zal hij ook goed lopen op een gforce go 6100 (384mb)?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan zonder problemen met alle uitbreidingen en andere pakketten met:
AMD Sempron 3000+ (2.0 Ghz)
2.0 GB RAM (bij 1.5 GB RAM liep het ook al uitstekend)
GeForce 7600 GS (512 MB)
Jaaaaaaaaaaaa dankje..!!!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:41 schreef Elvi het volgende:
InTeenMinator. Van de makers van de InSiminatorAlleen daar snapte ik niks van dus die heb ik noot gedownload
![]()
denk het wel, maar kan daar geen antwoord op geven aangezien er daar geen ervaring mee heb. Voordat ik mijn huidige videokaart heb gekocht, had ik een GeForce FX 5700 (128 MB). Hiermee draaide De Sims wel goed, maar zodra het begon te regenen of zo, werd het traag, tevens bij het draaien van de camera werd het spel traag. Aangezien jouw kaart beter is dan mijn oude zal het sowieso niet langzamer zijn dan met mijn oude.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:50 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zal hij ook goed lopen op een gforce go 6100 (384mb)?
linkje naar de InTeenimaterquote:Op zondag 13 mei 2007 19:53 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik wil die ook wel downloaden. Heb je misschien een linkje?
Zwaar irritant is dat ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik trouwens zo vervelend vind is als die kleuters in de wc gaan lopen poelien.. Dat kan je ze niet afleren toch?
Ik sluit meestal de deur van de wc af door erop te klikken en dan 'Afsluiten voor ...' te kiezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:03 schreef Purky het volgende:
[..]
Zwaar irritant is dat ja.
In de wc gaan wroeten en dan komen er plassen en daar gaan ze dan in spetteren zodat het nog meer plassen wordenOp deze foto 'spettert' ze ook alleen dan in bladeren, dat kan geen kwaad
Helaas niet af te leren, dus zorgen dat je ze bezig houdt, dan gebeurd het niet/minder.
Ik wist helemaal niet dat die optie bestondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik sluit meestal de deur van de wc af door erop te klikken en dan 'Afsluiten voor ...' te kiezen.
Neuh, ik kwam er na 2 jaar ook pas achter.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat die optie bestond![]()
Wat bedoel je? Die deuropties? Want ik heb alleen Pets en hij doet het bij mij dus wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:52 schreef Elvi het volgende:
Nee het is van Open for Business... En alleen als je een winkel aan huis hebt geloof ik
zodra je GHM / OFB hebt kun je alle deuren sluiten of ergens beperktere toegang tot geven, hiervoor heb je geen winkel aan huis voor nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:52 schreef Elvi het volgende:
Nee het is van Open for Business... En alleen als je een winkel aan huis hebt geloof ik
Oh da's wel een goeie, thnx voor de tip!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik sluit meestal de deur van de wc af door erop te klikken en dan 'Afsluiten voor ...' te kiezen.
ik weet nog niet of ik 'em ga kopen, maar zal weer welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:18 schreef Purky het volgende:
Stilletjes hier..
Bijna het nieuwe assecoires pakket; fashion stuff!
Wie gaat 'm kopen?
Ik wel, misschien heb ik dan weer wat meer zin in de Sims, heb het nu al weken niet aangeraakt
Ik ga 'm wel halen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:18 schreef Purky het volgende:
Stilletjes hier..
Wie gaat 'm kopen?
Ik wel, misschien heb ik dan weer wat meer zin in de Sims, heb het nu al weken niet aangeraakt
Ik ga m niet halen. Ik download al heel veel leuke kleding dus die van Maxis heb ik niet (meer) nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:18 schreef Purky het volgende:
Stilletjes hier..
Wie gaat 'm kopen?
Zolang je maar de mogelijkheid krijgt om hotels te bouwen vind ik alles bestquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:54 schreef The_Voice_Within het volgende:
Er komt overigs nog een nieuwe uitbreiding! Namelijk " The Sims op reis" ! Deze lijkt me echt ontzettend leuk, aangezien op Vakantie bij The Sims 1 ook m'n favoriet was!
Klinkt niet echt spannendquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:12 schreef Chanty87 het volgende:
Zeau, heb sinds eergister H&M Fashion Stuff, zit heel veel kleding bij (vooral voor dames, alsof ze niet genoeg hebben zo onderhand) waaronder ook afschuwelijke dingenMaargoed, H&M hè... Zit weer niks bij voor ouderen helaasch, kinderen hebben ook niet veel. Verder alleen dingen om een H&M winkel/catwalk te bouwen, that's it.
Lees anders even het topic doorquote:Op zondag 3 juni 2007 17:23 schreef paufy het volgende:
wat is de bool prop code dan
Is 't ook niet... Het is eigenlijk alleen veel adultkleding, wat ik erg jammer vindt want elke EP krijgt al veel adultkleding en vrijwel geen elderkleding.quote:
klote.. weet jij een antwoord op me vorige vraag?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:27 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren had ik m'n pc zover dat hij na een uur laadtijd eindelijk in CAS stond, viel de stroom en mijn pc uit. Kon ik weer een uur wachten.
Mag ik vragen waarom je specifiek een laptop wilt? Voor deze prijs heb je een goede HP PC die the Sims 2 een heel stuk makkelijker aankanquote:Op maandag 18 juni 2007 09:04 schreef ryangozer het volgende:
Kan ik op Deze laptop De complete sims 2 (goed) spelen??
Alleen de basisgame moet prima gaan, heb de basisgame ooit op een Pentium III 800Mhz gespeeld, ging ook goedquote:Op maandag 18 juni 2007 09:37 schreef ryangozer het volgende:
[..]
klote.. weet jij een antwoord op me vorige vraag?
Want? Je kunt anders dan beter zelf een PC samenstellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef dennisw het volgende:
whaha HPPC all in one, nee dat vind ik geen aanrader chanty..
Neem iets van:
Intel duo core E6xxx/AMD X2 4xxx
2 GB ram
minimaal videokaart van nvidia 76xx/78xx/79xx/88xx/ of Ati x16xx/x18xx/x19xx/hd2900
en natuurlijk raid0 2x (200GB) sata2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |