in een post van mij eronder had ik de link gegeven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waar staat-ie? ik zie nl. spontaan allerlei bomen blauw knipperen in mijn buurtoverzicht en n 't bouwen en voorheen knipperden die bomen nog niet blauw.
Sieraden willen ook nog steeds niet werken.
In het buitenland is hij uit..quote:Op woensdag 4 april 2007 07:42 schreef Ge4ce het volgende:
12 April - De Sims 2 - Feest! ( Accessoires Pack)(12,50)
ik kan nog wel een weekje wachten.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef avotar het volgende:
[..]
In het buitenland is hij uit..
want hij was te downloaden...
en dan over 2,5 maand komt het volgende accesoirespakket uit (ipv dat ze ze smenvoegen ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kan nog wel een weekje wachten.
gelukkig is het nu paasweekendquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef releaze het volgende:
Ik heb al zo enorm lang niet meer gesimd. Heb nog nieteens de tijd gehad om seasons te installeren, laat staan spelen
Same here. Ik heb Seasons alleen heel vluchtig doorgekeken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef releaze het volgende:
Ik heb al zo enorm lang niet meer gesimd. Heb nog nieteens de tijd gehad om seasons te installeren, laat staan spelen
Hier precies hetzelfde.. in die tijd dat we hier allemaal screens plaatste etc was echt onwijs leuk! We zagen veel over onze sims!! Was ook erg gezelllig..quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef releaze het volgende:
Thanks voor de link! Die site kon ik nog niet.quote:Op maandag 9 april 2007 11:48 schreef Elvi het volgende:
Ik wil vanmiddag even spelen, nadat ik mn nieuwe downloads en InSim heb geïnstalleerd. Dan post ik ook weer wat screens![]()
Hier kan je bets mooie kleding downloaden btw: http://asimscatwalk.net/sims2/her.html![]()
Je kunt gewoon op Cora klikken dan zit ze in je handje en kun je haar in een huis plaatsen dat goedkoper is als 20.000 of bij een andere familie in het huis plaatsen.quote:Op maandag 9 april 2007 19:06 schreef _-my-_ het volgende:
hoizz
ik krijg donderdag de sims2 seiezoenen
maar nog een oude vraag Cora Van De Kerkhof ze staat in mn buurtscherm en verder?
maar is de inteenimator ofzoiets al uit voor pets?
in welk schermpje staat cora?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef Danaa het volgende:
[..]
Je kunt gewoon op Cora klikken dan zit ze in je handje en kun je haar in een huis plaatsen dat goedkoper is als 20.000 of bij een andere familie in het huis plaatsen.
En over de inteenminator weet ik niets..!
Als het goed is kun je haar in alle buurtschermen terugvinden..!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:52 schreef _-my-_ het volgende:
Danaa jah natuurlijk weet ik dat maar ik had het niet helemaal verteld mijn fout
hoe kun je der naar droomzicht verplaatsen?
Ik weet niet of jij Cora uit haar huis hebt gehaald, zo nee dan zit ze nog in haar huis in Droomzicht.quote:
mULTIPAINTING?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:32 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik heb eindelijk De Sims weer helemaal in orde. Alles opnieuw geinstaleerd, downloads opgeruimd en het spel loopt weer soepel. Maarrrrrr.... M'n multipainting werkt niet meer. Dat enne spuuglelijke schilderij met die geweldige opties. Komt dit door Seizoenen? Wie helpt?
Ja? Multipainting.quote:
Sims2 blijkt goed te lopen op mijn nieuwe laptop dus ik ga ook weer spelen. Alleen weer even wat downloads verzamelenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:31 schreef Skazminko het volgende:
TVP. Ik ga ook weer eens simsen.
Sims 2 loopt bij mij ook weer normaal (soepel) sinds mijn nieuwe videokaartquote:Op zondag 22 april 2007 10:23 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Sims2 blijkt goed te lopen op mijn nieuwe laptop dus ik ga ook weer spelen. Alleen weer even wat downloads verzamelen![]()
Dat kan overal vandaan komen, d'r hoeft maar een foutje in de download te zitten.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef Flyga het volgende:
Waar downloaden julllie (bovenstaanden) dan van? *bezorgdheid*
mijn Sims kunnen nog niet eens vrienden ermee worden, dus ik zal wel enorm noob zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:20 schreef Flyga het volgende:
hoe kan ik gebeten worden door een weerwolf? want mijn sims worden er altijd vrienden mee, maar ben wel benieuwd wat er gebeurd enzo
boolprop code, shift klikken op de brievenbus, make friends for mequote:Op zondag 29 april 2007 13:34 schreef Flyga het volgende:
wie weet een code om veel vrienden te krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |