Thanksquote:Op zondag 29 april 2007 15:18 schreef Troel het volgende:
[..]
boolprop code, shift klikken op de brievenbus, make friends for me
Hoe kom je aan die mooie meubels endergelijke? Waar heb je die gedownload? Ben een beetje uitgekeken op de standaard dingen en op modthesims2.com vind ik nooit zulke leuke meubels endergelijkequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:52 schreef Elvi het volgende:
-heel veel mooie screenshots-
zal daar dan ook eens kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:08 schreef Elvi het volgende:
De sites waar ik download staan allemaal al in de OP volgens mij![]()
Net heb ik ook een hele tijd gespeelt alleen vond mn pc t nodig om ontzettend vast te lopenEn ik heb niks opgeslagen!
![]()
Wel screenshots gemaaktEn ik zet ze op Putfile zoals je kon zien
krijg je meteen codes om ze op sites te zetten
![]()
Dat is Seasonsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moest trouwens toen straks enorm lachen.. heb university voor het eerst geïnstalleerd en volgens mij zit daar een beroep bij in de cariere gamer right? iig er stond zo "noob in de cariere gamer"![]()
Jep, ik heb alle uitbreidingen. Snap er niks van, dus dan maar geen gedownloade meubels. Ook al ben ik wel stinkend jaloers op b.v. de screens van Elviquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm je hebt voor de rest wel de benodigde uitbreidingen (als die er zijn dan :p)
Bij mij draait alles aan maanden prima onder Vistaquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Lotjeb het volgende:
Bah, sinds ik vista heb hier gaat alles mis....
Bij mij gebeurt dat ook alleen als ik geen zwembadtrapje heb. Maar bij mij is nog nooit een Sim gestorven doormiddel van rare ongelukjes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:59 schreef Lotjeb het volgende:
Iemand die verdrinkt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt!
Ik heb ook het trapje eruit gehaald. Hij moest dood, vond 'm niet meer leukquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef The_Voice_Within het volgende:
Bij mij gebeurt dat ook alleen als ik geen zwembadtrapje heb. Maar bij mij is nog nooit een Sim gestorven doormiddel van rare ongelukjes.
Je kan ze ook aan een kapotte pc laten sleutelen... daarbij wil hier nog wel eens een sim sneuvelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:42 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik heb ook het trapje eruit gehaald. Hij moest dood, vond 'm niet meer leuk
Ik weet geen andere simpele manier om een sim dood te laten gaan, behalve 'die by flies' maar dat vind ik niet leuk. Kan ook eten laten koken, in bed liggen, pan onder het bed plaatsen en hup, de fik erin, maar in het zwembad laten verdrinken kost niks (geen nieuw bed bv)
Ahzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:50 schreef Chanty87 het volgende:
Da's niet de Special Gift of May, dat is gewoon een member's kapsel.Staat nog niet in de booty geloof ik.
http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/peggy/femalehair/quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:23 schreef SnowCockroach het volgende:
Als hij in de booty staat, hoe moet ik hem daar dan vinden?
Dankje!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:54 schreef Marvellous het volgende:
[..]
http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/peggy/femalehair/
het is de 3e van onder: hairmesh0079.rar
ik gebruik geen codes en ze werken niet al te hardquote:
Als je je kavel omdraait door het te verplaatsen heb je zon in je tuin en kun je daar nog wat van maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als aanvulling op mijn vorige bericht. Intussen is Leonieke bevallen en heeft ze zelfs een tweeling gekregen
[afbeelding]
Dit zijn Freddy en Brian
Daarnaast is Matt intussen een kind geworden en voor het eerst samen met papa James tv kijken. Of is er meer?
[afbeelding]
Het is een beetje erg slecht te zien, helaas. Maar in het tekstwolkje van Matt staat het icoontje van "Seks voor de eerste keer".
Nu heb ik hem gedownload vanuit de booty en uitgepakt en blabla, maar hij doet het niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:54 schreef Marvellous het volgende:
[..]
http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/peggy/femalehair/
het is de 3e van onder: hairmesh0079.rar
zodra mijn Sims geld en tijd hebben voor een tuin, ga ik die aanleggen, maar voorlopig met drie kinderen die alle aandacht opeisen. Hebben ze daar nog niet echt tijd voorquote:Op zondag 13 mei 2007 15:29 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Als je je kavel omdraait door het te verplaatsen heb je zon in je tuin en kun je daar nog wat van maken.![]()
Ik vind het zelf namelijk altijd leuk om mijn tuintjes vol te stouwen zodat het een gezellig fleurig geheel wordt.![]()
Ik kan zonder problemen met alle uitbreidingen en andere pakketten met:quote:Op zondag 13 mei 2007 15:33 schreef ryangozer het volgende:
Wat zouden je systeemeisen moeten zijn als je ze allemaal wilt installeren inclusief alle exta's dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |