Ik zeg juist dat je door een matje geen krassen krijgt, wel door zo'n vloerbeschermer van kunststof. Die schuift toch altijd wel wat, al is het maar een halve centimeter.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb er idd stof onder, maar daar krijg ik geen krassen van hoor... Je schuift die mat toch niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Ik bedoelde vloerbeschermer *sorry voor de onduidelijkheid*. Die ligt hier al jaren op de laminaatvloer en echt geen centje pijn hoor. Gewoon de beschermfolie eraf trekken en op een goed schone vloer leggen en dan krijg ik hem met geen moeite meer verschovenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat je door een matje geen krassen krijgt, wel door zo'n vloerbeschermer van kunststof. Die schuift toch altijd wel wat, al is het maar een halve centimeter.
Misschien een rare vraag, maar als je een matras van 1.80 hebt, dan neem ik aan dat je met z'n tweeën bent. Waarom wil je dan überhaupt in het midden liggen? Het hele idee van twee losse matrassen is toch juist dat je niet in het midden gaat liggen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:56 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
Zelfde constructie, nog niet goed. Is een hopen ombouw dus hoogsluitend. Heb Zelfs de lattembodem aan elkaar geschroefd en een balk in het midden zodat ik de bedzijdes naar elkaar toe kon trekken. Meer kan ik denk ik niet doen.
Lees even de vorige twee pagina's, daar staat een heel gesprek over wieltjes, krassen, matten en beschermers...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Trouwens, kan ik deze wieltjes onder elke bureaustoel schroeven ?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/35093200
En zorgt dit er voor dat het laminaat onbeschadigd blijft ?
Ik heb momenteel een mat op het oude laminaat, alleen daar kwam zand etc. onder, waardoor de vloer alsnog onder de krassen zit.
Heh, volgens ligt dat echt aan de tijd of aan het filiaalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteravond dik 2.5 uur gewacht in IKEA Amsterdam om mijn nieuwe boxspring, banken en kledingkast te kunnen laten verzenden
Filiaal amsterdamquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteravond dik 2.5 uur gewacht in IKEA Amsterdam om mijn nieuwe boxspring, banken en kledingkast te kunnen laten verzenden
Ik vind het helemaal niet leuk dat ze dat liedje hebben gebruikt! Was mijn liedjequote:
Niemand ervaring met de duurdere bedden van Ikea? Of gewoon de gok wagen en gaan proefliggen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef Pielemuisje het volgende:
Ik zie nu op pagina 183 van de nieuwe catalogus een leuke idee
Sultan heggedal binnenveringsmatras 699,-
Sultan atlo matrasbodem 289,-
Sultan Torod dekmatras. 339,-
Is er al iets bekend over dit bed qua kwaliteit en ligcomfort?
Heb voorheen namelijk al een sultan matras gekocht van ca. 500,- en dit lag niet goed. (naam weet ik zo gauw niet meer)
Heb nu nog dagelijks dat ik niet fijn lig en moe wakker word.
Nu was ik al voor bedden in het "duurdere" segment aan het kijken, zoals 2e hands hastens bijvoorbeeld met een nieuw dekmatras.
Maar als iemand mij kan zeggen dat deze dan ook heel interessant kan zijn dan hoor ik het graag.
1300 blijft veel geld, maar mn rug is mij ook veel waard, zeker na een hernia met 22 jaar.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Mariposas het volgende:
[..]Die cover onder je spoiler is echt te schattig voor woorden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Maar waarvoor ik hier eigenlijk was: kan een IKEA-medewerker iets zeggen over de levertijden van banken die besteld moeten worden in het algemeen, en de Kivik in het bijzonder? Het gaat dan om het 1-zitselement en de chaise longue in stof Tranas. Thanks!
Edit: artikelnummers 001.844.43 en 101.844.47.
[ Bericht 1% gewijzigd door DevilsAndDust op 01-09-2011 10:50:50 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
Heb ook zo'n matras van Ikea (binnenvering geloof 230 euro) en ben tot nu toe tevreden. Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 10:18 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
Niemand ervaring met de duurdere bedden van Ikea? Of gewoon de gok wagen en gaan proefliggen?
Hier ook geland. Ben ni helemaal onder de indruk van de nieuwe dingen. En de HJUVIK-keukenkraan is uit het assortiment...quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef ddx het volgende:
Nieuwe catalogus lag vandaag in de brievenbus.
En vervangen voor een nieuwe, verbeterde, versiequote:Op donderdag 1 september 2011 18:27 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Hier ook geland. Ben ni helemaal onder de indruk van de nieuwe dingen. En de HJUVIK-keukenkraan is uit het assortiment...
De ervaring van een ander zegt niks over de ervaring die jij ermee kan hebben. Dus het beste is toch gewoon proberen...quote:Op donderdag 1 september 2011 10:18 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
Niemand ervaring met de duurdere bedden van Ikea? Of gewoon de gok wagen en gaan proefliggen?
Vaak passen ze alleen onder bureaustoelen van IKEA omdat de diameter van die pin verschilt...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Trouwens, kan ik deze wieltjes onder elke bureaustoel schroeven ?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/35093200
En zorgt dit er voor dat het laminaat onbeschadigd blijft ?
Ik heb momenteel een mat op het oude laminaat, alleen daar kwam zand etc. onder, waardoor de vloer alsnog onder de krassen zit.
Oeh, relevant to my interest...quote:Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En vervangen voor een nieuwe, verbeterde, versie
HJUVIKquote:Op donderdag 1 september 2011 18:37 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Oeh, relevant to my interest...Hoe heet 'tie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |