetje als Humanistiek of University College.
dat heb ik laatst al gezegd en ik w8 nog steeds op een pakje van jequote:
je schat het achter-bureau-werk iets te hoog inquote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Secretaresse bij FUFR inc.
50% van de tijd zit je achter een bureau, 50% onder een bureau.
Ha ha ha.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat lijkt je leuk?
Ow stom, dat moet ik jou niet vragen zoiets
Grrrquote:Op woensdag 18 april 2007 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat heb ik laatst al gezegd en ik w8 nog steeds op een pakje van je![]()
Naja, je kan vooral goed zeveren. Je ziet ook dat ze uit die richting vaak naar consultancy baantjes gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 14:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
University College, Roosevelt Academy. Amerikaanse opzet. Allemaal hetzelfde.
Kun je niks mee?![]()
Mja, het lastige is dat iedereen zo'n baantje wel wil. Daar ben ik ook tegenaan gelopen bij werk zoeken.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ha ha ha.
Iets licht administratiefs. Ofzo. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit zolang de werktijden een beetje te doen zijn en het fysiek niet zwaar is. Horeca heb ik geprobeerd maar dan ben ik na een week total loss, daar heb ik ook niks aan dus.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Secretaresse bij FUFR inc.
50% van de tijd zit je achter een bureau, 50% onder een bureau.
Oh!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, je kan vooral goed zeveren. Je ziet ook dat ze uit die richting vaak naar consultancy baantjes gaan.
Flow mij betalen?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef FUFR het volgende:
kun je niet gewoon in een hoekje mooi zitten zijn en je door Flow laten betalen?
hey, tis wel werk he...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar is Flow het vast mee eens ja.
Volgensmij is de verdeling meer 90/10.
* mond afveegt
in natoera!quote:
Ik ben er niet vies van om iets met mijn handen te doen hoor, want dat zijn toch de baantjes waar je voor een studie in terecht komt. Maar fysiek te slecht en slap voor.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, het lastige is dat iedereen zo'n baantje wel wil. Daar ben ik ook tegenaan gelopen bij werk zoeken.
Tip: winkel of callcenter?
Neuhquote:
Niks mis met consultancy.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, je kan vooral goed zeveren. Je ziet ook dat ze uit die richting vaak naar consultancy baantjes gaan.
maak je wel wat meer kans...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben er niet vies van om iets met mijn handen te doen hoor, want dat zijn toch de baantjes waar je voor een studie in terecht komt. Maar fysiek te slecht en slap voor.
Callcenter heb ik overwogen, maar ik denk dat ik me kapot zou ergeren en hoorde van enkele klasgenoten dat een heel groot deel er na een week weer uit ligt, niet echt stabiel dus.
Winkel is ook nog een optie ja.In Tilburg zijn er helaas niet zo veel maar dan zou ik Eindhoven nog eens af kunnen struinen.
Meer kans waar?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
maak je wel wat meer kans...
of ga effe prioductiewerk doen, boeit jou et..
Ja inderdaad... Bij de DAF ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
maak je wel wat meer kans...
of ga effe prioductiewerk doen, boeit jou et..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |