Dat is je videokaart.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef Seal_force het volgende:
Mijn sims 2 crash na een kwartier hoe kan dit? Videodrivers heb ik geupdate. en nieuwe patch voor the sims 2 , En nog blijft hij crashe na een kwartier of korten dan zie je opeens allemaal muren door elkaar en alles heel raar en veel kleuren. Iemand enig idee hoe dit optelossen valt?
en ik heb nu een geforce fx 5600 128mb welke zou ik nou moeten nemen,?quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:21 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is je videokaart.
Dus je drivers updaten is niet voldoende vrees ik.... je kaart vervangen is hetgeen dat je doen moet.
* avotar had op z'n laptop hetzelfde euvel.
dat is best weird. ik geloof dat ik in mijn pc dezelfde videokaart heb en die trekt het met gemak. iig alle uitbreidingen tot seasons (seasons heb ik niet)quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:55 schreef Seal_force het volgende:
[..]
en ik heb nu een geforce fx 5600 128mb welke zou ik nou moeten nemen,?
http://i204.photobucket.c(...)hy/Thesims2crash.jpgquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:58 schreef releaze het volgende:
[..]
dat is best weird. ik geloof dat ik in mijn pc dezelfde videokaart heb en die trekt het met gemak. iig alle uitbreidingen tot seasons (seasons heb ik niet)
wat zijn je andere specs?
je geheugen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:06 schreef Seal_force het volgende:
[..]
http://i204.photobucket.c(...)hy/Thesims2crash.jpg
Amd Athlon 3000+
Kloksnelheid 2,16 GHz, 512mb
120gb hardeschijf .
Nog wat nodig?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:06 schreef Seal_force het volgende:
[..]
http://i204.photobucket.c(...)hy/Thesims2crash.jpg
Amd Athlon 3000+
Kloksnelheid 2,16 GHz, 512mb
120gb hardeschijf .
Nog wat nodig?
Klopt, ik heb 'm ook en m'n fans beginnen al snel te blazen als ik een zwaar spel opstart of grote bestanden wil bewerken in Photoshop. Tijdens warme dagen begint 't al te blazen als ik een flashfilmpje bekijk op YouTubequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef releaze het volgende:
wellicht dat je ook ff kan kijken naar hoe heet je processor is als je sims speelt. mn vriend zei dat hij dezelfde processor heeft en dat deze er bekend om staan problematisch heet te worden tijdens zware spellen. Misschien dat het met koeling te verhelpen is..
Oke dat is dan wel logisch wilde al een nieuwe, en dan wel gelijk een goeie dan ik niet binnenkort nog een keer moet, en dan me geugen updaten naar 1 gb? of meer?quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:49 schreef avotar het volgende:
[..]
je geheugen?
en staat ie ingesteld op hardware matig renderen of software matig.
dit kan uitmaken als je geheugen beperkt is.
Persoonlijk vind ik je kaart behoorlijk minimaal.
Ik ben erg te spreken over de Radeon 9600 256 mb.
Die kost misschien 4 tientjes.
Ik heb net even op de site gekeken en ze hebben het over een minimum geheugen van 256 mb intern... Ik heb op de pc van m'n vriendin gezien dat nadat ik het had geupgrade naar 1 gb het crashen voorbij was.
Bedankt voor alle reactiesquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef Double-U het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom ik niet kan vissen? De vijver is groot genoeg, ik zie vissen zwemmen. Als ik op de vijver klik zie ik een 'actief' pijltje alleen er staan geen acties bij. Moet ik een hengel kopen ofzo?![]()
Yes i know!!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef releaze het volgende:
^ je ondertitel!
vanillivi, mooie ramen indeed! Hebben ze ze ook op zn zwart?
Ja, naast wit heb je de keuze uit licht bruin, donker bruin en zwart (klik).quote:Op zondag 24 juni 2007 12:10 schreef releaze het volgende:
vanillivi, mooie ramen indeed! Hebben ze ze ook op zn zwart?
Hé Troel,quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Vanillivi, jij hebt toch ooit van die transparante tegels gemaakt? ZIjn die ook ergens te koop/vinden?
De ramen en deuren kunnen gewoon in je Downloads folder gezet worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:00 schreef Purky het volgende:
Ik heb je huisje ook. Fantastische huizen heb je vanillivi!
Als ik de ramen download, zet ik die dan ook in de downloads map en moet ik dan nog wat extra doen of krijg ik ze dan in m'n game? Want kleren en make up en kapsels werken bij mij altijd maar verder werken andere downloads nooit.
Haha ja dat weet ik! Ik heb 'm weleens geinstalleerd maar ik vind 'm ook te saai, ik speel er nooit mee dus ik heb die eraf gegooid. Maar ik snap niet waarom university zo belangrijk is, zitten er zoveel extra bouwopties in die uitbreiding dat je voor zoveel huizen op modthesims2 oid university nodig hebt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:32 schreef Purky het volgende:
Met University kunnen je sims studeren, krijg je 4 extra banen die je alleen kan doen als je sims gestudeerd heeft en je krijgt een paar leuke dingen zoals muziekinstrumenten enzo. En natuurlijk de nieuwe levensfase 'student'. Smaken verschillen en ik vind het persoonlijk ook de saaiste uitbreiding maar ik ben toch blijdat ik hem heb door de muziekinstrumenten.
Thanks voor het uploaden. Ik ben er erg blij mee!! Ik ben al bezig met het inrichten ik wilde je eigenlijk na-apen maar ik heb niet alle meubelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb het huisje geupload naar rapidshare. Mocht je de complete ramen/deuren set willen hebben, dan raad ik je aan om de ramen en deuren set "Fusion" van Simgedohns te downloaden alvorens het huisje te installeren. De Fusion set kun je HIER vinden.
Het huisje kun je HIER vinden (op free klikken, lettercombinatie invullen, op dowloaden klikken, het bestandje opslaan, het bestandje uitpakken, het uitgepakte bestandje dubbelklikken en installeren)
Ik heb het huisje niet getest, dus het kan mogelijk zijn dat een sim begint te janken, omdat hij zijn bloemetjes geen water kan geven![]()
Het huisje is alleen geschikt voor degene die alle uitbreidingen t/m Seasons hebben. Stuff packs heb ik niet. Mocht het dak er raar uit zien, dan moet je ff de patch van Pets installeren.
Wat algemene info over het huisje: Het huisje heeft drie slaapkamers, garage, huiskamer met open keuken, drie badkamers en een groot balkon en is iets van 60.000 simoleons.
Ik ben wel benieuwd naar je inrichting. Ik kan me nog herinneren dat je een keer een super mooie achtertuin had aangelegd voor je simmies.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:01 schreef Marvellous het volgende:
Thanks voor het uploaden. Ik ben er erg blij mee!! Ik ben al bezig met het inrichten ik wilde je eigenlijk na-apen maar ik heb niet alle meubels![]()
Misschien post ik de inrichting wel een keertje als ik m af heb!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |