Ik wil m ook!!!quote:
Jij welquote:
Die blijft gewoon nog even hoor...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:13 schreef ROG het volgende:
Een medewerker aanwezig die kan vertellen of de Godmorgon hoogglans grijze bovenkast met 2 deuren (badkamer) á 99,95 in het assortiment blijft? Niet meer vindbaar op de site, moet ik al vrezen en naar Ikea te sjezen en de laatste voor half geld op te halen?
Okay thanks. Shoot me dan, gewoon van de website af?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die blijft gewoon nog even hoor...
Ja nee sorry, in dat geval gaat ie er wel uit inderdaad...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:38 schreef ROG het volgende:
[..]
Okay thanks. Shoot me dan, gewoon van de website af?
En http://webcache.googleuse(...)6+901.649.16&ct=clnk, voorraad was niet meer te checken, even gebeld en zo'n vier stuks per vestiging in de Randstad gemiddeld, is dat echt geen uitloop?
Mooi ding. Kan héél lang meegaan, zo'n gietijzeren pan. Het is natuurlijk geen simpel Tefal pannetje, je moet er echt mee leren omgaan. Dus heel goed voor-verhitten, maar niet te heet laten worden, netjes vet houden (niet in afwasmachine), enz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef Erasmo het volgende:
Normaal heb ik het niet zo op pannen van de Ikea maar deze trok toch mijn aandacht:
[ afbeelding ]
Lekker zwaar en stevig
Ok thanks, dan heeft de aanschaf wat minder haast. Dank voor je moeite.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja nee sorry, in dat geval gaat ie er wel uit inderdaad...
Feit is alleen dat ik nog steeds dezelfde informatie heb die ik eerder had en dat is dat er nog geen einddatum bepaald is. Hij zal dus gewoon nog in het assortiment blijven.
Mooi ding? Klinkt als een hoop gedoe (met de hand afwassenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:58 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Mooi ding. Kan héél lang meegaan, zo'n gietijzeren pan. Het is natuurlijk geen simpel Tefal pannetje, je moet er echt mee leren omgaan. Dus heel goed voor-verhitten, maar niet te heet laten worden, netjes vet houden (niet in afwasmachine), enz.
Zoals hij nu staat zou ik het niet doen. Kwartslag draaien en dan kan het prima. Dan heb je 2 planken aan de zijkant + een hele plank in het midden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:04 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik zit er over te denken om de EXPEDIT van 2x2 te kopen voor mijn tv, helaas staat er dat er slechts een maximale belasting van 13kg op kan terwijl mijn tv richting de 30kg is. Zou ik dit risico nemen of gaat dit kastje op lange termijn dan een keer doorzakken?
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300#/60135299/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |