abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99601289
Ik zou ook wel bij IKEA (Amsterdam) willen werken.
Nosce te ipsum.
pi_99608239
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Bedankt!
Tja, zo zijn jongeren nu eenmaal :)
Dat is echt bull. Je moet je eigen positie niet gaan generaliseren!
Als dat een van je motivaties is om bij IKEA te willen werken, dan kun je het wel vergeten :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99610715
Als IKEA werknemer moet je een passie voor wonen hebben toch O-) Het is weer heerlijk IKEA weer! Enige voordeel van dit hondenweer :+
gewoon omdat het kan
  maandag 18 juli 2011 @ 11:36:26 #104
336555 doubts
ffies anoniem
pi_99613028
2 vraagjes:

Kan je in het keuken betaalplan ook montage en bezorgkosten meenemen of dienen die altijd direct betaald te moeten worden. Ik denk haast van wel aangezien Ikea de montage uitbesteed.

Tweede vraag; ik heb gister mijn keuken ontworpen en blij zitten met één punt: kookplaat!

Ik heb gekozen voor witte spoelbak, kraan, magnetron, afzuigkap. Kortom zo'n lelijke zwarte plaat staat daar erg lelijk bij. (geen gas in woning dus aangewezen op inductie of keramisch)
Nu verteld Google mij dat er van Nutid een witte inductie plaat te koop is. Komt deze plaat ook naar NL?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
pi_99626661
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:36 schreef doubts het volgende:
2 vraagjes:

Kan je in het keuken betaalplan ook montage en bezorgkosten meenemen of dienen die altijd direct betaald te moeten worden. Ik denk haast van wel aangezien Ikea de montage uitbesteed.

Tweede vraag; ik heb gister mijn keuken ontworpen en blij zitten met één punt: kookplaat!

Ik heb gekozen voor witte spoelbak, kraan, magnetron, afzuigkap. Kortom zo'n lelijke zwarte plaat staat daar erg lelijk bij. (geen gas in woning dus aangewezen op inductie of keramisch)
Nu verteld Google mij dat er van Nutid een witte inductie plaat te koop is. Komt deze plaat ook naar NL?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
De services kun je niet meenemen in het betaalplan. Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, is dat omdat dit wettelijk niet mag.

IKEA Nederland zal vooralsnog het komende jaar geen witte inductie of keramische kookplaat gaan verkopen. De witte die jij gezien hebt is geloof ik uit het Amerikaanse assortiment?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 18 juli 2011 @ 17:59:37 #106
336555 doubts
ffies anoniem
pi_99627536
Klopt.

Jeetje, das balen! Als ik geen witte kookplaat kan vinden twijfel ik of het wel mooi staat om de afzuigkap etcetera wit te doen.

Is er een mogelijkheid om zo'n kookplaat vanuit Amerika te bestellen?
pi_99627849
Je kan toch gewoon een kookplaat ergens anders kopen ?
pi_99627930
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:59 schreef doubts het volgende:
Klopt.

Jeetje, das balen! Als ik geen witte kookplaat kan vinden twijfel ik of het wel mooi staat om de afzuigkap etcetera wit te doen.

Is er een mogelijkheid om zo'n kookplaat vanuit Amerika te bestellen?
Euhm nee? Sowieso niet omdat je met hele andere aansluitwaarden en zo zit...
  maandag 18 juli 2011 @ 19:59:33 #109
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99632719
Net de Albert in elkaar gezet, met als doel om hem te 'hacken' naar een droogkast:

Best een leuke stellagekast voor een tientje, alleen met die 56 schroeven ben je best wel even bezig :')
pi_99633781
Pax vraagje.
Ik wil een hoekopstelling maken met de Pax en zie via "zo werkt het"
alleen een rechthoek tegen een vierkante kast om een hoek van 100x110 te maken.

Nou dacht ik in Amersfoort een mooiere Pax hoek te zien met een schuine voorkant/deur.
Dit kan ik alleen niet terugvinden op de website. Hoe zit dat ?
Met rekenen kwam ik wel op een hoek van 73x73

[ Bericht 7% gewijzigd door R0ADKILL op 18-07-2011 20:45:53 ]
  maandag 18 juli 2011 @ 20:23:11 #111
336555 doubts
ffies anoniem
pi_99633810
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm nee? Sowieso niet omdat je met hele andere aansluitwaarden en zo zit...
Ow das behoorlijk dom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!
  maandag 18 juli 2011 @ 20:23:40 #112
336555 doubts
ffies anoniem
pi_99633830
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:08 schreef ddx het volgende:
Je kan toch gewoon een kookplaat ergens anders kopen ?
Dat kan, maar ik heb verder nergens een witte inductie kookplaat gezien onder de ¤500,-
pi_99640680
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 20:22 schreef R0ADKILL het volgende:
Pax vraagje.
Ik wil een hoekopstelling maken met de Pax en zie via "zo werkt het"
alleen een rechthoek tegen een vierkante kast om een hoek van 100x110 te maken.

Nou dacht ik in Amersfoort een mooiere Pax hoek te zien met een schuine voorkant/deur.
Dit kan ik alleen niet terugvinden op de website. Hoe zit dat ?
Met rekenen kwam ik wel op een hoek van 73x73
Ik denk dat je dan het hoekelementonderstel (202.033.13) moet hebben. Hier kan je dan een garderobekastelement (502.145.60 of 802.145.68) aan vast maken. Daarna even de deuren uitkiezen. Bijvoorbeeld de Ballstad of Bergsbo. Vergeet ook de knoppen en kastinrichting niet!
  maandag 18 juli 2011 @ 23:09:48 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_99643578
Vanavond weer eens in Eindhoven geweest, jammer dat de Alvine Spets niet leverbaar zijn ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:28:46 #115
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_99656357
Wie heeft er ervåring met Bestå meubelen waarin een schuifdeur gemonteerd zit?

Ik heb deze kast met deze schuideur-rail en deze deur

De rails zitten recht boven elkaar (sluiten aan aan de rand van de kast), de kast is horizontaal en vertikaal waterpas aan de muur verankerd maar tóch blijft er een verschil van 5-7 millimeter scheefstand tussen de bovenzijde en de onderzijde van de deur.

Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik de kast dan horizontaal zetten, maar dat staat hij al... Iemand een tip over hoe ik dit kan oplossen? Aan de rolwieltjes aan de onderzijde van de deur is niet zoveel te verstellen (één schroef in een voorgeboord gat). kan ik iets met de glijblokjes aan de bovenzijde van de deur?

[ Bericht 0% gewijzigd door Beelzebufo op 19-07-2011 12:57:48 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_99658342
Ik ga van de week even m'n slaapkamer ophalen in Utrecht :7 Toch het Hemnes-bed O+
Tap tap tap
pi_99660161
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan het hoekelementonderstel (202.033.13) moet hebben. Hier kan je dan een garderobekastelement (502.145.60 of 802.145.68) aan vast maken. Daarna even de deuren uitkiezen. Bijvoorbeeld de Ballstad of Bergsbo. Vergeet ook de knoppen en kastinrichting niet!
Bedankt ^O^
pi_99689217
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:28 schreef Beelzebufo het volgende:
Wie heeft er ervåring met Bestå meubelen waarin een schuifdeur gemonteerd zit?

Ik heb deze kast met deze schuideur-rail en deze deur

De rails zitten recht boven elkaar (sluiten aan aan de rand van de kast), de kast is horizontaal en vertikaal waterpas aan de muur verankerd maar tóch blijft er een verschil van 5-7 millimeter scheefstand tussen de bovenzijde en de onderzijde van de deur.

Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik de kast dan horizontaal zetten, maar dat staat hij al... Iemand een tip over hoe ik dit kan oplossen? Aan de rolwieltjes aan de onderzijde van de deur is niet zoveel te verstellen (één schroef in een voorgeboord gat). kan ik iets met de glijblokjes aan de bovenzijde van de deur?
Klinkt een beetje als het probleem wat ik met mijn pax kast(deuren) heb. Lijkt net alsof deze er scheef inhangen, maar ik kan het probleem maar niet vinden. Ben hier dus ook benieuwd naar.
pi_99689423
Vraag voor de medewerkers. Ik zoek al een tijdje de distans voorraaddozen. Volgens de voorraadstatus is deze niet op voorraad bij verschillende filialen en de levertijd is onbekend. Nu is dat al enige tijd zo en aangezien ikea niet in de buurt is kan ik dus ook niet even gaan kijken of ze toch niet nog wat hebben liggen. Zijn deze voorraaddozen uit het assortiment?
pi_99693908
Gisteren weer naar de IKEA geweest. Ze waren wel streng. 1 van m'n Ikea Family solar tuinlampen is kapot gegaan. De andere 3 doen het nog. Aangezien ze er al minimaal 2 maanden goed staan had ik de bon al weggegooid... jammer maar helaas, dan krijg ik mijn geld niet terug, ookal is het kapot en ben ik Family member. Ik hoop dat de anderen het langer uithouden, dit vond ik wel erg kort. :(

Toch nog een leuke tuintafel gescoord (Ikea Delft heeft nog best wel veel staan van het tuinassortiment) voor 41 euro. Goed inklapbaar dus hij kan in de winter of in de bergkast thuis of in de schuur. Erg blij mee.
pi_99697858
Hebben ze die hele goedkope plaids nog bij Ikea? Op de site zie ik ze alleen in het blauw staan.
pi_99716890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:35 schreef -Yuna- het volgende:
Vraag voor de medewerkers. Ik zoek al een tijdje de distans voorraaddozen. Volgens de voorraadstatus is deze niet op voorraad bij verschillende filialen en de levertijd is onbekend. Nu is dat al enige tijd zo en aangezien ikea niet in de buurt is kan ik dus ook niet even gaan kijken of ze toch niet nog wat hebben liggen. Zijn deze voorraaddozen uit het assortiment?
DISTANS is uit het assortiment gehaald. De winkels die geen voorraad meer hebben krijgen deze ook niet meer binnen.
pi_99716923
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hebben ze die hele goedkope plaids nog bij Ikea? Op de site zie ik ze alleen in het blauw staan.
Bedoel je POLARVIDE of IRMA? De kleurtjes van IRMA zijn volgens mij geen onderdeel van het "vaste" assortiment en staan daarom niet per definitie in iedere winkel of op internet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 21 juli 2011 @ 09:35:07 #124
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99739410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga van de week even m'n slaapkamer ophalen in Utrecht :7 Toch het Hemnes-bed O+
Feli! Ik ben er ook uit; Malm :Y) .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_99765719
http://onlinecatalog.ikea-usa.com/US/en/2012/IKEA_Catalog/

De nieuwe USA catalogus van 2012 staat al online =)
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:22:10 #126
3185 Adelante
To let it go now
pi_99767768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef PteV het volgende:

"a home doesn't need to be big, just smart"

jaja, dat gaat in NYC misschien op maar in Texas ga je hiermee niet scoren :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_99775009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Feli! Ik ben er ook uit; Malm :Y) .
Hemnes hier :7 Wordt zaterdag geleverd. Aardige mensen bij Ikea Utrecht O+

Ik had alleen m'n zinnen gezet op de Norben-tafel, maar die hadden ze niet meer :(

En echt, zo'n schoenenkast van Hemnes, wat een gekloot zeg :')
Tap tap tap
pi_99775055
quote:

In hoeverre lijkt de Amerikaanse altijd op de Europese/Nederlandse? :P
Tap tap tap
pi_99777253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In hoeverre lijkt de Amerikaanse altijd op de Europese/Nederlandse? :P
75%
pi_99777299
quote:
15s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:

[..]

"a home doesn't need to be big, just smart"

jaja, dat gaat in NYC misschien op maar in Texas ga je hiermee niet scoren :')
Wat wel grappig is, is dat veel van de eerste spreads ook straks daadwerkelijk in de winkel terug te vinden zijn!
pi_99778562
Ik ga binnenkort mijn hele inboedel bij IKEA halen, zal rond de 6.000 euro gaan kosten :')
pi_99778670
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga binnenkort mijn hele inboedel bij IKEA halen, zal rond de 6.000 euro gaan kosten :')
6000¤? Dan heb je twee vrachtwagens vol. :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_99778853
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:42 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Heb je al is gekeken wat een kledingkast met schuifdeuren kost van 2,50 breed.

Dan valt t best mee met die vrachtwagens.
Gemiddelde ektorpset is ook 1000 euro.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_99785792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hemnes hier :7 Wordt zaterdag geleverd. Aardige mensen bij Ikea Utrecht O+

Ik had alleen m'n zinnen gezet op de Norben-tafel, maar die hadden ze niet meer :(

Het was de Norden-tafel :')
Tap tap tap
pi_99786429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hemnes hier :7 Wordt zaterdag geleverd. [b][b]Aardige mensen bij Ikea Utrecht O+[/b][/b]Ik had alleen m'n zinnen gezet op de Norben-tafel, maar die hadden ze niet meer :(

absoluut :Y door wie ben je geholpen? :P
pi_99787224
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het was de Norden-tafel :')
En heb je gevraagd naar NORBEN of NORDEN? :P
pi_99787457
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:42 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Hmm nja inclusief nieuwe 1.80 boxspring :P
Ben bang dat het afleveren veel geld gaat kosten ja.
ooh en laminaat koop ik ook daar :P
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:41:53 #138
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_99841952
vandaag in Duiven geweest... ten eerste wat een chaotisch gedoe met de parkeerplekken en opvallend veel dingen, voornamelijk accessoires waren op. Nu hoorde we van een medewerker dat ze nog maar een beperkte voorraad hadden ivm toekomstige verbouwingen... tja neej dat is lekker praktisch om dat van tevoren niet aan te geven...
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:00:10 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99845103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

75%
Dan is het hopen op de zaklamp van pagina 247 en de muziek toverhoed van 227... :D *mag geen grote uitgaven doen, dus verheug me daar maar op*

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_99846323
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En heb je gevraagd naar NORBEN of NORDEN? :P
NORDEN, heb hem aangewezen aan de medewerkster en die heeft hem opgezocht in de computer en zei dat ie op was en dat niet zeker was of en wanneer ie weer zou binnenkomen. Maar in Amersfoort hadden ze hem volgens haar wel. Maar ik had dus NORBEN opgeschreven, dus toen ik hem later op de site wilde opzoeken, stond ie er niet. Niet zo vreemd ook. Maar ik heb hem gisteren opgehaald, kolere wat is dat ding loodzwaar. Maar hij staat O+
Tap tap tap
pi_99846445
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:38 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

absoluut :Y door wie ben je geholpen? :P
Ehm :') Bij de tafels heette het meisje Jojanneke, want dat vond ik een leuke naam, de man bij de bedden weet ik niet meer, die bon ligt in Utrecht :P Vrouwtje van de transport heette geloof ik Trudie. Scheelt wel een hoop in de winkelervaring, want bij Beter Bed wilde ik ook een vraag stellen en daar kwam met veel moeite een half antwoord uit waar ik niks aan had, en toen ik verder wilde vragen was ie alweer weggelopen. Nou, dan niet :D
M'n Hemnes-bed is trouwens vandaag afgeleverd en met wat geklooi in elkaar gezet O+ Lattenbodems waren een eitje, dikke matrassen erop (ruiken lekker O+ ) dus ik kan lekker maffen. Alleen het bijbehornede Hemnes-nachtkastje is gruwelijk te hoog, dat is echt niet handig. Gelukkig is m'n vader wel handig, dus die gaat een stuk van de poten afzagen.
Tap tap tap
pi_99846495
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:47 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Heb je al is gekeken wat een kledingkast met schuifdeuren kost van 2,50 breed.

Dan valt t best mee met die vrachtwagens.
Gemiddelde ektorpset is ook 1000 euro.
Daarom heb ik m'n bankstel ook ergens anders gehaald, vond de banken bij de Ikea best duur en ik was er niet helemaal wild van.
Tap tap tap
pi_99846744
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
vandaag in Duiven geweest... ten eerste wat een chaotisch gedoe met de parkeerplekken en opvallend veel dingen, voornamelijk accessoires waren op. Nu hoorde we van een medewerker dat ze nog maar een beperkte voorraad hadden ivm toekomstige verbouwingen... tja neej dat is lekker praktisch om dat van tevoren niet aan te geven...
Ah dat was jou dus ook opgevallen!

Even een vraagje, want het was nogal onduidelijk toen ik het vroeg aan een medewerkster daar. Maar als wij dingen willen laten bezorgen kunnen wij die dan bestellen via internet of moet je dat echt allemaal in de winkel uit zoeken om vervolgens door te geven dat je het wil laten bezorgen?
All good things are wild and free.
pi_99847063
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Even een vraagje, want het was nogal onduidelijk toen ik het vroeg aan een medewerkster daar. Maar als wij dingen willen laten bezorgen kunnen wij die dan bestellen via internet of moet je dat echt allemaal in de winkel uit zoeken om vervolgens door te geven dat je het wil laten bezorgen?
In de winkel uitzoeken. Je kunt een bon laten maken door een van de medewerkers en/of je zet de dingen op de kar, rekent ze af en brengt de bon/spullen naar de afdeling transport.
Tenminste, zo heb ik het gedaan.
Tap tap tap
pi_99847743
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
IK vermoed dat IKEA Duiven inderdaad tijdelijk enkel catalogusassortiment zal gaan voeren. Betekend dat je, dat wat je in de catalogus ziet staan, moet kunnen kopen. Tenzij iets uit het assortiment gaat, dan kan het zijn dat het eerder op is.
pi_99847841
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dan is het hopen op de zaklamp van pagina 247 en de muziek toverhoed van 227... :D *mag geen grote uitgaven doen, dus verheug me daar maar op*

Xx
Die muziekhoed (met zo'n konijntje erin?) verkopen we in Nederland ook gewoon. Die lamp weet ik niet zeker.

Met 75% doelde ik voornamelijk op foto's en aanbiedingen. Slechts een klein deel van het assortiment verschilt internationaal.
pi_99847878
Dus het is niet mogelijk om dingen via de site te bestellen en dan te laten bezorgen? Baal er nu van van dichtstbijzijnde is die in Duiven en heel veel dingen zijn nu al niet meer op voorraad daar. -O-
All good things are wild and free.
pi_99848138
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef tliciouz het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In de winkel uitzoeken. Je kunt een bon laten maken door een van de medewerkers en/of je zet de dingen op de kar, rekent ze af en brengt de bon/spullen naar de afdeling transport.
Tenminste, zo heb ik het gedaan.
Je kunt sowieso niet via internet bestellen.

Op dit moment is het nog zo dat je zelf de artikelen uit de winkel en het zelfbedieningsmagazijn moet halen, af moet rekenen en dan via de klantenservice op transport moet laten zetten. Artikelen uit het afgesloten magazijn worden voor je verzameld en aan het transport toegevoegd.

Binnenkort starten alle IKEA vestigingen met een verzamelservice. Dit gaat alleen in combinatie met een thuistransport en kost 25.-. Alle artikelen uit het zelfbedieningsmagazijn en het afgesloten magazijn worden dan voor je verzameld en bij je thuis bezorgd. Dit geldt alleen voor artikelen die op het moment van bestellen op voorraad zijn. Artikelen van de "winkelafdelingen" zoals textiel of keukenaccessoires kunnen hierin niet meegenomen worden.
pi_99849011
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:15 schreef tliciouz het volgende:
Dus het is niet mogelijk om dingen via de site te bestellen en dan te laten bezorgen? Baal er nu van van dichtstbijzijnde is die in Duiven en heel veel dingen zijn nu al niet meer op voorraad daar. -O-
Ik heb hetzelfde, heb alles al uitgezocht en opgeschreven, nu moet ik alleen weer naar een vestiging om alles te laten bezorgen :N
pi_99850307
Dat over Duiven ga ik toch even ontkrachten. Het magazijn is niet kleiner geworden, dus er zal niet minder op voorraad zijn. We hebben alleen wat moeite om de artikelen voorradig te houden omdat we ruimte moeten maken voor de nieuwe catalogus en producten dus tijdelijk minder ruimte in kunnen nemen. Weet jij toevallig wie je (of waar je die medewerker) hebt gesproken? Overigens gaat op 21 augustus een gedeelte van het magazijn over naar de nieuwe hal.
pi_99855929
quote:

Ik zie in deze gids al wat dingen staan die ik van de week in Delft als "nieuw" in de winkel heb zien staan.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_99857058
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

DISTANS is uit het assortiment gehaald. De winkels die geen voorraad meer hebben krijgen deze ook niet meer binnen.
Bedankt! Heb vandaag maar andere voorraaddozen bij ikea gekocht.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:00:30 #153
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_99882695
Heeft iemand hier ervaring met vast zittende lades?
Mijn vriendin is zo onhandig geweest om op eigen houtje een commode kast in elkaar te zetten. Het resultaat is dat een van de vier lades niet verder open wil dan 5 cm. Het liefst zou ik de kast helemaal open schroeven, maar aangezien hij gedeeltelijk met spijkers is vast geslagen is dat geen goed idee.
Weet iemand een manier om de lade er eenvoudig uit te krijgen?
pi_99883075
lukt het niet door de lade iets op te tillen?
anders in de lade of net boven de lade(binnenkant) kijken of er een schroefje zit die je los kan draaien.
de lade is er in gekomen dus moet er ook weer uit kunnen
  zondag 24 juli 2011 @ 17:23:45 #155
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_99883741
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:09 schreef loecje het volgende:
lukt het niet door de lade iets op te tillen?
Helaas geen beweging, hij zit ergens vast op de metalen rails. Vroeger had ik een kast met een schuiflade, vergelijkbaar probleem en nooit opgelost.

quote:
anders in de lade of net boven de lade(binnenkant) kijken of er een schroefje zit die je los kan draaien.
Ik zal nog even kijken, maar ik verwacht niet veel.
pi_99884146
rails verkeerd om gemonteerd?
  maandag 25 juli 2011 @ 19:34:40 #157
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_99931653
Nee, daar zit het probleem niet.
pi_99945403
Ik heb het idee dat ik nu een site heb gevonden waar ik alle 'nieuwe producten' kan zien:

Via deze url:

http://images.ikea.com/as(...)itCategoryMembers=on

Doorzoek je de site met als keyword "august 2011". Staan erg veel nieuwe artikelen tussen.

Bijvoorbeeld deze enige echte IKEA rekenmachine:

en die zaklamp waar iemand het al over had:

Verder ontzettend veel kantoor/schoolspullen. Zoals kladblokjes, nietmachines, kantoor artikelen en een rugtas. Misschien een soort van "back to school" actie?

[ Bericht 5% gewijzigd door Henry op 26-07-2011 00:51:26 ]
pi_99946716
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:42 schreef Henry het volgende:
Ik heb het idee dat ik nu een site heb gevonden waar ik alle 'nieuwe producten' kan zien:

Via deze url:

http://images.ikea.com/as(...)itCategoryMembers=on

Doorzoek je de site met als keyword "august 2011". Staan erg veel nieuwe artikelen tussen.

Bijvoorbeeld deze enige echte IKEA rekenmachine:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verder ontzettend veel kantoor/schoolspullen. Zoals kladblokjes, nietmachines, kantoor artikelen en een rugtas. Misschien een soort van "back to school" actie?
Wat je daar ziet is het assortiment zoals dat verkocht wordt in GB en Ierland.

Daar zitten foto's tussen van nieuwe producten, spreads uit de catalogi en foto's van producten die opnieuw gemaakt zijn. Maar daar zitten dus ook producten bij die in Nederland niet verkrijgbaar zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bartjebart op 26-07-2011 01:43:02 ]
pi_99955132
Ikea heeft me nog steeds niet gebeld. -O-
Ze zouden bellen als er vleesetende plantjes binnen zouden komen.
Moet ik weer langs gaan om te kijken of ze ze hebben }:|
pi_99957364
waarom ga je niet gewoon naar een tuincentrum?
pi_99957426
Binnenkort mijn slag slaan bij Ikea O+
pi_99961615
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:02 schreef loecje het volgende:
waarom ga je niet gewoon naar een tuincentrum?
Dat kan niet, want die planten gaan snachts op stap, en eten dan de konijntjes op...
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:56:16 #164
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99961774
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:42 schreef Henry het volgende:

[ afbeelding ]
Het is net een pepermolen :P
pi_99962459
ikea bling bling:

Mn portemonnee doet nog pijn....
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:34:56 #166
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99963183
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:15 schreef RanTheMan het volgende:
ikea bling bling:
[ afbeelding ]
Helemaal glimmend? Brrt, jij hebt vast geen kinderen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:06:39 #167
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_99966535
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:15 schreef RanTheMan het volgende:
ikea bling bling:
[ afbeelding ]
leuk vingerafdrukjes overal op! of als de zon door het raam de keuken schijnt...
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_100015009
Kan de trein uit de LILLABO serie met andere merk treinen en rails samen?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/11673/
pi_100037543
De pagina op de website van Ikea zegt: "Past bij de meeste speelgoedtreinsystemen die op de markt verkrijgbaar zijn."
pi_100050980
Hoi, vraagje over de ikea keuken inrichting voor de kastjes.

gaat over dit product http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60035916
en dit product http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30110163

Is 40 de minimale maat? want ik dacht dat de ikea ook kastjes van 30 heeft? (ik namelijk ook, en ik zoek dus een rails voor in dit kastje, dat ik er lade in kan maken, zonder het front van het kastje aan te tasten ;) )
~ Bonito La Risa ~
pi_100065134
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:05 schreef Mixende_match het volgende:
Hoi, vraagje over de ikea keuken inrichting voor de kastjes.

gaat over dit product http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60035916
en dit product http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30110163

Is 40 de minimale maat? want ik dacht dat de ikea ook kastjes van 30 heeft? (ik namelijk ook, en ik zoek dus een rails voor in dit kastje, dat ik er lade in kan maken, zonder het front van het kastje aan te tasten ;) )
Voor een kastbreedte van (buitenmaat) 30 hebben we naast de planken alleen het volgende: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20110154

Deze set laden monteer je aan je, bestaande, front zodat je er een soort apothekerskast van kunt maken. Voorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59852639
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:30:09 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100066771
Ik dacht gisteren even bij Ikea Delft een Fabler Kanin O+ mee te plukken voor zoonlief, maar dat ging dus niet door....

Kijk ik op de site, blijkt hij nergens (behalve Amsterdam) op voorraad te zijn.
Kan iemand me vertellen dat het svp geen uitgaand artikel is?! Thnx.

Deze dus: art.nr.: 101.327.74

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100067377
ik heb (weer) gesolliciteerd bij IKEA (Heerlen)
pi_100068364
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:30 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht gisteren even bij Ikea Delft een Fabler Kanin O+ mee te plukken voor zoonlief, maar dat ging dus niet door....

Kijk ik op de site, blijkt hij nergens (behalve Amsterdam) op voorraad te zijn.
Kan iemand me vertellen dat het svp geen uitgaand artikel is?! Thnx.

Deze dus: art.nr.: 101.327.74

[ afbeelding ]
Kan ik morgen voor je nakijken...
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:06:54 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100068720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kan ik morgen voor je nakijken...
Graag, thnx ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:39:27 #176
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_100081849
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor een kastbreedte van (buitenmaat) 30 hebben we naast de planken alleen het volgende: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20110154

Deze set laden monteer je aan je, bestaande, front zodat je er een soort apothekerskast van kunt maken. Voorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59852639
jeah. dat bedoel ik precies, allen heb er maar 1 nodig , dus vandaar dat ik het vroeg. Maar dus alleen in set van 3?

ach ook goed ;) thx :*
~ Bonito La Risa ~
pi_100082428
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb (weer) gesolliciteerd bij IKEA (Heerlen)
Wat leuk! Welke afdeling of functie?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_100095489
Product: EKENSBERG Eettafel, vestiging: IKEA Haarlem
Dit product is niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. Verwachte leverdatum: do 4 aug - do 11 aug

:'( Wilde net volgende week gaan kijken
pi_100096112
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:02 schreef das_phantom het volgende:
Dit product is niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. Verwachte leverdatum: do 4 aug - do 11 aug

Maar net hoe graag je 'm wilt. In Utrecht is hij er wel :+
pi_100102083
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Graag, thnx ^O^
Ehm... Het artikel is uit het assortiment gehaald. Sorry...
pi_100102098
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:02 schreef das_phantom het volgende:

4 augustus is volgende week ;)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:51:44 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100104136
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ehm... Het artikel is uit het assortiment gehaald. Sorry...
Darn.... en ik juist Ikea knuffels voor de baby halen omdat die over het algemeen zo lekker lang in het assortiment blijven.
Daarbij is de Fabler serie helemaal O+ en de Leka (Circus) is ehm.... beduidend minder O-)

Maar thnx voor het opzoeken :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:38:38 #183
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_100112326
Dacht ik een mooie kast te hebben gevonden, Ikea Aspelund, normale houtkleur wat goed past bij de rest van mijn kamer:

Is die er blijkbaar alleen nog maar in dat trendy wit wat dus totaal niet past op mijn kamer :') :'(

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80157214
Daar staat ook geen kleurkeuze, dus is er helemaal geen andere kleur meer in het assortiment of wel? Heb ook geen zin om naar Hengelo te rijden en dat er dan ook alleen witte kasten zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_100114665
Aspelund wilde ik trouwens ook bestellen, maar vind die spiegel vervelend. Weet iemand toevallig of die er ook af kan? Ga zelf maar even de handleiding doorspitten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar net hoe graag je 'm wilt. In Utrecht is hij er wel :+
Zag ik ja :P. Heb nog alternatief (BJÖRKUDDEN) gelukkig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

4 augustus is volgende week ;)
Ik ga hopen ;)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 02:38:43 #185
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_100116228
Je hebt wel een (volgensmij) kleinere versie zonder spiegel, en de spiegel kan je ook links of rechts plaatsen, alleen krijg je voor zover ik ook in die handleiding kan zien 2x een normale plaat en 1x zo'n spiegelplaat, dus zonder 1 normale plaat extra als je de spiegel niet wil.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_100119816
iemand zoeken die graag 2 spiegeldeuren wil en dan ruilen ;)
pi_100120472
Kan één van de medewerkers mij even helpen? Ik wil twee dingen weten:
1) Hoe breed is een 2 meter PAX kast exact? Ik zag dat er profielen aan de zijkant zitten die de deuren tegen houden/naad afsluiten. Maar kan iemand het voor mij op de mm opmeten? Ik wil er namelijk eentje in een kamer zetten die maar een heel klein beetje breder is dan 200cm.
2) Hoeveel breedte moet ik hebben om hem op te bouwen? De Ikea medewerker gisteren in Utrecht kon mij niet helpen, die begon een heel verhaal over buiten de kamer opbouwen etc etc. Maar toen ik thuis de folder door zat te bladeren had ik het idee dat het om 2 kasten van 100cm naast elkaar gaat. Als dat zo is, dan kan ik ze natuurlijk in de ruimte opbouwen en gewoon naast elkaar tussen de muren schuiven...

Thnx alvast!
Da gao nie nou!
pi_100140318
Volgens mij kan je een pax kast ook de hoogte in bouwen, maar dat word wel lastig als je geen mm ruimte hebt er naast..
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:06:34 #189
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100141455
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:50 schreef vigier het volgende:
Kan één van de medewerkers mij even helpen? Ik wil twee dingen weten:
1) Hoe breed is een 2 meter PAX kast exact? Ik zag dat er profielen aan de zijkant zitten die de deuren tegen houden/naad afsluiten. Maar kan iemand het voor mij op de mm opmeten? Ik wil er namelijk eentje in een kamer zetten die maar een heel klein beetje breder is dan 200cm.
2) Hoeveel breedte moet ik hebben om hem op te bouwen? De Ikea medewerker gisteren in Utrecht kon mij niet helpen, die begon een heel verhaal over buiten de kamer opbouwen etc etc. Maar toen ik thuis de folder door zat te bladeren had ik het idee dat het om 2 kasten van 100cm naast elkaar gaat. Als dat zo is, dan kan ik ze natuurlijk in de ruimte opbouwen en gewoon naast elkaar tussen de muren schuiven...

Thnx alvast!
Je hoeft inderdaad die breedte niet te hebben voor opbouw, en de rail van schuifdeuren kan er bovenop. Breedte kan ik morgen voor je meten!
pi_100141584
Helemaal top, ik hoor het graag van je!
Da gao nie nou!
pi_100154386
is er al bekend wat er met de prijzen van de keukens gebeurd op 1 augustus?
Gaan die weer omhoog?
Want dan gaan we vandaag nog naar IKEA en anders doen we dat morgen...
  zondag 31 juli 2011 @ 16:14:23 #192
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_100159449
Waarom IKEA, waarom! Waarom zijn die glazen tafelbladen zo graf zwaar? :') Heb me er kapot aan getild gister :r :P
pi_100160361
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Dacht ik een mooie kast te hebben gevonden, Ikea Aspelund, normale houtkleur wat goed past bij de rest van mijn kamer:

[ afbeelding ]

Is die er blijkbaar alleen nog maar in dat trendy wit wat dus totaal niet past op mijn kamer :') :'(

[ afbeelding ]

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80157214
Daar staat ook geen kleurkeuze, dus is er helemaal geen andere kleur meer in het assortiment of wel? Heb ook geen zin om naar Hengelo te rijden en dat er dan ook alleen witte kasten zijn.
wit vind ik ook lang zo mooi niet als die houtkleurige :N
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 31 juli 2011 @ 16:47:52 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_100160594
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:14 schreef Studiotje het volgende:
Waarom IKEA, waarom! Waarom zijn die glazen tafelbladen zo graf zwaar? :') Heb me er kapot aan getild gister :r :P
Gewicht: 30.7 kg

valt wel mee toch?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 31 juli 2011 @ 16:58:08 #195
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_100160886
quote:
3s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

Gewicht: 30.7 kg

valt wel mee toch?
Niet als je het alleen naar boven moet sjouwen :')!
pi_100163039
Maar daar kies je zelf voor ;) Wij mogen de meeste artikelen in het zelfbedieningsmagazijn ook niet alleen tillen. Gelukkig letten ze nog een beetje op onze gezondheid :P

Trouwens goed nieuws voor alle mensen die een hekel hebben aan het externe magazijn van Ikea Duiven! En dat zijn er veel! Elke keer als ik zeg: Dat ligt in ons externe magazijn rennen de meeste mensen al weg... Na de verbouwing liggen de meeste artikelen in het zelfbedieningsmagazijn. We houden alleen een heel kleine afhaalbalie.
pi_100163572
Deuren ruilen is idd wel een goede tip. :P

Kleinere versie had ik gezien ja, wordt helaas te klein denk ik, vind het ook zonde omdat de kleine en grote versie slechts 20 euro van elkaar verschillen. Had gehoopt dat je de spiegeldeur misschien ook andersom erin kon plaatsen, met de spiegel naar binnen.
  Moderator zondag 31 juli 2011 @ 22:17:11 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_100172748
Hoi :W

Dit VIKA tafelblad is bij mijn IKEA's (Duiven en Utrecht) niet op voorraad. Komt hij wel weer op voorraad, of gaat ie eruit?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 31 juli 2011 @ 22:35:43 #199
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100173691
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef vigier het volgende:
Helemaal top, ik hoor het graag van je!
Sorry,vandaag niet van gekomen maar moet morgen wel lukken :).
pi_100178188
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoi :W

Dit VIKA tafelblad is bij mijn IKEA's (Duiven en Utrecht) niet op voorraad. Komt hij wel weer op voorraad, of gaat ie eruit?
Waarschijnlijk zullen beide winkels dit artikel op korte termijn niet meer gaan verkopen. Er zijn een aantal winkels in Nederland dermate klein dat ze geen ruimte hebben om het gehele assortiment te verkopen. Duiven en Utrecht onder andere verkopen van een aantal assortimentsgebieden enkel een 'catalogus' assortiment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')