Ik heb iig nog niets gehoord over een een EP. Wel over het komende accesoirepakket dat 21 april uitkomt. Ik ga er vanuit dat de nieuwe EP in september uitkomt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:56 schreef zoeperzazke het volgende:
TerugVindSim! Zijn er eigenlijk al aankondigingen van nieuwe EP's? We hebben er nu toch 3 in een korte tijd gehad, blijft het nu weer even rustig of komt er toch nog wat aan?
Bedanktquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef Purky het volgende:
De buitenkant ziet er wel heel tof uit!!
Zitten in dat huis veel gedownloade objecten of niet?
Hier wat meer info over het huisje (ff gekopieerd van mijn profiel op de TSR-site):quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:46 schreef Ge4ce het volgende:
tvp
Mooi huisje vanillivi. Hoeveel Slaapkamers/Badkamers?
Fieuw!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb eindelijk het huisje, wat ik maanden geleden hier een keertje heb laten zien, geupload. Het huisje is HIER te vinden voor de geinteresseerden.
Hier een paar plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... dat is de achterkant.
Ik heb via modthesims2 wel een heleboel recolors gedownload een keertje, dat scheelt al een heel stukquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:23 schreef Troel het volgende:
Wat ik altijd zo jammer vind is dat als je een oprit maakt dat je die dan niet met normale tegels kan bedekken, maar altijd die lelijke platen blijft zien.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou dan eh... vind ik de achterkant van je het huis het mooist
oei... nog een fout... ben lekker bezigquote:
Komt zeker door dat uurtje van afgelopen weekendquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
oei... nog een fout... ben lekker bezig![]()
Daar heb je toch dat resurrection-apparaat voor? Alle dode sims gewoon weer terughalenquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:42 schreef Ge4ce het volgende:
Ik had even De Sims 2 geinstalleerd en voordat ik het wist werd mijn Sim op de 2de dag al getroffen door bliksem. Probeerde ik hem nog te redden werd er zo'n kansloos spelletje gespeelt en daarbij natuurlijk verloren.![]()
![]()
Sindsdien ontwijk ik regen.![]()
Er bestaan doorzichtige driveways, en die kun je wel betegelen met alle tegels die je maar wilt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:23 schreef Troel het volgende:
Wat ik altijd zo jammer vind is dat als je een oprit maakt dat je die dan niet met normale tegels kan bedekken, maar altijd die lelijke platen blijft zien.
Van Modthesims want ik heb ze ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er bestaan doorzichtige driveways, en die kun je wel betegelen met alle tegels die je maar wilt.
Ik heb ze in mijn spel zitten, weet niet waar ze vandaan komen.
Nice. Ik ben niet zo goed in het bouwen van huizen, dus ik heb altijd van die standaard blokkendozen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb eindelijk het huisje, wat ik maanden geleden hier een keertje heb laten zien, geupload. Het huisje is HIER te vinden voor de geinteresseerden.
Hier een paar plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze doen het weerquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef Chanty87 het volgende:
Had trouwens toevallig een backup van m'n hele Sims content map, hopen dat die Life Stories objecten het wel gewoon doen
Geen probleem! Heb even naar je andere huisjes gekeken en ik vind ze allemaal écht heel leuk!quote:
Die is toch nog niet uit?quote:Op maandag 2 april 2007 23:10 schreef Chanty87 het volgende:
Iemand al Celebration Stuff gespeeld?
Het is stil hier de laatste tijd
hier komt ie 21 april uit dacht ik, maar ik koop 'em wel weer, denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef Chanty87 het volgende:
In Amerika en Australië welHeb gisteren heel even gekeken wat erin zat, wel grappige dingetjes maar niet bijster veel ofzo.
ik zag ergens ¤ 14,95, maar weet dat niet meer zeker. Op de site van FRS staat dat hij 12 april komt, maar er staat nog niet hoeveel hij gaat kosten. Kan momenteel ff geen prijs vinden. (blijf nog wel ff zoeken)quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef Chanty87 het volgende:
Hoeveel kost ie hier dan? ¤20 ofzo? Ik zal vanmiddag wel wat screens maken en een beetje wat uitproberen. Wat ik tot nu toe heb gezien vind ik niet zo heel veel soeps. Wéér een BBQ erbij bijvoorbeeld![]()
zag ik staan op: weblog van sims 2 En dan naar beneden scrollen. en dan kan je uiteindelijk hier de patch halenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:08 schreef Purky het volgende:
Zo'n accesoires pakket kost altijd rond de 15 euro.
Ik doe niet meer zoveel sims meer.. ben even into andere games momenteel
Maar uh.. waar zie jij de patch voor sims Seizoenen Luctor?
ja, vond ik ook irritant. Ik kreeg altijd een hekel aan die baby'tjesquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:20 schreef Purky het volgende:
Thnx ^^
Op de officiele nederlandse sims site staat het nog niet eens.. Maar ben er wel blij mee.
Vond het al zo vreemd dat die babys maar bleven huilen ook al hadden ze eten gekregen en waren ze verschoond, normaal hebben ze niet zoveel nodigMaar dat wordt nu dus verholpen!
Waar staat-ie? ik zie nl. spontaan allerlei bomen blauw knipperen in mijn buurtoverzicht en n 't bouwen en voorheen knipperden die bomen nog niet blauw.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zie nu wel net dat Seizoenen ook al een patch heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |