abonnement Unibet Coolblue
pi_64950180

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XXXIX - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
Kortingen tot wel 70%

Tien dagen lang OP=OP bij IKEA*

Kom naar IKEA van woensdag 7 t/m zaterdag 17 januari voor kortingen tot 70% op veel producten. Je vindt alle OP=OP aanbiedingen in het zelfbedieningsmagazijn.

* Deze actie geldt niet bij IKEA Delft. Voor alle aanbiedingen geldt OP=OP!
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
IKEA is op een zondag open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
18 jan - Amsterdam, Breda & Utrecht
25 jan - Amsterdam, Delft, Eindhoven & Heerlen
01 feb - Amersfoort, Amsterdam, Breda, Haarlem & Utrecht
08 feb - Amsterdam, Eindhoven
15 feb - Amsterdam, Hengelo & Utrecht
22 feb - Amsterdam, Delft, Duiven & Haarlem
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amersfoort: jakkop
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda:
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven:
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

    [ Bericht 2% gewijzigd door Bartjebart op 12-01-2009 15:05:22 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      Moderator maandag 12 januari 2009 @ 15:05:39 #2
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_64950610
    Zaterdag aan het einde van de middag waren mn vriend en ik in IKEA Duiven. Met een voornemen om dingen te gaan kopen. Maar er was gewoon geen doorkomen aan.

    Ik verbaas me daar toch echt over. Een bezoek aan IKEA is een soort nationaal volksvermaak aan het worden. Mensen lopen daar voor de lol rond, alsof ze in een museum lopen of zo. Of op de markt. In ieder geval durf ik best te beweren dan meer dan de helft van de mensen die daar rondliep niks nodig had. En dan compleet met buggies en krijsende kinderen!
    Bizar, wat is dat toch? Ik vind het een bijzonder fenomeen. Waarom IKEA? Je gaat toch ook niet voor je lol door de Praxis lopen? Of door de Albert Heijn?

    En nu besef ik me ineens dat ik ontzettend zit te zeuren, want waarschijnlijk was het voor IKEA begrippen helemaal niet druk! Hoe moet het daar met tweede kerstdag en tweede paasdag wel niet zijn?

    Begrijp me overigens niet verkeerd hoor, ik vind IKEA een leuke winkel. Maar wel voor wanneer ik iets nodig heb. En niet zomaar voor een dagje uit. Ik vind het een verbazend iets, dat massa-gedrag. Ik las bijvoorbeeld ook dat er een IKEA is die elke zondag open gaat. Zou er in die regio dan een soort IKEA-overkill gaan ontstaan? Ik denk het niet, maar ben daar wel nieuwsgierig naar!

    Anyway, morgen komen we terug, mèt geleende vrachtwagen (want dat bezorgen was me wat ingewikkeld, en prijzig) en dan komen we alles halen. Met een beetje geluk is dan het tv-meubel wat we willen hebben ook weer op voorraad, dus kunnen we alles in een keer meenemen.

    Ja, we gaan dus voor het eerst een appartement inrichten. Er moet dus een hoop huisraad komen!
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_64950678
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 14:05 schreef Dipkip het volgende:
    Heeft iemand een idee in welke verpakking de handleiding zou moeten zitten als je een zelf samen gestelt GALANT bureau hebt gekocht?
    Heb je em al? Volgens mij zit dit bij het frame.
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef Darkenrahl het volgende:
    Wanneer is de opening van Ikea Zwolle eigenljik? En komt er nu ook ooit een Ikea in Friesland?
    Het laatste wat ik gehoord heb is dat IKEA Zwolle in 2011 open moet gaan.
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 10:11 schreef annoh het volgende:
    Op internet staat dat deze kast aan de muur vast moet worden gezet. Nu is dat bij sommige kasten echt essentieel, maar bij andere kasten niet echt nodig. Hoe zit dat bij de LERBERG? Zou die eventueel zonder bevestiging aan de muur (en met zware boeken op de onderste planken) ook te gebruiken zijn?

    [ afbeelding ]
    Op zich heeft deze stellingkast niet zo heel veel steun aan de vloer.
    Sowieso is het altijd aan te raden om kasten hoger dan 1.10m vast te zetten aan de wand. Dus ookal pak je de onderste plank vol met zware boeken, ik zou de kast wel vast zetten.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_64951389
    tvp
    pi_64951477
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 15:07 schreef Bartjebart het volgende:
    Heb je em al? Volgens mij zit dit bij het frame.
    Ja, nu heb ik er drie

    Ik baal alleen enorm dat ik dat bureau niet in mn eentje kan monteren. Ja, monteren wel, maar daarna moet ie omgedraait worden en hij weegt na het monteren rond de 80 kilo (= meer dan ik) en heeft een onhandige vorm, dus dat gaat me nooit in mn eentje lukken

    Dat had ik natuurlijk van te voren kunnen weten, om de een of andere reden had ik het idee dat ik omdat ie zoveel poten heeft, eerst afzonderlijke delen zou hebben die op hun eigen poten konden staan, en dat ik die dan door onder de tafel te kruipen aan elkaar zou gaan imbussen.

    Maar zo werkt het dus niet
      maandag 12 januari 2009 @ 15:54:18 #6
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_64952614
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Guppyfriend het volgende:
    Zaterdag aan het einde van de middag waren mn vriend en ik in IKEA Duiven. Met een voornemen om dingen te gaan kopen. Maar er was gewoon geen doorkomen aan.

    Ik verbaas me daar toch echt over. Een bezoek aan IKEA is een soort nationaal volksvermaak aan het worden. Mensen lopen daar voor de lol rond, alsof ze in een museum lopen of zo. Of op de markt. In ieder geval durf ik best te beweren dan meer dan de helft van de mensen die daar rondliep niks nodig had. En dan compleet met buggies en krijsende kinderen!
    Bizar, wat is dat toch? Ik vind het een bijzonder fenomeen. Waarom IKEA? Je gaat toch ook niet voor je lol door de Praxis lopen? Of door de Albert Heijn?
    Ik durf er op Zaterdagen niet eens meer naar toe te gaan. Slecht voor m'n gezondheid.
    Dan maar eens een dagje vrij nemen.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_64954100
    tvp
    Zo niet.. dan toch!
    pi_64956351
    quote:
    Beste Ikea goeroes,

    iemand enig idee wanneer dit tapijt weer leverbaar is? Hij staat al tijden op niet beschikbaar in de winkels en is van de site verdwenen:

    Uldum

    In Duitsland wel te koop, moet ik nu echt hem daar halen of is hij er binnenkort weer?
    Op het moment staat in het systeem dat ie t/m week 5 niet leverbaar is.
    Maar oorpronkelijk zou ie t'm week 48 niet leverbaar zijn geweest, die datum is steeds verder opgeschoven. Of het dus werkelijk week 6 wordt is maar afwachten.
      Moderator maandag 12 januari 2009 @ 20:30:58 #9
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_64964011
    Check ik net de site even, op de voorraad voor het TV-meubel wat we willen hebben.

    http://www.ikea.com/nl/nl(...)eamsStockAvailSearch
    quote:
    Dit product is niet op voorraad bij de geselecteerde vestiging. Op dit moment is de verwachte leverdatum helaas niet beschikbaar.
    Eerder vandaag stond er nog dat het morgen 'mogelijk' op voorraad zou zijn. Met oranje schema, zeg maar. Kan het zijn dat 'ie morgen toch op voorraad is, en dat die gegevens nu dus niet beschikbaar zijn? Of betekend deze zin dat het tv-meubel voorlopig helemaal niet meer te krijgen is?
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_64965263
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Royyy het volgende:

    [..]

    Op het moment staat in het systeem dat ie t/m week 5 niet leverbaar is.
    Maar oorpronkelijk zou ie t'm week 48 niet leverbaar zijn geweest, die datum is steeds verder opgeschoven. Of het dus werkelijk week 6 wordt is maar afwachten.
    Bedankt voor het nakijken. Ik kan dit zelf niet zien of wel? Ik kan hem namelijk niet vinden op de ikea site en omdat ik niet dicht bij een ikea woon is het wat lastig om af en toe te zien of hij er is.

    Maar het stemt hoopvol dat hij wel gaat komen, een ritje naar duitsland is ook niet goedkoop.
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Guppyfriend het volgende:
    Zaterdag aan het einde van de middag waren mn vriend en ik in IKEA Duiven. Met een voornemen om dingen te gaan kopen. Maar er was gewoon geen doorkomen aan.

    Ik verbaas me daar toch echt over. Een bezoek aan IKEA is een soort nationaal volksvermaak aan het worden. Mensen lopen daar voor de lol rond, alsof ze in een museum lopen of zo.
    Ik mag mijn schoonouders heel graag, maar ze gaan om de 2 a 3 weken ongeveer naar Ikea (meer dan 100 km van ons huis verwijderd) om een gezellig dagje uit te gaan. Komen ze altijd thuis met 1 of 2 kleine dingetjes. Ze gaan vroeg, eerst koffie met gebak, daarna lunchen daar en daarna in de avond nog een avondmaaltijd en dan naar huis

    In Amersfoort is er volgens mij ook een groep mensen die er gewoon gaat ontbijten elk weekeinde, er staat in iedergeval een rij mensen als het restaurant open gaat (en de winkel nog dicht is)

    Ik begrijp het ook niet echt, ben een man. Maar Ikea vind ik wel de leukste winkel die er bestaat en dat is heel wat voor mij. Ik loop normaal gillend weg uit winkels, maar bij Ikea kan je redelijk praktisch bezig zijn en je kan uitkijken op leuk uitpak en in elkaar zet werk (ja, dat vind ik leuk). Voel je je weer een echte man en je vrouw is blij omdat ze kan shoppen enzo.

    [ Bericht 49% gewijzigd door Darkenrahl op 12-01-2009 21:05:32 ]
    pi_64965830
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:
    Ik baal alleen enorm dat ik dat bureau niet in mn eentje kan monteren. Ja, monteren wel, maar daarna moet ie omgedraait worden en hij weegt na het monteren rond de 80 kilo (= meer dan ik) en heeft een onhandige vorm, dus dat gaat me nooit in mn eentje lukken

    Dat had ik natuurlijk van te voren kunnen weten, om de een of andere reden had ik het idee dat ik omdat ie zoveel poten heeft, eerst afzonderlijke delen zou hebben die op hun eigen poten konden staan, en dat ik die dan door onder de tafel te kruipen aan elkaar zou gaan imbussen.

    Maar zo werkt het dus niet
    Het is mij gelukt in mijn eentje, maar niet zonder slag of stoot. Ik had een hele lange gemaakt van de ene hoek naar de andere hoek van de kamer en had alleen heel veel problemen om hem na het in elkaar zetten goed op zijn plek te krijgen. Ik had namelijk geen rekening gehouden met de verwarming die voor het bureau moest uitsteken en moest het hele ding dus weer uit elkaar halen en in elkaar zetten op de plek waar hij moest staan. Heeft mij een hele dag gekost, maar het is gelukt en ik had maar 2 dagen last van mijn schouder omdat dat hele bureau af en toe op mijn schouder rustte... dus inderdaad met 2 man doen

    Ik meen trouwens dat ik het frame eerst in elkaar heb gezet en later het blad erop heb gemonteerd van onderen af, maar het is alweer een tijdje terug. Volgens de handleiding mocht het niet zo weet ik nog wel (maar het lukte wel).
    pi_64967087
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Darkenrahl het volgende:
    Ik mag mijn schoonouders heel graag, maar ze gaan om de 2 a 3 weken ongeveer naar Ikea (meer dan 100 km van ons huis verwijderd) om een gezellig dagje uit te gaan. Komen ze altijd thuis met 1 of 2 kleine dingetjes. Ze gaan vroeg, eerst koffie met gebak, daarna lunchen daar en daarna in de avond nog een avondmaaltijd en dan naar huis

    In Amersfoort is er volgens mij ook een groep mensen die er gewoon gaat ontbijten elk weekeinde, er staat in iedergeval een rij mensen als het restaurant open gaat (en de winkel nog dicht is)

    Ik begrijp het ook niet echt, ben een man. Maar Ikea vind ik wel de leukste winkel die er bestaat en dat is heel wat voor mij. Ik loop normaal gillend weg uit winkels, maar bij Ikea kan je redelijk praktisch bezig zijn en je kan uitkijken op leuk uitpak en in elkaar zet werk (ja, dat vind ik leuk). Voel je je weer een echte man en je vrouw is blij omdat ze kan shoppen enzo.
    Ik heb ooit een keer mensen zien rennen 's ochtends om 09:00 naar hun vaste plekje in het restaurant. Volledig angstig dat ze deze zouden moeten afgeven aan een ander.
    Owja... deze mensen waren eind 60 of zo...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_64969243
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
    Check ik net de site even, op de voorraad voor het TV-meubel wat we willen hebben.

    http://www.ikea.com/nl/nl(...)eamsStockAvailSearch
    [..]

    Eerder vandaag stond er nog dat het morgen 'mogelijk' op voorraad zou zijn. Met oranje schema, zeg maar. Kan het zijn dat 'ie morgen toch op voorraad is, en dat die gegevens nu dus niet beschikbaar zijn? Of betekend deze zin dat het tv-meubel voorlopig helemaal niet meer te krijgen is?
    Gewoon ff naar Hengelo rijden...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_64969244
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Guppyfriend het volgende:
    Zaterdag aan het einde van de middag waren mn vriend en ik in IKEA Duiven. Met een voornemen om dingen te gaan kopen. Maar er was gewoon geen doorkomen aan.

    Ik verbaas me daar toch echt over. Een bezoek aan IKEA is een soort nationaal volksvermaak aan het worden. Mensen lopen daar voor de lol rond, alsof ze in een museum lopen of zo. Of op de markt. In ieder geval durf ik best te beweren dan meer dan de helft van de mensen die daar rondliep niks nodig had. En dan compleet met buggies en krijsende kinderen!
    Bizar, wat is dat toch? Ik vind het een bijzonder fenomeen. Waarom IKEA? Je gaat toch ook niet voor je lol door de Praxis lopen? Of door de Albert Heijn?
    Dat is de kracht van de IKEA, wat wil je nou niets liever dan klanten die terugkomen! Daarnaast de gratis koffie/thee is ook totaal niet Nederlands. Dit trekt ook volksstammen aan.
    pi_64972006
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 22:14 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Gewoon ff naar Hengelo rijden...
    of naar Utrecht
    pi_64973007
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    of naar Utrecht
    Hengelo...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      maandag 12 januari 2009 @ 23:30:00 #17
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_64973436
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 13:07 schreef elcastel het volgende:
    Ik zie dat hier ook IKEA medewerkers rondlopen ... Gaat de Nattglim molton eruit ofzo ? Ik zag gisteren niks meer liggen in A'dam, je het showmodel en een kaart waarop de 180x200cm al was weggekrast.
    Ik probeer het nog even in dit nieuwe topic.
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_64975790
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 23:30 schreef elcastel het volgende:

    [..]

    Ik probeer het nog even in dit nieuwe topic.
    Ja, gaat er inderdaad uit.
    quote:
    Bedankt voor het nakijken. Ik kan dit zelf niet zien of wel? Ik kan hem namelijk niet vinden op de ikea site en omdat ik niet dicht bij een ikea woon is het wat lastig om af en toe te zien of hij er is.

    Maar het stemt hoopvol dat hij wel gaat komen, een ritje naar duitsland is ook niet goedkoop.
    Hij is van de site afgehaald omdat hij al zolang n leverprobleem heeft, als het goed is komt hij er weer op te staan zodra ie weer leverbaar is (en dan kun je dus ook weer de voorraad checken).
      dinsdag 13 januari 2009 @ 00:26:19 #19
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_64975838
    Thanks Royyy.
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_64977273
    tvp!
      Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 06:17:10 #21
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_64978137
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 22:14 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Gewoon ff naar Hengelo rijden...
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    of naar Utrecht
    is dat de enige oplossing? niet erg praktisch, aangezien we in arnhem wonen. maar goed, we halen morgen eerst alles wat wel op voorraad is in duiven

    hm, ik heb net nog even de website gecheckt, en daar staat inmiddels dat ie tot en met vrijdag iig niet meer op voorraad is. misschien is naar utrecht/hengelo rijden inderdaad wel de enige oplossing...
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_64981175
    ik heb net een LACK gekocht.. :x
    x
    pi_64987225
    Wat voor lack?
    Zo niet.. dan toch!
    pi_64988245
    Nu het over lack gaat, ik heb een jaar of 2 meubels gekocht die niet onder de lack serie vielen, maar er wel heel veel op lijken. Ze waren goedkoper. Het was een grote boekenkast en een lagere boekenkast (4 planks en 2 planks). Ik heb nu 3 grote en 1 kleine gekocht en de grote was volgens mij 35 euro. Hij stond in het ikea boek van 2006 of 2007 op een aparte pagina vermeld en was een jaar later niet meer verkrijgbaar.

    De verf gaat er wat snel af, misschien was dat de reden? Weet iemand waarom ze niet meer gemaakt worden en je nu opeens 89 euro moet betalen voor een bijna vergelijkbare lack kast?
    pi_64988966
    Bedoel je AGERUM? Een brede kast in het wit of berken op vierkante poten?

    Soms gaan producten uit het assortiment om plaats te maken voor een ander product waarvan IKEA meer verwacht of welke goedkoper te produceren (en daarmee goedkoper te verkopen) is. Soms haalt IKEA artikelen uit het assortiment omdat er dan in het productieproces meer ruimte ontstaat voor de beter lopende producten. IKEA heeft speciale fabrieken die Board-On-Frame producten maakt (zoals LACK, EXPEDIT en AGERUM). Wanneer deze fabrieken het qua productiecapaciteit het niet meer kunnen bolwerken, dan gaan de producten met minder verkooppotentie eruit...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')