Ja hoor, waarom niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:17 schreef portabel het volgende:
Vandaag Oppdal bed opgehaald. Ben benieuwd
Kan je trouwens een spiegel op een PAXkast met scharnieren plakken? Zou wel beter zijn.
Er is toch een speciale spiegeldeur voor PAX?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:23 schreef portabel het volgende:
Vind jammer dat Ikea dat niet standaard leverd...
Als het op de site staat, is dat de geldende prijs.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:18 schreef loecje het volgende:
ik zie op de site dat de lack tafeltjes duurder zijn geworden.
vanaf wanneer gaat die prijsverhoging in? 1augustus of per 1 september?
Klopt, bij ikea breda staat ie op de kinderafdeling!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
Hij is ook gewoon in Nederland verkrijgbaar:
[ afbeelding ]``
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30190857
Per 1 augustus, dus afgelopen maandag. Hoewel het kleine witte en zwarte LACK tafeltje volgens mij op onze schappen nog als 4,99 staat.De andere kleuren zijn 7,99 en de nieuwe hoogglans kleuren zijn 9,99.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:18 schreef loecje het volgende:
ik zie op de site dat de lack tafeltjes duurder zijn geworden.
vanaf wanneer gaat die prijsverhoging in? 1augustus of per 1 september?
Het valt me nu pas op dat die onder "kinderkamerverlichting" valt... daar zou ik em nooit gezocht hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Klopt, bij ikea breda staat ie op de kinderafdeling!
Je moet wel 30 ronjes draaien voordat ie het doet :-)
wow thnx!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er is toch een speciale spiegeldeur voor PAX?
Edit: deze dus...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49811710
Wel MALM schuifdeuren waarbij 1 deur een spiegel is/heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:18 schreef portabel het volgende:
[..]
wow thnx!
edit: Maar er is geen schuifdeur van?
Koop je de Malm deuren niet meer per stuk zodat elke combinatie mogelijk isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel MALM schuifdeuren waarbij 1 deur een spiegel is/heeft
Nee, ze gaan nu als paar. Volgens mij ook omdat de constructie van de deuren gewijzigd is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koop je de Malm deuren niet meer per stuk zodat elke combinatie mogelijk is
Oh, ik ben dus oldschoolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, ze gaan nu als paar. Volgens mij ook omdat de constructie van de deuren gewijzigd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |