abonnement Unibet Coolblue
pi_99029836

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
LIII - LI -
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Delft is geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: zie hieronder

Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11 - 18 uur.
Dit zijn de overige zondagsopeningen van de komende tijd:
Zondag 31 juli IKEA Heerlen, IKEA Hengelo
Zondag 7 augustus IKEA Utrecht
Zondag 28 augustus IKEA Heerlen, IKEA Hengelo

quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!

Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99029955
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:11 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik vind die matrassen van Ikea zwaar tegenvallen.
Wij hebben een jaar of 3 terug twee matrassan gekocht. Die van mijn vrouw hebben we een jaar geleden al eens omgeruild voor een nieuwe vanwege een ligkuil, en nu is de vervangende alweer slecht aan het worden. En ook de mijne begint al een ligkuil te vormen.

OK, er zit 15 jaar garantie op en ze worden zonder morren omgeruild. Maar eigenlijk hebben we er een beetje spijt van en vragen ons af of we ze niet terug moeten brengen en ergens anders nieuwe matrassen gaan kopen.
Maar accepteert Ikea dan de oude als retour, of moeten we per se weer daar nieuwe kopen?
Aangezien het een garantie kwestie is, zullen de matrassen omgeruild gaan worden voor een vervangende matras. Een tip is om de matras ook om te draaien. Voeteneind wordt hoofdeind en bijvoorbeeld onderkant wordt bovenkant.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99033062
dat kan ook niet bij alle matrassen. matras van mn vriend kan niet alle kanten op omdraaien door de speciale vorming.

[ Bericht 10% gewijzigd door loecje op 04-07-2011 20:32:24 ]
pi_99033129
Misschien een blondt vraagje, maar ik wil binnenkort een stel meubels kopen bij de Ikea en dan laten bezorgen. Ik had begrepen dat het dan de bedoeling was dat ik die meubels zelf naar Transport breng? Ook al zit die in Utrecht bijvoorbeeld 100 meter verderop?
Tap tap tap
pi_99035164
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Misschien een blondt vraagje, maar ik wil binnenkort een stel meubels kopen bij de Ikea en dan laten bezorgen. Ik had begrepen dat het dan de bedoeling was dat ik die meubels zelf naar Transport breng? Ook al zit die in Utrecht bijvoorbeeld 100 meter verderop?
Als jij meubels besteld, laat je die gewoon bezorgen, dan hoef je niet naar een transportplek. Dit is volgens mij alleen als je het direct met transport mee wil sturen. Of het zelf wil inladen.
  maandag 4 juli 2011 @ 20:29:54 #6
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_99035660
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Aangezien het een garantie kwestie is, zullen de matrassen omgeruild gaan worden voor een vervangende matras. Een tip is om de matras ook om te draaien. Voeteneind wordt hoofdeind en bijvoorbeeld onderkant wordt bovenkant.
Ja, dat snap ik. Maar als je nou een matras hebt dat beperkt omkeerbaar is (ik heb de Sultan Fidjetun, die kan sowieso alleen hoofd/voet gedraaid worden, niet gekeerd) en dat je ondanks dat je matras in 5 jaar al 2x moet omruilen?
Het matras van mijn vrouw is nu 3 of 3,5 jaar en moet nu voor de 2de keer geruild worden. Ik heb daardoor, zeker gezien het feit dat MIJN matras nu ook al problemen geeft, geen vertrouwen in dat bij nogmaals omruilen ik wel de hele garantieperiode kan blijven liggen...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_99036850
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Misschien een blondt vraagje, maar ik wil binnenkort een stel meubels kopen bij de Ikea en dan laten bezorgen. Ik had begrepen dat het dan de bedoeling was dat ik die meubels zelf naar Transport breng? Ook al zit die in Utrecht bijvoorbeeld 100 meter verderop?
2 mogelijkheden;
1. Je pakt zelf al je spullen bij elkaar, betaald deze aan de kassa en geeft dit ad bij de klantenservice/transportbalie. Zij regelen het transport voor je en het wordt normaal gesproken met 2 werkdagen bij je thuis gebracht. Je betaald dan het tarief zoals aangegeven in de OP.
2. Je besteld je producten bij een verkoopbalie op de showroom. Zij maken dan een bestelling aan met de producten die vanuit een centraal distributiepunt geleverd kunnen worden. Je doet een aanbetaling van 110.- en normaal gesproken heb je de artikelen 2 tot 2.5 weken later in huis. Je betaald dan wel verzamelkosten. Voordeel is dat je zelf niet hoeft te slepen met de spullen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99037015
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar als je nou een matras hebt dat beperkt omkeerbaar is (ik heb de Sultan Fidjetun, die kan sowieso alleen hoofd/voet gedraaid worden, niet gekeerd) en dat je ondanks dat je matras in 5 jaar al 2x moet omruilen?
Het matras van mijn vrouw is nu 3 of 3,5 jaar en moet nu voor de 2de keer geruild worden. Ik heb daardoor, zeker gezien het feit dat MIJN matras nu ook al problemen geeft, geen vertrouwen in dat bij nogmaals omruilen ik wel de hele garantieperiode kan blijven liggen...
Hoe dat precies zit zul je echt met de klantenservice moeten opnemen. Ik kan me ook niet helemaal voorstellen dat je telkens dezelfde matras mee hebt gekregen aangezien het assortiment regelmatig (2-jaarlijks) wisselt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99037136
Vorige week een offerte laten maken voor een keuken maar vergeten te vragen hoe het zit met bestellen en aanbetalen.
Weet iemand dat? Hoe het zit met een aanbetaling op een keuken? hoeveel is dat?
pi_99037465
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Aangezien het een garantie kwestie is, zullen de matrassen omgeruild gaan worden voor een vervangende matras. Een tip is om de matras ook om te draaien. Voeteneind wordt hoofdeind en bijvoorbeeld onderkant wordt bovenkant.
Moet je dan je matras weer helemaal meeslepen naar ikea? Of hoe gaat dat in zn werk?

Heb n 160x200 matras, opgerold ging dat nog wel in de auto, maar nu niet meer natuurlijk!
pi_99037939
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:58 schreef styliste het volgende:
Vorige week een offerte laten maken voor een keuken maar vergeten te vragen hoe het zit met bestellen en aanbetalen.
Weet iemand dat? Hoe het zit met een aanbetaling op een keuken? hoeveel is dat?
Oeh mag ik em zien? Linkje naar je tekening bijvoorbeeld? Altijd benieuwd naar de geplande keukens van anderen :D

Heb je een PERSO maatwerkblad? Dan moet je bij het bestellen een aanbetaling doen van 50% van het totaalbedrag aan PERSO producten.
Ga je de keuken zelf monteren? Dan is de levertijd zo'n 4 a 5 weken.
Laat je de keuken monteren dan moet er eerst een voorbereidingsbezoek aangevraagd worden. Het montagebedrijf komt dan bij je thuis om de ruimte te bekijken en nog eens goed na te meten. Pas na het ontvangen van het rapport naar aanleiding van dit bezoek kun je de keuken komen bestellen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99037965
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:04 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Moet je dan je matras weer helemaal meeslepen naar ikea? Of hoe gaat dat in zn werk?

Heb n 160x200 matras, opgerold ging dat nog wel in de auto, maar nu niet meer natuurlijk!
Het matras moet wel terug naar IKEA inderdaad... Maar wellicht dat er transporttechnisch iets te regelen is. Of bijvoorbeeld een boedelbak oid.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 4 juli 2011 @ 21:13:59 #13
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_99038009
Bartjbart, tnx voor je antwoord wb de keuken :)
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_99039571
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

2 mogelijkheden;
1. Je pakt zelf al je spullen bij elkaar, betaald deze aan de kassa en geeft dit ad bij de klantenservice/transportbalie. Zij regelen het transport voor je en het wordt normaal gesproken met 2 werkdagen bij je thuis gebracht. Je betaald dan het tarief zoals aangegeven in de OP.
2. Je besteld je producten bij een verkoopbalie op de showroom. Zij maken dan een bestelling aan met de producten die vanuit een centraal distributiepunt geleverd kunnen worden. Je doet een aanbetaling van 110.- en normaal gesproken heb je de artikelen 2 tot 2.5 weken later in huis. Je betaald dan wel verzamelkosten. Voordeel is dat je zelf niet hoeft te slepen met de spullen.
Dank je, ik hoopte op optie 1. Zo veel is het niet, maar ik kan zelf geen busje besturen :') . Dan vraag ik me af hoe m'n vader erbij kwam dat ik het om de hoek moest brengen...
Tap tap tap
pi_99041355
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dank je, ik hoopte op optie 1. Zo veel is het niet, maar ik kan zelf geen busje besturen :') . Dan vraag ik me af hoe m'n vader erbij kwam dat ik het om de hoek moest brengen...
Dat weet ik ook niet, ken de situatie in Utrecht niet. In Delft zou ik me het nog kunnen voorstellen eigenlijk :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99066193
Als je een Expedit bureau koopt (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20116071), kan je die dan ook op een lage expedit kast (zo een van 2x2) monteren? Anders gezegd: die metalen dingen waar het bureau op rust in de kast, zit dat alleen aan de bovenkant zodat ik hem ook op de 'dikke' bovenkant van een expedit kast kan monteren?
pi_99066262
Ah, een korte blik in de handleiding van het bureau leert me al dat dat dus niet kan :P Dan wellicht een hoge kast erbij kopen!
pi_99069605
Ik wil graag dit rolgordijn kopen
40130641
(plaatje werkt niet, maar het is de Enje: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40130641)
Nu zie ik overal dat de bediening rechts zit. Kan die ook links worden bevestigd?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:37:29 #19
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_99070388
Volgens mij kan een rolgordijn altijd met mechanisme links of rechts worden opgehangen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_99077243
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:54 schreef vincm het volgende:
Als je een Expedit bureau koopt (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20116071), kan je die dan ook op een lage expedit kast (zo een van 2x2) monteren? Anders gezegd: die metalen dingen waar het bureau op rust in de kast, zit dat alleen aan de bovenkant zodat ik hem ook op de 'dikke' bovenkant van een expedit kast kan monteren?
Ik kan je uit de praktijk ervaring vertellen dat het niet werkt. Ook niet als je het professorisch aan elkaar probeert te zetten. De 2x2 kast is gewoon 10 cm te hoog voor het bureau :)
pi_99111720
Hoi BartjeBart,

Ik was een paar weken terug in Ikea delft en daar werd verteld dat de levertijd van een keuken maar 2 weken was.. Maar goed, never mind

Ik wil een U-keuken, zelf monteren, het blad is dan nog al precisie werk, zeker omdat ik dus het blad zelf moet inmeten, nu zat ik te denken aan composiet blad, maar... Zijn daar ook plintes bij te bestellen? Ik bedoel dan voor de afwerkplint tussen muur en blad, zo heb ik enige milimeters speling, zijn die er?

Daarnaast wil ik graag mn vensterbank ook in dezelfde lijn als het composieten werkblad, zijn die ook te bestellen?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_99113513
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef oyster het volgende:
Ik wil graag dit rolgordijn kopen
40130641
(plaatje werkt niet, maar het is de Enje: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40130641)
Nu zie ik overal dat de bediening rechts zit. Kan die ook links worden bevestigd?
Je kan natuurlijk sowieso het rolgordijn andersom ophangen, zodat je op de rol kijkt in plaats van in de rol. Of je dat mooi vindt, is een tweede. Ik heb em zelf trouwens ook hangen, gewoon rechts. Hij is mooi en houdt vooral in de winter die irritant laaghangende zon die precies in m'n ogen schijnt uit m'n kamer ;)
I reject reality and substitute my own
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 juli 2011 @ 11:57:00 #23
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99146344
Wanneer komt de nieuwe catalogus eigenlijk precies? September zeker?
Ik zit onwijs te twijfelen tussen twee Ikea-bedden en in de nieuwe catalogus staan vast nieuwe bedden maar heb weinig zin om zolang te wachten eigenlijk, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99146454
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Wanneer komt de nieuwe catalogus eigenlijk precies? September zeker?
Ik zit onwijs te twijfelen tussen twee Ikea-bedden en in de nieuwe catalogus staan vast nieuwe bedden maar heb weinig zin om zolang te wachten eigenlijk, :') .
Volgens mij in augustus altijd :)
Klussen deel 1 en 2
pi_99146494
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Wanneer komt de nieuwe catalogus eigenlijk precies? September zeker?
Ik zit onwijs te twijfelen tussen twee Ikea-bedden en in de nieuwe catalogus staan vast nieuwe bedden maar heb weinig zin om zolang te wachten eigenlijk, :') .
Dat idee had ik ook, heb een nieuw bed nodig maar twijfel heel erg, moet je zien dat ze drie weken later een geweldig nieuw bed hebben :D
Tap tap tap
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 juli 2011 @ 12:04:40 #26
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99146609
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook, heb een nieuw bed nodig maar twijfel heel erg, moet je zien dat ze drie weken later een geweldig nieuw bed hebben :D
Ahaha ja _O- . Altijd zo.
Ik had eigenlijk mijn droombed bij de Leen Bakker gezien maar die is in 'off-white' en ik wil wit. En er was geen ruimte voor flexibiliteit want die 'off-white' was ook een beetje zo'n viezig pisvanille kleurtje, :') .

Tussen welke twee twijfel jij dan?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99146633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ahaha ja _O- . Altijd zo.
Ik had eigenlijk mijn droombed bij de Leen Bakker gezien maar die is in 'off-white' en ik wil wit. En er was geen ruimte voor flexibiliteit want die 'off-white' was ook een beetje zo'n viezig pisvanille kleurtje, :') .
Ik wil ook wit ja, twijfel tussen de Hemnes en de Trondheim.
Tap tap tap
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 juli 2011 @ 12:07:04 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99146691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik wil ook wit ja, twijfel tussen de Hemnes en de Trondheim.
Ahh Hemnes! :D
Ik twijfel tussen Hemnes en Malm.
Malm is alleen wel heel erg laag.. En dus had ik weer het geluk dat er wel een hogere versie bestond, maar alleen in 't bruin :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99146820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ahh Hemnes! :D
Ik twijfel tussen Hemnes en Malm.
Malm is alleen wel heel erg laag.. En dus had ik weer het geluk dat er wel een hogere versie bestond, maar alleen in 't bruin :') .
Ja, daarom viel de Malm dus af voor mij :') Heb er een tijdje op geslapen maar de combinatie van laag bed + vrij brede rand vond ik toch niet lekker opstaan.
Tap tap tap
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 juli 2011 @ 12:10:54 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99146855
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, daarom viel de Malm dus af voor mij :') Heb er een tijdje op geslapen maar de combinatie van laag bed + vrij brede rand vond ik toch niet lekker opstaan.
Op wat voor manier vond je dat vervelend dan? Laag liggen lijkt me niet zo erg eigenlijk..
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99146956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Op wat voor manier vond je dat vervelend dan? Laag liggen lijkt me niet zo erg eigenlijk..
Ik vond het opstaan niet zo prettig, moest ik meer moeite voor doen :P En omdat dat bed een vrij brede rand had, had ik steeds de neiging om met m'n bovenbenen iets te lomp over de rand te gaan. Lastig uit te leggen, maar soms was het best pijnlijk.
Tap tap tap
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 juli 2011 @ 12:15:05 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99147039
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vond het opstaan niet zo prettig, moest ik meer moeite voor doen :P En omdat dat bed een vrij brede rand had, had ik steeds de neiging om met m'n bovenbenen iets te lomp over de rand te gaan. Lastig uit te leggen, maar soms was het best pijnlijk.
Hmm oke! Nouja, sowieso moet ik nog maar een keer langs voor ik beslis. Alweer :') .
Anders doe ik tegendraads en doe ik deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29861541
:')
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:04:02 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99148956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmm oke! Nouja, sowieso moet ik nog maar een keer langs voor ik beslis. Alweer :') .
Anders doe ik tegendraads en doe ik deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29861541
:')
Ik heb een malm en moest idd even wennen aan de rand, maar wat wel fijn is, is dat hier wel iets oppast... de afstandsbediening ofzo. Ik heb nooit nachtkastjes gehad bij de malm *nu wel, groter huis* en heb ze nooit gemist. Ook dat opbergvak dat je aan het hoofdeinde kan maken is echt superhandig :D

Wat minder is, is dat er niks onder past.. :(

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_99149792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb een malm en moest idd even wennen aan de rand, maar wat wel fijn is, is dat hier wel iets oppast... de afstandsbediening ofzo. Ik heb nooit nachtkastjes gehad bij de malm *nu wel, groter huis* en heb ze nooit gemist. Ook dat opbergvak dat je aan het hoofdeinde kan maken is echt superhandig :D

Wat minder is, is dat er niks onder past.. :(

Xx
Gewoon proppen :7 Maar je bedoelt zeker die curverbakken? :P
Tap tap tap
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:32:13 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99162880
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gewoon proppen :7 Maar je bedoelt zeker die curverbakken? :P
Ja, of van die van Ikea... van die bedboxen iig. Nu ligt m'n reserve-winter-dekbed eronder in een zachte hoes, dat werkt wel prima :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_99163245
vacuum tas werkt nog beter ;)
pi_99171764
De nieuwe catalogus zal begin september verspreid worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bartjebart op 07-07-2011 22:03:16 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99172311
begin wat :o
Tap tap tap
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:03:23 #39
3185 Adelante
To let it go now
pi_99172622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
De nieuwe catalogus zal begin verspreid worden.
september neem ik aan :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_99172625
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
begin wat :o
September :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99182885
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmm oke! Nouja, sowieso moet ik nog maar een keer langs voor ik beslis. Alweer
Als je weet welke je wilt, check dan eens de koopjeshoek in de Ikea. Check ook eens Marktplaats. Daar staan Ikea spullen vaak voor een habbekrats.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_99221742
Weet iemand of deze nog naar Amsterdam komen?
pi_99274641
Ik wil ontzettend graag bank Segmon halen morgen, is alleen nog leverbaar bij IKEA breda, maar kan op geen enkele manier achterhalen of de bank er nog wel is. Iemand die dit in het systeem kan zien voor me? De donkergrijze..

Telefonisch kan ik het niet navragen want moet perse het typenummer weten, maar hij staat natuurlijk niet meer op de website. :(
pi_99274957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef Nora.. het volgende:
Weet iemand of deze nog naar Amsterdam komen?
[ afbeelding ]
Nee als het goed is niet meer...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99275086
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:34 schreef tijdrenner het volgende:
Ik wil ontzettend graag bank Segmon halen morgen, is alleen nog leverbaar bij IKEA breda, maar kan op geen enkele manier achterhalen of de bank er nog wel is. Iemand die dit in het systeem kan zien voor me? De donkergrijze..

Telefonisch kan ik het niet navragen want moet perse het typenummer weten, maar hij staat natuurlijk niet meer op de website. :(
Dan laat je de computer antwoord geven of er voorraad is of niet?

Want als je de optie 'ik wil een medewerker spreken' gebruikt kan die gewoon voor je op naam zoeken.

Ik vraag me wel af of SEGMON uberhaubt wel op internet gestaan heeft :? Het is samen met en paar andere banken/fauteuils een tijdelijk assortiment geweest.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99275299
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan laat je de computer antwoord geven of er voorraad is of niet?

Want als je de optie 'ik wil een medewerker spreken' gebruikt kan die gewoon voor je op naam zoeken.

Ik vraag me wel af of SEGMON uberhaubt wel op internet gestaan heeft :? Het is samen met en paar andere banken/fauteuils een tijdelijk assortiment geweest.
Ik weet het niet.. Ze zijn iig vandaag niet telefonisch bereikbaar dus ik moet het er anders morgen maar op gokken. Zou het fijn vinden om eerder te weten natuurlijk, om een tegenvaller te voorkomen.
pi_99275365
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee als het goed is niet meer...
Jammer! Bedankt voor de info.
pi_99277144
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef tijdrenner het volgende:

[..]

Ik weet het niet.. Ze zijn iig vandaag niet telefonisch bereikbaar dus ik moet het er anders morgen maar op gokken. Zou het fijn vinden om eerder te weten natuurlijk, om een tegenvaller te voorkomen.
Morgen even bellen voordat je naar IKEA rijdt ^O^.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99281858
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 14:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Morgen even bellen voordat je naar IKEA rijdt ^O^.
We gaan sowieso wel, anders maar een andere bank, maar dat zou natuurlijk wel jammer zijn. Deze zat echt te lekker.
pi_99285479
Ik heb even een vraagje...
Wij hebben een Ektorp 3 zits bank, kleur svanby beige. Deze kunnen officieel niet in de wasmachine, maar ik wil dit eigenlijk wel doen :'). Verstandig, kan wel, of absoluut niet doen?
pi_99285642
quote:
17s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef GotC het volgende:
Ik heb even een vraagje...
Wij hebben een Ektorp 3 zits bank, kleur svanby beige. Deze kunnen officieel niet in de wasmachine, maar ik wil dit eigenlijk wel doen :'). Verstandig, kan wel, of absoluut niet doen?
Beetje kut als de hoezen krimpen :')
pi_99285691
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:42 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Beetje kut als de hoezen krimpen :')
Ja precies, dat is dus m'n enige angst :'). Mja, lees op verschillende sites dat dat voor alle hoezen geldt..
En ook dat je ze nog nat om de kussens moet doen, anders mission impossible :+
pi_99285802
quote:
17s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja precies, dat is dus m'n enige angst :'). Mja, lees op verschillende sites dat dat voor alle hoezen geldt..
En ook dat je ze nog nat om de kussens moet doen, anders mission impossible :+
Ik heb ooit de hoes van mijn matras afgehaald (vriendje mag nu nooit meer cola drinken in bed :P), maar dat had eigenlijk ook niet gemogen en dat was echt een hel om weer terug te krijgen. Nu zijn kussens van een bank wel iets kleiner, maar toch..
pi_99285927
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:45 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik heb ooit de hoes van mijn matras afgehaald (vriendje mag nu nooit meer cola drinken in bed :P), maar dat had eigenlijk ook niet gemogen en dat was echt een hel om weer terug te krijgen. Nu zijn kussens van een bank wel iets kleiner, maar toch..
Hmm..dat stemt me niet vrolijk :P En ik ga echt niet weer 219 euro neertellen voor een nieuwe hoes..zucht :{
pi_99286201
quote:
17s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef GotC het volgende:
Ik heb even een vraagje...
Wij hebben een Ektorp 3 zits bank, kleur svanby beige. Deze kunnen officieel niet in de wasmachine, maar ik wil dit eigenlijk wel doen :'). Verstandig, kan wel, of absoluut niet doen?
Doen ^O^

Grote kans dat je morgen een nieuwe set bekledingen kunt komen kopen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99286350
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Doen ^O^

Grote kans dat je morgen een nieuwe set bekledingen kunt komen kopen!
Ja, precies wat ik dus wil voorkomen :').

Zucht, mooie bekleding, maar erg besmettelijk.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:09:11 #57
3185 Adelante
To let it go now
pi_99286783
Svanby is linnen toch? :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_99287080
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef Adelante het volgende:
Svanby is linnen toch? :o
Yup, 20% :{.

Nja, heb voor nu de hoezen maar even omgedraaid (dus niet de kussens). Die zijn nog wel brandschoon, maar je ziet op de zijkant vd kussens wel echt een kleurverschil (vies vs schoon) :').
pi_99297627
quote:
17s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Yup, 20% :{.

Nja, heb voor nu de hoezen maar even omgedraaid (dus niet de kussens). Die zijn nog wel brandschoon, maar je ziet op de zijkant vd kussens wel echt een kleurverschil (vies vs schoon) :').
Zou je het niet met een handwasje kunnen doen?
I reject reality and substitute my own
pi_99297997
Ik heb ze wel gewassen, 30 graden en niet in de zon laten drogen, en daarna pas om de bank en kussens doen. Is even proppen, maar bij wilde het wel..

Of anders laten stomen?
pi_99311897
Is er al een link naar de nieuwe producten die komen? Dat was hier vorig jaar wel te vinden.
pi_99311938
Op de ikea site stonden toch eerst balkon spulletjes? Kan het nergens vinden.
All good things are wild and free.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 11 juli 2011 @ 10:27:21 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99311969
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99312014
quote:
Die had ik ook al gevonden, nee eerst hadden ze echt dingen zoals een soort bistro setje, en dat soort dingen. :Y
All good things are wild and free.
pi_99312983
In het tuinassortiment zat dat, en die collectie is er alweer uit...

vast nog wel terug te vinden in de persboekjes die in het archief staan op www.ikea.nl

zie:

http://www.ikea.com/ms/nl(...)boekje_zomer2011.pdf
pi_99313287
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 10:29 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Die had ik ook al gevonden, nee eerst hadden ze echt dingen zoals een soort bistro setje, en dat soort dingen. :Y
Helaas is het hele tuinassortiment al uitverkocht en uit de winkel gehaald.

Gelukkig kwam ik bij de Blokker een tuinset tegen die voor 99% overeen komt met de Falster set die ik zo graag wilde hebben. Dus nu zitten we op een Blokker set :)

Maar je kan behalve bij Blokker eens kijken bij Leenbakker, Kwantum, Hornbach, Praxis enz.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99313601
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 10:23 schreef knuffelpoes het volgende:
Is er al een link naar de nieuwe producten die komen? Dat was hier vorig jaar wel te vinden.
De nieuwe producten komen normaal gesproken pas op internet wanneer deze 'vrijgegeven' zijn door Zweden. Ik vermoed dat rond 1 augustus de meeste nieuwe producten op internet komen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99334252
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe producten!
Net zoals 2 anderen hier in dit topic hebben wij echt een nieuwe bed ombouw nodig, lastige is alleen dat ons bed 180x220 moet zijn. Nu is de keuze dus erg beperkt tussen Malm (laag) en Hemnes (niet direct de voorkeur). Ik hoop dat Nyvoll in een 180x220 versie gaat komen, die vind ik wel erg mooi
pi_99337472
De ikea website en ik zijn geen vrienden. Nergens kan ik een plint met zelfde motief als PRÄRIE roodbruine laminaatvloer vinden. Wil graag uitrekenen wat we daaraan kwijt zouden zijn.
pi_99338179
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef tijdrenner het volgende:
De ikea website en ik zijn geen vrienden. Nergens kan ik een plint met zelfde motief als PRÄRIE roodbruine laminaatvloer vinden. Wil graag uitrekenen wat we daaraan kwijt zouden zijn.
Dat komt waarschijnlijk omdat die niet op de site staan ;)
Ik kan morgen wel even voor je nakijken wat die dingen kosten. Wat zoek je precies? Plakplinten of plinten?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99338291
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk omdat die niet op de site staan ;)
Ik kan morgen wel even voor je nakijken wat die dingen kosten. Wat zoek je precies? Plakplinten of plinten?
Daar was ik al achter, irritant dat het er niet opstaat. :p Denk dat plakplinten het makkelijkst is. Dankje voor het nakijken!
pi_99355426
Kan iemand mij vertellen of ikea ook rolgordijnen breder dan 1.60 heeft ? Ik zoek er een van 220 breed, 130 hoog
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_99355634
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:42 schreef Muks het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ikea ook rolgordijnen breder dan 1.60 heeft ? Ik zoek er een van 220 breed, 130 hoog
Ik geloof dat 200 het breedste is dat ik heb gezien.
pi_99360412
180 toch? 220 is ook niet echt n.practisch maatje...

Is je.raam xo breed dan?
pi_99360470
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef JohnB52 het volgende:
180 toch? 220 is ook niet echt n.practisch maatje...

Is je.raam xo breed dan?
Toch niet heel raar voor een woonkamer ofzo? Ik heb ramen van 220 en 250 in het huis zitten.
Klussen deel 1 en 2
pi_99360620
Wellicht dat je het nog bij andere winkels kan proberen? doe het zelf zaken hebben tegenwoordig ook uitgebreide assortimenten rolgordijnen.
pi_99360874
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Toch niet heel raar voor een woonkamer ofzo? Ik heb ramen van 220 en 250 in het huis zitten.
Uit 1 stuk glas? Ik heb 180 x.130, maar dab uit 3 stukken.

Bij hema en karwei kan je ze op maat laten maken
pi_99360914
je wilt toch niet 3 delen voor 1 raam hebben hangen? ookal zijn het 3 stukken glas?
pi_99363057
Jawel, want t raam moet ook nog open kunnen, en je ziet er niks van...

Heb t ook zo gedaan met de houten jalouzieen vd ikea, netjes op maat gemaakt
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:45:02 #80
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99364561
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:04 schreef JohnB52 het volgende:
Uit 1 stuk glas? Ik heb 180 x.130, maar dab uit 3 stukken.
Mijn raam aan de voorkant van ons huis is dik 3 meter breed, dus zo raar is dat niet hoor.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_99366366
Ik geloof je ook wel hoor!

Maar wel lastig om in die maat wat te vinden
pi_99370355
Dat het lastig is, is wel duidelijk inmiddels. Alle buren hebben maatwerk gedaan, groter dan 210 zijn ze er simpelweg niet. En 2 voor een raam vind ik geen porem .
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_99370887
Is er nergens wat over losse keukenbladen te vinden online?

T is mij iig nog niet gelukt!
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:26:24 #84
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_99371321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:18 schreef oinkoink12 het volgende:
Is er nergens wat over losse keukenbladen te vinden online?

T is mij iig nog niet gelukt!
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/kitchen/10472/
Is dit niet wat je zoekt?
pi_99377348
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:15 schreef tijdrenner het volgende:

[..]

Daar was ik al achter, irritant dat het er niet opstaat. :p Denk dat plakplinten het makkelijkst is. Dankje voor het nakijken!
PRARIE plinten zijn 2m lang en kosten:
voor plakplinten 2.49
Hogere plinten 4.49.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99379436
Kan iemand vertellen waar deze in het magazijn bij de Ikea Haarlem liggen? Iemand haalt ze voor mij op en is niet erg thuis in het Ikea-wezen.. Op de site kan ik het (gekgenoeg,, normaal wel) niet vinden!

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90192047
pi_99379657
Rechts in beeld(net naast de plaatjes):
Op voorraad bij IKEA Haarlem
Bekijk de voorraadprognose van dit product en de locatie in de winkel De verwachte beschikbaarheid is gebaseerd op de gemiddelde verkoopverwachting van dit product. De informatie wordt elke 1½ uur ververst.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:47:10 #88
3185 Adelante
To let it go now
pi_99379772
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:40 schreef elby1988 het volgende:
Kan iemand vertellen waar deze in het magazijn bij de Ikea Haarlem liggen? Iemand haalt ze voor mij op en is niet erg thuis in het Ikea-wezen.. Op de site kan ik het (gekgenoeg,, normaal wel) niet vinden!

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90192047
Waarschijnlijk ligt dit artikel ergens waar je het niet zelf kunt pakken en dus een orderbon moet laten maken, deze rekent ie vervolgens af bij de kassa en dan haalt ie het kastje af bij de goederenuitgifte. Hopla een spoedcursus IKEA :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_99379899
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ligt dit artikel ergens waar je het niet zelf kunt pakken en dus een orderbon moet laten maken, deze rekent ie vervolgens af bij de kassa en dan haalt ie het kastje af bij de goederenuitgifte. Hopla een spoedcursus IKEA :P
Och nee.. Ik weet hoe het werkt, maar hoe ga ik ze dat uitleggen :')
pi_99380228
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef [url=http://f'orum.fok.nl/user/profile/331177]Jfwiet[/url] het volgende:
Rechts in beeld(net naast de plaatjes):
Op voorraad bij IKEA Haarlem
Bekijk de voorraadprognose van dit product en de locatie in de winkel De verwachte beschikbaarheid is gebaseerd op de gemiddelde verkoopverwachting van dit product. De informatie wordt elke 1½ uur ververst.
Ik wilde weten waar ze lagen...
pi_99380480
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Och nee.. Ik weet hoe het werkt, maar hoe ga ik ze dat uitleggen :')
- Je gaat naar de informatiebalie op de beddenafdeling
- Je zegt dat je 1x (!) artikelnummer 90192047 wilt hebben.
- Je krijgt een orderbon
- Je betaalt deze aan de kassa.
- Dan ophalen bij de klantenservice, links van de kassa. :)

De laatste twee stappen worden overigens ook uitgelegd door de medewerker op de beddenafdeling en de laatste stap als het goed is ook nog eens door de kassamedewerker.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99401648
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

PRARIE plinten zijn 2m lang en kosten:
voor plakplinten 2.49
Hogere plinten 4.49.
Ontzettend bedankt! :D
pi_99463700
Verkopen ze bij elke Ikea vleesetende planten?
pi_99467988
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
Verkopen ze bij elke Ikea vleesetende planten?
Net terug van Ikea.
Hier in Breda verkopen ze ze igg.
Helaas waren ze nu uitverkocht. -O-
pi_99472312
Uh, hoe heet die dan, ik denk niet dat hij onder vleesetende plant in het systeem staat ;) Als je hem op de website kan vinden zit hij in het basisassortiment en zou hij in elke vestiging verkocht moeten worden. Kan je gelijk checken of hij in voorraad is.
pi_99492101
Op de site staat het niet.
Maar ik denk wel dat ze het bij elke Ikea verkopen.
In Heerlen verkopen ze ze namelijk ook.
pi_99506292
eh mag ik hier wat vragen over de instelling van mijn nieuwe *nu geplaatste* vaatwasser van Ikea ?
De hardheid is is 8.4 dh of 1.5 mmol/l volgens het boekje stand 1. Klopt dit ?
want op de site van de hardheid staat dat we behoorlijk hard water hebben, dan lijkt 1 mij niet goed
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_99598649
Krijg je bij de ikea personeelskorting? Zo ja, hoeveel?
(broertje wil er misschien gaan werken)
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_99599998
zoveel mensen die er willen werken, zie eerst maar dat hij daar doorheen komt. druk maken over personeelskorting...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door loecje op 17-07-2011 23:47:29 ]
pi_99600541
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef loecje het volgende:
zoveel mensen die er willen werken, zie eerst maar dat hij daar doorheen komt. druk maken over personeelskorting...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!
Tja, zo zijn jongeren nu eenmaal :)
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_99601289
Ik zou ook wel bij IKEA (Amsterdam) willen werken.
Nosce te ipsum.
pi_99608239
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Bedankt!
Tja, zo zijn jongeren nu eenmaal :)
Dat is echt bull. Je moet je eigen positie niet gaan generaliseren!
Als dat een van je motivaties is om bij IKEA te willen werken, dan kun je het wel vergeten :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99610715
Als IKEA werknemer moet je een passie voor wonen hebben toch O-) Het is weer heerlijk IKEA weer! Enige voordeel van dit hondenweer :+
gewoon omdat het kan
  maandag 18 juli 2011 @ 11:36:26 #104
336555 doubts
ffies anoniem
pi_99613028
2 vraagjes:

Kan je in het keuken betaalplan ook montage en bezorgkosten meenemen of dienen die altijd direct betaald te moeten worden. Ik denk haast van wel aangezien Ikea de montage uitbesteed.

Tweede vraag; ik heb gister mijn keuken ontworpen en blij zitten met één punt: kookplaat!

Ik heb gekozen voor witte spoelbak, kraan, magnetron, afzuigkap. Kortom zo'n lelijke zwarte plaat staat daar erg lelijk bij. (geen gas in woning dus aangewezen op inductie of keramisch)
Nu verteld Google mij dat er van Nutid een witte inductie plaat te koop is. Komt deze plaat ook naar NL?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
pi_99626661
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:36 schreef doubts het volgende:
2 vraagjes:

Kan je in het keuken betaalplan ook montage en bezorgkosten meenemen of dienen die altijd direct betaald te moeten worden. Ik denk haast van wel aangezien Ikea de montage uitbesteed.

Tweede vraag; ik heb gister mijn keuken ontworpen en blij zitten met één punt: kookplaat!

Ik heb gekozen voor witte spoelbak, kraan, magnetron, afzuigkap. Kortom zo'n lelijke zwarte plaat staat daar erg lelijk bij. (geen gas in woning dus aangewezen op inductie of keramisch)
Nu verteld Google mij dat er van Nutid een witte inductie plaat te koop is. Komt deze plaat ook naar NL?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
De services kun je niet meenemen in het betaalplan. Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, is dat omdat dit wettelijk niet mag.

IKEA Nederland zal vooralsnog het komende jaar geen witte inductie of keramische kookplaat gaan verkopen. De witte die jij gezien hebt is geloof ik uit het Amerikaanse assortiment?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 18 juli 2011 @ 17:59:37 #106
336555 doubts
ffies anoniem
pi_99627536
Klopt.

Jeetje, das balen! Als ik geen witte kookplaat kan vinden twijfel ik of het wel mooi staat om de afzuigkap etcetera wit te doen.

Is er een mogelijkheid om zo'n kookplaat vanuit Amerika te bestellen?
pi_99627849
Je kan toch gewoon een kookplaat ergens anders kopen ?
pi_99627930
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:59 schreef doubts het volgende:
Klopt.

Jeetje, das balen! Als ik geen witte kookplaat kan vinden twijfel ik of het wel mooi staat om de afzuigkap etcetera wit te doen.

Is er een mogelijkheid om zo'n kookplaat vanuit Amerika te bestellen?
Euhm nee? Sowieso niet omdat je met hele andere aansluitwaarden en zo zit...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 18 juli 2011 @ 19:59:33 #109
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99632719
Net de Albert in elkaar gezet, met als doel om hem te 'hacken' naar een droogkast:



Best een leuke stellagekast voor een tientje, alleen met die 56 schroeven ben je best wel even bezig :')
pi_99633781
Pax vraagje.
Ik wil een hoekopstelling maken met de Pax en zie via "zo werkt het"
alleen een rechthoek tegen een vierkante kast om een hoek van 100x110 te maken.

Nou dacht ik in Amersfoort een mooiere Pax hoek te zien met een schuine voorkant/deur.
Dit kan ik alleen niet terugvinden op de website. Hoe zit dat ?
Met rekenen kwam ik wel op een hoek van 73x73

[ Bericht 7% gewijzigd door R0ADKILL op 18-07-2011 20:45:53 ]
  maandag 18 juli 2011 @ 20:23:11 #111
336555 doubts
ffies anoniem
pi_99633810
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm nee? Sowieso niet omdat je met hele andere aansluitwaarden en zo zit...
Ow das behoorlijk dom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!
  maandag 18 juli 2011 @ 20:23:40 #112
336555 doubts
ffies anoniem
pi_99633830
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:08 schreef ddx het volgende:
Je kan toch gewoon een kookplaat ergens anders kopen ?
Dat kan, maar ik heb verder nergens een witte inductie kookplaat gezien onder de ¤500,-
pi_99640680
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 20:22 schreef R0ADKILL het volgende:
Pax vraagje.
Ik wil een hoekopstelling maken met de Pax en zie via "zo werkt het"
alleen een rechthoek tegen een vierkante kast om een hoek van 100x110 te maken.

Nou dacht ik in Amersfoort een mooiere Pax hoek te zien met een schuine voorkant/deur.
Dit kan ik alleen niet terugvinden op de website. Hoe zit dat ?
Met rekenen kwam ik wel op een hoek van 73x73
Ik denk dat je dan het hoekelementonderstel (202.033.13) moet hebben. Hier kan je dan een garderobekastelement (502.145.60 of 802.145.68) aan vast maken. Daarna even de deuren uitkiezen. Bijvoorbeeld de Ballstad of Bergsbo. Vergeet ook de knoppen en kastinrichting niet!
  maandag 18 juli 2011 @ 23:09:48 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_99643578
Vanavond weer eens in Eindhoven geweest, jammer dat de Alvine Spets niet leverbaar zijn ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:28:46 #115
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_99656357
Wie heeft er ervåring met Bestå meubelen waarin een schuifdeur gemonteerd zit?

Ik heb deze kast met deze schuideur-rail en deze deur

De rails zitten recht boven elkaar (sluiten aan aan de rand van de kast), de kast is horizontaal en vertikaal waterpas aan de muur verankerd maar tóch blijft er een verschil van 5-7 millimeter scheefstand tussen de bovenzijde en de onderzijde van de deur.

Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik de kast dan horizontaal zetten, maar dat staat hij al... Iemand een tip over hoe ik dit kan oplossen? Aan de rolwieltjes aan de onderzijde van de deur is niet zoveel te verstellen (één schroef in een voorgeboord gat). kan ik iets met de glijblokjes aan de bovenzijde van de deur?

[ Bericht 0% gewijzigd door Beelzebufo op 19-07-2011 12:57:48 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_99658342
Ik ga van de week even m'n slaapkamer ophalen in Utrecht :7 Toch het Hemnes-bed O+
Tap tap tap
pi_99660161
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan het hoekelementonderstel (202.033.13) moet hebben. Hier kan je dan een garderobekastelement (502.145.60 of 802.145.68) aan vast maken. Daarna even de deuren uitkiezen. Bijvoorbeeld de Ballstad of Bergsbo. Vergeet ook de knoppen en kastinrichting niet!
Bedankt ^O^
pi_99689217
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:28 schreef Beelzebufo het volgende:
Wie heeft er ervåring met Bestå meubelen waarin een schuifdeur gemonteerd zit?

Ik heb deze kast met deze schuideur-rail en deze deur

De rails zitten recht boven elkaar (sluiten aan aan de rand van de kast), de kast is horizontaal en vertikaal waterpas aan de muur verankerd maar tóch blijft er een verschil van 5-7 millimeter scheefstand tussen de bovenzijde en de onderzijde van de deur.

Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik de kast dan horizontaal zetten, maar dat staat hij al... Iemand een tip over hoe ik dit kan oplossen? Aan de rolwieltjes aan de onderzijde van de deur is niet zoveel te verstellen (één schroef in een voorgeboord gat). kan ik iets met de glijblokjes aan de bovenzijde van de deur?
Klinkt een beetje als het probleem wat ik met mijn pax kast(deuren) heb. Lijkt net alsof deze er scheef inhangen, maar ik kan het probleem maar niet vinden. Ben hier dus ook benieuwd naar.
pi_99689423
Vraag voor de medewerkers. Ik zoek al een tijdje de distans voorraaddozen. Volgens de voorraadstatus is deze niet op voorraad bij verschillende filialen en de levertijd is onbekend. Nu is dat al enige tijd zo en aangezien ikea niet in de buurt is kan ik dus ook niet even gaan kijken of ze toch niet nog wat hebben liggen. Zijn deze voorraaddozen uit het assortiment?
pi_99693908
Gisteren weer naar de IKEA geweest. Ze waren wel streng. 1 van m'n Ikea Family solar tuinlampen is kapot gegaan. De andere 3 doen het nog. Aangezien ze er al minimaal 2 maanden goed staan had ik de bon al weggegooid... jammer maar helaas, dan krijg ik mijn geld niet terug, ookal is het kapot en ben ik Family member. Ik hoop dat de anderen het langer uithouden, dit vond ik wel erg kort. :(

Toch nog een leuke tuintafel gescoord (Ikea Delft heeft nog best wel veel staan van het tuinassortiment) voor 41 euro. Goed inklapbaar dus hij kan in de winter of in de bergkast thuis of in de schuur. Erg blij mee.
pi_99697858
Hebben ze die hele goedkope plaids nog bij Ikea? Op de site zie ik ze alleen in het blauw staan.
pi_99716890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:35 schreef -Yuna- het volgende:
Vraag voor de medewerkers. Ik zoek al een tijdje de distans voorraaddozen. Volgens de voorraadstatus is deze niet op voorraad bij verschillende filialen en de levertijd is onbekend. Nu is dat al enige tijd zo en aangezien ikea niet in de buurt is kan ik dus ook niet even gaan kijken of ze toch niet nog wat hebben liggen. Zijn deze voorraaddozen uit het assortiment?
DISTANS is uit het assortiment gehaald. De winkels die geen voorraad meer hebben krijgen deze ook niet meer binnen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99716923
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hebben ze die hele goedkope plaids nog bij Ikea? Op de site zie ik ze alleen in het blauw staan.
Bedoel je POLARVIDE of IRMA? De kleurtjes van IRMA zijn volgens mij geen onderdeel van het "vaste" assortiment en staan daarom niet per definitie in iedere winkel of op internet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 21 juli 2011 @ 09:35:07 #124
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99739410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga van de week even m'n slaapkamer ophalen in Utrecht :7 Toch het Hemnes-bed O+
Feli! Ik ben er ook uit; Malm :Y) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99765719
http://onlinecatalog.ikea-usa.com/US/en/2012/IKEA_Catalog/

De nieuwe USA catalogus van 2012 staat al online =)
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:22:10 #126
3185 Adelante
To let it go now
pi_99767768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef PteV het volgende:
http://onlinecatalog.ikea-usa.com/US/en/2012/IKEA_Catalog/

De nieuwe USA catalogus van 2012 staat al online =)
"a home doesn't need to be big, just smart"

jaja, dat gaat in NYC misschien op maar in Texas ga je hiermee niet scoren :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_99775009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Feli! Ik ben er ook uit; Malm :Y) .
Hemnes hier :7 Wordt zaterdag geleverd. Aardige mensen bij Ikea Utrecht O+

Ik had alleen m'n zinnen gezet op de Norben-tafel, maar die hadden ze niet meer :(

En echt, zo'n schoenenkast van Hemnes, wat een gekloot zeg :')
Tap tap tap
pi_99775055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef PteV het volgende:
http://onlinecatalog.ikea-usa.com/US/en/2012/IKEA_Catalog/

De nieuwe USA catalogus van 2012 staat al online =)
In hoeverre lijkt de Amerikaanse altijd op de Europese/Nederlandse? :P
Tap tap tap
pi_99777253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In hoeverre lijkt de Amerikaanse altijd op de Europese/Nederlandse? :P
75%
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99777299
quote:
15s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:

[..]

"a home doesn't need to be big, just smart"

jaja, dat gaat in NYC misschien op maar in Texas ga je hiermee niet scoren :')
Wat wel grappig is, is dat veel van de eerste spreads ook straks daadwerkelijk in de winkel terug te vinden zijn!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99778562
Ik ga binnenkort mijn hele inboedel bij IKEA halen, zal rond de 6.000 euro gaan kosten :')
pi_99778670
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga binnenkort mijn hele inboedel bij IKEA halen, zal rond de 6.000 euro gaan kosten :')
6000¤? Dan heb je twee vrachtwagens vol. :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_99778853
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:42 schreef Cerbie het volgende:

[..]

6000¤? Dan heb je twee vrachtwagens vol. :P
Heb je al is gekeken wat een kledingkast met schuifdeuren kost van 2,50 breed.

Dan valt t best mee met die vrachtwagens.
Gemiddelde ektorpset is ook 1000 euro.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_99785792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hemnes hier :7 Wordt zaterdag geleverd. Aardige mensen bij Ikea Utrecht O+

Ik had alleen m'n zinnen gezet op de Norben-tafel, maar die hadden ze niet meer :(

En echt, zo'n schoenenkast van Hemnes, wat een gekloot zeg :')
Het was de Norden-tafel :')
Tap tap tap
pi_99786429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hemnes hier :7 Wordt zaterdag geleverd. [b][b]Aardige mensen bij Ikea Utrecht O+[/b][/b]Ik had alleen m'n zinnen gezet op de Norben-tafel, maar die hadden ze niet meer :(

En echt, zo'n schoenenkast van Hemnes, wat een gekloot zeg :')
absoluut :Y door wie ben je geholpen? :P
pi_99787224
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het was de Norden-tafel :')
En heb je gevraagd naar NORBEN of NORDEN? :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99787457
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:42 schreef Cerbie het volgende:

[..]

6000¤? Dan heb je twee vrachtwagens vol. :P
Hmm nja inclusief nieuwe 1.80 boxspring :P
Ben bang dat het afleveren veel geld gaat kosten ja.
ooh en laminaat koop ik ook daar :P
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:41:53 #138
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_99841952
vandaag in Duiven geweest... ten eerste wat een chaotisch gedoe met de parkeerplekken en opvallend veel dingen, voornamelijk accessoires waren op. Nu hoorde we van een medewerker dat ze nog maar een beperkte voorraad hadden ivm toekomstige verbouwingen... tja neej dat is lekker praktisch om dat van tevoren niet aan te geven...
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:00:10 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99845103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

75%
Dan is het hopen op de zaklamp van pagina 247 en de muziek toverhoed van 227... :D *mag geen grote uitgaven doen, dus verheug me daar maar op*

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_99846323
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En heb je gevraagd naar NORBEN of NORDEN? :P
NORDEN, heb hem aangewezen aan de medewerkster en die heeft hem opgezocht in de computer en zei dat ie op was en dat niet zeker was of en wanneer ie weer zou binnenkomen. Maar in Amersfoort hadden ze hem volgens haar wel. Maar ik had dus NORBEN opgeschreven, dus toen ik hem later op de site wilde opzoeken, stond ie er niet. Niet zo vreemd ook. Maar ik heb hem gisteren opgehaald, kolere wat is dat ding loodzwaar. Maar hij staat O+
Tap tap tap
pi_99846445
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:38 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

absoluut :Y door wie ben je geholpen? :P
Ehm :') Bij de tafels heette het meisje Jojanneke, want dat vond ik een leuke naam, de man bij de bedden weet ik niet meer, die bon ligt in Utrecht :P Vrouwtje van de transport heette geloof ik Trudie. Scheelt wel een hoop in de winkelervaring, want bij Beter Bed wilde ik ook een vraag stellen en daar kwam met veel moeite een half antwoord uit waar ik niks aan had, en toen ik verder wilde vragen was ie alweer weggelopen. Nou, dan niet :D
M'n Hemnes-bed is trouwens vandaag afgeleverd en met wat geklooi in elkaar gezet O+ Lattenbodems waren een eitje, dikke matrassen erop (ruiken lekker O+ ) dus ik kan lekker maffen. Alleen het bijbehornede Hemnes-nachtkastje is gruwelijk te hoog, dat is echt niet handig. Gelukkig is m'n vader wel handig, dus die gaat een stuk van de poten afzagen.
Tap tap tap
pi_99846495
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:47 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Heb je al is gekeken wat een kledingkast met schuifdeuren kost van 2,50 breed.

Dan valt t best mee met die vrachtwagens.
Gemiddelde ektorpset is ook 1000 euro.
Daarom heb ik m'n bankstel ook ergens anders gehaald, vond de banken bij de Ikea best duur en ik was er niet helemaal wild van.
Tap tap tap
pi_99846744
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
vandaag in Duiven geweest... ten eerste wat een chaotisch gedoe met de parkeerplekken en opvallend veel dingen, voornamelijk accessoires waren op. Nu hoorde we van een medewerker dat ze nog maar een beperkte voorraad hadden ivm toekomstige verbouwingen... tja neej dat is lekker praktisch om dat van tevoren niet aan te geven...
Ah dat was jou dus ook opgevallen!

Even een vraagje, want het was nogal onduidelijk toen ik het vroeg aan een medewerkster daar. Maar als wij dingen willen laten bezorgen kunnen wij die dan bestellen via internet of moet je dat echt allemaal in de winkel uit zoeken om vervolgens door te geven dat je het wil laten bezorgen?
All good things are wild and free.
pi_99847063
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ah dat was jou dus ook opgevallen!

Even een vraagje, want het was nogal onduidelijk toen ik het vroeg aan een medewerkster daar. Maar als wij dingen willen laten bezorgen kunnen wij die dan bestellen via internet of moet je dat echt allemaal in de winkel uit zoeken om vervolgens door te geven dat je het wil laten bezorgen?
In de winkel uitzoeken. Je kunt een bon laten maken door een van de medewerkers en/of je zet de dingen op de kar, rekent ze af en brengt de bon/spullen naar de afdeling transport.
Tenminste, zo heb ik het gedaan.
Tap tap tap
pi_99847743
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
vandaag in Duiven geweest... ten eerste wat een chaotisch gedoe met de parkeerplekken en opvallend veel dingen, voornamelijk accessoires waren op. Nu hoorde we van een medewerker dat ze nog maar een beperkte voorraad hadden ivm toekomstige verbouwingen... tja neej dat is lekker praktisch om dat van tevoren niet aan te geven...
IK vermoed dat IKEA Duiven inderdaad tijdelijk enkel catalogusassortiment zal gaan voeren. Betekend dat je, dat wat je in de catalogus ziet staan, moet kunnen kopen. Tenzij iets uit het assortiment gaat, dan kan het zijn dat het eerder op is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99847841
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dan is het hopen op de zaklamp van pagina 247 en de muziek toverhoed van 227... :D *mag geen grote uitgaven doen, dus verheug me daar maar op*

Xx
Die muziekhoed (met zo'n konijntje erin?) verkopen we in Nederland ook gewoon. Die lamp weet ik niet zeker.

Met 75% doelde ik voornamelijk op foto's en aanbiedingen. Slechts een klein deel van het assortiment verschilt internationaal.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99847878
Dus het is niet mogelijk om dingen via de site te bestellen en dan te laten bezorgen? Baal er nu van van dichtstbijzijnde is die in Duiven en heel veel dingen zijn nu al niet meer op voorraad daar. -O-
All good things are wild and free.
pi_99848138
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ah dat was jou dus ook opgevallen!

Even een vraagje, want het was nogal onduidelijk toen ik het vroeg aan een medewerkster daar. Maar als wij dingen willen laten bezorgen kunnen wij die dan bestellen via internet of moet je dat echt allemaal in de winkel uit zoeken om vervolgens door te geven dat je het wil laten bezorgen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In de winkel uitzoeken. Je kunt een bon laten maken door een van de medewerkers en/of je zet de dingen op de kar, rekent ze af en brengt de bon/spullen naar de afdeling transport.
Tenminste, zo heb ik het gedaan.
Je kunt sowieso niet via internet bestellen.

Op dit moment is het nog zo dat je zelf de artikelen uit de winkel en het zelfbedieningsmagazijn moet halen, af moet rekenen en dan via de klantenservice op transport moet laten zetten. Artikelen uit het afgesloten magazijn worden voor je verzameld en aan het transport toegevoegd.

Binnenkort starten alle IKEA vestigingen met een verzamelservice. Dit gaat alleen in combinatie met een thuistransport en kost 25.-. Alle artikelen uit het zelfbedieningsmagazijn en het afgesloten magazijn worden dan voor je verzameld en bij je thuis bezorgd. Dit geldt alleen voor artikelen die op het moment van bestellen op voorraad zijn. Artikelen van de "winkelafdelingen" zoals textiel of keukenaccessoires kunnen hierin niet meegenomen worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99849011
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:15 schreef tliciouz het volgende:
Dus het is niet mogelijk om dingen via de site te bestellen en dan te laten bezorgen? Baal er nu van van dichtstbijzijnde is die in Duiven en heel veel dingen zijn nu al niet meer op voorraad daar. -O-
Ik heb hetzelfde, heb alles al uitgezocht en opgeschreven, nu moet ik alleen weer naar een vestiging om alles te laten bezorgen :N
pi_99850307
Dat over Duiven ga ik toch even ontkrachten. Het magazijn is niet kleiner geworden, dus er zal niet minder op voorraad zijn. We hebben alleen wat moeite om de artikelen voorradig te houden omdat we ruimte moeten maken voor de nieuwe catalogus en producten dus tijdelijk minder ruimte in kunnen nemen. Weet jij toevallig wie je (of waar je die medewerker) hebt gesproken? Overigens gaat op 21 augustus een gedeelte van het magazijn over naar de nieuwe hal.
pi_99855929
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef PteV het volgende:
http://onlinecatalog.ikea-usa.com/US/en/2012/IKEA_Catalog/

De nieuwe USA catalogus van 2012 staat al online =)
Ik zie in deze gids al wat dingen staan die ik van de week in Delft als "nieuw" in de winkel heb zien staan.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_99857058
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

DISTANS is uit het assortiment gehaald. De winkels die geen voorraad meer hebben krijgen deze ook niet meer binnen.
Bedankt! Heb vandaag maar andere voorraaddozen bij ikea gekocht.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:00:30 #153
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_99882695
Heeft iemand hier ervaring met vast zittende lades?
Mijn vriendin is zo onhandig geweest om op eigen houtje een commode kast in elkaar te zetten. Het resultaat is dat een van de vier lades niet verder open wil dan 5 cm. Het liefst zou ik de kast helemaal open schroeven, maar aangezien hij gedeeltelijk met spijkers is vast geslagen is dat geen goed idee.
Weet iemand een manier om de lade er eenvoudig uit te krijgen?
pi_99883075
lukt het niet door de lade iets op te tillen?
anders in de lade of net boven de lade(binnenkant) kijken of er een schroefje zit die je los kan draaien.
de lade is er in gekomen dus moet er ook weer uit kunnen
  zondag 24 juli 2011 @ 17:23:45 #155
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_99883741
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:09 schreef loecje het volgende:
lukt het niet door de lade iets op te tillen?
Helaas geen beweging, hij zit ergens vast op de metalen rails. Vroeger had ik een kast met een schuiflade, vergelijkbaar probleem en nooit opgelost.

quote:
anders in de lade of net boven de lade(binnenkant) kijken of er een schroefje zit die je los kan draaien.
Ik zal nog even kijken, maar ik verwacht niet veel.
pi_99884146
rails verkeerd om gemonteerd?
  maandag 25 juli 2011 @ 19:34:40 #157
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_99931653
Nee, daar zit het probleem niet.
pi_99945403
Ik heb het idee dat ik nu een site heb gevonden waar ik alle 'nieuwe producten' kan zien:

Via deze url:

http://images.ikea.com/as(...)itCategoryMembers=on

Doorzoek je de site met als keyword "august 2011". Staan erg veel nieuwe artikelen tussen.

Bijvoorbeeld deze enige echte IKEA rekenmachine:



en die zaklamp waar iemand het al over had:



Verder ontzettend veel kantoor/schoolspullen. Zoals kladblokjes, nietmachines, kantoor artikelen en een rugtas. Misschien een soort van "back to school" actie?

[ Bericht 5% gewijzigd door Henry op 26-07-2011 00:51:26 ]
pi_99946716
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:42 schreef Henry het volgende:
Ik heb het idee dat ik nu een site heb gevonden waar ik alle 'nieuwe producten' kan zien:

Via deze url:

http://images.ikea.com/as(...)itCategoryMembers=on

Doorzoek je de site met als keyword "august 2011". Staan erg veel nieuwe artikelen tussen.

Bijvoorbeeld deze enige echte IKEA rekenmachine:

[ afbeelding ]

en die zaklamp waar iemand het al over had:

[ afbeelding ]

Verder ontzettend veel kantoor/schoolspullen. Zoals kladblokjes, nietmachines, kantoor artikelen en een rugtas. Misschien een soort van "back to school" actie?
Wat je daar ziet is het assortiment zoals dat verkocht wordt in GB en Ierland.

Daar zitten foto's tussen van nieuwe producten, spreads uit de catalogi en foto's van producten die opnieuw gemaakt zijn. Maar daar zitten dus ook producten bij die in Nederland niet verkrijgbaar zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bartjebart op 26-07-2011 01:43:02 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_99955132
Ikea heeft me nog steeds niet gebeld. -O-
Ze zouden bellen als er vleesetende plantjes binnen zouden komen.
Moet ik weer langs gaan om te kijken of ze ze hebben }:|
pi_99957364
waarom ga je niet gewoon naar een tuincentrum?
pi_99957426
Binnenkort mijn slag slaan bij Ikea O+
pi_99961615
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:02 schreef loecje het volgende:
waarom ga je niet gewoon naar een tuincentrum?
Dat kan niet, want die planten gaan snachts op stap, en eten dan de konijntjes op...
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:56:16 #164
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99961774
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:42 schreef Henry het volgende:
en die zaklamp waar iemand het al over had:

[ afbeelding ]
Het is net een pepermolen :P
pi_99962459
ikea bling bling:

Mn portemonnee doet nog pijn....
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:34:56 #166
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99963183
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:15 schreef RanTheMan het volgende:
ikea bling bling:
[ afbeelding ]
Mn portemonnee doet nog pijn....
Helemaal glimmend? Brrt, jij hebt vast geen kinderen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:06:39 #167
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_99966535
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:15 schreef RanTheMan het volgende:
ikea bling bling:
[ afbeelding ]
Mn portemonnee doet nog pijn....
leuk vingerafdrukjes overal op! of als de zon door het raam de keuken schijnt...
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_100015009
Kan de trein uit de LILLABO serie met andere merk treinen en rails samen?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/11673/
pi_100037543
De pagina op de website van Ikea zegt: "Past bij de meeste speelgoedtreinsystemen die op de markt verkrijgbaar zijn."
pi_100050980
Hoi, vraagje over de ikea keuken inrichting voor de kastjes.

gaat over dit product http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60035916
en dit product http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30110163

Is 40 de minimale maat? want ik dacht dat de ikea ook kastjes van 30 heeft? (ik namelijk ook, en ik zoek dus een rails voor in dit kastje, dat ik er lade in kan maken, zonder het front van het kastje aan te tasten ;) )
~ Bonito La Risa ~
pi_100065134
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:05 schreef Mixende_match het volgende:
Hoi, vraagje over de ikea keuken inrichting voor de kastjes.

gaat over dit product http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60035916
en dit product http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30110163

Is 40 de minimale maat? want ik dacht dat de ikea ook kastjes van 30 heeft? (ik namelijk ook, en ik zoek dus een rails voor in dit kastje, dat ik er lade in kan maken, zonder het front van het kastje aan te tasten ;) )
Voor een kastbreedte van (buitenmaat) 30 hebben we naast de planken alleen het volgende: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20110154

Deze set laden monteer je aan je, bestaande, front zodat je er een soort apothekerskast van kunt maken. Voorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59852639
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:30:09 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100066771
Ik dacht gisteren even bij Ikea Delft een Fabler Kanin O+ mee te plukken voor zoonlief, maar dat ging dus niet door....

Kijk ik op de site, blijkt hij nergens (behalve Amsterdam) op voorraad te zijn.
Kan iemand me vertellen dat het svp geen uitgaand artikel is?! Thnx.

Deze dus: art.nr.: 101.327.74

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100067377
ik heb (weer) gesolliciteerd bij IKEA (Heerlen)
pi_100068364
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:30 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht gisteren even bij Ikea Delft een Fabler Kanin O+ mee te plukken voor zoonlief, maar dat ging dus niet door....

Kijk ik op de site, blijkt hij nergens (behalve Amsterdam) op voorraad te zijn.
Kan iemand me vertellen dat het svp geen uitgaand artikel is?! Thnx.

Deze dus: art.nr.: 101.327.74

[ afbeelding ]
Kan ik morgen voor je nakijken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:06:54 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100068720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kan ik morgen voor je nakijken...
Graag, thnx ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:39:27 #176
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_100081849
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor een kastbreedte van (buitenmaat) 30 hebben we naast de planken alleen het volgende: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20110154

Deze set laden monteer je aan je, bestaande, front zodat je er een soort apothekerskast van kunt maken. Voorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59852639
jeah. dat bedoel ik precies, allen heb er maar 1 nodig , dus vandaar dat ik het vroeg. Maar dus alleen in set van 3?

ach ook goed ;) thx :*
~ Bonito La Risa ~
pi_100082428
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb (weer) gesolliciteerd bij IKEA (Heerlen)
Wat leuk! Welke afdeling of functie?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_100095489
Product: EKENSBERG Eettafel, vestiging: IKEA Haarlem
Dit product is niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. Verwachte leverdatum: do 4 aug - do 11 aug

:'( Wilde net volgende week gaan kijken
pi_100096112
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:02 schreef das_phantom het volgende:
Product: EKENSBERG Eettafel, vestiging: IKEA Haarlem
Dit product is niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. Verwachte leverdatum: do 4 aug - do 11 aug

:'( Wilde net volgende week gaan kijken
Maar net hoe graag je 'm wilt. In Utrecht is hij er wel :+
pi_100102083
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Graag, thnx ^O^
Ehm... Het artikel is uit het assortiment gehaald. Sorry...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100102098
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:02 schreef das_phantom het volgende:
Product: EKENSBERG Eettafel, vestiging: IKEA Haarlem
Dit product is niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. Verwachte leverdatum: do 4 aug - do 11 aug

:'( Wilde net volgende week gaan kijken
4 augustus is volgende week ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:51:44 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100104136
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ehm... Het artikel is uit het assortiment gehaald. Sorry...
Darn.... en ik juist Ikea knuffels voor de baby halen omdat die over het algemeen zo lekker lang in het assortiment blijven.
Daarbij is de Fabler serie helemaal O+ en de Leka (Circus) is ehm.... beduidend minder O-)

Maar thnx voor het opzoeken :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:38:38 #183
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_100112326
Dacht ik een mooie kast te hebben gevonden, Ikea Aspelund, normale houtkleur wat goed past bij de rest van mijn kamer:



Is die er blijkbaar alleen nog maar in dat trendy wit wat dus totaal niet past op mijn kamer :') :'(



http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80157214
Daar staat ook geen kleurkeuze, dus is er helemaal geen andere kleur meer in het assortiment of wel? Heb ook geen zin om naar Hengelo te rijden en dat er dan ook alleen witte kasten zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_100114665
Aspelund wilde ik trouwens ook bestellen, maar vind die spiegel vervelend. Weet iemand toevallig of die er ook af kan? Ga zelf maar even de handleiding doorspitten.


quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar net hoe graag je 'm wilt. In Utrecht is hij er wel :+
Zag ik ja :P. Heb nog alternatief (BJÖRKUDDEN) gelukkig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

4 augustus is volgende week ;)
Ik ga hopen ;)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 02:38:43 #185
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_100116228
Je hebt wel een (volgensmij) kleinere versie zonder spiegel, en de spiegel kan je ook links of rechts plaatsen, alleen krijg je voor zover ik ook in die handleiding kan zien 2x een normale plaat en 1x zo'n spiegelplaat, dus zonder 1 normale plaat extra als je de spiegel niet wil.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_100119816
iemand zoeken die graag 2 spiegeldeuren wil en dan ruilen ;)
pi_100120472
Kan één van de medewerkers mij even helpen? Ik wil twee dingen weten:
1) Hoe breed is een 2 meter PAX kast exact? Ik zag dat er profielen aan de zijkant zitten die de deuren tegen houden/naad afsluiten. Maar kan iemand het voor mij op de mm opmeten? Ik wil er namelijk eentje in een kamer zetten die maar een heel klein beetje breder is dan 200cm.
2) Hoeveel breedte moet ik hebben om hem op te bouwen? De Ikea medewerker gisteren in Utrecht kon mij niet helpen, die begon een heel verhaal over buiten de kamer opbouwen etc etc. Maar toen ik thuis de folder door zat te bladeren had ik het idee dat het om 2 kasten van 100cm naast elkaar gaat. Als dat zo is, dan kan ik ze natuurlijk in de ruimte opbouwen en gewoon naast elkaar tussen de muren schuiven...

Thnx alvast!
Da gao nie nou!
pi_100140318
Volgens mij kan je een pax kast ook de hoogte in bouwen, maar dat word wel lastig als je geen mm ruimte hebt er naast..
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:06:34 #189
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100141455
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:50 schreef vigier het volgende:
Kan één van de medewerkers mij even helpen? Ik wil twee dingen weten:
1) Hoe breed is een 2 meter PAX kast exact? Ik zag dat er profielen aan de zijkant zitten die de deuren tegen houden/naad afsluiten. Maar kan iemand het voor mij op de mm opmeten? Ik wil er namelijk eentje in een kamer zetten die maar een heel klein beetje breder is dan 200cm.
2) Hoeveel breedte moet ik hebben om hem op te bouwen? De Ikea medewerker gisteren in Utrecht kon mij niet helpen, die begon een heel verhaal over buiten de kamer opbouwen etc etc. Maar toen ik thuis de folder door zat te bladeren had ik het idee dat het om 2 kasten van 100cm naast elkaar gaat. Als dat zo is, dan kan ik ze natuurlijk in de ruimte opbouwen en gewoon naast elkaar tussen de muren schuiven...

Thnx alvast!
Je hoeft inderdaad die breedte niet te hebben voor opbouw, en de rail van schuifdeuren kan er bovenop. Breedte kan ik morgen voor je meten!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_100141584
Helemaal top, ik hoor het graag van je!
Da gao nie nou!
pi_100154386
is er al bekend wat er met de prijzen van de keukens gebeurd op 1 augustus?
Gaan die weer omhoog?
Want dan gaan we vandaag nog naar IKEA en anders doen we dat morgen...
  zondag 31 juli 2011 @ 16:14:23 #192
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_100159449
Waarom IKEA, waarom! Waarom zijn die glazen tafelbladen zo graf zwaar? :') Heb me er kapot aan getild gister :r :P
pi_100160361
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Dacht ik een mooie kast te hebben gevonden, Ikea Aspelund, normale houtkleur wat goed past bij de rest van mijn kamer:

[ afbeelding ]

Is die er blijkbaar alleen nog maar in dat trendy wit wat dus totaal niet past op mijn kamer :') :'(

[ afbeelding ]

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80157214
Daar staat ook geen kleurkeuze, dus is er helemaal geen andere kleur meer in het assortiment of wel? Heb ook geen zin om naar Hengelo te rijden en dat er dan ook alleen witte kasten zijn.
wit vind ik ook lang zo mooi niet als die houtkleurige :N
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 31 juli 2011 @ 16:47:52 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_100160594
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:14 schreef Studiotje het volgende:
Waarom IKEA, waarom! Waarom zijn die glazen tafelbladen zo graf zwaar? :') Heb me er kapot aan getild gister :r :P
Gewicht: 30.7 kg

valt wel mee toch?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 31 juli 2011 @ 16:58:08 #195
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_100160886
quote:
3s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

Gewicht: 30.7 kg

valt wel mee toch?
Niet als je het alleen naar boven moet sjouwen :')!
pi_100163039
Maar daar kies je zelf voor ;) Wij mogen de meeste artikelen in het zelfbedieningsmagazijn ook niet alleen tillen. Gelukkig letten ze nog een beetje op onze gezondheid :P

Trouwens goed nieuws voor alle mensen die een hekel hebben aan het externe magazijn van Ikea Duiven! En dat zijn er veel! Elke keer als ik zeg: Dat ligt in ons externe magazijn rennen de meeste mensen al weg... Na de verbouwing liggen de meeste artikelen in het zelfbedieningsmagazijn. We houden alleen een heel kleine afhaalbalie.
pi_100163572
Deuren ruilen is idd wel een goede tip. :P

Kleinere versie had ik gezien ja, wordt helaas te klein denk ik, vind het ook zonde omdat de kleine en grote versie slechts 20 euro van elkaar verschillen. Had gehoopt dat je de spiegeldeur misschien ook andersom erin kon plaatsen, met de spiegel naar binnen.
  Moderator zondag 31 juli 2011 @ 22:17:11 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_100172748
Hoi :W

Dit VIKA tafelblad is bij mijn IKEA's (Duiven en Utrecht) niet op voorraad. Komt hij wel weer op voorraad, of gaat ie eruit?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 31 juli 2011 @ 22:35:43 #199
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100173691
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef vigier het volgende:
Helemaal top, ik hoor het graag van je!
Sorry,vandaag niet van gekomen maar moet morgen wel lukken :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_100178188
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoi :W

Dit VIKA tafelblad is bij mijn IKEA's (Duiven en Utrecht) niet op voorraad. Komt hij wel weer op voorraad, of gaat ie eruit?
Waarschijnlijk zullen beide winkels dit artikel op korte termijn niet meer gaan verkopen. Er zijn een aantal winkels in Nederland dermate klein dat ze geen ruimte hebben om het gehele assortiment te verkopen. Duiven en Utrecht onder andere verkopen van een aantal assortimentsgebieden enkel een 'catalogus' assortiment.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100182866
quote:
17s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Sorry,vandaag niet van gekomen maar moet morgen wel lukken :).
No probs, ik wil het ergens in augustus gaan regelen, dus ik heb nog even de tijd!
Da gao nie nou!
  Moderator maandag 1 augustus 2011 @ 07:00:24 #202
155227 crew  Guppy
dus
pi_100183330
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zullen beide winkels dit artikel op korte termijn niet meer gaan verkopen. Er zijn een aantal winkels in Nederland dermate klein dat ze geen ruimte hebben om het gehele assortiment te verkopen. Duiven en Utrecht onder andere verkopen van een aantal assortimentsgebieden enkel een 'catalogus' assortiment.
Heb ik weer -O-

Nou ja, Duiven wordt verbouwd, dus misschien komt ie daar wel weer. Ooit? We zien wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_100191013
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 07:00 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Heb ik weer -O-

Nou ja, Duiven wordt verbouwd, dus misschien komt ie daar wel weer. Ooit? We zien wel
Ow ja sorry... Bede winkels zullen na hun verbouwing weer een groter, zo niet het gehele, assortiment gaan verkopen. Maar of het blad dan nog in het assortiment zit...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100192823
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 07:00 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Heb ik weer -O-

Nou ja, Duiven wordt verbouwd, dus misschien komt ie daar wel weer. Ooit? We zien wel
Als je hem echt mooi vind kan je wellicht een oproepje doen in fokkers helpen fokkers. Er is vast wel iemand die in goed vertrouwen het blad wil kopen voor je en wellicht een heel eind naar je toe wilt brengen ;)

Als je iemand weet die hem vanaf Amsterdam (dacht hem daar nog te zien) in Utrecht kan krijgen kan ik hem bijv. wel richting Wageningen krijgen. Dan is het voor jou nog het stukje Wageningen naar huis toe ;)
pi_100193132
Zijn er mensen die deze braadpan hebben?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40131725

En zo ja hoe bevalt deze pan?
pi_100196024
Vanaf nu ook in China:

De nep-ikea...


http://www.vkmag.com/magazine/nep_ikea_in_china/
pi_100200428
Kan iemand de logica uitleggen waarom er in Zaandam een Ikea zou komen als er binnen 20km nog 2 ikea's zitten ?

http://www.noordhollandsd(...)e/Ikea-naar-Zaandam-
pi_100200949
laat ze eerst bij zwolle maar eens beginnen met bouwen
pi_100201585
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:11 schreef loecje het volgende:
laat ze eerst bij zwolle maar eens beginnen met bouwen
Dacht ik ook al meteen, dat is toch ookal jaren in de planning? :P
pi_100201723
is al meerdere keren uitgesteld. stond in 2009 al op de planning dacht ik
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:46:50 #211
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_100204327
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:56 schreef ddx het volgende:
Kan iemand de logica uitleggen waarom er in Zaandam een Ikea zou komen als er binnen 20km nog 2 ikea's zitten ?

http://www.noordhollandsd(...)e/Ikea-naar-Zaandam-
Omdat het rendabel is.
pi_100205054
zwolle lijkt me eerder rendabel.
daar zit je op een uur van de ikea (mag je zelf kiezen tussen Groningen, Hengelo, Duiven of Amersfoort)

[ Bericht 32% gewijzigd door loecje op 01-08-2011 20:08:48 ]
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:44:09 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100206820
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 03:32 schreef vigier het volgende:

[..]

