Ik zie in deze gids al wat dingen staan die ik van de week in Delft als "nieuw" in de winkel heb zien staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef PteV het volgende:
http://onlinecatalog.ikea-usa.com/US/en/2012/IKEA_Catalog/
De nieuwe USA catalogus van 2012 staat al online =)
Bedankt! Heb vandaag maar andere voorraaddozen bij ikea gekocht.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
DISTANS is uit het assortiment gehaald. De winkels die geen voorraad meer hebben krijgen deze ook niet meer binnen.
Helaas geen beweging, hij zit ergens vast op de metalen rails. Vroeger had ik een kast met een schuiflade, vergelijkbaar probleem en nooit opgelost.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:09 schreef loecje het volgende:
lukt het niet door de lade iets op te tillen?
Ik zal nog even kijken, maar ik verwacht niet veel.quote:anders in de lade of net boven de lade(binnenkant) kijken of er een schroefje zit die je los kan draaien.
Wat je daar ziet is het assortiment zoals dat verkocht wordt in GB en Ierland.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:42 schreef Henry het volgende:
Ik heb het idee dat ik nu een site heb gevonden waar ik alle 'nieuwe producten' kan zien:
Via deze url:
http://images.ikea.com/as(...)itCategoryMembers=on
Doorzoek je de site met als keyword "august 2011". Staan erg veel nieuwe artikelen tussen.
Bijvoorbeeld deze enige echte IKEA rekenmachine:
[ afbeelding ]
en die zaklamp waar iemand het al over had:
[ afbeelding ]
Verder ontzettend veel kantoor/schoolspullen. Zoals kladblokjes, nietmachines, kantoor artikelen en een rugtas. Misschien een soort van "back to school" actie?
Dat kan niet, want die planten gaan snachts op stap, en eten dan de konijntjes op...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:02 schreef loecje het volgende:
waarom ga je niet gewoon naar een tuincentrum?
Het is net een pepermolenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:42 schreef Henry het volgende:
en die zaklamp waar iemand het al over had:
[ afbeelding ]
Helemaal glimmend? Brrt, jij hebt vast geen kinderenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:15 schreef RanTheMan het volgende:
ikea bling bling:
[ afbeelding ]
Mn portemonnee doet nog pijn....
leuk vingerafdrukjes overal op! of als de zon door het raam de keuken schijnt...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:15 schreef RanTheMan het volgende:
ikea bling bling:
[ afbeelding ]
Mn portemonnee doet nog pijn....
Voor een kastbreedte van (buitenmaat) 30 hebben we naast de planken alleen het volgende: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20110154quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:05 schreef Mixende_match het volgende:
Hoi, vraagje over de ikea keuken inrichting voor de kastjes.
gaat over dit product http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60035916
en dit product http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30110163
Is 40 de minimale maat? want ik dacht dat de ikea ook kastjes van 30 heeft? (ik namelijk ook, en ik zoek dus een rails voor in dit kastje, dat ik er lade in kan maken, zonder het front van het kastje aan te tasten)
Kan ik morgen voor je nakijken...quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:30 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht gisteren even bij Ikea Delft een Fabler Kaninmee te plukken voor zoonlief, maar dat ging dus niet door....
Kijk ik op de site, blijkt hij nergens (behalve Amsterdam) op voorraad te zijn.
Kan iemand me vertellen dat het svp geen uitgaand artikel is?! Thnx.
Deze dus: art.nr.: 101.327.74
[ afbeelding ]
Graag, thnxquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kan ik morgen voor je nakijken...
jeah. dat bedoel ik precies, allen heb er maar 1 nodig , dus vandaar dat ik het vroeg. Maar dus alleen in set van 3?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor een kastbreedte van (buitenmaat) 30 hebben we naast de planken alleen het volgende: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20110154
Deze set laden monteer je aan je, bestaande, front zodat je er een soort apothekerskast van kunt maken. Voorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59852639
Wat leuk! Welke afdeling of functie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb (weer) gesolliciteerd bij IKEA (Heerlen)
Maar net hoe graag je 'm wilt. In Utrecht is hij er welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:02 schreef das_phantom het volgende:
Product: EKENSBERG Eettafel, vestiging: IKEA Haarlem
Dit product is niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. Verwachte leverdatum: do 4 aug - do 11 aug
Wilde net volgende week gaan kijken
Ehm... Het artikel is uit het assortiment gehaald. Sorry...quote:
4 augustus is volgende weekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:02 schreef das_phantom het volgende:
Product: EKENSBERG Eettafel, vestiging: IKEA Haarlem
Dit product is niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. Verwachte leverdatum: do 4 aug - do 11 aug
Wilde net volgende week gaan kijken
Darn.... en ik juist Ikea knuffels voor de baby halen omdat die over het algemeen zo lekker lang in het assortiment blijven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ehm... Het artikel is uit het assortiment gehaald. Sorry...
Zag ik jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar net hoe graag je 'm wilt. In Utrecht is hij er wel
Ik ga hopenquote:
Je hoeft inderdaad die breedte niet te hebben voor opbouw, en de rail van schuifdeuren kan er bovenop. Breedte kan ik morgen voor je meten!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:50 schreef vigier het volgende:
Kan één van de medewerkers mij even helpen? Ik wil twee dingen weten:
1) Hoe breed is een 2 meter PAX kast exact? Ik zag dat er profielen aan de zijkant zitten die de deuren tegen houden/naad afsluiten. Maar kan iemand het voor mij op de mm opmeten? Ik wil er namelijk eentje in een kamer zetten die maar een heel klein beetje breder is dan 200cm.
2) Hoeveel breedte moet ik hebben om hem op te bouwen? De Ikea medewerker gisteren in Utrecht kon mij niet helpen, die begon een heel verhaal over buiten de kamer opbouwen etc etc. Maar toen ik thuis de folder door zat te bladeren had ik het idee dat het om 2 kasten van 100cm naast elkaar gaat. Als dat zo is, dan kan ik ze natuurlijk in de ruimte opbouwen en gewoon naast elkaar tussen de muren schuiven...
Thnx alvast!
wit vind ik ook lang zo mooi niet als die houtkleurigequote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Dacht ik een mooie kast te hebben gevonden, Ikea Aspelund, normale houtkleur wat goed past bij de rest van mijn kamer:
[ afbeelding ]
Is die er blijkbaar alleen nog maar in dat trendy wit wat dus totaal niet past op mijn kamer![]()
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80157214
Daar staat ook geen kleurkeuze, dus is er helemaal geen andere kleur meer in het assortiment of wel? Heb ook geen zin om naar Hengelo te rijden en dat er dan ook alleen witte kasten zijn.
Gewicht: 30.7 kgquote:Op zondag 31 juli 2011 16:14 schreef Studiotje het volgende:
Waarom IKEA, waarom! Waarom zijn die glazen tafelbladen zo graf zwaar?Heb me er kapot aan getild gister
![]()
Sorry,vandaag niet van gekomen maar moet morgen wel lukkenquote:
Waarschijnlijk zullen beide winkels dit artikel op korte termijn niet meer gaan verkopen. Er zijn een aantal winkels in Nederland dermate klein dat ze geen ruimte hebben om het gehele assortiment te verkopen. Duiven en Utrecht onder andere verkopen van een aantal assortimentsgebieden enkel een 'catalogus' assortiment.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoi![]()
Dit VIKA tafelblad is bij mijn IKEA's (Duiven en Utrecht) niet op voorraad. Komt hij wel weer op voorraad, of gaat ie eruit?
No probs, ik wil het ergens in augustus gaan regelen, dus ik heb nog even de tijd!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry,vandaag niet van gekomen maar moet morgen wel lukken.
Heb ik weerquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen beide winkels dit artikel op korte termijn niet meer gaan verkopen. Er zijn een aantal winkels in Nederland dermate klein dat ze geen ruimte hebben om het gehele assortiment te verkopen. Duiven en Utrecht onder andere verkopen van een aantal assortimentsgebieden enkel een 'catalogus' assortiment.
Ow ja sorry... Bede winkels zullen na hun verbouwing weer een groter, zo niet het gehele, assortiment gaan verkopen. Maar of het blad dan nog in het assortiment zit...quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb ik weer
Nou ja, Duiven wordt verbouwd, dus misschien komt ie daar wel weer. Ooit? We zien wel
Als je hem echt mooi vind kan je wellicht een oproepje doen in fokkers helpen fokkers. Er is vast wel iemand die in goed vertrouwen het blad wil kopen voor je en wellicht een heel eind naar je toe wilt brengenquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb ik weer
Nou ja, Duiven wordt verbouwd, dus misschien komt ie daar wel weer. Ooit? We zien wel
Dacht ik ook al meteen, dat is toch ookal jaren in de planning?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:11 schreef loecje het volgende:
laat ze eerst bij zwolle maar eens beginnen met bouwen
Omdat het rendabel is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:56 schreef ddx het volgende:
Kan iemand de logica uitleggen waarom er in Zaandam een Ikea zou komen als er binnen 20km nog 2 ikea's zitten ?
http://www.noordhollandsd(...)e/Ikea-naar-Zaandam-
Het is hooguit 5 mm breder met die rail voor schuifdeuren erop (wij hebben de Pax Malm combinatiequote:Op maandag 1 augustus 2011 03:32 schreef vigier het volgende:
[..]
No probs, ik wil het ergens in augustus gaan regelen, dus ik heb nog even de tijd!
Mwa, dan rijd ik zelf wel een keertje naar een andere IKEA. Dat kan ik nog wel hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je hem echt mooi vind kan je wellicht een oproepje doen in fokkers helpen fokkers. Er is vast wel iemand die in goed vertrouwen het blad wil kopen voor je en wellicht een heel eind naar je toe wilt brengen![]()
Als je iemand weet die hem vanaf Amsterdam (dacht hem daar nog te zien) in Utrecht kan krijgen kan ik hem bijv. wel richting Wageningen krijgen. Dan is het voor jou nog het stukje Wageningen naar huis toe
Inderdaad het duurt allemaal veel te lang met die Ikea in Zwolle.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:11 schreef loecje het volgende:
laat ze eerst bij zwolle maar eens beginnen met bouwen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is hooguit 5 mm breder met die rail voor schuifdeuren erop (wij hebben de Pax Malm combinatie).
Amsterdam is dan ook 5x zo groot.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef loecje het volgende:
zwolle lijkt me eerder rendabel.
daar zit je op een uur van de ikea (mag je zelf kiezen tussen Groningen, Hengelo, Duiven of Amersfoort)
Om de drukte van IKEA Amsterdam beter te kunnen reguleren. Daarom komt er ook een vestiging in Leiderdorp. Daarnaast wordt Zwolle geopend.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:56 schreef ddx het volgende:
Kan iemand de logica uitleggen waarom er in Zaandam een Ikea zou komen als er binnen 20km nog 2 ikea's zitten ?
http://www.noordhollandsd(...)e/Ikea-naar-Zaandam-
als je het kleine gebakje bedoelt in het restaurant die is 1,25quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:04 schreef kalinhos het volgende:
weet iemand hoeveel die prinsessentaart kost bij ikea?
Prima pan !!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:19 schreef Stansfield het volgende:
Zijn er mensen die deze braadpan hebben?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40131725
En zo ja hoe bevalt deze pan?
Tnx. Vanavond maar eens even langsgaan.quote:
tnx, zoeken blijft lastig....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90061249
?
Ja hoor, waarom niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:17 schreef portabel het volgende:
Vandaag Oppdal bed opgehaald. Ben benieuwd
Kan je trouwens een spiegel op een PAXkast met scharnieren plakken? Zou wel beter zijn.
Er is toch een speciale spiegeldeur voor PAX?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:23 schreef portabel het volgende:
Vind jammer dat Ikea dat niet standaard leverd...
Als het op de site staat, is dat de geldende prijs.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:18 schreef loecje het volgende:
ik zie op de site dat de lack tafeltjes duurder zijn geworden.
vanaf wanneer gaat die prijsverhoging in? 1augustus of per 1 september?
Klopt, bij ikea breda staat ie op de kinderafdeling!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
Hij is ook gewoon in Nederland verkrijgbaar:
[ afbeelding ]``
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30190857
Per 1 augustus, dus afgelopen maandag. Hoewel het kleine witte en zwarte LACK tafeltje volgens mij op onze schappen nog als 4,99 staat.De andere kleuren zijn 7,99 en de nieuwe hoogglans kleuren zijn 9,99.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:18 schreef loecje het volgende:
ik zie op de site dat de lack tafeltjes duurder zijn geworden.
vanaf wanneer gaat die prijsverhoging in? 1augustus of per 1 september?
Het valt me nu pas op dat die onder "kinderkamerverlichting" valt... daar zou ik em nooit gezocht hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Klopt, bij ikea breda staat ie op de kinderafdeling!
Je moet wel 30 ronjes draaien voordat ie het doet :-)
wow thnx!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er is toch een speciale spiegeldeur voor PAX?
Edit: deze dus...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49811710
Wel MALM schuifdeuren waarbij 1 deur een spiegel is/heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:18 schreef portabel het volgende:
[..]
wow thnx!
edit: Maar er is geen schuifdeur van?
Koop je de Malm deuren niet meer per stuk zodat elke combinatie mogelijk isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel MALM schuifdeuren waarbij 1 deur een spiegel is/heeft
Nee, ze gaan nu als paar. Volgens mij ook omdat de constructie van de deuren gewijzigd is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koop je de Malm deuren niet meer per stuk zodat elke combinatie mogelijk is
Oh, ik ben dus oldschoolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, ze gaan nu als paar. Volgens mij ook omdat de constructie van de deuren gewijzigd is.
Het beste kun je daarover bellen met het 0900 nummer. Zij kunnen dat wel voor je nakijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:22 schreef YellowSubmarine het volgende:
Ik heb een vraagje voor de kenners; de blauwe lamp, bovenaan op het middelste plaatje hieronder, in welke kleuren zijn die er allemaal? Ik weet blauw & oranje, toevallig ook nog wit?
[ afbeelding ]
ah ok. De situatie is nu als dit:quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:12 schreef Mula het volgende:
Lades zijn optioneel bij Besta, net zoals deuren. Je kan em ook gewoon zonder een van beide doen en dan planken in het frame!
Kun je hem niet gewoon aan de muur hangen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ah ok. De situatie is nu als dit:
[ afbeelding ]
Qua design etc maakt het dus niets uit wat ik haal, mn tv moet gewoon een cm of 20-30 hoger zodat ik niet tegen mn eigen voeten aankijk
Hoogte 80 cm? Jij zoekt een bijtafel of dressoir, niet een TV tafeltje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik zoek een (TV) tafeltje. Hoogte 80 cm of hoger, diepte maximaal 50 cm en lengte max 140 cm....Bestaat er zoeen?
Je kan ook drie planken kopenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik zoek een (TV) tafeltje. Hoogte 80 cm of hoger, diepte maximaal 50 cm en lengte max 140 cm....Bestaat er zoeen?
online bestellen en bezorgservice zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:10 schreef VeX- het volgende:
Hey, ik heb net een boodschappenlijstje gemaakt op de ikea site, maar ik zie nergens een optie waarbij je online kunt bestellen. Of kan je alleen in de winkel producten bestellen?
Dan zou ik failliet gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:38 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
online bestellen en bezorgservice zou fantastisch zijn
dat vraag ik mij ook af.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:56 schreef PimD het volgende:
De Malm bedden, zijn die gewoon te gebruiken met een lattenbodem die omhoog/omlaag gaat? Zo'n ding dus:
[ afbeelding ]
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar het lijkt een beetje rommelig. Veel plankjes aan de muur enzo, veel hoge kasten. Ook wel logisch, woonde ook ooit op een paar m2, maar toch... zou je niet liever wat opbergruimte onder je bed benutten of een ander tv-meubel kiezen, waar je ook meer in kwijt kan? Verder is het wel tof hoor, veel plezier met ophangen en in elkaar zettenquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Verder is het wel tof hoor, veel plezier met ophangen en in elkaar zetten
Inderdaad. Het is dat ook de kunst om die kleine ruimte effectief in te delen. Ik denk dat ik daarmee wel met een ruim-voldoende geslaagd ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is niet heel ruim, maar goed, het is nu eenmaal ook echt niet groot
een grote kastenwand zoals welke?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:27 schreef Adelante het volgende:
Een grote kastenwand waar je ook je tv in kwijt kunt, geeft veel meer rust en ruimte, AlexanderC. Die vele open kastjes en planken van LACK zorgen voor rommelige aanblik en vangen veel stofDe EXPEDIT afscheidingen zijn prima en maken echt verschillende ruimtes in je kamer
Volgens mij de MALM.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:35 schreef lunapuella het volgende:
Weet iemand of Ikea nog bedden voor matrasmaat 220 verkoopt? Weet dat ze het vroeger deden want we slapen nu in een Hemnes met die lengte, maar zie op de site alleen maar 200.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor jullie tips!
[ Bericht 11% gewijzigd door AlexanderC op 14-08-2011 22:40:01 ]Nosce te ipsum.
BESTÅ serie, eventueel met schuifdeuren waar je je tv achter kwijt kuntquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:31 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
een grote kastenwand zoals welke?
Ik word er niet enthousiast van. Laat staan hebberig. Jammerquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:23 schreef Bartjebart het volgende:
Het komende kerstassortiment http://www.ikea-download.de/11_04_weihnachten/index.php
Weliswaar in het Duits,maar toch...
(het is nog niet eens september)
Gisteren even nagevraagd in de winkel, dat zou volgens een van de medewerkers in Duiven geen probleem moeten zijn.quote:
Maar wat ik zo gezien heb komt er ook sowieso veel meerquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:05 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik word er niet enthousiast van. Laat staan hebberig. Jammer![]()
Zo werkt dat in de retail. Klanten gaan straks zeuren dat er al pepernoten zijn maar als ze niet verkocht werden, lagen ze ook niet in de winkel.
Kinderafdeling blijkbaar...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef Tink89 het volgende:
Oeh, van die wit met grijze strumpfen word ik wel vrolijk
Heb overigens in Breda me helemaal gaar gezocht naar de zaklamp, maar de medewerkers daar konden me niet helpen....:(
Xx
Edit: en van de deco-ledverlichting ook... die grote ronde zegmaar
oké thanksquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:14 schreef PimD het volgende:
[..]
Gisteren even nagevraagd in de winkel, dat zou volgens een van de medewerkers in Duiven geen probleem moeten zijn.
Voor alle Sultan matrassen geldt een omruilgarantie. Binnen 90 dagen mag je het gewoon ruilen als het je niet bevalt. Daar hoeft het karton niet meer om te zitten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef 22 het volgende:
Is het dan voldoende dat ik het plastic eromheen heb?
Ik heb het karton namelijk al weg gedaan.
Ja dat is wel vet ja; heb ik ook overwogen. Je kan zelfs je hele kast zelf ontwerpen met de BESTA-planner.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
BESTÅ serie, eventueel met schuifdeuren waar je je tv achter kwijt kunt
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:05 schreef 22 het volgende:
Even een kort vraagje.
Ik wil mijn matras ruilen bij Ikea in Utrecht.
Waar moet ik mijn matras dan afleveren?
Gewoon naar de servicedesk?
Alvast bedankt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef 22 het volgende:
Is het dan voldoende dat ik het plastic eromheen heb?
Ik heb het karton namelijk al weg gedaan.
Nou 'terugbrengen' en de omruilgarantie zijn wel twee verschillende dingen... Ik begrijp dat je de matras helemaal niet geprobeerd hebt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:27 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Voor alle Sultan matrassen geldt een omruilgarantie. Binnen 90 dagen mag je het gewoon ruilen als het je niet bevalt. Daar hoeft het karton niet meer om te zitten.
Zie: http://www.ikea.com/nl/nl(...)10609/tab/kwaliteit/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |