abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:49:40 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_100740329

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
LIII - LI -
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Delft is geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: zie hieronder

Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11 - 18 uur.
Dit zijn de overige zondagsopeningen van de komende tijd:
Zondag 31 juli IKEA Heerlen, IKEA Hengelo
Zondag 7 augustus IKEA Utrecht
Zondag 28 augustus IKEA Heerlen, IKEA Hengelo

quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!

Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:49:52 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_100740341
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 augustus 2011 @ 23:50:17 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100740363
en in de herhaling voor de laatste vraag uit het topic mbt inzetjes voor Expedit kasten:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80071357
kijk eens bij aanvullende producten? :)
-edit- bakken, manden, en inzetjes met één of twee lades. zelfs een inzet met spiegeldeur is mogelijk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100740437
quote:
12s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:45 schreef DJMO het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80071357
kijk eens bij aanvullende producten? :)
-edit- bakken, manden, en inzetjes met één of twee lades. zelfs een inzet met spiegeldeur is mogelijk
Thnx _O_, binnenkort maar eens een bezoekje brengen aan de Ikea dus!

Wel jammer dat het qua kleuren alleen rood of blauw is. Nog even over nadenken, maar ik wil sowieso wel 'iets' om de boel netter op te bergen. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 augustus 2011 @ 23:52:52 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100740512
bak is er ook in transparant, de mand is er in wit net als de inzetjes :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100741217
Ja... Denk dat het dan de witte en zwarte manden worden, is ook lekker neutraal, zullen we minder snel zat zijn. :)

Betwijfel trouwens of een transparante bak zal bijdragen aan een meer opgeruimd ogende ruimte. ;)
pi_100748651
Mag je hier ook vragen of iemand evt iets voor je op wil pikken als die toevallig naar een Ikea gaat?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 augustus 2011 @ 08:09:33 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100748775
als het hier niet mag, kun je altijd een poging doen in FHF (FOK!kers helpen FOK!kers)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100748914
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 07:53 schreef Angelfrouk het volgende:
Mag je hier ook vragen of iemand evt iets voor je op wil pikken als die toevallig naar een Ikea gaat?
Je kan het altijd proberen :)
pi_100748970
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef tennisster198 het volgende:

Betwijfel trouwens of een transparante bak zal bijdragen aan een meer opgeruimd ogende ruimte. ;)
Uit ervaring: ietsje, maar niet heel veel, aangezien je je troep erdoorheen blijft zien.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_100760447
Die Lekman bakken zijn wel erg populair, ze zijn in Duiven vrijwel constant uitverkocht. Daarnaast heb je inderdaad de speciale lades, deuren en vakverdelers van Expedit zelf. De deuren zijn er ook in hoogglans kleuren. We hebben ook een aantal stoffen bakken die ook in de Expedit kasten passen, maar hoe die heten weet ik niet zeker.
pi_100762386
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef WhiteJoker het volgende:
Die Lekman bakken zijn wel erg populair, ze zijn in Duiven vrijwel constant uitverkocht. Daarnaast heb je inderdaad de speciale lades, deuren en vakverdelers van Expedit zelf. De deuren zijn er ook in hoogglans kleuren. We hebben ook een aantal stoffen bakken die ook in de Expedit kasten passen, maar hoe die heten weet ik niet zeker.
Dat zijn de Dröna bakken. Ik heb van een medewerker laatst begrepen dat er ook ander kleuren dan roze en zwart aan komen.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_100765514


[ Bericht 100% gewijzigd door loecje op 15-08-2011 16:50:47 ]
pi_100766376
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef loezzie het volgende:

[..]

Dat zijn de Dröna bakken. Ik heb van een medewerker laatst begrepen dat er ook ander kleuren dan roze en zwart aan komen.
Ze hadden laatst in Utrecht ook bebloemde bakken O+
Tap tap tap
pi_100774707
Nog een vraagje over de PAX. In het vorige deel was WhiteJoker zo vriendelijk om het hoekelementonderstel (202.033.13) voor me te vinden.

Alleen is die 37cm diep.
Is er ook een mooi schuin PAX hoekelement voor 58 diep of moet ik dan alsnog aan de twee vierkante stukken die je aan elkaar maakt
pi_100774967
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef R0ADKILL het volgende:
Nog een vraagje over de PAX. In het vorige deel was WhiteJoker zo vriendelijk om het hoekelementonderstel (202.033.13) voor me te vinden.

Alleen is die 37cm diep.
Is er ook een mooi schuin PAX hoekelement voor 58 diep of moet ik dan alsnog aan de twee vierkante stukken die je aan elkaar maakt
Volgens mij is er voor 58cm diep alleen de 'normale' hoekoplossing
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100775661
Kan iemand mij vertellen of er nog een mogelijkheid is om bekleding voor de Lund Hogen te bestellen?

Art. nr. is 300.790.73
pi_100775884
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef Pollewoppie het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er nog een mogelijkheid is om bekleding voor de Lund Hogen te bestellen?

Art. nr. is 300.790.73
Nee helaas niet. bank uit het assortiment > alle bekledingen uit het assortiment...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100775955
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee helaas niet. bank uit het assortiment > alle bekledingen uit het assortiment...
Zag op ebay wel het eea maar das tussen de 50 en 100 euro terwijl ze oorspronkelijk iets van 30 waren ofzo...
pi_100776330
@Bartjebart: in het vorige deel vroeg je me of ik op het matras had gelegen. Dit was na mijn vraag of ik het alleen met het plastic eromheen mocht ruilen.

Ik heb vorige week het matras gekocht en lig er nu bijna een week op. Het matras bleek een stuk zachter dan ik dacht en ik zak er te ver in weg, met gevolg rugpijn. Het is dus de bedoeling om het matras te ruilen. Niet terug te brengen.

Heb ik dan genoeg aan alleen het plastic wat eromheen zat?
Alvast bedankt.
pi_100777458
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef 22 het volgende:
@Bartjebart: in het vorige deel vroeg je me of ik op het matras had gelegen. Dit was na mijn vraag of ik het alleen met het plastic eromheen mocht ruilen.

Ik heb vorige week het matras gekocht en lig er nu bijna een week op. Het matras bleek een stuk zachter dan ik dacht en ik zak er te ver in weg, met gevolg rugpijn. Het is dus de bedoeling om het matras te ruilen. Niet terug te brengen.

Heb ik dan genoeg aan alleen het plastic wat eromheen zat?
Alvast bedankt.
Dan heb je die hele verpakking niet meer nodig. Maar een week is wel kort om echt goed aan een matras te wennen volgens mij.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100777528
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan heb je die hele verpakking niet meer nodig. Maar een week is wel kort om echt goed aan een matras te wennen volgens mij.
Ja dat is ook zo, maar ik voel echt dat ik scheef lig en dat is ook niet de bedoeling. -O-
pi_100780443
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan heb je die hele verpakking niet meer nodig. Maar een week is wel kort om echt goed aan een matras te wennen volgens mij.
na verloop van tijd worden matrassen just minder stug en dus zachter 8)7
Nosce te ipsum.
pi_100783143
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef loezzie het volgende:

[..]

Dat zijn de Dröna bakken. Ik heb van een medewerker laatst begrepen dat er ook ander kleuren dan roze en zwart aan komen.
Klopt, ik zag vandaag in ons computersysteem dat we ook bloemetjespatroon en wit hebben. Die zijn iig nu op voorraad in Duiven.
pi_100815752
Klopt het dat er geen zwarte gordijnen (meer) zijn?? (afgezien van hele dunne doorschijnende).

Ik heb gister overal gezocht, niet gevonden, ook op de website vind ik niks zwarts. Maar mijn ouders hebben volgens mij laatst nog zwarte gordijnen daar gekocht. :?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 01:30:14 #26
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_100837467
Komen er nog nieuwe salontafels? Ik wil er graag 1 maar de huidige tafels zijn echt lelijk.

Er was er vroeger eentje dat was een soort blok met een glasplaat erover; die vond ik wel mooi maar die vind ik nu niet meer terug op de site.
En toen was er niets!
pi_100841413
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:27 schreef Blossom86 het volgende:
Klopt het dat er geen zwarte gordijnen (meer) zijn?? (afgezien van hele dunne doorschijnende).

Ik heb gister overal gezocht, niet gevonden, ook op de website vind ik niks zwarts. Maar mijn ouders hebben volgens mij laatst nog zwarte gordijnen daar gekocht. :?
Als je kan volstaan met kant-en-klare gordijnen, dan hebben ze nog zwarte gordijnen bij de Hema.

Want als je 'zwart' selecteert op de site van Ikea, dan krijg je alleen maar rolgordijnen.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_100845052
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:30 schreef IemandNiemand het volgende:
Komen er nog nieuwe salontafels? Ik wil er graag 1 maar de huidige tafels zijn echt lelijk.

Er was er vroeger eentje dat was een soort blok met een glasplaat erover; die vond ik wel mooi maar die vind ik nu niet meer terug op de site.
Volgens mij staat nog niet al het nieuwe assortiment op internet. Het beste kijk je dus in de winkel zelf...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100913975
De paneelgordijnen Anno Unni, met die berkenstammetjes, zijn die uit het assortiment? Ik kan ze op de site niet meer vinden... Net voordat ik ze wilde gaan aanschaffen! Is er iemand die weet of ze in Utrecht nog te krijgen zijn?
pi_100923731
nieuw bed en bureaustoel. heerlijk die ikeageur
pi_100926900
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef yinu het volgende:
De paneelgordijnen Anno Unni, met die berkenstammetjes, zijn die uit het assortiment? Ik kan ze op de site niet meer vinden... Net voordat ik ze wilde gaan aanschaffen! Is er iemand die weet of ze in Utrecht nog te krijgen zijn?
Ik ben er morgen waarschijnlijk. Laat maar weten of ik voor je moet kijken. Misschien een overweging om te wachten op de nieuwe collectie. Er komt veel nieuw spul qua textiel: volgens het Ikea blog (let op: Zweeds)
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_100927417
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 07:42 schreef bart1977 het volgende:

[..]

Ik ben er morgen waarschijnlijk. Laat maar weten of ik voor je moet kijken. Misschien een overweging om te wachten op de nieuwe collectie. Er komt veel nieuw spul qua textiel: volgens het Ikea blog (let op: Zweeds)
Heel fijn als je even kunt kijken! Super! Alvast bedankt.

En ook bedankt voor de tip, maar toch hoor ik graag of de Unni'tjes nog verkrijgbaar zijn...
pi_100930075
Ik moet vanavond toch weer werken bij Ikea, als ik het niet vergeet, zal ik even kijken of wij ze nog hebben.
pi_100932116
Wat een service!
pi_100940462
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef yinu het volgende:
De paneelgordijnen Anno Unni, met die berkenstammetjes, zijn die uit het assortiment? Ik kan ze op de site niet meer vinden... Net voordat ik ze wilde gaan aanschaffen! Is er iemand die weet of ze in Utrecht nog te krijgen zijn?
Die zijn uit het assortiment helaas. Wat ik net zag is er geen winkel in Nederland die nog voorraad heeft.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100947799
Mijn keuken is vandaag geleverd. Nou vraag ik me af of ik mijn nieuwe koelkast eerst 24 uur moet laten staan voordat ik m aansluit?
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:27:27 #37
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_100948896
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef styliste het volgende:
Mijn keuken is vandaag geleverd. Nou vraag ik me af of ik mijn nieuwe koelkast eerst 24 uur moet laten staan voordat ik m aansluit?
Na mijn weten moet je ze altijd een beetje laten "acclimatiseren" de koelvloeistof moet eerst ook weer zakken nadat hij vervoerd is.

Zie ook Nieuwe koelkast 24u niet gebruiken, gelul of niet? :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:31:11 #38
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_100949025
als je niet zeker weet of hij rechtop vervoerd is zou ik inderdaad 24 uur wachten.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:15:56 #40
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_100950687
Dan kan ie aan
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_100950801
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die zijn uit het assortiment helaas. Wat ik net zag is er geen winkel in Nederland die nog voorraad heeft.
Ach en wee! Dan maar op zoek naar iets anders...

Maar heel erg bedankt voor het checken, dat scheelt weer een onnodig ritje dus.
pi_100950916
Yinu, de info van Bartjebart klopt. Zelfs in de koopjeshoek lag hij niet :-)
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_100951049
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:22 schreef bart1977 het volgende:
Yinu, de info van Bartjebart klopt. Zelfs in de koopjeshoek lag hij niet :-)
:D!

Gelukkig hebben we nog een best goed werkend computersysteem...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100956439
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:D!

Gelukkig hebben we nog een best goed werkend computersysteem...
Kun je ook in de koopjeshoek kijken op afstand?
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_100956894
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef bart1977 het volgende:

[..]

Kun je ook in de koopjeshoek kijken op afstand?
Haha nee, doelde ook meer op het eerste deel van je post ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100966605
Iemand een idee wanneer de Bekvam keukentrolley weer leverbaar is (Amsterdam)? Volgens de website is dit onbekend, maar gaa't-ie uit het assortiment ofzo...
Home computers are being called upon to perform many new functions, including the consumption of homework formerly eaten by the dog.
pi_100979858
Is er iemand die weet of Ikea ook een koudschuimmatras verkoopt? Ik heb een matrassenfolder (2 maanden geleden gehaald) die kennelijk alweer gedateerd is, want er staan meer varianten op internet dan in die folder.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:15:27 #48
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100980075
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:16:19 #49
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100980101
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=koudschuim+matras
met deze zoekquery gevonden voor je :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100980334
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:16 schreef DJMO het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=koudschuim+matras
met deze zoekquery gevonden voor je :)
Danke schön. Probleem is dat mijn bed 1.60 bij 2.00m (en geen 2.05m) wordt. Maar goed. We zoeken nog even door.
Kun je overigens zomaar een slaapbankmatras op een bedbodem leggen? Ik kan me niet voorstellen dat er iets heel erg fout gaat, maar het zal ongetwijfeld niet voor niets apart staan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:33:37 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100980637
Weliswaar geen ikea maar toch redelijk betaalbaar en wel wat je zoekt denk ik: http://www.primatras.nl/m(...)1580/Cyaan_160x200cm
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100980851
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:50 schreef Aiko_ het volgende:
Iemand een idee wanneer de Bekvam keukentrolley weer leverbaar is (Amsterdam)? Volgens de website is dit onbekend, maar gaa't-ie uit het assortiment ofzo...
Naar verwachting vanaf week 38 ongeveer weer verkrijgbaar...
Blijft gewoon in het assortiment.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100981095
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:33 schreef DJMO het volgende:
Weliswaar geen ikea maar toch redelijk betaalbaar en wel wat je zoekt denk ik: http://www.primatras.nl/m(...)1580/Cyaan_160x200cm
Ja, dat is het inderdaad. Ik wil daarop namelijk dekmatras Tafjord (traagschuim) leggen. Bedankt :) Die winkel is ook best dichtbij, dus dat is prettig :)
pi_100981301
Ik heb een aantal vragen mbt een Sultan matras (Huglo) en een evt. dekmatras. Ik heb er een aantal dagen achtereen op geslapen, maar het was toch 'anders dan thuis' (=minder fijn).

Het kan eraan liggen dat ik vanaf de eerste nacht op dat matras al spierpijn had of dat ik moet wennen aan een nieuw matras (ik sliep altijd op koudschuim, nu dus binnenvering). Mocht dit veroorzaakt worden door het matras, zou een dekmatras qua ligcomfort het verschil kunnen maken of moet ik mijn verlies nemen en een ander matras kopen? Als een dekmatras het verschil kan maken, maakt het -op de prijs na- dan ook nog echt uit of je de Tarsta of de Trandal neemt?

Oh en nog een vraag. Ik zag of op internet of in de winkel een tabel/grafiek dat je gewicht bepaalt welke stevigheid bij jou zou passen. Ik zou dan ''soepel'' moeten hebben, maar dat vond ik echt vershcrikkelijk liggen (ik wiebelde alle kanten op :') ). ''Middelhard'' vond ik nou ook niet echt lekker (iets minder wiebelig dan ''soepel'' maar nog steeds too much naar mijn smaak) dus ik heb voor ''stevig'' gekozen (vond ik in de winkel zelf het lekkerst liggen eigenlijk). Enige kans dat dit de oorzaak kan zijn van het niet lekker kunnen slapen, ondanks dat ik deze het meest comfortabel vond?

Over een week slaap ik daar pas weer, maar de spierpijn zal dan over zijn. Hopelijk lag het daaraan en niet aan het matras :X
pi_100981928
Ik wil stoel Skruvsta (ofzo iets, deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20121647#/40073179/) in het wit, maar dan om gewoon in de woonkamer te zetten.... zonder wielen dus. Jammer dat Ikea die niet heeft. Die stoel is er wel, maar in het rood, zwart of veelkleurig :(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:42:49 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100982589
Wat ik zie aan de handleiding, kun je de wieltjes er gewoon vanaf laten; dat heb je de draaifauteil idee in de kleur die je wil :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:59:04 #57
3185 Adelante
To let it go now
pi_100983080
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_100984171
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naar verwachting vanaf week 38 ongeveer weer verkrijgbaar...
Blijft gewoon in het assortiment.
Bedankt!
Home computers are being called upon to perform many new functions, including the consumption of homework formerly eaten by the dog.
pi_100984255
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:18 schreef Pinklady89 het volgende:
Ik wil stoel Skruvsta (ofzo iets, deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20121647#/40073179/) in het wit, maar dan om gewoon in de woonkamer te zetten.... zonder wielen dus. Jammer dat Ikea die niet heeft. Die stoel is er wel, maar in het rood, zwart of veelkleurig :(
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:42 schreef DJMO het volgende:
Wat ik zie aan de handleiding, kun je de wieltjes er gewoon vanaf laten; dat heb je de draaifauteil idee in de kleur die je wil :)
Ow nee dat gaat niet! De gasveer steekt namelijk onder het onderstel uit!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 augustus 2011 @ 15:03:32 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101001718
die heb je toch niet nodig als je er een gewone stoel van wil maken, kan die er niet uit dan? of zeg ik nu iets doms :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101002633
Huh, maar die hebben ze toch gewoon? Of zijn die weg? Ik heb er hier iig 2 staan...
pi_101003595
quote:
12s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:03 schreef DJMO het volgende:
die heb je toch niet nodig als je er een gewone stoel van wil maken, kan die er niet uit dan? of zeg ik nu iets doms :@
maar zonder gasveer heb je alleen een onderstel (die kruispoot) en een zitting...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101009451
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:25 schreef Inu het volgende:
Huh, maar die hebben ze toch gewoon? Of zijn die weg? Ik heb er hier iig 2 staan...
Ja je hebt ze wel, maar niet in het wit. Je hebt ze in rood, zwart en veelkleurig.
pi_101010509
Is de Modgen serie al beschikbaar? Of niet meer beschikbaar?

Ik heb voor dit product gekeken: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50197612 maar is in geen enkele winkel op voorraad...
Klussen deel 1 en 2
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:22:38 #65
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_101031435
Ik moet over een poosje hoe dan ook een nieuw appartementje gaan inrichten, van scratch, ik weet alleen nog niet waar... en ik heb rondgesnuffeld op de IKEA site en een verlanglijst gemaakt en ik kom nu vast even buurten voor nog meer ideeen.

Expedit O+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:00:17 #66
336555 doubts
ffies anoniem
pi_101033539
Gaan de Hemnes toilettafel en/of spiegelladekast uit het assortiment?

Zoiets hoorde ik, maar hoor het liever van een betrouwbaere bron ;-)
pi_101035170
Wij hebben bij ons nieuwe keuken 2 rationel lekbakken geleverd gekregen maar we hebben geen idee hoe we deze moeten gebruiken..

Iemand enig idee? Klopt het dat ze aan de voorkant gewoon open zijn? En zoja, welk nut hebben ze dan?
pi_101036450
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:22 schreef wonderer het volgende:
Ik moet over een poosje hoe dan ook een nieuw appartementje gaan inrichten, van scratch, ik weet alleen nog niet waar... en ik heb rondgesnuffeld op de IKEA site en een verlanglijst gemaakt en ik kom nu vast even buurten voor nog meer ideeen.
Post effe je hele verlanglijstje, ben benieuwd.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_101036504
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die zijn uit het assortiment helaas. Wat ik net zag is er geen winkel in Nederland die nog voorraad heeft.
Klopt ik had ook gekeken (vergeten te melden :(), maar ik kon hem in ons systeem helemaal niet meer vinden.
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:33:57 #70
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_101048606
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:41 schreef bart1977 het volgende:

[..]

Post effe je hele verlanglijstje, ben benieuwd.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:55:14 #71
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101054933
Maaruhm, da's in het Duits en de prijzen zijn niet altijd hetzelfde als in Nederland, toch?

Deze bijvoorbeeld:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80193735

is 3,- euro goedkoper...

Xx

Edit: van het online kunnen shoppen, word ik dan weer wel jaloers... al kan dat blijkbaar niet bij alle artikelen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:20:41 #72
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_101056169
Ik heb kans op een baan in Duitsland dus daarom heb ik maar meteen op de Duitse site gekeken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_101056363
Morgen weer naarr Ikea *O* . Dit keer het eenpersoonsbed nemen ipv de tweepersoonsversie :@. Bewaar m wel, je weet maar nooit!
pi_101058032
Tsja in Nederland kan je inderdaad nog niet online bestellen... Binnenkort komt de picking- en transportservice wel in Duiven (de rest van Nederland heeft het al geloof ik)... Gisterochtend ben ik bij Ikea Duiven vanaf 06.00 tot 15.00 uur bezig geweest om het magazijn (talon; niet toegankelijk voor bezoekers) te verhuizen naar het nieuwe onderkomen. Komend weekend wordt het zelfbedieningsmagazijn aangepakt, dus dan kunnen bezoekers weer lekker zoeken naar producten.

Het was overigens ook mijn laatste werkdag. Het vakantiewerk zit er weer op. Donderdag heb ik een gesprek of ik mijn vakantiecontract kan omzetten naar een bijbaan bij de afdeling Keukens en Eetkamers. Ben benieuwd!
pi_101060513
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef doubts het volgende:
Gaan de Hemnes toilettafel en/of spiegelladekast uit het assortiment?

Zoiets hoorde ik, maar hoor het liever van een betrouwbaere bron ;-)
Heb je een artikelnummer?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101060586
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:58 schreef styliste het volgende:
Wij hebben bij ons nieuwe keuken 2 rationel lekbakken geleverd gekregen maar we hebben geen idee hoe we deze moeten gebruiken..

Iemand enig idee? Klopt het dat ze aan de voorkant gewoon open zijn? En zoja, welk nut hebben ze dan?
2? Das wel veel. Die lekbak plaats je onder je gootsteenkast met de open kant naar voren. Het idee is, dat wanneer je een lekkage hebt het water dan naar voren loopt in plaats van te blijven rotten onder je kastelementen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101060724
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Tsja in Nederland kan je inderdaad nog niet online bestellen... Binnenkort komt de picking- en transportservice wel in Duiven (de rest van Nederland heeft het al geloof ik)... Gisterochtend ben ik bij Ikea Duiven vanaf 06.00 tot 15.00 uur bezig geweest om het magazijn (talon; niet toegankelijk voor bezoekers) te verhuizen naar het nieuwe onderkomen. Komend weekend wordt het zelfbedieningsmagazijn aangepakt, dus dan kunnen bezoekers weer lekker zoeken naar producten.

Het was overigens ook mijn laatste werkdag. Het vakantiewerk zit er weer op. Donderdag heb ik een gesprek of ik mijn vakantiecontract kan omzetten naar een bijbaan bij de afdeling Keukens en Eetkamers. Ben benieuwd!
Online bestellen gaat ook nog wel even duren. Ingvar himself heeft de uitrol daarvan stop gezet begreep ik. Hij vind het niet bij de IKEA filosofie passen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:01:44 #78
336555 doubts
ffies anoniem
pi_101073137
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je een artikelnummer?
701.212.54
en
101.212.28
pi_101074263
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef wonderer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice. Heb je een bepaald budget? Want ik zou toch die Melltorp/Herman eethoek opnieuw bekijken, die stoelen zijn naar mijn persoonlijke mening een tikkeltje goedkoop. Als je toch van modern houdt, zou je die Herman stoelen kunnen vervangen door Tobias. Just an idea...
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:02:21 #80
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_101075035
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:23 schreef bart1977 het volgende:

[..]

Nice. Heb je een bepaald budget? Want ik zou toch die Melltorp/Herman eethoek opnieuw bekijken, die stoelen zijn naar mijn persoonlijke mening een tikkeltje goedkoop. Als je toch van modern houdt, zou je die Herman stoelen kunnen vervangen door Tobias. Just an idea...
Ik moet helemaal opnieuw beginnen en ik heb geen cent, bij wijze van spreken. Dus hier en daar beknibbelen. En ik vermoed dat ik toch nooit aan tafel zit dus dan maakt het ook niet zoveel uit.

Maar ik wil sowieso nog even rondkijken en dingen uitproberen. Vaak zijn stoelen en tafels te laag, daar hou ik ook niet van.

Er moet ook nog een bed bij maar wat IKEA had beviel me niet zo.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_101075433
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef wonderer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het bureau van expedit beschadigde bij mij ontzettend snel in die donkere kleur. De witte hield veel beter. Wellicht dat je het kan overwegen om voor een andere kleur te gaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:27:40 #82
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_101075667
Oh, da's jammer, bedankt voor de tip. Heb nu ook een donker bureau (kersenhout(kleurig)) en stof... mja :') Ben alleen bang dat je dan alle andere rotzooi weer sneller ziet :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_101075700
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 08:01 schreef doubts het volgende:

[..]

701.212.54
en
101.212.28
Ik ga het zo even voor je nakijken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:26:04 #84
336555 doubts
ffies anoniem
pi_101077397
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik ga het zo even voor je nakijken...
Alvast bedankt!
pi_101077434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef wonderer het volgende:
Oh, da's jammer, bedankt voor de tip. Heb nu ook een donker bureau (kersenhout(kleurig)) en stof... mja :') Ben alleen bang dat je dan alle andere rotzooi weer sneller ziet :P
Dat is waarschijnlijk echt hout? Die van expedit zit gewoon een folie laag overheen en die beschadigd heel snel. Dan zie je hapjes uit je patroon wat er bovenop zit ;)
pi_101078474
quote:
ik kreeg hem gister in de brievenbus!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:08:14 #87
336555 doubts
ffies anoniem
pi_101078936
Nog een vraagje, bij Ikea zelf (breda) zag ik dat ze achterwanden per m2 verkopen voor keukens. Dit willen wij graag, zodat het werkblad en de muur een geheel lijkt. Maar in de keukenplanner en sowieso op de site kan ik deze achterwanden helemaal niet vinden. Is dit nieuw?
pi_101092774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:08 schreef doubts het volgende:
Nog een vraagje, bij Ikea zelf (breda) zag ik dat ze achterwanden per m2 verkopen voor keukens. Dit willen wij graag, zodat het werkblad en de muur een geheel lijkt. Maar in de keukenplanner en sowieso op de site kan ik deze achterwanden helemaal niet vinden. Is dit nieuw?
Nee, maar maatwerkproducten kunnen helaas niet op internet gezet worden nog.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101092794
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef doubts het volgende:

[..]

Alvast bedankt!
Het eerste artikelnummer is uitgaand per 1/10, maar er zijn al veel winkels waar al geen voorraad meer ligt. Het tweede artikelnummer blijft gewoon nog even in het assortiment.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101094678
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik kreeg hem gister in de brievenbus!
Oeps da's te vroeg! Hij mag pas vanaf de 29e worden verspreid. Alhoewel ik er nu 500 in de gang heb liggen (mijn vader bezorgt ze in onze wijk).
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:41:39 #91
336555 doubts
ffies anoniem
pi_101100052
Thanks Bartjebart!!
pi_101137233
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk echt hout? Die van expedit zit gewoon een folie laag overheen en die beschadigd heel snel. Dan zie je hapjes uit je patroon wat er bovenop zit ;)
Dat kan ik wel beamen. Ik heb ook die donkere expedit, en op zich beschadigt het vrij snel.
Dat dan weer wel.


Ik heb zelf ook nog een vraag.
Eerder heb ik bij ikea van die Godmorgon kastjes voor op de badkamer gekocht. Wat zijn ze, iets van 30cm diep? Elementen van ik denk 60cm hoog met een deurtje en een lade-unit van 50cm hoog ofzo.
Ik kan dat spul op de Ikea-site helemaal niet meer terug vinden. Is dat er uit?
Ik zou graag op die manier een wat grotere badkamerwandkast samen stellen, maar ik denk dat ik nou te laat ben :'(
pi_101139456
Ik heb een vraag over de PAX kast. Ik heb twee delen van de PAX. Ik heb onderin deze kasten twee draadmanden onder elkaar. Ik heb alleen elke keer dat als ik zo'n mand er uit trek, dat die mand uit het railtje stort. Heel irritant. Iemand hier ervaring mee en heeft iemand een oplossing?
pi_101160147
Het lijkt wel of de zijkant van die kast bol staat, ofzo. Kun je niet een plank boven de draadmand hangen? De PAX planken hebben gaatjes aan de onderkant, zodat deze de kastwanden op de correcte afstand houden. De PAX draadmanden hebben dat natuurlijk niet.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_101163555
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 07:41 schreef bart1977 het volgende:
Het lijkt wel of de zijkant van die kast bol staat, ofzo. Kun je niet een plank boven de draadmand hangen? De PAX planken hebben gaatjes aan de onderkant, zodat deze de kastwanden op de correcte afstand houden. De PAX draadmanden hebben dat natuurlijk niet.
Ik had al een plank boven de manden, dus daar kan het niet aan liggen. Anyway, ik heb net een extra gaatje ruimte tussen de manden gemaakt, dus hopelijk wordt het nu wat beter.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:13:12 #96
67385 ROG
Go on, say it.
pi_101187784
Een medewerker aanwezig die kan vertellen of de Godmorgon hoogglans grijze bovenkast met 2 deuren (badkamer) á 99,95 in het assortiment blijft? Niet meer vindbaar op de site, moet ik al vrezen en naar Ikea te sjezen en de laatste voor half geld op te halen? ;)
pi_101193781
quote:
5s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:13 schreef ROG het volgende:
Een medewerker aanwezig die kan vertellen of de Godmorgon hoogglans grijze bovenkast met 2 deuren (badkamer) á 99,95 in het assortiment blijft? Niet meer vindbaar op de site, moet ik al vrezen en naar Ikea te sjezen en de laatste voor half geld op te halen? ;)
Heb je toevallig een artikelnummer? Dat zoekt wat gemakkelijker...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101193845
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:58 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat kan ik wel beamen. Ik heb ook die donkere expedit, en op zich beschadigt het vrij snel.
Dat dan weer wel.


Ik heb zelf ook nog een vraag.
Eerder heb ik bij ikea van die Godmorgon kastjes voor op de badkamer gekocht. Wat zijn ze, iets van 30cm diep? Elementen van ik denk 60cm hoog met een deurtje en een lade-unit van 50cm hoog ofzo.
Ik kan dat spul op de Ikea-site helemaal niet meer terug vinden. Is dat er uit?
Ik zou graag op die manier een wat grotere badkamerwandkast samen stellen, maar ik denk dat ik nou te laat ben :'(
GODMORGON
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101193900

Ik heb em thuis *O*
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:35:41 #100
67385 ROG
Go on, say it.
pi_101195344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je toevallig een artikelnummer? Dat zoekt wat gemakkelijker...
Via Google's cache een programmaPDFje: 901.649.16 :)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:20:37 #101
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_101204251
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb em thuis *O*
Ik wil m ook!!!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_101210610
Volgens mij ben ik niet goed bij m'n hoofd... Ik had het idee dat er een nieuw groen rolgordijn zou komen van IKEA. Klopt dat? Waarschijnlijk heb ik hem ergens anders gezien, want na de Zweedse catologus doorbladeren zag ik hem niet meer :(

Helaas past m'n wastafelkastje niet, dus die moet terug :'(

Ging dus lekker bij de IKEA gisteren met m'n warrige hoofd, maar niet heus...
pi_101210916
quote:
^O^

Ik ben bang dat die lagere kastjes er dus niet meer zijn, alleen die van 160 hoog.
Jammer..
pi_101224486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb em thuis *O*
Jij wel :o
Ik wil hem hebben. 1 september krijg ik de sleutel van mijn huis (4 september verhuizen) en ik moet nu nog bedenken wat ik dan precies bij Ikea ga halen....
pi_101234980
quote:
5s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:13 schreef ROG het volgende:
Een medewerker aanwezig die kan vertellen of de Godmorgon hoogglans grijze bovenkast met 2 deuren (badkamer) á 99,95 in het assortiment blijft? Niet meer vindbaar op de site, moet ik al vrezen en naar Ikea te sjezen en de laatste voor half geld op te halen? ;)
Die blijft gewoon nog even hoor...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:38:59 #106
67385 ROG
Go on, say it.
pi_101236292
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die blijft gewoon nog even hoor...
Okay thanks. Shoot me dan, gewoon van de website af?

En http://webcache.googleuse(...)6+901.649.16&ct=clnk, voorraad was niet meer te checken, even gebeld en zo'n vier stuks per vestiging in de Randstad gemiddeld, is dat echt geen uitloop?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:40:08 #107
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_101236350
Normaal heb ik het niet zo op pannen van de Ikea maar deze trok toch mijn aandacht:



Lekker zwaar en stevig :)
pi_101240398
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:38 schreef ROG het volgende:

[..]

Okay thanks. Shoot me dan, gewoon van de website af?

En http://webcache.googleuse(...)6+901.649.16&ct=clnk, voorraad was niet meer te checken, even gebeld en zo'n vier stuks per vestiging in de Randstad gemiddeld, is dat echt geen uitloop?
Ja nee sorry, in dat geval gaat ie er wel uit inderdaad... :?

Feit is alleen dat ik nog steeds dezelfde informatie heb die ik eerder had en dat is dat er nog geen einddatum bepaald is. Hij zal dus gewoon nog in het assortiment blijven.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101246834
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef Erasmo het volgende:
Normaal heb ik het niet zo op pannen van de Ikea maar deze trok toch mijn aandacht:

[ afbeelding ]

Lekker zwaar en stevig :)
Mooi ding. Kan héél lang meegaan, zo'n gietijzeren pan. Het is natuurlijk geen simpel Tefal pannetje, je moet er echt mee leren omgaan. Dus heel goed voor-verhitten, maar niet te heet laten worden, netjes vet houden (niet in afwasmachine), enz.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:33:55 #110
67385 ROG
Go on, say it.
pi_101254934
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 00:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja nee sorry, in dat geval gaat ie er wel uit inderdaad... :?

Feit is alleen dat ik nog steeds dezelfde informatie heb die ik eerder had en dat is dat er nog geen einddatum bepaald is. Hij zal dus gewoon nog in het assortiment blijven.
Ok thanks, dan heeft de aanschaf wat minder haast. Dank voor je moeite. :)
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:52:59 #111
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101257165
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 09:58 schreef bart1977 het volgende:

[..]

Mooi ding. Kan héél lang meegaan, zo'n gietijzeren pan. Het is natuurlijk geen simpel Tefal pannetje, je moet er echt mee leren omgaan. Dus heel goed voor-verhitten, maar niet te heet laten worden, netjes vet houden (niet in afwasmachine), enz.
Mooi ding? Klinkt als een hoop gedoe (met de hand afwassen :N ). Doe mij dan maar een goede "Tefal" oid, dat gaat makkelijker, sneller en die mag wel in de vaatwasser!

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101264377
tefal gooi je beter ook niet in de vaatwasser.

zo'n pan afwassen is juist makkelijk. alle troep eruit maar het vet moet blijven zitten dus echt schrobben hoeft niet. naspoelen met heet water en klaar

[ Bericht 6% gewijzigd door loecje op 27-08-2011 20:16:53 ]
pi_101267777
Kan iemand van de aanwezige Ikeamedewerkers mij helpen met de volgende vraag: het keerbare bed Kura staat nu alleen in blauw op de site. Als je echter klikt op het voorbeeldkamertje, dan is ie wit. En ik wil em graag in wit. Enig idee wanneer die witte komt?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101268064
De panelen zijn aan een kant blauw, aan de andere kant wit. Ligt er maar net aan hoe je ze er in doet wat je aan de 'buitenkant' ziet.
Ik overweeg het te kopen. Zat toevallig net te zoeken naar plaatjes van mensen die er iets leuke mee gedaan hadden. De panelen zijn ook makkelijk te bekleden met een leuke stof of plakplastic. Voor mijn meisje leuke gordijntjes eronder (als het op de hoge stand staat) of een mooie hemel er boven.
En ik verf hem denk ik wit.
Met een meidenkwartet
pi_101268506
Oe, Cathmar, dat klinkt goed! Dan gaan we hier ook voor bekleden en schilderen denk ik. De kamer waar ie in moet is namelijk groen met geel, dus blauw is niet mooi.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101270178
Ja, ik denk dat je er echt iets leuks van kan maken van dat bed. Geel en groen, ik hou het kinderkamer topic in de gaten!
Met een meidenkwartet
pi_101274323
IKEA Amersfoort is dus 5 jaar geleden geopend en hebben ze een actie met scanbonnetjes waarmee je altijd prijs hebt (die kreeg je via de post, bij de reclame, jammerlijk een Nee - Nee stikker), maar een bekende had een lack tafeltje gewonnen :D :')
pi_101283647
wij hebben gister een pax kast gehaald, zelf naar huis vervoerd en alles is goed gegaan.

Openen we de doos hier blijkt 1 plank over de breedte gescheurd te zijn, terwijl de rest netjes is. Ik vermoed dat de plank al kapot was toen wij 'm meenamen alleen zagen we er niks van.

Kunnen we nog naar de IKEA terug of hebben we pech? De klantenservice is dicht dus bellen heeft atm geen nut... -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101283728
Ik heb vorig jaar een kast uit de koopjeshoek (nog wel in de doos) gekocht, waar ook een plank kapot van was. Gewoon een nieuwe plank gekregen bij de servicebalie. Gewoon z.s.m. terug gaan dus met je bon + gebroken element.
Bleuh.
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:58:30 #120
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_101284219
Ik heb van die wieltjes die goed zouden moeten zijn voor je laminaat gekocht bij de IKEA; en nu zijn er toch beschadigingen aan het lamintaat... wtf? Dat mag toch niet?!
En toen was er niets!
pi_101285156
Lijkt mij meer een zwakte in het laminaat dan dat die wieltjes niet goed zouden zijn. Van wie is het laminaat?
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_101288747
Ik zit er over te denken om de EXPEDIT van 2x2 te kopen voor mijn tv, helaas staat er dat er slechts een maximale belasting van 13kg op kan terwijl mijn tv richting de 30kg is. Zou ik dit risico nemen of gaat dit kastje op lange termijn dan een keer doorzakken?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300#/60135299/
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_101289271
ik begreep dat die 13kg per (dun) plankje is.
het geheel kan wel meer dragen.
pi_101291840
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:04 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik zit er over te denken om de EXPEDIT van 2x2 te kopen voor mijn tv, helaas staat er dat er slechts een maximale belasting van 13kg op kan terwijl mijn tv richting de 30kg is. Zou ik dit risico nemen of gaat dit kastje op lange termijn dan een keer doorzakken?
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300#/60135299/
Zoals hij nu staat zou ik het niet doen. Kwartslag draaien en dan kan het prima. Dan heb je 2 planken aan de zijkant + een hele plank in het midden.
pi_101299824
dan heeft die plank toch juist minder versteviging? zoals hij nu staat leunt het blad op de buitenste 2 platen. bij de optie van paula hangt de plaat aan de buitenste 2 platen... lijkt me minder stevig.
je zou het middelste kruis een kwartslag kunnen draaien bij het monteren. dan heb je ook nog de hele plank in het midden zoals puala zou doen.
  zondag 28 augustus 2011 @ 19:46:26 #126
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_101300438
Weet iemand of de 18-delige DINERA set (borden + schaaltjes) ook in het Grijsblauw verkrijgbaar is?? Op de site staat 'ie alleen in het beige, maar een paar weken geleden zag ik hem ook in het bruin in Eindhoven.
Geluk is een richting, geen punt
pi_101300551
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:30 schreef loecje het volgende:
dan heeft die plank toch juist minder versteviging? zoals hij nu staat leunt het blad op de buitenste 2 platen. bij de optie van paula hangt de plaat aan de buitenste 2 platen... lijkt me minder stevig.
je zou het middelste kruis een kwartslag kunnen draaien bij het monteren. dan heb je ook nog de hele plank in het midden zoals puala zou doen.
Oh die had ik gemist. Ja dan is het kruis draaien de beste oplossing
pi_101300577
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:50 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh die had ik gemist. Ja dan is het kruis draaien de beste oplossing
samen komen we er gelukkig wel uit ;)
pi_101307012
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:04 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik zit er over te denken om de EXPEDIT van 2x2 te kopen voor mijn tv, helaas staat er dat er slechts een maximale belasting van 13kg op kan terwijl mijn tv richting de 30kg is. Zou ik dit risico nemen of gaat dit kastje op lange termijn dan een keer doorzakken?
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300#/60135299/
Ik heb mijn (beeldbuis)tv staan op eenzelfde kastje. Staat perfect, en geeft geen krimp... Tv is ongeveer even breed als het kastje, om een idee te geven, en zal ook wel richting de 30kg wegen.
Koekoek!
pi_101307785
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef perpentijntje het volgende:

[..]

Ik heb mijn (beeldbuis)tv staan op eenzelfde kastje. Staat perfect, en geeft geen krimp... Tv is ongeveer even breed als het kastje, om een idee te geven, en zal ook wel richting de 30kg wegen.
Ik heb er zelf ook 1 staan, voor mijn raam en ik zit er eigenlijk vaak op.. Het is precies de goede hoogte om lekker rustig naar buiten te kijken. Hij heeft nergens last van en ik ben zwaarder dan 30 kilo..
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
pi_101309542
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:58 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik heb van die wieltjes die goed zouden moeten zijn voor je laminaat gekocht bij de IKEA; en nu zijn er toch beschadigingen aan het lamintaat... wtf? Dat mag toch niet?!
100% voorkomen gaat natuurlijk nooit lukken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101309602
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef MarjoBlabla het volgende:

[..]

Ik heb er zelf ook 1 staan, voor mijn raam en ik zit er eigenlijk vaak op.. Het is precies de goede hoogte om lekker rustig naar buiten te kijken. Hij heeft nergens last van en ik ben zwaarder dan 30 kilo..
Er even op zitten en er een continu gewicht opzetten in de vorm van een tv is natuurlijk wel een wereld van verschil.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101314085
Als het gewicht van de tv over de hele breedte is verdeeld gaat de plank vast niet inzakken en dat het hele kastje het begeeft zie ik ook niet snel gebeuren.

En mocht het toch kapot gaan op den duur ben je vast niet veel geld kwijtgeweest ;)
pi_101321644
Op die met 8 vakken staat hier een tv (zo'n dikke ouderwetse), dvdspeler, versterker + cdspeler en een platenspeler. Geen verzakking OID
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:53:41 #135
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_101329208
Nouja, krijg net mailtje van Ikea dat de nieuwe catalogus er aan komt, hebben ze (de meeste) Lacktafels duurder gemaakt. Nu heb je opeens 3 verschillende prijzen voor de tafeltjes...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:56:51 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101335507
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef Lips het volgende:
Nouja, krijg net mailtje van Ikea dat de nieuwe catalogus er aan komt, hebben ze (de meeste) Lacktafels duurder gemaakt. Nu heb je opeens 3 verschillende prijzen voor de tafeltjes...
Ik zag het in de winkel ook al ja, echt stom!

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101339746
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:58 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik heb van die wieltjes die goed zouden moeten zijn voor je laminaat gekocht bij de IKEA; en nu zijn er toch beschadigingen aan het lamintaat... wtf? Dat mag toch niet?!
die wieletjes beperken schade alleen; met normale wieletjes zou er waarschijnlijk meer schade ontstaan.

om jouw vloer te beschermen kan je altijd nog een vloerbeschermer nemen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100
Nosce te ipsum.
pi_101343517
Nieuwe catalogus lag vandaag in de brievenbus.
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:24:09 #139
327807 Mariposas
יה&#14
pi_101344125
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

die wieletjes beperken schade alleen; met normale wieletjes zou er waarschijnlijk meer schade ontstaan.

om jouw vloer te beschermen kan je altijd nog een vloerbeschermer nemen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100
Zo'n vloerbeschermer helpt ook niet alles; die ligt vaak niet helemaal plat waardoor er makkelijk stof en vuil onder kan komen, zo krijg je alsnog krassen. Wil je helemaal een krasvrije vloer, dan kun je er het beste een gladgeweven kleedje/tapijtje onder leggen.
Ik heb er trouwens niet zo heel veel last van en heb alleen die speciale wieltjes direct op de vloer.

Leuke reclame op tv hebben ze nu btw, gaaf dat ze dat nummer van Edward Sharpe & The Magnetic Zeros hebben gebruikt. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:25:19 #140
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_101344204
Hier een heel interieur van de Ikea, leuk topic!
Tics van je petten.
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:33:36 #141
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101344776
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Zo'n vloerbeschermer helpt ook niet alles; die ligt vaak niet helemaal plat waardoor er makkelijk stof en vuil onder kan komen, zo krijg je alsnog krassen. Wil je helemaal een krasvrije vloer, dan kun je er het beste een gladgeweven kleedje/tapijtje onder leggen.
Ik heb er trouwens niet zo heel veel last van en heb alleen die speciale wieltjes direct op de vloer.

Leuke reclame op tv hebben ze nu btw, gaaf dat ze dat nummer van Edward Sharpe & The Magnetic Zeros hebben gebruikt. :D
Heb er idd stof onder, maar daar krijg ik geen krassen van hoor... Je schuift die mat toch niet?

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101350840
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Mariposas het volgende:

[..]


Leuke reclame op tv hebben ze nu btw, gaaf dat ze dat nummer van Edward Sharpe & The Magnetic Zeros hebben gebruikt. :D
Dat nummer is inderdaad tof! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101351194
ik kon de plank gister gewoon zonder problemen omruilen. Super service ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:45:59 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_101352803
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef Lips het volgende:
Nouja, krijg net mailtje van Ikea dat de nieuwe catalogus er aan komt, hebben ze (de meeste) Lacktafels duurder gemaakt. Nu heb je opeens 3 verschillende prijzen voor de tafeltjes...
Heb die nieuwe LACK tafeltjes gezien: die hoogglans uitvoering maakt 'm die 5 euro duurder echt wel waard. Ziet er super uit voor een simpel tafeltje :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_101368956
Ik zie nu op pagina 183 van de nieuwe catalogus een leuke idee

Sultan heggedal binnenveringsmatras 699,-
Sultan atlo matrasbodem 289,-
Sultan Torod dekmatras. 339,-

Is er al iets bekend over dit bed qua kwaliteit en ligcomfort?

Heb voorheen namelijk al een sultan matras gekocht van ca. 500,- en dit lag niet goed. (naam weet ik zo gauw niet meer)

Heb nu nog dagelijks dat ik niet fijn lig en moe wakker word.

Nu was ik al voor bedden in het "duurdere" segment aan het kijken, zoals 2e hands hastens bijvoorbeeld met een nieuw dekmatras.

Maar als iemand mij kan zeggen dat deze dan ook heel interessant kan zijn dan hoor ik het graag.
1300 blijft veel geld, maar mn rug is mij ook veel waard, zeker na een hernia met 22 jaar.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:15:54 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101369340
Volgens de consumentenbond was Ikea samen met Hastens de beste... door de prijzen kwam Ikea helemaal als winnaar uit de bus.

Wat ik niet zo goed begrijp, is dat je je oude matras niet hebt geruild. Je mag 90 dagen proberen...

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101369395
Toen wist ik nog niet van de regel, heb daarna nog contact gehad met de klantenservice maar was dus niks meer mee mogelijk, grootste probleem was dat het 2 90 cm matrassen waren en je constant in een kuil lag in het midden, heb allemaal constructies nog gemaakt met dekmatrassen en gerolde kussens eronder/tussen. mocht nooit baten.
Wil het dus nog 1x doen en dan ook echt 1x goed.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:37:47 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101374629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:17 schreef Pielemuisje het volgende:
Toen wist ik nog niet van de regel, heb daarna nog contact gehad met de klantenservice maar was dus niks meer mee mogelijk, grootste probleem was dat het 2 90 cm matrassen waren en je constant in een kuil lag in het midden, heb allemaal constructies nog gemaakt met dekmatrassen en gerolde kussens eronder/tussen. mocht nooit baten.
Wil het dus nog 1x doen en dan ook echt 1x goed.
Hmmz, 2 losse doen wij ook bewust niet, al hebben ze bij Ikea wel deze:
Matraswig

Ik zou gewoon nog eens voor Ikea gaan, maar dan wel aan de regel denken. Bevalt het niet, kun je binnen 90 dagen alsnog naar Hastens :)

Xx

Edit: Ow, en het maakt ook nog heel veel verschil of je een bed hebt dat de "matrassen bij elkaar houdt" of een bed zonder opstaande rand, waardoor ze kunnen schuiven :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101375712
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:17 schreef Pielemuisje het volgende:
Toen wist ik nog niet van de regel, heb daarna nog contact gehad met de klantenservice maar was dus niks meer mee mogelijk, grootste probleem was dat het 2 90 cm matrassen waren en je constant in een kuil lag in het midden, heb allemaal constructies nog gemaakt met dekmatrassen en gerolde kussens eronder/tussen. mocht nooit baten.
Wil het dus nog 1x doen en dan ook echt 1x goed.
Matraswig ertussen en dekmatras van 180 cm breed eroverheen, goed hoeslaken en je bent klaar! Hier dezelfde constructie en geen centje pijn!
pi_101377770
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:02 schreef styliste het volgende:

[..]

Matraswig ertussen en dekmatras van 180 cm breed eroverheen, goed hoeslaken en je bent klaar! Hier dezelfde constructie en geen centje pijn!
Zelfde constructie, nog niet goed. Is een hopen ombouw dus hoogsluitend. Heb Zelfs de lattembodem aan elkaar geschroefd en een balk in het midden zodat ik de bedzijdes naar elkaar toe kon trekken. Meer kan ik denk ik niet doen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:51:58 #151
327807 Mariposas
יה&#14
pi_101385303
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Heb er idd stof onder, maar daar krijg ik geen krassen van hoor... Je schuift die mat toch niet?

Ik zeg juist dat je door een matje geen krassen krijgt, wel door zo'n vloerbeschermer van kunststof. Die schuift toch altijd wel wat, al is het maar een halve centimeter.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:06:11 #152
3185 Adelante
To let it go now
pi_101386232
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_101386646
quote:
Top reclame :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:17:23 #154
327807 Mariposas
יה&#14
pi_101386861
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:26:42 #155
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101402323
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat je door een matje geen krassen krijgt, wel door zo'n vloerbeschermer van kunststof. Die schuift toch altijd wel wat, al is het maar een halve centimeter.
Ik bedoelde vloerbeschermer *sorry voor de onduidelijkheid*. Die ligt hier al jaren op de laminaatvloer en echt geen centje pijn hoor. Gewoon de beschermfolie eraf trekken en op een goed schone vloer leggen en dan krijg ik hem met geen moeite meer verschoven :)


quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:56 schreef Pielemuisje het volgende:

[..]

Zelfde constructie, nog niet goed. Is een hopen ombouw dus hoogsluitend. Heb Zelfs de lattembodem aan elkaar geschroefd en een balk in het midden zodat ik de bedzijdes naar elkaar toe kon trekken. Meer kan ik denk ik niet doen.
Misschien een rare vraag, maar als je een matras van 1.80 hebt, dan neem ik aan dat je met z'n tweeën bent. Waarom wil je dan überhaupt in het midden liggen? Het hele idee van twee losse matrassen is toch juist dat je niet in het midden gaat liggen? :?

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101406373
Als m'n Vriendin naast me ligt en ik er tegenaan kruip kom ik al snel in het midden uit ;)
pi_101407682
Ik ben op zoek naar het combinatiestlot van Effectiv . Ikea Delft heeft deze niet meer (gisteren de laatste gekocht), maar heeft iemand enig idee wanneer en of deze slotjes nog geleverd gaan worden? Ik zag dat bij andere IKEA's ze ook nauwelijks op voorraad zijn.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_101407888
Gisteravond dik 2.5 uur gewacht in IKEA Amsterdam om mijn nieuwe boxspring, banken en kledingkast te kunnen laten verzenden :r
pi_101408110
Trouwens, kan ik deze wieltjes onder elke bureaustoel schroeven ?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/35093200

En zorgt dit er voor dat het laminaat onbeschadigd blijft ?
Ik heb momenteel een mat op het oude laminaat, alleen daar kwam zand etc. onder, waardoor de vloer alsnog onder de krassen zit.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:16:39 #160
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101411710
quote:
19s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Trouwens, kan ik deze wieltjes onder elke bureaustoel schroeven ?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/35093200

En zorgt dit er voor dat het laminaat onbeschadigd blijft ?
Ik heb momenteel een mat op het oude laminaat, alleen daar kwam zand etc. onder, waardoor de vloer alsnog onder de krassen zit.
Lees even de vorige twee pagina's, daar staat een heel gesprek over wieltjes, krassen, matten en beschermers...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:33:54 #161
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_101421188
...Wie weet 't?....
Weet iemand of de 18-delige DINERA set (borden + schaaltjes) ook in het Grijsblauw verkrijgbaar is?? Op de site staat 'ie alleen in het beige, maar een paar weken geleden zag ik hem ook in het bruin in Eindhoven.
Geluk is een richting, geen punt
pi_101423599
Tot hoe laat is klantenservice (in de winkel) eigenlijk open? Zelfde als de winkel zelf? (Op site kon ik het niet vinden).

Moet terug met een Bekva (krukje), een schroef krijg ik er onmogelijk in
pi_101423649
quote:
19s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteravond dik 2.5 uur gewacht in IKEA Amsterdam om mijn nieuwe boxspring, banken en kledingkast te kunnen laten verzenden :r
Heh, volgens ligt dat echt aan de tijd of aan het filiaal :P. Tijd terug in Amsterdam alleen een tafel gekocht, toen idd 2 uur moeten wachten. Nu heel nieuw interieur in Haarlem en bijna gelijk door kunnen lopen ^O^
pi_101426378
quote:
19s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteravond dik 2.5 uur gewacht in IKEA Amsterdam om mijn nieuwe boxspring, banken en kledingkast te kunnen laten verzenden :r
Filiaal amsterdam :r
Ik ga meestal naar Amersfoort of Utrecht, stuk beter.
Mijn keuken werd afgelopen vrijdag geinstalleerd, bleken mijn handgrepen niet geleverd te zijn. Heb ik een uur (!) bij de infobalie gewacht, daar kreeg ik een cadeaukaart (met teveel saldo :') ) en moest ik vervolgens zelf die dingen halen en bij de kassa afrekeken. Teringdruk en daar kon ik dus nog eens 3 kwartier wachten!!

Even snel handgreepjes halen zat er dus niet in, zeg maar :N
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:55:26 #165
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_101434463
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Top reclame :P
Ik vind het helemaal niet leuk dat ze dat liedje hebben gebruikt! Was mijn liedje :'(
My mama didn't raise no fool
pi_101441398
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef Pielemuisje het volgende:
Ik zie nu op pagina 183 van de nieuwe catalogus een leuke idee

Sultan heggedal binnenveringsmatras 699,-
Sultan atlo matrasbodem 289,-
Sultan Torod dekmatras. 339,-

Is er al iets bekend over dit bed qua kwaliteit en ligcomfort?

Heb voorheen namelijk al een sultan matras gekocht van ca. 500,- en dit lag niet goed. (naam weet ik zo gauw niet meer)

Heb nu nog dagelijks dat ik niet fijn lig en moe wakker word.

Nu was ik al voor bedden in het "duurdere" segment aan het kijken, zoals 2e hands hastens bijvoorbeeld met een nieuw dekmatras.

Maar als iemand mij kan zeggen dat deze dan ook heel interessant kan zijn dan hoor ik het graag.
1300 blijft veel geld, maar mn rug is mij ook veel waard, zeker na een hernia met 22 jaar.
Niemand ervaring met de duurdere bedden van Ikea? Of gewoon de gok wagen en gaan proefliggen?
pi_101441620
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Mariposas het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die cover onder je spoiler is echt te schattig voor woorden! :D. O+.

Maar waarvoor ik hier eigenlijk was: kan een IKEA-medewerker iets zeggen over de levertijden van banken die besteld moeten worden in het algemeen, en de Kivik in het bijzonder? Het gaat dan om het 1-zitselement en de chaise longue in stof Tranas. Thanks!

Edit: artikelnummers 001.844.43 en 101.844.47.

[ Bericht 1% gewijzigd door DevilsAndDust op 01-09-2011 10:50:50 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_101453406
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:18 schreef Pielemuisje het volgende:

[..]

Niemand ervaring met de duurdere bedden van Ikea? Of gewoon de gok wagen en gaan proefliggen?
Heb ook zo'n matras van Ikea (binnenvering geloof 230 euro) en ben tot nu toe tevreden. Slaap lekker :P. Over duurzaamheid kan ik niks zeggen (heb m 3 weken). Heb wel stevig genomen itt tot advies maar dat is persoonlijke voorkeur. De medewerker die ik trof kwam niet verder dan dat je het zelf maar moest voelen (ergens heeft ie gelijk natuurlijk).
pi_101455317
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef ddx het volgende:
Nieuwe catalogus lag vandaag in de brievenbus.
Hier ook geland. Ben ni helemaal onder de indruk van de nieuwe dingen. En de HJUVIK-keukenkraan is uit het assortiment...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_101455349
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:27 schreef Whiskers het volgende:

[..]

Hier ook geland. Ben ni helemaal onder de indruk van de nieuwe dingen. En de HJUVIK-keukenkraan is uit het assortiment...
En vervangen voor een nieuwe, verbeterde, versie
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101455389
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:18 schreef Pielemuisje het volgende:

[..]

Niemand ervaring met de duurdere bedden van Ikea? Of gewoon de gok wagen en gaan proefliggen?
De ervaring van een ander zegt niks over de ervaring die jij ermee kan hebben. Dus het beste is toch gewoon proberen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101455416
quote:
19s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Trouwens, kan ik deze wieltjes onder elke bureaustoel schroeven ?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/35093200

En zorgt dit er voor dat het laminaat onbeschadigd blijft ?
Ik heb momenteel een mat op het oude laminaat, alleen daar kwam zand etc. onder, waardoor de vloer alsnog onder de krassen zit.
Vaak passen ze alleen onder bureaustoelen van IKEA omdat de diameter van die pin verschilt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101455598
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En vervangen voor een nieuwe, verbeterde, versie
Oeh, relevant to my interest... :) Hoe heet 'tie?
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_101456278
Ik heb eindelijk de Rakke op marktplaats kunnen bemachtigen, na het weekend maar eens kijken of ik hem nog weer in elkaar krijg :P
pi_101456902
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:37 schreef Whiskers het volgende:

[..]

Oeh, relevant to my interest... :) Hoe heet 'tie?
HJUVIK ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101457252
Nosce te ipsum.
pi_101467419
Ik heb in mijn huis overal tundra eiken laminaat liggen. Nu wil ik het laminaat in één kamer vervangen ivm waterschade. Nou is tundra eiken niet meer verkrijgbaar. Echter Slätten eiken lijkt (op het plaatje iig) erg op mijn laminaat. Weet iemand hier iets over of over de kwaliteit?
pi_101473725
Ik wil een bed gaan kopen bij Ikea Delft. Omdat ik nogal last van mijn rug heb, moet ik wel mee om te kijken of hij hoog genoeg is om er een beetje normaal uit te komen. Nou kan ik echt niet die hele Ikea door gaan lopen dus wil ik een rolstoel gebruiken, maar ik zie op de site dat er een beperkt aantal rolstoelen beschikbaar is. Is het mogelijk dat je die van tevoren kunt reserveren? Of zijn er altijd wel genoeg op een doordeweekse dag?
pi_101479610
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef jeroen80 het volgende:
Ik heb in mijn huis overal tundra eiken laminaat liggen. Nu wil ik het laminaat in één kamer vervangen ivm waterschade. Nou is tundra eiken niet meer verkrijgbaar. Echter Slätten eiken lijkt (op het plaatje iig) erg op mijn laminaat. Weet iemand hier iets over of over de kwaliteit?
Ik vind Slatten in vergelijking met Tundra veel minder mooi... Het zal denk ik ook opvallen dat het anders is, dus kies dan gewoon een andere (maar mooie) laminaat. Of kijk op Marktplaats of je niet nog wat restanten Tundra kan vinden.
Klussen deel 1 en 2
pi_101480180
Hoi! In de Ikeagids staat een leuke tafel met stoelen, die in november in de aanbieding zijn. Naam: Skoghall. Bij dat aanbiedingsplaatje staat nogal weinig info. Maar ik kan de tafel nergens anders terugvinden in de gids, en ook niet op de website!

Weet iemand of dit misschien komt doordat hij er nog niet is, of dat hij juist uit het assortiment gaat? Alvast bedankt!

PS De tafel is rond, er zitten vier stoelen bij, en het geheel is van hout met wit.
pi_101483836
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:03 schreef lisa het volgende:
Ik wil een bed gaan kopen bij Ikea Delft. Omdat ik nogal last van mijn rug heb, moet ik wel mee om te kijken of hij hoog genoeg is om er een beetje normaal uit te komen. Nou kan ik echt niet die hele Ikea door gaan lopen dus wil ik een rolstoel gebruiken, maar ik zie op de site dat er een beperkt aantal rolstoelen beschikbaar is. Is het mogelijk dat je die van tevoren kunt reserveren? Of zijn er altijd wel genoeg op een doordeweekse dag?
Rolstoelen zijn helaas niet te reserveren...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101483880
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:01 schreef Guppi het volgende:
Hoi! In de Ikeagids staat een leuke tafel met stoelen, die in november in de aanbieding zijn. Naam: Skoghall. Bij dat aanbiedingsplaatje staat nogal weinig info. Maar ik kan de tafel nergens anders terugvinden in de gids, en ook niet op de website!

Weet iemand of dit misschien komt doordat hij er nog niet is, of dat hij juist uit het assortiment gaat? Alvast bedankt!

PS De tafel is rond, er zitten vier stoelen bij, en het geheel is van hout met wit.
De artikelen die in de catalogus als aanbieding gecommuniceerd worden zijn speciaal ingekocht voor die aanbieding en zitten normaal gesproken niet in het assortiment. Daarom staat er bijvoorbeeld ook geen van/voor prijs bij vermeld en geldt ook absoluut OP=OP.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 2 september 2011 @ 19:41:38 #183
3185 Adelante
To let it go now
pi_101499554
quote:
Explosieven voor IKEA Praag

PRAAG - De Tsjechische politie heeft vrijdag vlak voor een vestiging van de Zweedse meubelketen IKEA in de hoofdstad Praag explosieven onschadelijk gemaakt.

Dat heeft een woordvoerster van de Praagse politie bekendgemaakt.

Schoonmakers hadden in een vuilnisbak een verdacht pakket gevonden en alarm geslagen. De winkel is ook met speurhonden doorzocht of er meer springstof lag, maar dat bleek niet het geval.

De winkel werd tijdens de operatie ontruimd, net als een andere vestiging in het oosten van Praag die ook is doorzocht.

Het is niet bekend of er een verband bestaat met soortgelijke pogingen tot aanslagen op vestigingen van IKEA in België, Duitsland, Frankrijk en Nederland.
Gaan ze weer :{
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_101530730
Gisteren bij Ikea iets nieuws ontdekt: producten die je niet zelf uit het zelfbedieningsmagazijn mag halen, maar waarvoor je een bon moet halen bij een medewerker. Aangezien ik het een zwaar hinderlijk en onhandig systeem vond (en ik me ook nog eens stierlijk ergerde aan één van de medewerkers), vroeg ik me af waarom dat zo is ingevoerd. Waarom kan ik wel mijn matras zelf pakken, maar niet mijn bedbodem? En waarom kan ik een kast niet zelf uit het zelfbedieningsmagazijn pakken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101531627
Je hebt mensen die verpakkingen open maken in het zelfbedieningsmagazijn en zo kunnen eventuele kleine dingen er uit vallen? Ik moest iig mijn bureaublad (glas) ook apart afhalen omdat 't natuurlijk breekbaar is. Volgens mij meer uit veiligheidsoverwegingen.
  zaterdag 3 september 2011 @ 19:57:09 #186
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_101532833
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:35 schreef Pinklady89 het volgende:
Gisteren bij Ikea iets nieuws ontdekt: producten die je niet zelf uit het zelfbedieningsmagazijn mag halen, maar waarvoor je een bon moet halen bij een medewerker. Aangezien ik het een zwaar hinderlijk en onhandig systeem vond (en ik me ook nog eens stierlijk ergerde aan één van de medewerkers), vroeg ik me af waarom dat zo is ingevoerd. Waarom kan ik wel mijn matras zelf pakken, maar niet mijn bedbodem? En waarom kan ik een kast niet zelf uit het zelfbedieningsmagazijn pakken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij voorkeur ligt alles in het zelfbedieningsmagazijn, maar vanwege vaak beperkte ruimte is het zinvoller minder verkochte artikelen of ruimte innemende producten in een extern magazijn te plaatsen :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_101535432
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:35 schreef Pinklady89 het volgende:
Gisteren bij Ikea iets nieuws ontdekt: producten die je niet zelf uit het zelfbedieningsmagazijn mag halen, maar waarvoor je een bon moet halen bij een medewerker. Aangezien ik het een zwaar hinderlijk en onhandig systeem vond (en ik me ook nog eens stierlijk ergerde aan één van de medewerkers), vroeg ik me af waarom dat zo is ingevoerd. Waarom kan ik wel mijn matras zelf pakken, maar niet mijn bedbodem? En waarom kan ik een kast niet zelf uit het zelfbedieningsmagazijn pakken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een snel groeiend assortiment zoals die van Ikea gebeurd het weleens dat het zelfbedieningsmagazijn volraakt. Ikea kijkt dan welke artikelen het snelst lopen en zet deze in het zelfbedieningsmagazijn. Voorraden die minder snel lopen gaan in het Interne magazijn (talon) en worden via de afhaalbalie uitgegeven. Ikea Duiven heeft bijvoorbeeld een nog groter ruimtegebrek en heeft zelfs een extern magazijn, waarbij je dus eerst het pand uit moet. Geloof me het is niet om jou te pesten, maar om nou elke twee of drie jaar het magazijn uit te breiden is gewoon te duur.

Naast dat soort artikelen zijn er ook artikelen die voor jou op maat worden gemaakt. Dit zijn producten zoals leren banken en volgens mij ook een aantal keukens. Deze worden vanuit een centraal magazijn uitgeleverd en thuisbezorgd.
pi_101543160
De SKOGHALL eetkamerset die in oktober in de aanbieding komt.
Waarom ze em in Duitsland wel op internet hebben staan, geen idee :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101583275
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:22 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Met een snel groeiend assortiment zoals die van Ikea gebeurd het weleens dat het zelfbedieningsmagazijn volraakt. Ikea kijkt dan welke artikelen het snelst lopen en zet deze in het zelfbedieningsmagazijn. Voorraden die minder snel lopen gaan in het Interne magazijn (talon) en worden via de afhaalbalie uitgegeven. Ikea Duiven heeft bijvoorbeeld een nog groter ruimtegebrek en heeft zelfs een extern magazijn, waarbij je dus eerst het pand uit moet. Geloof me het is niet om jou te pesten, maar om nou elke twee of drie jaar het magazijn uit te breiden is gewoon te duur.

Naast dat soort artikelen zijn er ook artikelen die voor jou op maat worden gemaakt. Dit zijn producten zoals leren banken en volgens mij ook een aantal keukens. Deze worden vanuit een centraal magazijn uitgeleverd en thuisbezorgd.
Oke. Ik had nou niet het idee dat een matrasbodem niet goed loopt, maar oke. Dikke pech dus. Ik kan het op zich wel begrijpen en op zich is het ook wel te doen, maar ik heb me wel echt kapot geërgerd aan die medewerkster die me moest helpen. Zelfbedieningsmagazijn blijft toch mijn voorkeur.
pi_101584208
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef das_phantom het volgende:
Tot hoe laat is klantenservice (in de winkel) eigenlijk open? Zelfde als de winkel zelf? (Op site kon ik het niet vinden).

Moet terug met een Bekva (krukje), een schroef krijg ik er onmogelijk in
Net zo lang open als de winkel inderdaad!
pi_101584281
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:03 schreef lisa het volgende:
Ik wil een bed gaan kopen bij Ikea Delft. Omdat ik nogal last van mijn rug heb, moet ik wel mee om te kijken of hij hoog genoeg is om er een beetje normaal uit te komen. Nou kan ik echt niet die hele Ikea door gaan lopen dus wil ik een rolstoel gebruiken, maar ik zie op de site dat er een beperkt aantal rolstoelen beschikbaar is. Is het mogelijk dat je die van tevoren kunt reserveren? Of zijn er altijd wel genoeg op een doordeweekse dag?
Rolstoel reserveren is niet mogelijk, maar op een normale doordeweekse dag buiten de vakantietijden moet dat haast wel lukken, in ieder geval het filiaal in Breda zijn ze nooit op. Denk dat dat in delft niet heel anders kan zijn.
pi_101589174
Whehehe
http://nieuwsuit.com/2011/ikea-opent-mannenopvang/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 13:23:28 ]
pi_101595520
Ik heb dus via Marktplaats een kast gekocht, maar nu missen er twee (vrij essentiële) schroeven. Het zijn die plastic wokkel-dingen waar je andere schroeven mee vast draait (nr. 103430 volgens de handleiding), kun je die bij de klantenservice halen? Of zitten die misschien in zo'n automaat die wel eens bij de klantenservice staat?
pi_101597116
Geloof ergens gelezen te hebben dat je wel een kassabon moet tonen maar weet dat niet zeken
pi_101597125
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef Henkvanomdehoek het volgende:

[..]

Net zo lang open als de winkel inderdaad!
Thx!
pi_101597174
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:47 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb dus via Marktplaats een kast gekocht, maar nu missen er twee (vrij essentiële) schroeven. Het zijn die plastic wokkel-dingen waar je andere schroeven mee vast draait (nr. 103430 volgens de handleiding), kun je die bij de klantenservice halen? Of zitten die misschien in zo'n automaat die wel eens bij de klantenservice staat?
Je kunt het gewoon navragen bij de klantenservice inderdaad. Over het algemeen doen ze daar niet zo moeilijk over...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101597229
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:30 schreef das_phantom het volgende:
Geloof ergens gelezen te hebben dat je wel een kassabon moet tonen maar weet dat niet zeken
Volgens mij is die kassabon als je ze gratis wil hebben, maar ik wil ze op zich ook best betalen..

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt het gewoon navragen bij de klantenservice inderdaad. Over het algemeen doen ze daar niet zo moeilijk over...
Dankje, dan ga ik vanavond nog even naar de Ikea :)
pi_101597323
ik heb nog nooit kassabon hoeven tonen.

ik heb wel gemerkt dat het verschil maakt bij wie je iets haalt. de ene geeft een onderdeel gratis mee terwijl je er bij de ander wel voor moet betalen.
het ging in beide gevallen om hetzelfde onderdeel.
pi_101597520
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die cover onder je spoiler is echt te schattig voor woorden! :D. O+.

Maar waarvoor ik hier eigenlijk was: kan een IKEA-medewerker iets zeggen over de levertijden van banken die besteld moeten worden in het algemeen, en de Kivik in het bijzonder? Het gaat dan om het 1-zitselement en de chaise longue in stof Tranas. Thanks!

Edit: artikelnummers 001.844.43 en 101.844.47.
Zie je bericht nu pas. Even voor duidelijkheid, ik werk niet bij de Ikea, maar heb 2 maanden geleden die bank besteld.(2 zits + CL Kleur: Teno lichtgrijs)

Ik heb 14-7 besteld, en ik zou 4-5 augustus gebeld worden zodat hij de week erna geleverd zou kunnen worden. Echter ging ik net 3 aug op vakantie, dus dat ging niet door. Vervolgens is het dus 2 weken later geworden (ivm mijn vakantie). In principe zou het dus in 4 weken moeten lukken.

Overigens moet je eerst 110 euro betalen, en de rest bij aflevering.

Succes! Ze zitten erg lekker! Overigens brengen ze hem (indien nodig) ook gewoon naar boven.
pi_101600310
In de 'nieuwe' catalogus valt me ineens de Linnarp boekenkast op.
Nu zijn de kleuren niet mijn eerste keus. Wanneer ik google kom ik op een Amerikaanse advertentie met een naturel uitvoering.
Is deze hier ook geweest?
Moet ik daarvoor Marktplaats in de gaten houden of is deze ergens nog verkrijgbaar?
Zijn daar ook vitrinedeuren van?
pi_101608251
Iemand ervaring met Ikea Frost droogrek?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50095091
pi_101608690
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef das_phantom het volgende:
Iemand ervaring met Ikea Frost droogrek?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50095091
Hier geen klachten!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101608833
Afgelopen zaterdag bij Ikea Haarlem een aantal kasten gekocht voor o.a. de tweede slaapkamer. Vanmiddag werd alles bezorgd en intussen prijken drie witte Billy's (verankerd en met deuren) tegen de wand. Wat héérlijk! Eindelijk voldoende ruimte om alles op te bergen :)

Nu nog de Malm ladenkast in elkaar schroeven. Maar da's is iets voor een andere dag. Nu zijn we moe :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_101608872
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef das_phantom het volgende:
Iemand ervaring met Ikea Frost droogrek?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50095091
Die heeft het hier 5 jaar buiten in de tuin volgehouden (m.u.v. de winter) voordat er stukjes af vielen en er dingen af begonnen te breken.
Wat dat betreft wel z'n geld waar vind ik.
pi_101608916
Mooi, ga m woensdag halen dan!
pi_101638692
Wat zijn montagehandleidingen van Ikea toch duidelijk. Fijn!
  woensdag 7 september 2011 @ 10:03:48 #207
62913 Blik
The one and Only!
pi_101664987
Iemand ervaring met de hoogglans witte Besta-lijn? Wil ik misschien gaan gebruiken voor tv-meubel
pi_101665313
Ik ben vorige week nog bij de Ikea geweest, missie geslaagd:

Pasta inzet voor in mijn Ikea365+ pan:


Spiegel:


een lampje


Schoenenkastje:


En deze muursticker had ik nog liggen van de vorige keer en heb ik maar eens gebruik van gemaakt:

pi_101745741
Ik had een vraagje misschien heeft iemand van de ikea fantici hier een antwoord op. Ik zou graag het Malm bed willen aanschaffen. Kan ik gewoon mijn auping bedbodems daar in kieperen of moet ik bedbodems van ikea aanschaffen. Bedbodems zijn 90x200 (2x)
Get on that cross that's all your good for!
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:10:26 #210
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_101745934
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:04 schreef cursive het volgende:
Ik had een vraagje misschien heeft iemand van de ikea fantici hier een antwoord op. Ik zou graag het Malm bed willen aanschaffen. Kan ik gewoon mijn auping bedbodems daar in kieperen of moet ik bedbodems van ikea aanschaffen. Bedbodems zijn 90x200 (2x)
Volgens mij werkt dat gewoon hoor... ikea bedbodems passen ook in niet ikea bedden, dus zal andersom ook wel lukken. Niet ikea matrassen passen ook in ikea bedden.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_101754470
Volgens mij past het ook ja. We hebben een 160x200 MALM met een IKEA-lattenbodem links en oude Aupingbodem rechts.

Er zitten een soort schroeven bij de middenbalk die de Aupingbodem op zijn plaats houden (die van IKEA is iets breder en heeft dat niet nodig).
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_101754911
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:43 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Zie je bericht nu pas. Even voor duidelijkheid, ik werk niet bij de Ikea, maar heb 2 maanden geleden die bank besteld.(2 zits + CL Kleur: Teno lichtgrijs)

Ik heb 14-7 besteld, en ik zou 4-5 augustus gebeld worden zodat hij de week erna geleverd zou kunnen worden. Echter ging ik net 3 aug op vakantie, dus dat ging niet door. Vervolgens is het dus 2 weken later geworden (ivm mijn vakantie). In principe zou het dus in 4 weken moeten lukken.

Overigens moet je eerst 110 euro betalen, en de rest bij aflevering.

Succes! Ze zitten erg lekker! Overigens brengen ze hem (indien nodig) ook gewoon naar boven.
Bedankt nog voor je antwoord, maar toen we een paar dagen nadat ik de vraag gesteld had toch in de IKEA waren hebben we het daar maar gewoon aan een medewerker gevraagd. Onze verbazing was groot toen bleek dat we het direct mee konden nemen! Perfect dus. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_101756459
Is de Ikea PS (locker) kast met 2 verdiepingen op elkaar nog te koop?
Deze dus: http://link.marktplaats.nl/474911607

En wat is de binnenruimte van deze?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20086682
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:52:51 #214
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_101760449
Grr.. ik kom er net achter dat de Svanby-bekleding van de Ektorp banken niet gewassen mag worden..
Iemand enig idee waarom niet? We zitten te denken aan de hoekbank, maar met drie jonge kinderen is wasbaar wel handig.. en de Svanby-grijs is de enige mooie bekleding ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_101760613
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef E.T. het volgende:
Grr.. ik kom er net achter dat de Svanby-bekleding van de Ektorp banken niet gewassen mag worden..
Iemand enig idee waarom niet? We zitten te denken aan de hoekbank, maar met drie jonge kinderen is wasbaar wel handig.. en de Svanby-grijs is de enige mooie bekleding ;)
Linnen gebruikt in de bekleding waarschijnlijk? Krimpt bij normaal wassen in de wasmachine.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101760927
Geen idee of het uitmaakt, ik heb een zwarte ektorp en die bekleding heb ik dus wel een keer gewassen op 30 graden (want kinderen ;) )
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:03:09 #217
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_101760945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Linnen gebruikt in de bekleding waarschijnlijk? Krimpt bij normaal wassen in de wasmachine.
hmz...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:04:50 #218
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_101761018
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Geen idee of het uitmaakt, ik heb een zwarte ektorp en die bekleding heb ik dus wel een keer gewassen op 30 graden (want kinderen ;) )
De (Idemo) zwarte bekleding is idd tot 60 graden wasbaar..
De 4 Svanby-kleuren alleen niet }:|
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_101761055
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:04 schreef E.T. het volgende:

[..]

De (Idemo) zwarte bekleding is idd tot 60 graden wasbaar..
De 4 Svanby-kleuren alleen niet }:|
Wat stom :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2011 20:06:21 ]
pi_101761200
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:04 schreef E.T. het volgende:

[..]

De (Idemo) zwarte bekleding is idd tot 60 graden wasbaar..
De 4 Svanby-kleuren alleen niet }:|
Je kunt het wel in de wasmachine gooien hoor. Maar de kans dat de bekleding daarna nog op de bank past is heul klein...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:50:30 #221
352955 FerLaS87
Doe wat je moet doen!
pi_101771396
laatst zelf maar even een burotje in elkaar geknutseld.

bestaande uit:
1x vika amon blad 120 x 60
2x poot curry
1x set ekby bjärnum
1x ekby jarpen 79cm

en de stoel natuurlijk ook maar die had ik al :P
Hier had iets onzinnigs kunnen staan.
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:06:09 #222
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101783244
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:03 schreef E.T. het volgende:

[..]

hmz...
Ja, stom dat Ikea dat niet "voorwast en -krimpt", dat doe ik met alle linnen dingen waar ik iets van maak. Zoveel moeite is dat niet eigenlijk en het zou voor veel mensen een hoop schelen. Hier hebben we Idemo-zwart, omdat we de grijze zo vreselijk veel duurder vonden... en die van ons toch binnen 3 weken verkleurd was naar grijs *viel tegen, slecht kleurvastheid*

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 10 september 2011 @ 18:21:22 #223
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_101789431
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09884893 zijn deze kivik banken op een of andere manier aan elkaar vastgemonteerd of niet? ik wil namelijk twee 1-zitselementen van de kivik serie kopen maar ik vraag me af of ik ze aan elkaar kan monteren zoals hierboven, of staan ze daar ook los tegen elkaar aan?
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_101789972
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:21 schreef mctwigt het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09884893 zijn deze kivik banken op een of andere manier aan elkaar vastgemonteerd of niet? ik wil namelijk twee 1-zitselementen van de kivik serie kopen maar ik vraag me af of ik ze aan elkaar kan monteren zoals hierboven, of staan ze daar ook los tegen elkaar aan?
Om je met deze vragen te helpen heeft IKEA de montagehandleidingen aan de artikelen toegevoegd. Daarin staat je antwoord beschreven.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101791256
ff mijn kamer showen :)
Origineel ontwerp:


Realisatie:


Onderdelen:
- Lack serie: tv-tafel, wandrek en twee wandplanken
- Sony tv
- dioder lichtlijst
- Fejka kunstplant
- kardemumma sierpot
- adum vloerkleed

Nog te doen:

Rood= heb ik al
Blauw= nog aanschaffen
Nosce te ipsum.
pi_101808272
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De artikelen die in de catalogus als aanbieding gecommuniceerd worden zijn speciaal ingekocht voor die aanbieding en zitten normaal gesproken niet in het assortiment. Daarom staat er bijvoorbeeld ook geen van/voor prijs bij vermeld en geldt ook absoluut OP=OP.
Sorry voor de late reactie, maar bedankt! Helemaal duidelijk :)
pi_101808723
Na me helemaal het rambam te hebben geschroefd en gespijkerd heb ik hier een kastenverzameling in mijn werkkamer staan. Een combinatie Billy-hoog en Effektiv-laag.
De handleidingen zijn bijna helemaal duidelijk, m.u.v. het volgende. Ik heb 2 lage Effektiv-delen op een sokken, en in het onderste deel moet een dossierlade komen. Onder de sokkel zit al een gewicht geschroefd, moet er dan ook nog eentje in de onderste kast waar de dossierlade komt?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_101813063
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 10:54 schreef WheeleE het volgende:
Na me helemaal het rambam te hebben geschroefd en gespijkerd heb ik hier een kastenverzameling in mijn werkkamer staan. Een combinatie Billy-hoog en Effektiv-laag.
De handleidingen zijn bijna helemaal duidelijk, m.u.v. het volgende. Ik heb 2 lage Effektiv-delen op een sokken, en in het onderste deel moet een dossierlade komen. Onder de sokkel zit al een gewicht geschroefd, moet er dan ook nog eentje in de onderste kast waar de dossierlade komt?
Ja
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101813068
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:15 schreef AlexanderC het volgende:
ff mijn kamer showen :)
Origineel ontwerp:
[ afbeelding ]

Realisatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderdelen:
- Lack serie: tv-tafel, wandrek en twee wandplanken
- Sony tv
- dioder lichtlijst
- Fejka kunstplant
- kardemumma sierpot
- adum vloerkleed

Nog te doen:
[ afbeelding ]
Rood= heb ik al
Blauw= nog aanschaffen
Leuk! ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101813170
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 13:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja
Kort maar krachtig. Ik weet genoeg, dankjewel! ^O^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_102086998
Besten,

Graag willen wij weten wat de levertijd is van een KIVIK 3 zitsbank. (Delft)

Alvast bedankt!
pi_102087122
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:43 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Zie je bericht nu pas. Even voor duidelijkheid, ik werk niet bij de Ikea, maar heb 2 maanden geleden die bank besteld.(2 zits + CL Kleur: Teno lichtgrijs)

Ik heb 14-7 besteld, en ik zou 4-5 augustus gebeld worden zodat hij de week erna geleverd zou kunnen worden. Echter ging ik net 3 aug op vakantie, dus dat ging niet door. Vervolgens is het dus 2 weken later geworden (ivm mijn vakantie). In principe zou het dus in 4 weken moeten lukken.

Overigens moet je eerst 110 euro betalen, en de rest bij aflevering.

Succes! Ze zitten erg lekker! Overigens brengen ze hem (indien nodig) ook gewoon naar boven.
Denk niet dat het veel verschilt per bank en ikea
pi_102090863
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 09:57 schreef keeszmania het volgende:
Besten,

Graag willen wij weten wat de levertijd is van een KIVIK 3 zitsbank. (Delft)

Alvast bedankt!
Dat ligt aan het type bekleding dat je uitzoekt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102090936
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:43 schreef elby1988 het volgende:

Succes! Ze zitten erg lekker! Overigens brengen ze hem (indien nodig) ook gewoon naar boven.
Ik zie deze zin nu pas. De transporteur kan inderdaad de bank naar een etage brengen voor je. Maar daar betaal je wel voor.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102117388
Ben eigenlijk op zoek naar een kast poot 32 mm vierkant. Kwam de Besta al wel tegen. Als de schroefdraad M8 is zou die wel eens redelijk in de buurt kunnen komen.
Hij is alleen in wit en eigenlijk zoek ik beuken poten. Iemand een idee.
Jeroentje.
pi_102119004
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik zie deze zin nu pas. De transporteur kan inderdaad de bank naar een etage brengen voor je. Maar daar betaal je wel voor.
Wij wouden het zelf wel naar boven tillen, maar die bezorger vroeg het toch nog even. Dacht waarschijnlijk aan een extra zakcentje.
pi_102119343
Heeft iemand hier wel eens een lack plank open gezaagd? Hoe dik is het materiaal aan de bovenkant? Ik heb het idee om een sleuf in een plank te freesen en daar een ledberg lichtstip in te zetten (met kit ofzo). Zou dat mogelijk zijn of gaat de plank dan helemaal kapot?
pi_102119476
de plaat is maar een paar mm. daaronder zit soort honingraat karton.
aan de randen zit een balkje (hout?) misschien dat je daarin de sleuf kan maken?
pi_102122679
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef jpajs het volgende:
Ben eigenlijk op zoek naar een kast poot 32 mm vierkant. Kwam de Besta al wel tegen. Als de schroefdraad M8 is zou die wel eens redelijk in de buurt kunnen komen.
Hij is alleen in wit en eigenlijk zoek ik beuken poten. Iemand een idee.
Ja, naar de bouwmarkt, hebben ze ook genoeg keuze
pi_102165846
weet iemand de montagehandleiding van de malm nachtkastje te vinden?
Nosce te ipsum.
pi_102168762
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:58 schreef AlexanderC het volgende:
weet iemand de montagehandleiding van de malm nachtkastje te vinden?
Google Malm IKEA pdf kwam ik hier uit bij de montagehandleidingen
Jeroentje.
pi_102169060
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik zie deze zin nu pas. De transporteur kan inderdaad de bank naar een etage brengen voor je. Maar daar betaal je wel voor.
Nee hoor, niet als het een bank is die alleen te bezorgen is :)
pi_102184611
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:42 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Nee hoor, niet als het een bank is die alleen te bezorgen is :)
Ben blij dat jij het beter weet ^O^.

Misschien dat niet iedere medewerker die kosten aangeeft, maar het zou wel moeten in ieder geval.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102191361
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ben blij dat jij het beter weet ^O^.

Misschien dat niet iedere medewerker die kosten aangeeft, maar het zou wel moeten in ieder geval.
Ik zei het niet om betweterig over te komen of iets. Het is echter mijn eigen ervaring toen ik hem bestelde. Ze vertelden toen dat hij gratis zou worden bezorgd naar de 2e verdieping, en dat was ook zo..

Meer kan ik er van maken. Misschien benik gematst, maar heb er geen moeite voor hoeven doen, ze boden het aan..
pi_102333020
Vorige week zondag naar Delft geweest en twee Basisk lampen gehaald. Vandaag heb ik ze opgehangen, maar er zit bij één van de twee niet zo'n schroefdingetje om de lampenkap op z'n plek te houden. Kan ik die bij de klantenservice ophalen?
  zaterdag 24 september 2011 @ 21:19:27 #246
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102341449
he hoe heet zon lamp nou ?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00120432/

kabellamp ? of iets
pi_102341482
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:53 schreef forestlife het volgende:
Vorige week zondag naar Delft geweest en twee Basisk lampen gehaald. Vandaag heb ik ze opgehangen, maar er zit bij één van de twee niet zo'n schroefdingetje om de lampenkap op z'n plek te houden. Kan ik die bij de klantenservice ophalen?
Ja kan :P
pi_102345963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 06:50 schreef jpajs het volgende:

[..]

Google Malm IKEA pdf kwam ik hier uit bij de montagehandleidingen
ik heb het via de Amerikaanse website gevonden: http://www.ikea.com/ms/en(...)mbly/M/M10056930.pdf

geen idee waarom die montagehandleiding niet op de Nederlandse website staat...
Nosce te ipsum.
pi_102354543
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naar verwachting vanaf week 38 ongeveer weer verkrijgbaar...
Blijft gewoon in het assortiment.
Is nog steeds niet op voorraad :{
Home computers are being called upon to perform many new functions, including the consumption of homework formerly eaten by the dog.
pi_102366193
wat is de maximale belasting van een ikea kullen(2lade) kastje? en dan bedoel ik bovenop niet in de laden.

ik zag trouwens deze week ikea bakfietsen in groningen.
hoe werkt dat? kan je die dingen huren?
  zondag 25 september 2011 @ 17:55:48 #251
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102367149
Daar kan aardig wat op hoor ... Bij ons staat er een tv op
pi_102368339
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:27 schreef loecje het volgende:
wat is de maximale belasting van een ikea kullen(2lade) kastje? en dan bedoel ik bovenop niet in de laden.

ik zag trouwens deze week ikea bakfietsen in groningen.
hoe werkt dat? kan je die dingen huren?

Wil je je aquarium er op zetten?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_102369884
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2011 18:35 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Wil je je aquarium er op zetten?
goed geraden. dat is dus zo'n >60 kg verdeeld over 2 kastjes.
wel met extra versteviging(stoelhoekjes) en 2ladekastjes aan elkaar geschroefd. gewicht is dan verdeeld over 3 punten(zijkanten en midden).

waarom deze kastjes?: het past precies.
minimale grote is 60cm(afmeting aquarium) en ik kan maximaal een 70cm kastje kwijt. ik heb al gezocht bij kringloop naar massief houten kastjes maar niets passends gevonden. zelf maken heb ik helaas de ruimte niet voor.

ik lees van best wat mensen die een aquarium op een expedit hebben staan. dat voelt de kullen toch een stuk steviger dus dat zou ook moeten kunnen. maar ik kan geen maxbelasting van de kullen vinden.

[ Bericht 6% gewijzigd door loecje op 25-09-2011 19:58:26 ]
pi_102370148
die KULLEN ladekasten lijken verdacht veel op die van de MALM serie. :o
Nosce te ipsum.
pi_102370213
klopt, goedkopere versie, en 5cm smaller.
pi_102376934
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:27 schreef loecje het volgende:
wat is de maximale belasting van een ikea kullen(2lade) kastje? en dan bedoel ik bovenop niet in de laden.
Ik ben net op de mijne gaan staan, 60 kg gaat goed!
Klussen deel 1 en 2
pi_102383559
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 19:19 schreef loecje het volgende:

[..]

goed geraden. dat is dus zo'n >60 kg verdeeld over 2 kastjes.
wel met extra versteviging(stoelhoekjes) en 2ladekastjes aan elkaar geschroefd. gewicht is dan verdeeld over 3 punten(zijkanten en midden).

waarom deze kastjes?: het past precies.
minimale grote is 60cm(afmeting aquarium) en ik kan maximaal een 70cm kastje kwijt. ik heb al gezocht bij kringloop naar massief houten kastjes maar niets passends gevonden. zelf maken heb ik helaas de ruimte niet voor.

ik lees van best wat mensen die een aquarium op een expedit hebben staan. dat voelt de kullen toch een stuk steviger dus dat zou ook moeten kunnen. maar ik kan geen maxbelasting van de kullen vinden.
Twee losse kasten? Dan moet je er een lang schap overheen leggen, zodat er inderdaad gezamenlijk gedragen wordt.
pi_102383956
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:32 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Ik ben net op de mijne gaan staan, 60 kg gaat goed!
Dat is natuurlijk geen continu gewicht. Een groot verschil...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102384115
bartjebart, wat denk jij als ikea expert? zal dat gaan?

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:32 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Ik ben net op de mijne gaan staan, 60 kg gaat goed!
zo jij durft:P wil je er ook 2weken op blijven zitten voor het effect?

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:25 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Twee losse kasten? Dan moet je er een lang schap overheen leggen, zodat er inderdaad gezamenlijk gedragen wordt.
2 kleine kastjes ja. die ga ik natuurlijk aan elkaar schroeven zodat ze strak tegen elkaar aan staan.
moet er dan nog steeds een extra schap (plaat?) overheen?
pi_102389623
quote:
zo jij durft:P wil je er ook 2weken op blijven zitten voor het effect?

[..]

2 kleine kastjes ja. die ga ik natuurlijk aan elkaar schroeven zodat ze strak tegen elkaar aan staan.
moet er dan nog steeds een extra schap (plaat?) overheen?
Zou de bovenplaat vervangen door 1 plaat. Je kan aan de binnenzijde in de hoek strips gebruiken om de bovenplaat vast te schroeven.



3 stuks van deze kruiskoppelingen zou voldoende moeten zijn. Liggen trouwens bij elke bouwmarkt in het schap
Jeroentje.
  maandag 26 september 2011 @ 10:30:31 #261
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_102390856
Weet iemand of in het Hemnes tweepersoonsbed van 140x200 ook 2 lattenbodems van 70 breed passen i.p.v. 1 van 140 breed?
pi_102407477
Klopt het dat je bij de IKEA geen losse keukendeurtjes kunt kopen maar alleen complete kastjes?
  maandag 26 september 2011 @ 19:03:05 #263
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102407797
Is vast wel te regelen hoor .. Ze zijn niet zo moeilijk
pi_102409635
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:30 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of in het Hemnes tweepersoonsbed van 140x200 ook 2 lattenbodems van 70 breed passen i.p.v. 1 van 140 breed?
Als je even in de PDF kijkt zie je op de laatste pagina dat het mogelijk is.
Jeroentje.
pi_102410558
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:53 schreef Miendientje het volgende:
Klopt het dat je bij de IKEA geen losse keukendeurtjes kunt kopen maar alleen complete kastjes?
Ja hoor :) Op de site staan als het goed is alle maten..
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
Is vast wel te regelen hoor .. Ze zijn niet zo moeilijk
Sterker nog, alle onderdelen voor een complete keukenkast worden apart verkocht.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102412412
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja hoor :) Op de site staan als het goed is alle maten..

[..]

Sterker nog, alle onderdelen voor een complete keukenkast worden apart verkocht.
Ah, ik had inderdaad niet goed gekeken, in de gids lijkt het net alsof er alleen complete kastjes te krijgen zijn. Dat bied weer hoop voor de lelijke keuken in mijn waarschijnlijk toekomstige huisje.
pi_102412567
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:36 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Ah, ik had inderdaad niet goed gekeken, in de gids lijkt het net alsof er alleen complete kastjes te krijgen zijn. Dat bied weer hoop voor de lelijke keuken in mijn waarschijnlijk toekomstige huisje.
De kans dat de maatvoering overeen komt is niet erg groot trouwens...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102412951
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De kans dat de maatvoering overeen komt is niet erg groot trouwens...
Ja, dat moet ik inderdaad nog wel eerst meten.
  dinsdag 27 september 2011 @ 08:00:18 #269
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_102426733
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef jpajs het volgende:

[..]

Als je even in de PDF kijkt zie je op de laatste pagina dat het mogelijk is.
Dank je! Had er eerlijk gezegd nog niet aan gedacht om daar te kijken.
pi_102444074
Vraagje!
Over de rationell bak voor afvalscheiding

Zit hier idd geen deksel bij? Want die kleinere bakken wel, maar die zijn iets te klein voor mij ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_102447100
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef Mixende_match het volgende:
Vraagje!
Over de rationell bak voor afvalscheiding
[ afbeelding ]
Zit hier idd geen deksel bij? Want die kleinere bakken wel, maar die zijn iets te klein voor mij ;)
Een van de meest gestelde vragen op de keukenafdeling...
Maar nee helaas niet. het idee achter de ontwerpen van deze afvalbakken is dat je de grote zwarte gebruikt om bijvoorbeeld papier/glas/kunststof in te scheiden. De grijze bakken zijn bewust wat kleiner voor compost en rest afval.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102453906
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naar verwachting vanaf week 38 ongeveer weer verkrijgbaar...
Blijft gewoon in het assortiment.
Staat nog steeds hetzelfde bij, onbekend wanneer er weer voorraad is :{
Home computers are being called upon to perform many new functions, including the consumption of homework formerly eaten by the dog.
pi_102454596
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:55 schreef Aiko_ het volgende:

[..]

Staat nog steeds hetzelfde bij, onbekend wanneer er weer voorraad is :{
Tja, dat kan gebeuren. Het was ook een verwachting...
Helaas kan ik het niet meer voor je nakijken ook, ik zit op dit moment m'n vakantiedagen op te maken :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102457252
Vanochtend is onze keuken van Ikea bezorgd en dat ging allemaal prima en de boel was ook compleet. Nou ging ik vanmiddag eens beter kijken naar de spullen en nu blijkt dat er 2 linsdal grepen gebroken te zijn. Misschien iets te hardhandig in de tas gegooid door de mensen daar.. Ik moet binnenkort toch naar Ikea omdat ik een kapot onderdeel bij een rolgordijn had zitten (het is een vloek ;) ) kan ik die gebroken greepjes daar dan ruilen?
pi_102458513
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:48 schreef stoomstrijkijzer het volgende:
Vanochtend is onze keuken van Ikea bezorgd en dat ging allemaal prima en de boel was ook compleet. Nou ging ik vanmiddag eens beter kijken naar de spullen en nu blijkt dat er 2 linsdal grepen gebroken te zijn. Misschien iets te hardhandig in de tas gegooid door de mensen daar.. Ik moet binnenkort toch naar Ikea omdat ik een kapot onderdeel bij een rolgordijn had zitten (het is een vloek ;) ) kan ik die gebroken greepjes daar dan ruilen?
Ja hoor, dat is geen probleem :)
Even met het setje en de vrachtbrief naar de klantenservice en dan krijg je daar je geld terug. Je kunt dan in de winkel (vaak ook in het zelfbedieningsmagazijn) een nieuwe set halen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102465158
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja hoor, dat is geen probleem :)
Even met het setje en de vrachtbrief naar de klantenservice en dan krijg je daar je geld terug. Je kunt dan in de winkel (vaak ook in het zelfbedieningsmagazijn) een nieuwe set halen.
Super, dank je wel! Dan ga ik dat van de week even regelen
pi_102469525
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een van de meest gestelde vragen op de keukenafdeling...
Maar nee helaas niet. het idee achter de ontwerpen van deze afvalbakken is dat je de grote zwarte gebruikt om bijvoorbeeld papier/glas/kunststof in te scheiden. De grijze bakken zijn bewust wat kleiner voor compost en rest afval.
Haha dat dacht ik al ;)
Ik wil de grote gebruiken, 1 voor kattenvoer, en 1 voor kattengrind. Had ze pas in mijn handen, en ze voelden degelijk aan, en met een hengsel! Maar helaas zonder deksel haha.

Thx!
~ Bonito La Risa ~
pi_102590252
Als ik online de voorraad kijk van een stof, is het aantal wat op voorraad is dan het aantal meters ?
pi_102590482
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:24 schreef ddx het volgende:
Als ik online de voorraad kijk van een stof, is het aantal wat op voorraad is dan het aantal meters ?
Het zijn de meters die op voorraad zijn inderdaad. Maar bij sommige stoffen moet je er rekening mee houden dat de verschillende patronen onder hetzelfde artikelnummer vallen, de aanwezige voorraad geld dus voor alle patronen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102603672
De stof die ik wil hebben (Gullvi) is zowel in Amsterdam en Haarlem niet op voorraad, dus maar ff wachten tot het weer binnen is.
pi_102605188
Ik wil graag een driezitsbank van Karlstad kopen, met Ullevi bekleding en metalen onderstel. Iemand een idee hoe lang de levertijd is?
pi_102619335
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 11:14 schreef GetOutOfTown het volgende:
Ik wil graag een driezitsbank van Karlstad kopen, met Ullevi bekleding en metalen onderstel. Iemand een idee hoe lang de levertijd is?
Issie volgens internet niet gewoon op voorraad?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102619968
Nee, daar staat dat je 'm in de winkel moet bestellen...
pi_102620177
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:01 schreef GetOutOfTown het volgende:
Nee, daar staat dat je 'm in de winkel moet bestellen...
Wil je die gecapitonneerde variant? De levertijd is ongeveer 4 a 6 weken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102632839
Ja, die vind ik erg mooi! Dan ga ik 'm morgen maar eens rap bestellen!!!
pi_102634054
Vandaag zag ik op de site van ikea dit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19876232/

Een plankje voor je beeldscherm. Kan nergens vinden of die ook apart verkrijgbaar is. Weet iemand of dat het geval is?
Een vika bureau heb ik al.
pi_102635149
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:03 schreef Kekaa het volgende:
Vandaag zag ik op de site van ikea dit: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19876232/

Een plankje voor je beeldscherm. Kan nergens vinden of die ook apart verkrijgbaar is. Weet iemand of dat het geval is?
Een vika bureau heb ik al.
stoere bureau btw
Nosce te ipsum.
pi_102636151
als je kijkt bij voorrraadinformatie zie je alle onderdelen


EKBY VIKTOR
plank
artikelnummer: 90167477

2 x EKBY TÖRE
console voor tafelblad
artikelnummer: 1016872
pi_102639760
Thanks. Voorraadinformatie had ik nog niet gekeken...
Snap nu ook waarom ik het anders niet kon vinden. Het is geen vika onderdeel, maar ekby.
pi_102681472
Hoi,

Kan iemand mij helpen? Ik ben op zoek naar een soortgelijke kast als onderstaand plaatje.
Tegenwoordig hebben ze bij ikea alleen nog maar wit en rood, maar vroeger veel meer kleuren, weet iemand een alternatief? Ik ben op zoek naar zilver zwart antraciet oid
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_102682266
marktplaats
De zilveren zijn erg gewild. ik heb mijne verkocht voor de nieuwprijs zo hard waren mensen tegen elkaar op aan het bieden.
pi_102682359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:55 schreef loecje het volgende:
marktplaats
De zilveren zijn erg gewild. ik heb mijne verkocht voor de nieuwprijs zo hard waren mensen tegen elkaar op aan het bieden.
Mijn ouders hebben een vel groene als schoenenkast, die moderne schoenenkasten vind ik helemaal niets met van die lades enzo, maar de look vind ik wel mooi, dus vandaar, een alternatief is ook welkom uiteraard

daarnaast ben ik niet zo'n fan van 2e hands :(
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_102700290
Ik heb dat kastje ook, mijn moeder heeft 'm voor me geschilderd. Dat gaat heel goed, de hoeveelheid werk viel ook wel mee.
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2011 @ 09:04:29 #294
240917 Mula
pi_102723567
Ik heb een Jennylund-stoel van een jaar of 9 oud. Heeft een van de medewerkers een idee of deze hoezen overeen komen met de Ektorp Jennylund-hoezen? De stoel ziet er wel hetzelfde uit.
pi_102727212
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:04 schreef Mula het volgende:
Ik heb een Jennylund-stoel van een jaar of 9 oud. Heeft een van de medewerkers een idee of deze hoezen overeen komen met de Ektorp Jennylund-hoezen? De stoel ziet er wel hetzelfde uit.
Ze zijn exact hetzelfde gebleven voor zover ik weet... Er is alleen "EKTORP" voor geplaatst.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:17:52 #296
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_102727459
Ik heb Trofast basiselementen en bakken. Heel tevreden.

Hebben jullie ook opbergers voor bijvoorbeeld partituren?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:03:27 #297
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_102792500
Omg waar zijn de poangs met donderbruin hout gebleven (niet zwart). Ineens weg :o :'(
My mama didn't raise no fool
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:06:59 #298
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_102822728
Ik wil dit matras kopen omdat onze huidige een nare "gat"vorming krijgt door de rits in het midden. Ik zie echter dat deze matrassen net iets anders zijn (lees: als in vernieuwd). Ben dus benieuwd of slapen nu beter zou gaan. Verder schijnt dat je een matras 90 dagen mag proberen en als het niet bevalt terug mag brengen. Geldt dit dan ook voor de lovas? Aangezien hij zo goedkoop is en eigenlijk voor een slaapbank is?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_102822879
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:06 schreef monsterd. het volgende:
Ik wil dit matras kopen omdat onze huidige een nare "gat"vorming krijgt door de rits in het midden. Ik zie echter dat deze matrassen net iets anders zijn (lees: als in vernieuwd). Ben dus benieuwd of slapen nu beter zou gaan. Verder schijnt dat je een matras 90 dagen mag proberen en als het niet bevalt terug mag brengen. Geldt dit dan ook voor de lovas? Aangezien hij zo goedkoop is en eigenlijk voor een slaapbank is?
Voor zover ik weet geldt de 90 dagen omruilgarantie alleen voor SULTAN matrassen. Waarom zou je een slaapbankmatras gebruiken?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:11:28 #300
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_102822938
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor zover ik weet geldt de 90 dagen omruilgarantie alleen voor SULTAN matrassen. Waarom zou je een slaapbankmatras gebruiken?
Omdat we een beddinge slaapbank hebben als gewoon bed :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_102823205
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:11 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Omdat we een beddinge slaapbank hebben als gewoon bed :P
Ow ik begreep uit je post dat je een "normaal" bed had :P Nee dan is het best logisch...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')