No probs, ik wil het ergens in augustus gaan regelen, dus ik heb nog even de tijd!
Het is hooguit 5 mm breder met die rail voor schuifdeuren erop (wij hebben de Pax Malm combinatie :)).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator maandag 1 augustus 2011 @ 21:09:44 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_100208090
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Als je hem echt mooi vind kan je wellicht een oproepje doen in fokkers helpen fokkers. Er is vast wel iemand die in goed vertrouwen het blad wil kopen voor je en wellicht een heel eind naar je toe wilt brengen ;)

Als je iemand weet die hem vanaf Amsterdam (dacht hem daar nog te zien) in Utrecht kan krijgen kan ik hem bijv. wel richting Wageningen krijgen. Dan is het voor jou nog het stukje Wageningen naar huis toe ;)
Mwa, dan rijd ik zelf wel een keertje naar een andere IKEA. Dat kan ik nog wel hebben ;) Ik zie wel, ik doe al 3 jaar zonder bureau, dus ik red het nog wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:20:16 #215
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_100208627
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 18:11 schreef loecje het volgende:
laat ze eerst bij zwolle maar eens beginnen met bouwen
Inderdaad het duurt allemaal veel te lang met die Ikea in Zwolle.
pi_100209727
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het is hooguit 5 mm breder met die rail voor schuifdeuren erop (wij hebben de Pax Malm combinatie :)).
:* dank je! Dat moet gaan lukken. Nu maar eens de kasten gaan indelen :)
Da gao nie nou!
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:06:45 #217
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_100210909
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef loecje het volgende:
zwolle lijkt me eerder rendabel.
daar zit je op een uur van de ikea (mag je zelf kiezen tussen Groningen, Hengelo, Duiven of Amersfoort)
Amsterdam is dan ook 5x zo groot.
pi_100216261
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:56 schreef ddx het volgende:
Kan iemand de logica uitleggen waarom er in Zaandam een Ikea zou komen als er binnen 20km nog 2 ikea's zitten ?

http://www.noordhollandsd(...)e/Ikea-naar-Zaandam-
Om de drukte van IKEA Amsterdam beter te kunnen reguleren. Daarom komt er ook een vestiging in Leiderdorp. Daarnaast wordt Zwolle geopend.

Eerst Leiderdorp, volgend jaar, dan Zwolle en als laatste Zaandam (of in IKEA termen Amsterdam3)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100241859
weet iemand hoeveel die prinsessentaart kost bij ikea?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 3 augustus 2011 @ 09:20:25 #220
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100261066
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:04 schreef kalinhos het volgende:
weet iemand hoeveel die prinsessentaart kost bij ikea?
als je het kleine gebakje bedoelt in het restaurant die is 1,25
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_100261733
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:19 schreef Stansfield het volgende:
Zijn er mensen die deze braadpan hebben?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40131725

En zo ja hoe bevalt deze pan?
Prima pan !!
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_100262058
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:52 schreef loezzie het volgende:

[..]

Prima pan !!
Tnx. Vanavond maar eens even langsgaan.

Nog een andere vraag. Heeft de ikea ook haken die waar je kleding aan op kan hangen die je aan de deur van je slaapkamer kan bevestigen? Ik kon het niet echt vinden op de site.
pi_100262373
quote:
tnx, zoeken blijft lastig....
pi_100282507
Vandaag Oppdal bed opgehaald. Ben benieuwd :)

Kan je trouwens een spiegel op een PAXkast met scharnieren plakken? Zou wel beter zijn.
pi_100282686
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:17 schreef portabel het volgende:
Vandaag Oppdal bed opgehaald. Ben benieuwd :)

Kan je trouwens een spiegel op een PAXkast met scharnieren plakken? Zou wel beter zijn.
Ja hoor, waarom niet?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100282769
Vind jammer dat Ikea dat niet standaard leverd...
pi_100284539
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:23 schreef portabel het volgende:
Vind jammer dat Ikea dat niet standaard leverd...
Er is toch een speciale spiegeldeur voor PAX?

Edit: deze dus...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49811710

[ Bericht 14% gewijzigd door Bartjebart op 03-08-2011 20:49:58 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100284563
Hij is ook gewoon in Nederland verkrijgbaar:
``
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30190857
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100285087
ik zie op de site dat de lack tafeltjes duurder zijn geworden.
vanaf wanneer gaat die prijsverhoging in? 1augustus of per 1 september?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:22:40 #231
3185 Adelante
To let it go now
pi_100285294
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:18 schreef loecje het volgende:
ik zie op de site dat de lack tafeltjes duurder zijn geworden.
vanaf wanneer gaat die prijsverhoging in? 1augustus of per 1 september?
Als het op de site staat, is dat de geldende prijs.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_100285955
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
Hij is ook gewoon in Nederland verkrijgbaar:
[ afbeelding ]``
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30190857
Klopt, bij ikea breda staat ie op de kinderafdeling!

Je moet wel 30 ronjes draaien voordat ie het doet :-)
pi_100286522
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:18 schreef loecje het volgende:
ik zie op de site dat de lack tafeltjes duurder zijn geworden.
vanaf wanneer gaat die prijsverhoging in? 1augustus of per 1 september?
Per 1 augustus, dus afgelopen maandag. Hoewel het kleine witte en zwarte LACK tafeltje volgens mij op onze schappen nog als 4,99 staat.De andere kleuren zijn 7,99 en de nieuwe hoogglans kleuren zijn 9,99.

PS: Voor de mensen die in Zutphen en omstreken wonen: De nieuwe IKEA catalogus wordt op 24 augustus bezorgd door Sandd.
pi_100286614
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Klopt, bij ikea breda staat ie op de kinderafdeling!

Je moet wel 30 ronjes draaien voordat ie het doet :-)
Het valt me nu pas op dat die onder "kinderkamerverlichting" valt... daar zou ik em nooit gezocht hebben :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100294837
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er is toch een speciale spiegeldeur voor PAX?

Edit: deze dus...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49811710
wow thnx!

edit: Maar er is geen schuifdeur van?

[ Bericht 3% gewijzigd door portabel op 03-08-2011 23:26:50 ]
pi_100295289
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:18 schreef portabel het volgende:

[..]

wow thnx!

edit: Maar er is geen schuifdeur van?
Wel MALM schuifdeuren waarbij 1 deur een spiegel is/heeft
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100295493
Ja klopt, begon het meteen te zoeken. beter :)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40186256
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:30:56 #238
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100295512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wel MALM schuifdeuren waarbij 1 deur een spiegel is/heeft
Koop je de Malm deuren niet meer per stuk zodat elke combinatie mogelijk is :?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_100295644
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Koop je de Malm deuren niet meer per stuk zodat elke combinatie mogelijk is :?
Nee, ze gaan nu als paar. Volgens mij ook omdat de constructie van de deuren gewijzigd is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:36:05 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100295815
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, ze gaan nu als paar. Volgens mij ook omdat de constructie van de deuren gewijzigd is.
Oh, ik ben dus oldschool O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_100296850
Jullie weten echt veelvan de ikea... In m'n slaapkamer, welke 298cm is wil ik een garderobekast met schuifdeuren. 3 meter gaat niet passen vanwege de plinten. Ik kom uit op een kast van 250 cm.

Nu wil ik dat die 250cm kast schuifdeuren krijgt met een spiegel. Zoals ik het zie is dat niet mogelijk. Of zie ik iets over het hoofd.
pi_100332089
Als je beetje handig bent kort je 1 kast in tot 98cm ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 augustus 2011 @ 22:47:39 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100333158
Je kort de plinten in tot tegen de kast aan ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100336713
Hehe, en die kast moet ook nog rechtop in elkaar gezet worden he
pi_100337171
dat hoeft niet op de plaats waar hij moet komen te staan. gewoon in de ruimte in elkaar zetten, en dan naar de plek toe schuiven. krijg je hem precies passend op zn plekkie

plinten eraf halen :Y

[ Bericht 27% gewijzigd door loecje op 05-08-2011 00:32:19 ]
pi_100337330
Niet met schuifdeuren, als t n pax is...
pi_100337513
dan mis ik iets.. waarom niet?
pi_100337834
Die moet je er toch van bovenaf inhangen?

Ooit es hier op fok! Gelezen...
pi_100338302
voor zover ik weet zet je eerst onderkant in de rail en klik je dan de bovenkant vast in de bovenrail.

haal jij niet de hoogte en de breedte door elkaar? ik lees nergens dat de hoogte een probleem is.
pi_100344694
Jawel, ik haal de hoogte en breedte door elkaar, zat gisteren iemand tegen me te zeuren terwijl ik dat typte :-)


Eergisteren bij ikea breda wel 2 zweedse sandwiches gegeten, de brie en de kaasversie, voor ¤2,95 !
pi_100349101
Ik heb een vraagje voor de kenners; de blauwe lamp, bovenaan op het middelste plaatje hieronder, in welke kleuren zijn die er allemaal? Ik weet blauw & oranje, toevallig ook nog wit?

pi_100424432
Ik zoek een (TV) tafeltje. Hoogte 80 cm of hoger, diepte maximaal 50 cm en lengte max 140 cm....Bestaat er zoeen?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2011 @ 15:51:35 #253
240917 Mula
pi_100425522
Kalinhos, misschien de Besta?

Mijn Besta heeft bovenaan 2 laden en daaronder 2 deurtjes. 40cm diep, ong 77cm hoog en een meter breed!
pi_100426702
Lades zijn in principe niet nodig, dan wel overbodig :P Het zou precies gaan om een tafeltje tussen mijn bed en de muur. Lades kunnen dan sowieso niet open aangezien mijn bed ervoor staat.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2011 @ 17:12:53 #255
240917 Mula
pi_100427139
Lades zijn optioneel bij Besta, net zoals deuren. Je kan em ook gewoon zonder een van beide doen en dan planken in het frame!
pi_100427678
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:22 schreef YellowSubmarine het volgende:
Ik heb een vraagje voor de kenners; de blauwe lamp, bovenaan op het middelste plaatje hieronder, in welke kleuren zijn die er allemaal? Ik weet blauw & oranje, toevallig ook nog wit?

[ afbeelding ]
Het beste kun je daarover bellen met het 0900 nummer. Zij kunnen dat wel voor je nakijken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100429858
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:12 schreef Mula het volgende:
Lades zijn optioneel bij Besta, net zoals deuren. Je kan em ook gewoon zonder een van beide doen en dan planken in het frame!
ah ok. De situatie is nu als dit:



Qua design etc maakt het dus niets uit wat ik haal, mn tv moet gewoon een cm of 20-30 hoger zodat ik niet tegen mn eigen voeten aankijk
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2011 @ 18:52:59 #258
240917 Mula
pi_100430061
Ik heb deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40134050

Hij is 64cm hoog, maar er kunnen nog pootjes onder. Dan zit je volgens mij rond de 77 of 78cm.
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:57:47 #259
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_100430185
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]

ah ok. De situatie is nu als dit:

[ afbeelding ]

Qua design etc maakt het dus niets uit wat ik haal, mn tv moet gewoon een cm of 20-30 hoger zodat ik niet tegen mn eigen voeten aankijk
Kun je hem niet gewoon aan de muur hangen?
pi_100471808
Niet echt een optie, is geen betonnen muurtje. Buiten dat zit die afbeelding erachter helemaal vast en heb ik ook geen andere plek dan de daar waar ik die kan ophangen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_100571995
Komen er ook nog nieuwe matrassen in het assortiment per september of staan ze al op de site?

Ik wil graag de sultan edsele gaan halen. Weet iemand of die een beetje zacht ligt?
Ik zoek een zacht matras, maar de edsele is middelhard. :?

Alvast bedankt.

[ Bericht 60% gewijzigd door 22 op 11-08-2011 08:51:18 ]
pi_100672705
De Malm bedden, zijn die gewoon te gebruiken met een lattenbodem die omhoog/omlaag gaat? Zo'n ding dus:

Bleuh.
pi_100673199
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik zoek een (TV) tafeltje. Hoogte 80 cm of hoger, diepte maximaal 50 cm en lengte max 140 cm....Bestaat er zoeen?
Hoogte 80 cm? Jij zoekt een bijtafel of dressoir, niet een TV tafeltje.
Liatorp bijtafel of wat goedkoper, Lyckhem. Of nog goedkoper van onbehandeld grenen (moet je zelf nog verven of olien): Svalbo buffettafel
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_100673200
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 15:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik zoek een (TV) tafeltje. Hoogte 80 cm of hoger, diepte maximaal 50 cm en lengte max 140 cm....Bestaat er zoeen?
Je kan ook drie planken kopen :)
pi_100673225
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 12:42 schreef Nora.. het volgende:

[..]

Je kan ook drie planken kopen :)
Wel iets meer, anders zakt ie door :P
Tap tap tap
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:10:59 #266
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_100675445
Hey, ik heb net een boodschappenlijstje gemaakt op de ikea site, maar ik zie nergens een optie waarbij je online kunt bestellen. Of kan je alleen in de winkel producten bestellen?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_100675549
:Y
pi_100678058
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:10 schreef VeX- het volgende:
Hey, ik heb net een boodschappenlijstje gemaakt op de ikea site, maar ik zie nergens een optie waarbij je online kunt bestellen. Of kan je alleen in de winkel producten bestellen?
online bestellen en bezorgservice zou fantastisch zijn _O-
Nosce te ipsum.
pi_100678094
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:38 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

online bestellen en bezorgservice zou fantastisch zijn _O-
Dan zou ik failliet gaan.
Tap tap tap
pi_100678628
ziezo, ik heb mijn hele kamer uitgestippeld met Google SketchUp. Nu nog alleen het ontwerp uitvoeren :)





mooi?
Nosce te ipsum.
pi_100678766
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:56 schreef PimD het volgende:
De Malm bedden, zijn die gewoon te gebruiken met een lattenbodem die omhoog/omlaag gaat? Zo'n ding dus:

[ afbeelding ]
dat vraag ik mij ook af.
Nosce te ipsum.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:08:27 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100679030
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:55 schreef AlexanderC het volgende:

mooi?
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar het lijkt een beetje rommelig. Veel plankjes aan de muur enzo, veel hoge kasten. Ook wel logisch, woonde ook ooit op een paar m2, maar toch... zou je niet liever wat opbergruimte onder je bed benutten of een ander tv-meubel kiezen, waar je ook meer in kwijt kan? Verder is het wel tof hoor, veel plezier met ophangen en in elkaar zetten :P

Xx

Edit: Weet natuurlijk niet wat je al hebt en wat je nog gaat kopen, maar wellicht kun je met een slaapbank ipv een bed een ruimere opstelling maken. Op die manier kun je behoorlijk wat ruimte uitsparen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:13:23 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_100679174
Ik vind het juist wel een geslaagde opstelling, je benut je m2 wel maximaal. Het is niet heel ruim, maar goed, het is nu eenmaal ook echt niet groot
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_100680058
Dit is hoe het er nu al uitziet.



(dat bijtafeltje is de enigste meubel wat niet van IKEA is 8)7)

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Verder is het wel tof hoor, veel plezier met ophangen en in elkaar zetten :P
Dank je wel :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is niet heel ruim, maar goed, het is nu eenmaal ook echt niet groot
Inderdaad. Het is dat ook de kunst om die kleine ruimte effectief in te delen. Ik denk dat ik daarmee wel met een ruim-voldoende geslaagd ben.
Nosce te ipsum.
pi_100681032
Ik heb nu een grote hoekbank van IKEA (KARLSTAD), maar ik ga in mijn nieuwe huis waarschijnlijk iets anders kopen. Vooral de rugsteunen vind ik te zacht.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:27:45 #276
3185 Adelante
To let it go now
pi_100681314
Een grote kastenwand waar je ook je tv in kwijt kunt, geeft veel meer rust en ruimte, AlexanderC. Die vele open kastjes en planken van LACK zorgen voor rommelige aanblik en vangen veel stof :P De EXPEDIT afscheidingen zijn prima en maken echt verschillende ruimtes in je kamer ^O^
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_100681432
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 17:27 schreef Adelante het volgende:
Een grote kastenwand waar je ook je tv in kwijt kunt, geeft veel meer rust en ruimte, AlexanderC. Die vele open kastjes en planken van LACK zorgen voor rommelige aanblik en vangen veel stof :P De EXPEDIT afscheidingen zijn prima en maken echt verschillende ruimtes in je kamer ^O^
een grote kastenwand zoals welke?
Nosce te ipsum.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:33:23 #278
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_100681495
Zoals deze:

pi_100681565
Weet iemand of Ikea nog bedden voor matrasmaat 220 verkoopt? Weet dat ze het vroeger deden want we slapen nu in een Hemnes met die lengte, maar zie op de site alleen maar 200.
pi_100681682
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 17:35 schreef lunapuella het volgende:
Weet iemand of Ikea nog bedden voor matrasmaat 220 verkoopt? Weet dat ze het vroeger deden want we slapen nu in een Hemnes met die lengte, maar zie op de site alleen maar 200.
Volgens mij de MALM.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_100682054
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 17:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Volgens mij de MALM.
je hebt gelijk, daar heb ik overheen gekeken. Fijn prijsje ook. Dank!
pi_100682116
Ik heb inmiddels het ontwerp weer aangepast, maar ik ga jullie er verder niet mee lastigvallen. Anders maak ik wel even apart topic voor open :P Volgende week begint het realiseren. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor jullie tips!

[ Bericht 11% gewijzigd door AlexanderC op 14-08-2011 22:40:01 ]
Nosce te ipsum.
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:19:05 #283
3185 Adelante
To let it go now
pi_100723976
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 17:31 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

een grote kastenwand zoals welke?
BESTÅ serie, eventueel met schuifdeuren waar je je tv achter kwijt kunt :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_100724143
Het komende kerstassortiment http://www.ikea-download.de/11_04_weihnachten/index.php
Weliswaar in het Duits,maar toch...
(het is nog niet eens september :') )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100725978
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:23 schreef Bartjebart het volgende:
Het komende kerstassortiment http://www.ikea-download.de/11_04_weihnachten/index.php
Weliswaar in het Duits,maar toch...
(het is nog niet eens september :') )
Ik word er niet enthousiast van. Laat staan hebberig. Jammer -O-
Zo werkt dat in de retail. Klanten gaan straks zeuren dat er al pepernoten zijn maar als ze niet verkocht werden, lagen ze ook niet in de winkel. ;)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_100726461
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:00 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

dat vraag ik mij ook af.
Gisteren even nagevraagd in de winkel, dat zou volgens een van de medewerkers in Duiven geen probleem moeten zijn.
Bleuh.
pi_100727075
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:05 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik word er niet enthousiast van. Laat staan hebberig. Jammer -O-
Zo werkt dat in de retail. Klanten gaan straks zeuren dat er al pepernoten zijn maar als ze niet verkocht werden, lagen ze ook niet in de winkel. ;)
Maar wat ik zo gezien heb komt er ook sowieso veel meer :?

Gelukkig ligt het kerstassortiment nog lang niet in de winkels hoor!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:27:24 #288
319308 Tink89
To live is to dance
pi_100727099
Oeh, van die wit met grijze strumpfen word ik wel vrolijk :)

Heb overigens in Breda me helemaal gaar gezocht naar de zaklamp, maar de medewerkers daar konden me niet helpen....:(

Xx

Edit: en van de deco-ledverlichting ook... die grote ronde zegmaar :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_100727491
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef Tink89 het volgende:
Oeh, van die wit met grijze strumpfen word ik wel vrolijk :)

Heb overigens in Breda me helemaal gaar gezocht naar de zaklamp, maar de medewerkers daar konden me niet helpen....:(

Xx

Edit: en van de deco-ledverlichting ook... die grote ronde zegmaar :D
Kinderafdeling blijkbaar...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100727926
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:14 schreef PimD het volgende:

[..]

Gisteren even nagevraagd in de winkel, dat zou volgens een van de medewerkers in Duiven geen probleem moeten zijn.
oké thanks :)
Nosce te ipsum.
pi_100729231
Even een kort vraagje.
Ik wil mijn matras ruilen bij Ikea in Utrecht.
Waar moet ik mijn matras dan afleveren?
Gewoon naar de servicedesk?

Alvast bedankt. :)
pi_100730380
Volgens mij moet je bij de uitgang zijn daarvoor.
pi_100732367
Is het dan voldoende dat ik het plastic eromheen heb?
Ik heb het karton namelijk al weg gedaan.
pi_100735084
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef 22 het volgende:
Is het dan voldoende dat ik het plastic eromheen heb?
Ik heb het karton namelijk al weg gedaan.
Voor alle Sultan matrassen geldt een omruilgarantie. Binnen 90 dagen mag je het gewoon ruilen als het je niet bevalt. Daar hoeft het karton niet meer om te zitten.

Zie: http://www.ikea.com/nl/nl(...)10609/tab/kwaliteit/
Nosce te ipsum.
pi_100735748
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

BESTÅ serie, eventueel met schuifdeuren waar je je tv achter kwijt kunt :7
Ja dat is wel vet ja; heb ik ook overwogen. Je kan zelfs je hele kast zelf ontwerpen met de BESTA-planner.
Nosce te ipsum.
pi_100736476
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:05 schreef 22 het volgende:
Even een kort vraagje.
Ik wil mijn matras ruilen bij Ikea in Utrecht.
Waar moet ik mijn matras dan afleveren?
Gewoon naar de servicedesk?

Alvast bedankt. :)
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef 22 het volgende:
Is het dan voldoende dat ik het plastic eromheen heb?
Ik heb het karton namelijk al weg gedaan.
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:27 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Voor alle Sultan matrassen geldt een omruilgarantie. Binnen 90 dagen mag je het gewoon ruilen als het je niet bevalt. Daar hoeft het karton niet meer om te zitten.

Zie: http://www.ikea.com/nl/nl(...)10609/tab/kwaliteit/
Nou 'terugbrengen' en de omruilgarantie zijn wel twee verschillende dingen... Ik begrijp dat je de matras helemaal niet geprobeerd hebt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_100737318
Ikea _O_ .

Kvart lampje, ideaal als leeslampje aan mijn bed.
Geen referral hier.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:38:56 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_100739783


Die nieuwe kerst items zijn wel weer erg Zweeds :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_100740025
Ik heb het topic scrollend doorgelezen en gezocht op de site, maar kan niet vinden of er speciale opbergmanden zijn voor in de kast 'Expedit'?

Er staat hier één in de bijkeuken, ideaal, zorgt voor veel extra bergruimte, maar het wordt zo'n rommeltje. :{
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 augustus 2011 @ 23:45:24 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100740116
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80071357
kijk eens bij aanvullende producten? :)
-edit- bakken, manden, en inzetjes met één of twee lades. zelfs een inzet met spiegeldeur is mogelijk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:48:49 #301
3185 Adelante
To let it go now
pi_100740278
:P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')