abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:19:25 #1
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_36122341
stel dat je eens een film hebt gekeken, vandaag of een van de afgelopen dagen.....
stel dat je dat wil kenbaar maken......
stel dat je je mening er over wil geven........

misschien zelfs een plaatje posten

nou dat kan hier

vorig topic:
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel LXXXV

andere delen:
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel LXXXIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel 83
Welke film heb jij vandaag/pas gezien deel LXXXII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LXXXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LXXX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LXXIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXXI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIX
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXVI
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIV
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXIII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXII
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel LXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LX.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel LIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LIV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part L
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part IL
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part XLVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? part XLVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLIV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel 43
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XLI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XL
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXVI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIV
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XXX.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVII
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXVI.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXIV.
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XXI
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XIX
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XVIII
Welke film heb je vandaag/pas gezien? deel XVII
Welke film heb je vandaag gezien? deel XVI
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XV
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XIV
Welke film heb jij vandaag gezien? Part XIII
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XII
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XI
Welke film heb je vandaag gezien? (deel X)
Welke film heb je vandaag gezien? (deel 9)
Welke film heb je vandaag gezien? deel 8
Welke film heb je vandaag gezien? deel 7
Welke film heb je vandaag gezien? deel 6
Welke film heb je vandaag gezien? deel 5
Welke film heb je vandaag gezien? deel 4
Welke film heb je vandaag gezien? deel 3
Welke film heb je vandaag gezien (2) ???
Welke film heb je vandaag gezien?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:19:41 #2
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_36122348
Eergisteren:

The Mouse That Roared (Jack Arnold, 1959)
Erg geinige film waarin Peter Sellers weer een aantal rollen op zich neemt. Deze satire op de wapenwedloop tijdens de Koude Oorlog heeft vele grappige momenten, vooral die scene waarin we voorbereid worden op het mogelijke einde is erg grappig. Het originele idee is ook een leuke wijze uitgewerkt. ****

Bandidas (Joachim Roenning & Espen Sandberg, 2006)
Flauwe film uit de stal van Luc Besson. Geen enkel origineel aspect te bekennen en de dingen die hij allemaal bij elkaar jat zijn ook nog eens erg matig. **

Huo Yuan Jia (Fearless) (Ronny Yu, 2006)
Naar verluidt is dit de laatste wushu film van Jet Li en gezien de kwaliteit van deze film is dat jammer. De actiescenes zijn spectaculair en goed in beeld gebracht en verhaaltje wat er omheen zit is ook nog alleraardigst. ****
pi_36122691
net gekeken

16 Blocks, 15 juni is bios.
Jack Mosley is een ervaren NYPD-agent die een nogal ongelukkige getuige, Eddie Bunker, vanaf het politiebureau moet begeleiden naar een plek die 16 woonblokken verderop ligt. Het lijkt dichtbij, maar een groot aantal belanghebbenden ziet het duo liever niet hun doel bereiken, met alle gevolgen van dien.

leuk film,mooi einde. verder niet bijzonder. leuk om een keer gezien te hebben.

American Soldiers, a day in iraq

matige film. standaard verhaal. natuurlijk overleven de amerikanen weer.
pi_36122967
Unleashed (danny the dog)

zeker coole film..
zodra de halsband van Danny (Jet Li) afgaat wordt ie een gruwelijke vechtmachine
─_(º.0)_/─
pi_36122983
Just Married... leuk
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_36123252
Afgelopen week gekeken:

Rome

Prachtige serie, zeer mooie plaatjes, goed geacteerd en een onderhoudend verhaal. Twee soldaten uit het leger van Ceasar zijn de hoofdrolspelers, rondom hun ontwikkeld zich het verhaal over de opkomst en ondergang van Ceasar.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:46:13 #7
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_36124596
sunset blvd
een scenarioschrijver, Joe (WH) belandt in een huis van oud-filmster Norma Desmond (GS), die haar furore maakte in de tijd van de stomme film. ze is extreem rijk, maar ook extreem eenzaam. ze heeft alleen een chauffeur annex butler Max (EvS).
ze heeft zelf een script geschreven en vraagt Joe om het te bewerken om naar cecile b. demille te kunnen sturen. ondertussen wil joe graag samenwerken met betty schaefer (NO), die een script van hem gaat bewerken.

te lang geleden dat ik deze film gezien had, kon me weinig van de diepgang herinneren.
de film is een opeenvolging van bittere en pijnlijke momenten. maar dan op een prachtige manier in elkaar gezet. de figuren zijn eigenlijk allemaal sterk meelijwekkend, maar BW weet het (misschien wel als geen ander) perfect te doseren en de aandacht steeds op de juiste momenten tussen de hoofdfiguren te wisselen.

pi_36125666
pathe unlimted pas, 6 films

hostel
Vermakelijk! Waarom zou je dit afraden? Amsterdam wordt wel redelijk realistisch neergezet KUCH maar vanaf Bratislava is het dolle pret. Het hostel wordt gebruikt om slachtoffertjes voor een excentrieke hobby te verzamelen. Kamer 237 (the shining) zit standaard vol hete kippen die als lokaas dienen voor nieuw vlees. Ik vind Jay Hernandez als Paxton echt een toffe, dit helpt de film leuker te maken. Het is een relaxte kerel die geen gelul, gewoon wil seksen en uit je plaat gaan in europa voor dat hij gaat studeren. Maar als zijn vrienden eenmaal verdwijnen komt de held in hem naar boven. In het slachthuis zelf komen we nog even Takashi Miike tegen in een cameootje. 7

aeon flux
mwah dit is gewoon een film om charlize theron in te zien. Het verhaal is matiger dan de mtv serie. En alle scenes e.d heb je eerder voorbij zien komen. Het vreemdste is wel weer het idee dat een ziel (?) of persoonlijke na het sterven wordt doorgegeven aan een volgende generatie, je moet maar kijken om te begrijpen wat ik bedoel. 4

date movie
absolute troep. Als je mijn advies in de wind slaat en dit toch gaat kijken let dan op dat de stuntmottorrijdster die een wheelie maakt een andere huidskleur heeft dan Allison Hanygan. Dit ging mijn pet echt te boven. Hij is écht, echt zo debiel. 1

good night, good luck
Goede weergave van de strijd van Murrow tegen McCarthy, zo subtiel dat je misschien niet eens doorhebt dat de strijd al bijna gestreden is als je denkt dat de aantijgingen net gaan beginnen. Strathairn is hynotisch goed, Ray Wise heerlijk en Downey JR innemend. Maar-er-is-geen-karakterbouw. Dus uiteindelijk boeit dit niet half zo veel als had gekund, een studie over het verleden voordat je hieraan begint is wel aan te raden. 7

syriana
Goed, zelfs uitstekend script van de zelfde man die traffic neerpende. Zo heb ik me laten vertellen. Een film die de corruptie en randzaken bij olie onder de loep neemt. Er wordt uitstekend geacteerd vind ik: onder andere door Matt Damon en George Clooney. Maar het einde volstaat niet. Dit zal niet iedereen met me eens zijn overigens... Ook wordt Clooney kort gemarteld, en dit is indrukwekkender dan heel hostel, vreemde gewaarwording. 8

inside man
Spike Lee komt met een nieuwe joint. Een heist movie met Clive Owen, Denzel Washington en een vrouw met dubbelD. Hij is vlot, scherp en boeiend. Maar dit is wel weer de denzel washington rol die ik al twintig keer eerder heb gezien. Volgens mij acteert die man helemaal niet. Het verhaal is goed, de maatschappijverhoudingen zijn tot een minimum gehouden (it's a fucking arab!) dus geen lesje van spike deze keer maar een heuse show. 8
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:43:59 #10
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_36126099
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:29 schreef steeg het volgende:
pathe unlimted pas, 6 films

[ date movie
absolute troep. Hij is écht, echt zo debiel. 1
verdien je nou medelijden?

dit is vergelijkbaar met je misselijk eten bij het onbeperkt spare-ribs eten voor tien euro.
pi_36126203
Gisteren met de sneak preview: Inside man. Met een goeie cast oa. Denzel Washington, Clive Owen, Jodie Foster
pi_36126253
het mooie is, zelfs nu ik misselijk ben van de "spare-ribs" zou ik het zo weer doen.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_36126772
Gone with the wind

Eindelijk eens gezien en ik vond het een mooie totaalfilm, waarbij het verbluffend is dat deze film uit '39 afkomstig is en zoveel visuele pracht biedt.
Met name de gloedvolle luchtbeelden zorgen voor kippenvel.
Het eerste gedeelte van de film was ik compleet geboeid, maar hierna verandert het verhaal in een veredelde soap waardoor ik wat afhaakte.

Hoe dan ook een film die je gezien moet hebben en hij viel mij zeker niet tegen.

Mother Joan of angels

Obscure Poolse film, handelend over een priester die in een klooster een exorcisme toepast op de hoofdnon die door 8 duivels bezeten is, en de nonnenschool in haar maniakale gedrag meesleept.
De film is erg mooi gefilmd, met zeer hoge definitie, maar ook krakend qua beeldkwalitiet, waardoor de film in de jaren 20 lijkt te zijn opgenomen.
Het geeft iig. een bijzonder effect, wat de vervreemende sfeer ten goede komt.
Het verhaal wist me wat minder te raken, waardoor ik de film interessant vond, maar niet echt de indruk maakte waar ik stiekem op hoopte.

Toch een film die me zal bijblijven.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:15:48 #14
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_36127070
Gisteren in de sneak:

Running Scared
Gangster Joey Gazelle (Paul Walker) moet er voor zorgen dat het pistool waarmee een paar politie mannen zijn omgebracht niet gevonden wordt. Dat gaat natuurlijk niet naar wens...
Zoals je ziet is het verhaaltje heel erg dun en slaat het eigenlijk compleet nergens op. Dat het dan ook nog eens bijna 2 uur wordt gerekt is ook niet al te best want het wordt er niet interessanter op. Ondanks de redelijke lange speelduur voor een film van dit soort, blijft het tempo behouden. En dat is een understatement, want de Tony Scott in `t kwadraat montage stijl is iets waar zelfs ADHD patientjes nerveus van zullen worden. Die stijl is dan ook eigenlijk niets meer dan een dekmanteltje voor het zo dunne verhaal lijntje.
Het acteerwerk is lekker dik aangezet en overdreven, wat op zich niet zo erg is maar een beetje minder had best gekund.
Het einde is dan wel weer echt compleet belachelijk!
Redelijke actie film waar je de avond wel mee doorkomt. Maar zeker niet meer dan dat

IMDB Cijfer: 6,9/10
Mijn Cijfer: 5,8/10
  zaterdag 18 maart 2006 @ 00:57:42 #15
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_36134305
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:29 schreef steeg het volgende:

date movie
absolute troep. Als je mijn advies in de wind slaat en dit toch gaat kijken let dan op dat de stuntmottorrijdster die een wheelie maakt een andere huidskleur heeft dan Allison Hannigan. Dit ging mijn pet echt te boven. Hij is écht, echt zo debiel. 1
Je vond dit een leuke grap? Of had je niet door dat je naar een parodie aan het kijken was?

Maar goed, het is idd een baggerfilm die ik alleen maar gekeken heb vanwege Willow.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:32:58 #16
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_36137150
Meet Joe Black - Hoeveel sentiment kan je in drie uur film proppen zeg. Brad Pitt en Forlani deden het best aardig, en die scènes waren nog wel de moeite waard, maar de rest van de cast liet het afweten. Het deed me werkelijkwaar helemaal niets. Wat toch best jammer is als een film bijna drie uur duurt. En Marcie Gay Harden 4.5.10

Hilary Puff and Her Halfblood Prince - Voor tienermeisjes die nog niet zo goed zelf kunnen denken waarschijnlijk beter bekend als RAISE YOUR VOICE. Ik was stiekem toch wel nieuwsgierig naar deze film, aangezien het al tijden één van onze best verkopende DVD's is. Nou. Ja. Mag je deze film wel helemaal serieus nemen? Volgens mij niet. Maar dat ga ik lekker wel doen. Omdat Hilary Duff in deze film nog een beetje spek op de botten heeft wil ik 'm nog wel een 1.5/10 geven.
pi_36137378
Gisteren nog SE7EN gekeken.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:09:15 #18
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_36139034
A Bronx Tale (Robert De Niro, 1993)
Best goed regiedebuut van Robert De Niro. Het is voor de verandering eens een totaal andere maffia-verhaal, niet het standaard rise and fall verhaal wat we al zo vaak gezien hebben. Jammer dat het acteerwerk van de love interest niet al te best is en daardoor eigenlijk de magie van het uitwisselen van de blikken in het begin teniet gedaan wordt. ***½
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:22:54 #19
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_36139409
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:32 schreef RuneRose het volgende:
Hilary Puff and Her Halfblood Prince - Voor tienermeisjes die nog niet zo goed zelf kunnen denken waarschijnlijk beter bekend als RAISE YOUR VOICE. Ik was stiekem toch wel nieuwsgierig naar deze film, aangezien het al tijden één van onze best verkopende DVD's is. Nou. Ja. Mag je deze film wel helemaal serieus nemen? Volgens mij niet. Maar dat ga ik lekker wel doen. Omdat Hilary Duff in deze film nog een beetje spek op de botten heeft wil ik 'm nog wel een 1.5/10 geven.
Waarom begin je überhaupt aan die zooi? Je kunt van tevoren toch wel bedenken dat het tijdverspilling is, ondanks goede verkoopcijfers? Ik ga ook niet beginnen aan K3 of Pokémon films, ondanks de populariteit.
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:24:25 #20
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_36139443
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef SilverGun het volgende:

[..]

Waarom begin je überhaupt aan die zooi? Je kunt van tevoren toch wel bedenken dat het tijdverspilling is, ondanks goede verkoopcijfers? Ik ga ook niet beginnen aan K3 of Pokémon films, ondanks de populariteit.
Nee, dat kan ik niet.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:25:35 #21
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_36139472
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef SilverGun het volgende:

[..]

de k3-film is nog wel een topper in vergelijking tot dit
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:31:33 #22
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_36139596
Le fate ignorante

Vrouw komt er na de dood van haar man achter dat hij al zeven jaar lang een affaire met een andere man heeft. Er ontstaat een soort vriendschap tussen de vrouw en de minnaar van haar man.

Kijk, ik heb maar twee zinnen nodig om dit verhaal te vertellen. De regisseur maakt er helaas een eindeloos traag voortkabbelende geschiedenis van.
A spoonful of sugar...
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:38:31 #23
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_36139705
La Jetee
in parijs na een atoomaanval wonen mensen onder de grond.
de voeren experimenten uit om door de tijd te kunnen reizen.
een man komt uit in een situatie waar hij een vage herinnering aan heeft, maar hij wordt verliefd op een vrouw in die tijd.

aardige beelden-roman. film bestaat vrijwel uitsluitend uit foto's en een voice-over.
dit is weer eens wat anders. en net als dat een beetje begint te vervelen is de film afgelopen.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 13:48:34 #24
140904 MLF
Unazukin
pi_36141220
Habana Blues

Twee jonge Cubaanse muzikanten, Ruy en Tito, delen een droom: beroemd worden en weggaan uit Havana. Ruy woont samen met de moeder van zijn twee kinderen en ondanks de liefde die ze nog steeds voor elkaar voelen, balanceert hun relatie op de rand van een breuk. Tito woont alleen met zijn grootmoeder. Terwijl ze druk bezig zijn met de voorbereiding van hun eerste grote concert vangen ze het gerucht op dat twee Spaanse producenten in Cuba zijn aangekomen op zoek naar nieuw talent. Dé kans van hun leven en dus beginnen ze meteen aan de verovering van de oren en harten van de Spanjaarden...

pi_36141696
Wonderful Days
Bij vlagen indrukwekkende animatie in deze Koreaanse anime. Maar ik had het idee naar een aflevering van GTST te kijken zó oppervlakkig allemaal. Style over substance.

Domino
Verrweg de meest irritante film die ik in tijden gezien heb. Het is dat ik principieel tegen het afzetten van een film ben, maar dit zooitje bij elkaar geraapte scenes vroeg er eigenlijk wel om. Echt...Tom Waits....wat doe je?!?!

Laputa: Castle in the Sky
Ghibli. Gewoon degelijk en geen uitschieter wat betreft Miyazaki films.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')