abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:28:47 #226
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_50874701
Ik heb nu ook Sims 2 Levensverhalen ... voor op de laptop. Nou zijn lang niet alle downloads daar geschikt voor. Wie weet wat sites voor deze versie?
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_50896952
Vanillivi wat laat je ons weer in spanning...
Ik wil simmen...met jouw huis.
Ik heb ook al een familie gemaakt en ze kunnen niet wachten om in te trekken
  Redactie Frontpage woensdag 27 juni 2007 @ 13:49:46 #228
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_50897252
Vanillivi, jij hebt toch ooit van die transparante tegels gemaakt? ZIjn die ook ergens te koop/vinden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:20:08 #229
140412 Danaa
🍎
pi_50912012
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Vanillivi, jij hebt toch ooit van die transparante tegels gemaakt? ZIjn die ook ergens te koop/vinden?
Hé Troel,
Die tegels heb ik ook in mijn spel gehad en zijn te downloaden, ik heb geen idee meer waar. Zal eens voor je gaan kijken.
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:27:26 #230
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_50912359
Bedankt voor de complimentjes

Ik heb het huisje niet geupload, omdat de makers van alle mooie spulletjes, die ik heb gebruikt, het waarschijnlijk niet zullen waarderen als ik hun objecten ga verspreiden.

Maar ik kan het huisje wel inpakken zonder de meubels en dergelijke (ramen en deuren blijven er dan wel gewoon in, want simgedohns geeft toestemming om de ramen in je huisje te gebruiken en ter download aan te bieden). Ook niet onbelangrijk voor de mogelijk geinteresseerden, ik heb alle uitbreidingen (maar geen stuff-packs).

Nog een paar plaatjes van het overzicht van de de indeling en de acherkant van het huis:

@dennisw: die trap hoort bij 1 van de uitbreidingen (ik geloof dat het pets was).

@ Troel: klopt, ik heb een keertje een lading semi-transparante tegels gemaakt in 24 verschillende kleuren. Ik heb ze nergens geupload, maar als je interesse hebt, kan ik ze wel naar je mailen. Welke kleuren wil je, FlamingoPink of MossyGreen ?

woensdag 27 juni 2007 @ 21:12:15 #231
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_50914445
Hey Vanillivi!
Zou je dat willen doen, t huis uploaden?!
Wel jammer van de meubels...want je had t echt leuk ingericht!!!
Oh yes i did!
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:05:11 #232
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_50916815
Ik heb het huisje geupload naar rapidshare. Mocht je de complete ramen/deuren set willen hebben, dan raad ik je aan om de ramen en deuren set "Fusion" van Simgedohns te downloaden alvorens het huisje te installeren. De Fusion set kun je HIER vinden.

Het huisje kun je HIER vinden (op free klikken, lettercombinatie invullen, op dowloaden klikken, het bestandje opslaan, het bestandje uitpakken, het uitgepakte bestandje dubbelklikken en installeren)

Ik heb het huisje niet getest, dus het kan mogelijk zijn dat een sim begint te janken, omdat hij zijn bloemetjes geen water kan geven

Het huisje is alleen geschikt voor degene die alle uitbreidingen t/m Seasons hebben. Stuff packs heb ik niet. Mocht het dak er raar uit zien, dan moet je ff de patch van Pets installeren.

Wat algemene info over het huisje: Het huisje heeft drie slaapkamers, garage, huiskamer met open keuken, drie badkamers en een groot balkon en is iets van 60.000 simoleons.
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2007 @ 12:17:10 #233
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_50933278
Ik zal hem straks eens op mijn pc omlaagladen.
Ik heb geen flauw idee wat de verschillend zijn tussen de kleuren die jij noemt, dus het maakt me niet zoveel uit Vind het al super als je ze zou willen mailen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 28 juni 2007 @ 17:22:40 #234
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_50943587
Troel, je hebt mail.
pi_50975619
Ik heb je huisje ook. Fantastische huizen heb je vanillivi!
Als ik de ramen download, zet ik die dan ook in de downloads map en moet ik dan nog wat extra doen of krijg ik ze dan in m'n game? Want kleren en make up en kapsels werken bij mij altijd maar verder werken andere downloads nooit.
pi_50975963
Hm, wat is er zo bijzonder aan de University uitbreiding? Want voor bijna alle huizen die ik wil downloaden heb je University nodig. Maar ik installeer alleen de pakketten die ik leuk vind.. dat is dus alles behalve University (oh, ik bedenk me net dat ik Nightlife heb geinstalleerd ivm meshes voor kleding en auto's maargoed).
pi_50978268
Met University kunnen je sims studeren, krijg je 4 extra banen die je alleen kan doen als je sims gestudeerd heeft en je krijgt een paar leuke dingen zoals muziekinstrumenten enzo. En natuurlijk de nieuwe levensfase 'student'. Smaken verschillen en ik vind het persoonlijk ook de saaiste uitbreiding maar ik ben toch blijdat ik hem heb door de muziekinstrumenten.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:50:24 #238
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_50978764
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:00 schreef Purky het volgende:
Ik heb je huisje ook. Fantastische huizen heb je vanillivi!
Als ik de ramen download, zet ik die dan ook in de downloads map en moet ik dan nog wat extra doen of krijg ik ze dan in m'n game? Want kleren en make up en kapsels werken bij mij altijd maar verder werken andere downloads nooit.
De ramen en deuren kunnen gewoon in je Downloads folder gezet worden.
pi_50981789
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:32 schreef Purky het volgende:
Met University kunnen je sims studeren, krijg je 4 extra banen die je alleen kan doen als je sims gestudeerd heeft en je krijgt een paar leuke dingen zoals muziekinstrumenten enzo. En natuurlijk de nieuwe levensfase 'student'. Smaken verschillen en ik vind het persoonlijk ook de saaiste uitbreiding maar ik ben toch blijdat ik hem heb door de muziekinstrumenten.
Haha ja dat weet ik! Ik heb 'm weleens geinstalleerd maar ik vind 'm ook te saai, ik speel er nooit mee dus ik heb die eraf gegooid. Maar ik snap niet waarom university zo belangrijk is, zitten er zoveel extra bouwopties in die uitbreiding dat je voor zoveel huizen op modthesims2 oid university nodig hebt?

Nougoed, ik denk er nog even over na of ik 'm alsnog installeer of niet .
Ohja, de muziekinstrumenten zijn idd wél leuk!
pi_50986944
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb het huisje geupload naar rapidshare. Mocht je de complete ramen/deuren set willen hebben, dan raad ik je aan om de ramen en deuren set "Fusion" van Simgedohns te downloaden alvorens het huisje te installeren. De Fusion set kun je HIER vinden.

Het huisje kun je HIER vinden (op free klikken, lettercombinatie invullen, op dowloaden klikken, het bestandje opslaan, het bestandje uitpakken, het uitgepakte bestandje dubbelklikken en installeren)

Ik heb het huisje niet getest, dus het kan mogelijk zijn dat een sim begint te janken, omdat hij zijn bloemetjes geen water kan geven

Het huisje is alleen geschikt voor degene die alle uitbreidingen t/m Seasons hebben. Stuff packs heb ik niet. Mocht het dak er raar uit zien, dan moet je ff de patch van Pets installeren.

Wat algemene info over het huisje: Het huisje heeft drie slaapkamers, garage, huiskamer met open keuken, drie badkamers en een groot balkon en is iets van 60.000 simoleons.
Thanks voor het uploaden. Ik ben er erg blij mee!! Ik ben al bezig met het inrichten ik wilde je eigenlijk na-apen maar ik heb niet alle meubels
Misschien post ik de inrichting wel een keertje als ik m af heb!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 10:53:47 #241
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_50994829
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:01 schreef Marvellous het volgende:
Thanks voor het uploaden. Ik ben er erg blij mee!! Ik ben al bezig met het inrichten ik wilde je eigenlijk na-apen maar ik heb niet alle meubels
Misschien post ik de inrichting wel een keertje als ik m af heb!
Ik ben wel benieuwd naar je inrichting. Ik kan me nog herinneren dat je een keer een super mooie achtertuin had aangelegd voor je simmies.

De meeste meubels komen overigens van de site 'paysites must be destroyed' (link staat in OP). De keuken is volgens mij van holy simoly, de eettafel en stoelen en boekenkast van 4esf, en de tv en bank van murano mobilia.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 juni 2007 @ 20:09:21 #242
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_51009968
Ik vind het nog steeds erg raar dat ik gedownloade dingen dus enkel te zien krijg als ik als Administrator opstart
Zal wel door Vista komen

Maar ik heb dus twee spellen naast elkaar lopen zeg maar, ben erg blij met de tegels vannilivi, nogmaals bedankt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51015695
hey luitjes , ik ben weer terug op het sims2 pad
lange tijd niet kunnen spelen , maar heb het er net weer opgezet

vanillivi , leuk huisje, heb hem eventjes meegepakt

ik zal mogelijk straks nog wel even wat screens posten

edit :

je huisje werkt niet , hij laat de game crashen , heb geen idee waarom
als ik em al plaats dan hapert de game ff , als ik dan de kavel wil laden , dan crasht ie

heb alle expansions , alleen geen seasons , maar dat moet niet uitmaken tog ?

[ Bericht 31% gewijzigd door Revenge2005 op 30-06-2007 23:58:52 ]
  zondag 1 juli 2007 @ 00:59:44 #244
393 phileine
española
pi_51017738
Tijdje niet gespeeld, maar ik wil hem weer eens gaan installeren. Ik heb pets en seasons nog niet. Zijn die twee (of een van beiden) toch erg de moeite waard om aan te schaffen? Vooral de nieuwe carrieres in seasons lijken me wel aardig. Wat vinden de ervaren spelers?
mooi he, alles
  Redactie Frontpage zondag 1 juli 2007 @ 08:28:14 #245
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_51021043
Ik vind seasons een aanrader, pets vind ik op zich wel tegenvallen. Het kost veel tijd om die beesten op te voeden en ik besteed dat liever aan mijn sims opleiden dan aan de dieren. Je kan wel een trainer inhuren, maar dat kost ook weer geld enzo. Als je met cheats speelt, dan maakt het niet zoveel uit, maar daar moet je dus zelf naar kijken.

Revenge, het maakt wel degelijk uit als je seasons niet hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 1 juli 2007 @ 19:27:12 #246
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_51035106
Ik heb een vraagje...

Ik wil wel wat add-ons hebben maar ben je ook verplicht ze in de uitgebrachte volgorde te installeren of kan ik ook alleen university, gaan het maken en seasons installeren?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_51036765
Je kan ook uitbreidingen overslaan als je dat wilt. Dus ja, dat kan
pi_51047471
Tijd voor wat screens!!!

@vanillivi: Ik was al begonnen met inrichten dus het is geen kopie van je huisje geworden, maar toch bedankt voor de linkjes naar de objecten.

Dit is dus de keuken, ik heb volgens mij wel hetzelfde aanrecht gebruikt maar de indeling is weer iets anders.

Zicht op de woonkamer.

Noah doet een spelletje met zijn vader Daniel.

Daniel, de heer des huizes.

Dit is de slaapkamer van Noah.

Dit vond ik gewoon een leuke screen vanwege het winterse uitzicht

Het gezin heeft ook nog een dochter, maar die woont tijdelijk buiten omdat haar kamer nog niet af is!
Gelukkig vermaakt ze zich wel...
pi_51050199
Mooie screens! Mijn huis wordt nooit zo leuk als ik het inricht
  maandag 2 juli 2007 @ 11:06:51 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_51051960
Ik heb nou nog geen enkele keer een forse sneeuwbui meegemaakt in mijn spel. Wat doe ik mis?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')