Ik heb iig nog niets gehoord over een een EP. Wel over het komende accesoirepakket dat 21 april uitkomt. Ik ga er vanuit dat de nieuwe EP in september uitkomt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:56 schreef zoeperzazke het volgende:
TerugVindSim! Zijn er eigenlijk al aankondigingen van nieuwe EP's? We hebben er nu toch 3 in een korte tijd gehad, blijft het nu weer even rustig of komt er toch nog wat aan?
Bedanktquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef Purky het volgende:
De buitenkant ziet er wel heel tof uit!!
Zitten in dat huis veel gedownloade objecten of niet?
Hier wat meer info over het huisje (ff gekopieerd van mijn profiel op de TSR-site):quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:46 schreef Ge4ce het volgende:
tvp
Mooi huisje vanillivi. Hoeveel Slaapkamers/Badkamers?
Fieuw!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb eindelijk het huisje, wat ik maanden geleden hier een keertje heb laten zien, geupload. Het huisje is HIER te vinden voor de geinteresseerden.
Hier een paar plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... dat is de achterkant.
Ik heb via modthesims2 wel een heleboel recolors gedownload een keertje, dat scheelt al een heel stukquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:23 schreef Troel het volgende:
Wat ik altijd zo jammer vind is dat als je een oprit maakt dat je die dan niet met normale tegels kan bedekken, maar altijd die lelijke platen blijft zien.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou dan eh... vind ik de achterkant van je het huis het mooist
oei... nog een fout... ben lekker bezigquote:
Komt zeker door dat uurtje van afgelopen weekendquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
oei... nog een fout... ben lekker bezig![]()
Daar heb je toch dat resurrection-apparaat voor? Alle dode sims gewoon weer terughalenquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:42 schreef Ge4ce het volgende:
Ik had even De Sims 2 geinstalleerd en voordat ik het wist werd mijn Sim op de 2de dag al getroffen door bliksem. Probeerde ik hem nog te redden werd er zo'n kansloos spelletje gespeelt en daarbij natuurlijk verloren.![]()
![]()
Sindsdien ontwijk ik regen.![]()
Er bestaan doorzichtige driveways, en die kun je wel betegelen met alle tegels die je maar wilt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:23 schreef Troel het volgende:
Wat ik altijd zo jammer vind is dat als je een oprit maakt dat je die dan niet met normale tegels kan bedekken, maar altijd die lelijke platen blijft zien.
Van Modthesims want ik heb ze ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er bestaan doorzichtige driveways, en die kun je wel betegelen met alle tegels die je maar wilt.
Ik heb ze in mijn spel zitten, weet niet waar ze vandaan komen.
Nice. Ik ben niet zo goed in het bouwen van huizen, dus ik heb altijd van die standaard blokkendozen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb eindelijk het huisje, wat ik maanden geleden hier een keertje heb laten zien, geupload. Het huisje is HIER te vinden voor de geinteresseerden.
Hier een paar plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze doen het weerquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef Chanty87 het volgende:
Had trouwens toevallig een backup van m'n hele Sims content map, hopen dat die Life Stories objecten het wel gewoon doen
Geen probleem! Heb even naar je andere huisjes gekeken en ik vind ze allemaal écht heel leuk!quote:
Die is toch nog niet uit?quote:Op maandag 2 april 2007 23:10 schreef Chanty87 het volgende:
Iemand al Celebration Stuff gespeeld?
Het is stil hier de laatste tijd
hier komt ie 21 april uit dacht ik, maar ik koop 'em wel weer, denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef Chanty87 het volgende:
In Amerika en Australië welHeb gisteren heel even gekeken wat erin zat, wel grappige dingetjes maar niet bijster veel ofzo.
ik zag ergens ¤ 14,95, maar weet dat niet meer zeker. Op de site van FRS staat dat hij 12 april komt, maar er staat nog niet hoeveel hij gaat kosten. Kan momenteel ff geen prijs vinden. (blijf nog wel ff zoeken)quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef Chanty87 het volgende:
Hoeveel kost ie hier dan? ¤20 ofzo? Ik zal vanmiddag wel wat screens maken en een beetje wat uitproberen. Wat ik tot nu toe heb gezien vind ik niet zo heel veel soeps. Wéér een BBQ erbij bijvoorbeeld![]()
zag ik staan op: weblog van sims 2 En dan naar beneden scrollen. en dan kan je uiteindelijk hier de patch halenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:08 schreef Purky het volgende:
Zo'n accesoires pakket kost altijd rond de 15 euro.
Ik doe niet meer zoveel sims meer.. ben even into andere games momenteel
Maar uh.. waar zie jij de patch voor sims Seizoenen Luctor?
ja, vond ik ook irritant. Ik kreeg altijd een hekel aan die baby'tjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:20 schreef Purky het volgende:
Thnx ^^
Op de officiele nederlandse sims site staat het nog niet eens.. Maar ben er wel blij mee.
Vond het al zo vreemd dat die babys maar bleven huilen ook al hadden ze eten gekregen en waren ze verschoond, normaal hebben ze niet zoveel nodigMaar dat wordt nu dus verholpen!
Waar staat-ie? ik zie nl. spontaan allerlei bomen blauw knipperen in mijn buurtoverzicht en n 't bouwen en voorheen knipperden die bomen nog niet blauw.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zie nu wel net dat Seizoenen ook al een patch heeft
in een post van mij eronder had ik de link gegeven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waar staat-ie? ik zie nl. spontaan allerlei bomen blauw knipperen in mijn buurtoverzicht en n 't bouwen en voorheen knipperden die bomen nog niet blauw.
Sieraden willen ook nog steeds niet werken.
In het buitenland is hij uit..quote:Op woensdag 4 april 2007 07:42 schreef Ge4ce het volgende:
12 April - De Sims 2 - Feest! ( Accessoires Pack)(12,50)
ik kan nog wel een weekje wachten.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef avotar het volgende:
[..]
In het buitenland is hij uit..
want hij was te downloaden...
en dan over 2,5 maand komt het volgende accesoirespakket uit (ipv dat ze ze smenvoegen ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kan nog wel een weekje wachten.
gelukkig is het nu paasweekendquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef releaze het volgende:
Ik heb al zo enorm lang niet meer gesimd. Heb nog nieteens de tijd gehad om seasons te installeren, laat staan spelen
Same here. Ik heb Seasons alleen heel vluchtig doorgekeken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef releaze het volgende:
Ik heb al zo enorm lang niet meer gesimd. Heb nog nieteens de tijd gehad om seasons te installeren, laat staan spelen
Hier precies hetzelfde.. in die tijd dat we hier allemaal screens plaatste etc was echt onwijs leuk! We zagen veel over onze sims!! Was ook erg gezelllig..quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef releaze het volgende:
Thanks voor de link! Die site kon ik nog niet.quote:Op maandag 9 april 2007 11:48 schreef Elvi het volgende:
Ik wil vanmiddag even spelen, nadat ik mn nieuwe downloads en InSim heb geïnstalleerd. Dan post ik ook weer wat screens![]()
Hier kan je bets mooie kleding downloaden btw: http://asimscatwalk.net/sims2/her.html![]()
Je kunt gewoon op Cora klikken dan zit ze in je handje en kun je haar in een huis plaatsen dat goedkoper is als 20.000 of bij een andere familie in het huis plaatsen.quote:Op maandag 9 april 2007 19:06 schreef _-my-_ het volgende:
hoizz
ik krijg donderdag de sims2 seiezoenen
maar nog een oude vraag Cora Van De Kerkhof ze staat in mn buurtscherm en verder?
maar is de inteenimator ofzoiets al uit voor pets?
in welk schermpje staat cora?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef Danaa het volgende:
[..]
Je kunt gewoon op Cora klikken dan zit ze in je handje en kun je haar in een huis plaatsen dat goedkoper is als 20.000 of bij een andere familie in het huis plaatsen.
En over de inteenminator weet ik niets..!
Als het goed is kun je haar in alle buurtschermen terugvinden..!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:52 schreef _-my-_ het volgende:
Danaa jah natuurlijk weet ik dat maar ik had het niet helemaal verteld mijn fout
hoe kun je der naar droomzicht verplaatsen?
Ik weet niet of jij Cora uit haar huis hebt gehaald, zo nee dan zit ze nog in haar huis in Droomzicht.quote:
mULTIPAINTING?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:32 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik heb eindelijk De Sims weer helemaal in orde. Alles opnieuw geinstaleerd, downloads opgeruimd en het spel loopt weer soepel. Maarrrrrr.... M'n multipainting werkt niet meer. Dat enne spuuglelijke schilderij met die geweldige opties. Komt dit door Seizoenen? Wie helpt?
Ja? Multipainting.quote:
Sims2 blijkt goed te lopen op mijn nieuwe laptop dus ik ga ook weer spelen. Alleen weer even wat downloads verzamelenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:31 schreef Skazminko het volgende:
TVP. Ik ga ook weer eens simsen.
Sims 2 loopt bij mij ook weer normaal (soepel) sinds mijn nieuwe videokaartquote:Op zondag 22 april 2007 10:23 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Sims2 blijkt goed te lopen op mijn nieuwe laptop dus ik ga ook weer spelen. Alleen weer even wat downloads verzamelen![]()
Dat kan overal vandaan komen, d'r hoeft maar een foutje in de download te zitten.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef Flyga het volgende:
Waar downloaden julllie (bovenstaanden) dan van? *bezorgdheid*
mijn Sims kunnen nog niet eens vrienden ermee worden, dus ik zal wel enorm noob zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:20 schreef Flyga het volgende:
hoe kan ik gebeten worden door een weerwolf? want mijn sims worden er altijd vrienden mee, maar ben wel benieuwd wat er gebeurd enzo
boolprop code, shift klikken op de brievenbus, make friends for mequote:Op zondag 29 april 2007 13:34 schreef Flyga het volgende:
wie weet een code om veel vrienden te krijgen![]()
Thanksquote:Op zondag 29 april 2007 15:18 schreef Troel het volgende:
[..]
boolprop code, shift klikken op de brievenbus, make friends for me
Hoe kom je aan die mooie meubels endergelijke? Waar heb je die gedownload? Ben een beetje uitgekeken op de standaard dingen en op modthesims2.com vind ik nooit zulke leuke meubels endergelijkequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:52 schreef Elvi het volgende:
-heel veel mooie screenshots-
zal daar dan ook eens kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:08 schreef Elvi het volgende:
De sites waar ik download staan allemaal al in de OP volgens mij![]()
Net heb ik ook een hele tijd gespeelt alleen vond mn pc t nodig om ontzettend vast te lopenEn ik heb niks opgeslagen!
![]()
Wel screenshots gemaaktEn ik zet ze op Putfile zoals je kon zien
krijg je meteen codes om ze op sites te zetten
![]()
Dat is Seasonsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moest trouwens toen straks enorm lachen.. heb university voor het eerst geïnstalleerd en volgens mij zit daar een beroep bij in de cariere gamer right? iig er stond zo "noob in de cariere gamer"![]()
Jep, ik heb alle uitbreidingen. Snap er niks van, dus dan maar geen gedownloade meubels. Ook al ben ik wel stinkend jaloers op b.v. de screens van Elviquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm je hebt voor de rest wel de benodigde uitbreidingen (als die er zijn dan :p)
Bij mij draait alles aan maanden prima onder Vistaquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Lotjeb het volgende:
Bah, sinds ik vista heb hier gaat alles mis....
Bij mij gebeurt dat ook alleen als ik geen zwembadtrapje heb. Maar bij mij is nog nooit een Sim gestorven doormiddel van rare ongelukjes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:59 schreef Lotjeb het volgende:
Iemand die verdrinkt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt!
Ik heb ook het trapje eruit gehaald. Hij moest dood, vond 'm niet meer leukquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef The_Voice_Within het volgende:
Bij mij gebeurt dat ook alleen als ik geen zwembadtrapje heb. Maar bij mij is nog nooit een Sim gestorven doormiddel van rare ongelukjes.
Je kan ze ook aan een kapotte pc laten sleutelen... daarbij wil hier nog wel eens een sim sneuvelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:42 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik heb ook het trapje eruit gehaald. Hij moest dood, vond 'm niet meer leuk
Ik weet geen andere simpele manier om een sim dood te laten gaan, behalve 'die by flies' maar dat vind ik niet leuk. Kan ook eten laten koken, in bed liggen, pan onder het bed plaatsen en hup, de fik erin, maar in het zwembad laten verdrinken kost niks (geen nieuw bed bv)
Ahzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:50 schreef Chanty87 het volgende:
Da's niet de Special Gift of May, dat is gewoon een member's kapsel.Staat nog niet in de booty geloof ik.
http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/peggy/femalehair/quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:23 schreef SnowCockroach het volgende:
Als hij in de booty staat, hoe moet ik hem daar dan vinden?
Dankje!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:54 schreef Marvellous het volgende:
[..]
http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/peggy/femalehair/
het is de 3e van onder: hairmesh0079.rar
ik gebruik geen codes en ze werken niet al te hardquote:
Als je je kavel omdraait door het te verplaatsen heb je zon in je tuin en kun je daar nog wat van maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als aanvulling op mijn vorige bericht. Intussen is Leonieke bevallen en heeft ze zelfs een tweeling gekregen
[afbeelding]
Dit zijn Freddy en Brian
Daarnaast is Matt intussen een kind geworden en voor het eerst samen met papa James tv kijken. Of is er meer?
[afbeelding]
Het is een beetje erg slecht te zien, helaas. Maar in het tekstwolkje van Matt staat het icoontje van "Seks voor de eerste keer".
Nu heb ik hem gedownload vanuit de booty en uitgepakt en blabla, maar hij doet het niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:54 schreef Marvellous het volgende:
[..]
http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/peggy/femalehair/
het is de 3e van onder: hairmesh0079.rar
zodra mijn Sims geld en tijd hebben voor een tuin, ga ik die aanleggen, maar voorlopig met drie kinderen die alle aandacht opeisen. Hebben ze daar nog niet echt tijd voorquote:Op zondag 13 mei 2007 15:29 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Als je je kavel omdraait door het te verplaatsen heb je zon in je tuin en kun je daar nog wat van maken.![]()
Ik vind het zelf namelijk altijd leuk om mijn tuintjes vol te stouwen zodat het een gezellig fleurig geheel wordt.![]()
Ik kan zonder problemen met alle uitbreidingen en andere pakketten met:quote:Op zondag 13 mei 2007 15:33 schreef ryangozer het volgende:
Wat zouden je systeemeisen moeten zijn als je ze allemaal wilt installeren inclusief alle exta's dus..
zal hij ook goed lopen op een gforce go 6100 (384mb)?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan zonder problemen met alle uitbreidingen en andere pakketten met:
AMD Sempron 3000+ (2.0 Ghz)
2.0 GB RAM (bij 1.5 GB RAM liep het ook al uitstekend)
GeForce 7600 GS (512 MB)
Jaaaaaaaaaaaa dankje..!!!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:41 schreef Elvi het volgende:
InTeenMinator. Van de makers van de InSiminatorAlleen daar snapte ik niks van dus die heb ik noot gedownload
![]()
denk het wel, maar kan daar geen antwoord op geven aangezien er daar geen ervaring mee heb. Voordat ik mijn huidige videokaart heb gekocht, had ik een GeForce FX 5700 (128 MB). Hiermee draaide De Sims wel goed, maar zodra het begon te regenen of zo, werd het traag, tevens bij het draaien van de camera werd het spel traag. Aangezien jouw kaart beter is dan mijn oude zal het sowieso niet langzamer zijn dan met mijn oude.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:50 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zal hij ook goed lopen op een gforce go 6100 (384mb)?
linkje naar de InTeenimaterquote:Op zondag 13 mei 2007 19:53 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik wil die ook wel downloaden. Heb je misschien een linkje?
Zwaar irritant is dat ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik trouwens zo vervelend vind is als die kleuters in de wc gaan lopen poelien.. Dat kan je ze niet afleren toch?
Ik sluit meestal de deur van de wc af door erop te klikken en dan 'Afsluiten voor ...' te kiezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:03 schreef Purky het volgende:
[..]
Zwaar irritant is dat ja.
In de wc gaan wroeten en dan komen er plassen en daar gaan ze dan in spetteren zodat het nog meer plassen wordenOp deze foto 'spettert' ze ook alleen dan in bladeren, dat kan geen kwaad
Helaas niet af te leren, dus zorgen dat je ze bezig houdt, dan gebeurd het niet/minder.
Ik wist helemaal niet dat die optie bestondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik sluit meestal de deur van de wc af door erop te klikken en dan 'Afsluiten voor ...' te kiezen.
Neuh, ik kwam er na 2 jaar ook pas achter.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat die optie bestond![]()
Wat bedoel je? Die deuropties? Want ik heb alleen Pets en hij doet het bij mij dus wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:52 schreef Elvi het volgende:
Nee het is van Open for Business... En alleen als je een winkel aan huis hebt geloof ik
zodra je GHM / OFB hebt kun je alle deuren sluiten of ergens beperktere toegang tot geven, hiervoor heb je geen winkel aan huis voor nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:52 schreef Elvi het volgende:
Nee het is van Open for Business... En alleen als je een winkel aan huis hebt geloof ik
Oh da's wel een goeie, thnx voor de tip!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik sluit meestal de deur van de wc af door erop te klikken en dan 'Afsluiten voor ...' te kiezen.
ik weet nog niet of ik 'em ga kopen, maar zal weer welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:18 schreef Purky het volgende:
Stilletjes hier..
Bijna het nieuwe assecoires pakket; fashion stuff!
Wie gaat 'm kopen?
Ik wel, misschien heb ik dan weer wat meer zin in de Sims, heb het nu al weken niet aangeraakt
Ik ga 'm wel halen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:18 schreef Purky het volgende:
Stilletjes hier..
Wie gaat 'm kopen?
Ik wel, misschien heb ik dan weer wat meer zin in de Sims, heb het nu al weken niet aangeraakt
Ik ga m niet halen. Ik download al heel veel leuke kleding dus die van Maxis heb ik niet (meer) nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:18 schreef Purky het volgende:
Stilletjes hier..
Wie gaat 'm kopen?
Zolang je maar de mogelijkheid krijgt om hotels te bouwen vind ik alles bestquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:54 schreef The_Voice_Within het volgende:
Er komt overigs nog een nieuwe uitbreiding! Namelijk " The Sims op reis" ! Deze lijkt me echt ontzettend leuk, aangezien op Vakantie bij The Sims 1 ook m'n favoriet was!
Klinkt niet echt spannendquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:12 schreef Chanty87 het volgende:
Zeau, heb sinds eergister H&M Fashion Stuff, zit heel veel kleding bij (vooral voor dames, alsof ze niet genoeg hebben zo onderhand) waaronder ook afschuwelijke dingenMaargoed, H&M hè... Zit weer niks bij voor ouderen helaasch, kinderen hebben ook niet veel. Verder alleen dingen om een H&M winkel/catwalk te bouwen, that's it.
Lees anders even het topic doorquote:Op zondag 3 juni 2007 17:23 schreef paufy het volgende:
wat is de bool prop code dan
Is 't ook niet... Het is eigenlijk alleen veel adultkleding, wat ik erg jammer vindt want elke EP krijgt al veel adultkleding en vrijwel geen elderkleding.quote:
klote.. weet jij een antwoord op me vorige vraag?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:27 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren had ik m'n pc zover dat hij na een uur laadtijd eindelijk in CAS stond, viel de stroom en mijn pc uit. Kon ik weer een uur wachten.
Mag ik vragen waarom je specifiek een laptop wilt? Voor deze prijs heb je een goede HP PC die the Sims 2 een heel stuk makkelijker aankanquote:Op maandag 18 juni 2007 09:04 schreef ryangozer het volgende:
Kan ik op Deze laptop De complete sims 2 (goed) spelen??
Alleen de basisgame moet prima gaan, heb de basisgame ooit op een Pentium III 800Mhz gespeeld, ging ook goedquote:Op maandag 18 juni 2007 09:37 schreef ryangozer het volgende:
[..]
klote.. weet jij een antwoord op me vorige vraag?
Want? Je kunt anders dan beter zelf een PC samenstellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef dennisw het volgende:
whaha HPPC all in one, nee dat vind ik geen aanrader chanty..
Neem iets van:
Intel duo core E6xxx/AMD X2 4xxx
2 GB ram
minimaal videokaart van nvidia 76xx/78xx/79xx/88xx/ of Ati x16xx/x18xx/x19xx/hd2900
en natuurlijk raid0 2x (200GB) sata2
Dat is je videokaart.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef Seal_force het volgende:
Mijn sims 2 crash na een kwartier hoe kan dit? Videodrivers heb ik geupdate. en nieuwe patch voor the sims 2 , En nog blijft hij crashe na een kwartier of korten dan zie je opeens allemaal muren door elkaar en alles heel raar en veel kleuren. Iemand enig idee hoe dit optelossen valt?
en ik heb nu een geforce fx 5600 128mb welke zou ik nou moeten nemen,?quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:21 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is je videokaart.
Dus je drivers updaten is niet voldoende vrees ik.... je kaart vervangen is hetgeen dat je doen moet.
* avotar had op z'n laptop hetzelfde euvel.
dat is best weird. ik geloof dat ik in mijn pc dezelfde videokaart heb en die trekt het met gemak. iig alle uitbreidingen tot seasons (seasons heb ik niet)quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:55 schreef Seal_force het volgende:
[..]
en ik heb nu een geforce fx 5600 128mb welke zou ik nou moeten nemen,?
http://i204.photobucket.c(...)hy/Thesims2crash.jpgquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:58 schreef releaze het volgende:
[..]
dat is best weird. ik geloof dat ik in mijn pc dezelfde videokaart heb en die trekt het met gemak. iig alle uitbreidingen tot seasons (seasons heb ik niet)
wat zijn je andere specs?
je geheugen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:06 schreef Seal_force het volgende:
[..]
http://i204.photobucket.c(...)hy/Thesims2crash.jpg
Amd Athlon 3000+
Kloksnelheid 2,16 GHz, 512mb
120gb hardeschijf .
Nog wat nodig?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:06 schreef Seal_force het volgende:
[..]
http://i204.photobucket.c(...)hy/Thesims2crash.jpg
Amd Athlon 3000+
Kloksnelheid 2,16 GHz, 512mb
120gb hardeschijf .
Nog wat nodig?
Klopt, ik heb 'm ook en m'n fans beginnen al snel te blazen als ik een zwaar spel opstart of grote bestanden wil bewerken in Photoshop. Tijdens warme dagen begint 't al te blazen als ik een flashfilmpje bekijk op YouTubequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef releaze het volgende:
wellicht dat je ook ff kan kijken naar hoe heet je processor is als je sims speelt. mn vriend zei dat hij dezelfde processor heeft en dat deze er bekend om staan problematisch heet te worden tijdens zware spellen. Misschien dat het met koeling te verhelpen is..
Oke dat is dan wel logisch wilde al een nieuwe, en dan wel gelijk een goeie dan ik niet binnenkort nog een keer moet, en dan me geugen updaten naar 1 gb? of meer?quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:49 schreef avotar het volgende:
[..]
je geheugen?
en staat ie ingesteld op hardware matig renderen of software matig.
dit kan uitmaken als je geheugen beperkt is.
Persoonlijk vind ik je kaart behoorlijk minimaal.
Ik ben erg te spreken over de Radeon 9600 256 mb.
Die kost misschien 4 tientjes.
Ik heb net even op de site gekeken en ze hebben het over een minimum geheugen van 256 mb intern... Ik heb op de pc van m'n vriendin gezien dat nadat ik het had geupgrade naar 1 gb het crashen voorbij was.
Bedankt voor alle reactiesquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef Double-U het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom ik niet kan vissen? De vijver is groot genoeg, ik zie vissen zwemmen. Als ik op de vijver klik zie ik een 'actief' pijltje alleen er staan geen acties bij. Moet ik een hengel kopen ofzo?![]()
Yes i know!!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef releaze het volgende:
^ je ondertitel!
vanillivi, mooie ramen indeed! Hebben ze ze ook op zn zwart?
Ja, naast wit heb je de keuze uit licht bruin, donker bruin en zwart (klik).quote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef releaze het volgende:
vanillivi, mooie ramen indeed! Hebben ze ze ook op zn zwart?
Hé Troel,quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Vanillivi, jij hebt toch ooit van die transparante tegels gemaakt? ZIjn die ook ergens te koop/vinden?
De ramen en deuren kunnen gewoon in je Downloads folder gezet worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:00 schreef Purky het volgende:
Ik heb je huisje ook. Fantastische huizen heb je vanillivi!
Als ik de ramen download, zet ik die dan ook in de downloads map en moet ik dan nog wat extra doen of krijg ik ze dan in m'n game? Want kleren en make up en kapsels werken bij mij altijd maar verder werken andere downloads nooit.
Haha ja dat weet ik! Ik heb 'm weleens geinstalleerd maar ik vind 'm ook te saai, ik speel er nooit mee dus ik heb die eraf gegooid. Maar ik snap niet waarom university zo belangrijk is, zitten er zoveel extra bouwopties in die uitbreiding dat je voor zoveel huizen op modthesims2 oid university nodig hebt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:32 schreef Purky het volgende:
Met University kunnen je sims studeren, krijg je 4 extra banen die je alleen kan doen als je sims gestudeerd heeft en je krijgt een paar leuke dingen zoals muziekinstrumenten enzo. En natuurlijk de nieuwe levensfase 'student'. Smaken verschillen en ik vind het persoonlijk ook de saaiste uitbreiding maar ik ben toch blijdat ik hem heb door de muziekinstrumenten.
Thanks voor het uploaden. Ik ben er erg blij mee!! Ik ben al bezig met het inrichten ik wilde je eigenlijk na-apen maar ik heb niet alle meubelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb het huisje geupload naar rapidshare. Mocht je de complete ramen/deuren set willen hebben, dan raad ik je aan om de ramen en deuren set "Fusion" van Simgedohns te downloaden alvorens het huisje te installeren. De Fusion set kun je HIER vinden.
Het huisje kun je HIER vinden (op free klikken, lettercombinatie invullen, op dowloaden klikken, het bestandje opslaan, het bestandje uitpakken, het uitgepakte bestandje dubbelklikken en installeren)
Ik heb het huisje niet getest, dus het kan mogelijk zijn dat een sim begint te janken, omdat hij zijn bloemetjes geen water kan geven![]()
Het huisje is alleen geschikt voor degene die alle uitbreidingen t/m Seasons hebben. Stuff packs heb ik niet. Mocht het dak er raar uit zien, dan moet je ff de patch van Pets installeren.
Wat algemene info over het huisje: Het huisje heeft drie slaapkamers, garage, huiskamer met open keuken, drie badkamers en een groot balkon en is iets van 60.000 simoleons.
Ik ben wel benieuwd naar je inrichting. Ik kan me nog herinneren dat je een keer een super mooie achtertuin had aangelegd voor je simmies.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:01 schreef Marvellous het volgende:
Thanks voor het uploaden. Ik ben er erg blij mee!! Ik ben al bezig met het inrichten ik wilde je eigenlijk na-apen maar ik heb niet alle meubels![]()
Misschien post ik de inrichting wel een keertje als ik m af heb!![]()
Hee dat is gek, ik heb eigenlijk bij alle huizen op een gegeven moment een dik pak sneeuw.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nou nog geen enkele keer een forse sneeuwbui meegemaakt in mijn spel. Wat doe ik mis?
eenschquote:Op maandag 2 juli 2007 17:03 schreef Chanty87 het volgende:
* Chanty87 wacht geduldig tot de nieuwe Donation Pack van HolySimoly in de booty staat
Het moet volgens mij een flinke poos achter elkaar sneeuwen voordat je een dik pak op de grond krijgt. Bij mij sneeuwde het ongeveer 2 simdagen.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nou nog geen enkele keer een forse sneeuwbui meegemaakt in mijn spel. Wat doe ik mis?
Ik heb nog geen enkele sneeuwengel of pinguin gezien. ik heb wel een aangepaste custom buurt, maar winter is aangegeven onder de seizoenen. Ik tref alleen telkens óf maar heel even sneeuw of alleen maar regen en kou.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef Étoile het volgende:
[..]
Hee dat is gek, ik heb eigenlijk bij alle huizen op een gegeven moment een dik pak sneeuw.
Krijg je wel andere winterse dingen, dat ze engeltjes kunnen maken, kale bomen etc.? Ws een een domme vraag, maar je speelt niet toevallig in een buurt waar uberhaupt geen winter is?
http://paysites.mustbedes(...)imoly/donationset_3/ hij staat er!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:03 schreef Chanty87 het volgende:
* Chanty87 wacht geduldig tot de nieuwe Donation Pack van HolySimoly in de booty staat
Ik hoop dat er weer zoiets komt als Sims Superstarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:48 schreef Flyga het volgende:
COOOOOOOl sims vacation vond ik juist zo uber vet
Leuke screenshots en leuk ingerichtquote:Op maandag 2 juli 2007 02:03 schreef Marvellous het volgende:
Tijd voor wat screens!!!![]()
@vanillivi: Ik was al begonnen met inrichten dus het is geen kopie van je huisje geworden, maar toch bedankt voor de linkjes naar de objecten.![]()
Dit is dus de keuken, ik heb volgens mij wel hetzelfde aanrecht gebruikt maar de indeling is weer iets anders.
[afbeelding]
Zicht op de woonkamer.
[afbeelding]
Noah doet een spelletje met zijn vader Daniel.
[afbeelding]
Daniel, de heer des huizes.
[afbeelding]
Dit is de slaapkamer van Noah.
[afbeelding]
Dit vond ik gewoon een leuke screen vanwege het winterse uitzicht![]()
[afbeelding]
Het gezin heeft ook nog een dochter, maar die woont tijdelijk buiten omdat haar kamer nog niet af is!
Gelukkig vermaakt ze zich wel...
[afbeelding]
Nee het is geen gouden beeldje, het heeft iets weg van een satteliet ofzo. Hij staat iig een beetje vooraan in het rijtje omdat hij niet zoveel punten kost, 7000 punten dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat wensbeloonding, om welke gaat het dan? is het dat gouden beeldje wat op een soort afgodbeeld lijkt en die op het eerste gezicht niks leek te doen?
Ik weet niet uit mijn hoofd waar die koffietafel vandaan komt, maar als ik weer ga simmen zal ik voor je kijken... De slaapkamer komt van SimGedohns. Vergeet niet om op de 2e pagina te kijken want daar staan ook erg leuke meubels!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Heb je nog enig idee waar je die koffietafel in de huiskamer en de meubels in Noah's kamer vandaan hebt gehaald, want die wil ik eigenlijk ook wel graag hebben.
quote:maandag 2 juli 2007 20:29 schreef Purky het volgende:
Heb even een vraagje. Net een paar dingen gedownload (banken, eettafels en stoelen, beddenset en lampen). Wonder boven wonder doen ze het eindelijk, eerst namelijk niet. Maar nu ineens zijn de oorbellen van m'n sim blauw. In de spiegel niet en op plaatjes ook niet, alleen als ze door het huisloopt knipperen ze blauw. En als ze buikt blijven die oorbellen hangen, wel grappig gezicht maar ben bang dat het me gaat irriterenIs er een oplossing voor of uit te zoeken wat dat veroorzaakt oid?
Bedankt!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:34 schreef Marvellous het volgende:
Ik weet niet uit mijn hoofd waar die koffietafel vandaan komt, maar als ik weer ga simmen zal ik voor je kijken... De slaapkamer komt van SimGedohns. Vergeet niet om op de 2e pagina te kijken want daar staan ook erg leuke meubels!![]()
Mijn spel liep vaak tijdens het spelen knoepvast en dan rebootte de pc zichzelf.. heel vervelend! Ik heb alle simspellen opnieuw geinstalleerd en ik ben opnieuw begonnen met downloaden. 't Ging 'n tijdje goed maar ik heb nu nog steeds problemen, geen idee waar 't dit keer aan ligt though. Maar ik raad je dus aan om erover te denken om gewoon alles weer opnieuw te installeren. Misschien dat dat werkt? (Of heb je dat al geprobeerd?)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:24 schreef sproetjes het volgende:net 10 minuutjes kunnen spelen, gezin aangemaakt en plop! "het programma is vastgelopen en word nu afgesloten"
van te voren nog wel extra 5 uur bezig geweest met alle downloads eruit halen, en nieuwe te downloaden en helemaal te ordenen enzo, pc netjes opgeschoond, geheugen flink leeggemaakt voor opstarten....
weer niks#@%#@^@ volgens mij moet ik het maar weer wegleggen om het over een half jaar
nog eens te proberen en dan weer hetzelfde te hebben
Het zou misschien kunnen helpen om je pc stofvrij te maken, met name de voedingquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mijn spel liep vaak tijdens het spelen knoepvast en dan rebootte de pc zichzelf.. heel vervelend! Ik heb alle simspellen opnieuw geinstalleerd en ik ben opnieuw begonnen met downloaden. 't Ging 'n tijdje goed maar ik heb nu nog steeds problemen, geen idee waar 't dit keer aan ligt though. Maar ik raad je dus aan om erover te denken om gewoon alles weer opnieuw te installeren. Misschien dat dat werkt? (Of heb je dat al geprobeerd?)
Mijn pc is nog niet zo oud en de vorige pc heb ik nog nooit stofvrij gemaaktquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het zou misschien kunnen helpen om je pc stofvrij te maken, met name de voeding
Oh sorry sorry, ik ben ook zo blindquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef Troel het volgende:
[PC] The Sims 2 #37
Dit is wat Marvellous erover zegt, in de post onder je vraag
Ik heb dat dus geprobeerd, al voor ik je bericht had gelezen (wat dus pas net wasquote:Op maandag 2 juli 2007 20:48 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad met accessoires. Je kunt het oplossen door even het uiterlijk aan te passen met de spiegel. Volgens mij hoef je niet eens daadwerkelijk iets aan te passen maar kun je gewoon op ok klikken. Daarna zullen ze gewoon weer verschijnen.
Dat heb ik ook, precies hetzelfde!!! En dan eenmaal tijdens het bouwen verzin ik mijn mensen, hoe ik ze ga maken. En dan heb ik geen zin meer in het bouwen en maak ik het snel af en ga ik aan de mensen werken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef keepwalking het volgende:
Maandag heb ik eindelijk Seizoenen gekocht, en toen eventjes uitgeprobeert, maar ik denk dat ik hem nadat ik geslapen heb maar verder ga uitproberen.
Voordat ik ga spelen verzin ik altijd hele huizen en tuinen, maar als ik eenmaal aan het bouwen ben verveelt het me opeens en raffel ik alles af.
Zooo herkenbaarquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:40 schreef Danaa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, precies hetzelfde!!! En dan eenmaal tijdens het bouwen verzin ik mijn mensen, hoe ik ze ga maken. En dan heb ik geen zin meer in het bouwen en maak ik het snel af en ga ik aan de mensen werken.
Zo snel mogelijk spelen!![]()
Ik had eerst ook ik weet niet hoeveel gig aan downloads, echt niet grappig meer hoe langzaam alles ging.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:28 schreef Elvi het volgende:
Het inrichten vind ik juist het leukstIk ga het denk ik vandaag ook weer spelen... ik hoop dattie het trekt
Ik heb weer meer downloads dan de vorige keer en toen duurde het zo'n half uur/40 minuten voor ik eindelijk kon spelen
Dus ik denk dat ik mn downloads weer ff moet uitmesten
Met name de kledingmap want daar zitten echt afgrijselijke dingen tussen
![]()
Ik heb die koffietafel inmiddels gevonden. Je kunt hem hier downloaden!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:49 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Heb je nog enig idee waar je die koffietafel in de huiskamer en de meubels in Noah's kamer vandaan hebt gehaald, want die wil ik eigenlijk ook wel graag hebben.
Ja ga morgen lekker simmen joh.. kan je ook gelijk screens voor ons postenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:05 schreef Purky het volgende:
Mooie screens allemaal! Krijg helemaal zin in de sims, morgen vrij, we zullen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |