abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:08:59 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_72104801

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17* uur.
* IKEA Amsterdam is geopend van 10-18 uur

Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
Zie www.ikea.nl
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amersfoort: jakkop
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda:
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven:
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 24 augustus 2009 @ 09:10:31 #2
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72104825
    De vraag van vandaag:
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef Troel het volgende:
    Bah

    Kan je ook ruilen als je de verpakking niet meer hebt? De komplement dozen van 50 cm diep steken nogal uit in mijn kastgedeelte van 35 cm
    En voor de duidelijkheid: de verpakking ligt dus tussen allerlei afvalresten in de kliko
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_72106732
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 09:10 schreef Troel het volgende:
    De vraag van vandaag:
    [..]

    En voor de duidelijkheid: de verpakking ligt dus tussen allerlei afvalresten in de kliko
    Nja das ter beoordeling van de klantenservice in je vestiging. Wanneer we dit terug zouden nemen moet het gelijk de koopjeshoek in en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Maar je kunt het altijd proberen
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      maandag 24 augustus 2009 @ 11:07:46 #4
    51684 The_Tankgirl
    Kate Bush is the best
    pi_72107178
    Hallo! Even een vraag voor een medewerker van Ikea Delft (of iemand die bekend is met het assortiment):
    Is de prijs van Tundra kleur eiken middenbruin nou 8.95 EUR per vierkante meter, of is het minder?
    Tundra esdoorn is bijvoorbeeld veel goedkoper dan dat er op de website staat van Ikea.

    Alvast bedankt!
    Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
    pi_72116305
    Ook even een vraagje (aan iemand van ikea Heerlen eventueel).
    Ik wil morgen twee bed bodems (sultan ATNA), 2 matrassen 2 sets poten en een setje verbindings stukken gaan halen.

    Ik heb begrepen dat bedden en matrassen en al het toebehoren niet in het zelfbedienings mgazijn maar in het gewone magazijn liggen.

    Hoe pak ik het nu morgen avond het beste aan om zo min mogelijk tijd kwijt te ziijn. Moet ik naar de bedden afdeling en daar iemand vragen of kan ik naar dat magazijn en daar iemand vragen?
    Hoe gaat dat in zijn werk met bedden en matrassen?


    Nog een vraag, is het mogelijk om onder die bed bodems nog twee extra poten te zetten (zijn er standaard 4 maar liefst heb ik in het midden zeg maar ook aan biede zijden nog een poot)

    Alvast bedankt
    pi_72117236
    Vanavond eindelijk mijn nieuwe boekenkast halen: Een lage kast van Markör met 2 rijen van 5 'blokken'
    pi_72118208
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 09:10 schreef Troel het volgende:
    De vraag van vandaag:
    [..]

    En voor de duidelijkheid: de verpakking ligt dus tussen allerlei afvalresten in de kliko
    mits bon en in goede staat voor een tegoedpas, doen we meestal niet zo moeilijk over
      maandag 24 augustus 2009 @ 19:05:02 #8
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_72118642
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:

    [..]

    mits bon en in goede staat voor een tegoedpas, doen we meestal niet zo moeilijk over
    Bon is aanwezig, ze zijn niet eens allemaal in elkaar gezet geweest En mocht het niet kunnen, dan kan ik ze altijd elders wel gebruiken, maarja, wil wel die dingen voor de ondiepe kast uiteindelijk
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 16:54:21 #9
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_72175624
    I Ikea Family , net zo'n roze uptackackcka weekendtas gescoord! En een gele toilettas en groene plumeau en verder nog een fleecedeken, bloemetjeskussen, afwasborstel en groene handschoentjes. En jullie nieuwe Lemon Cheesecake, ik ga proberen hem niet op te eten voor morgen . En mijn vader vindt de schimmelkaas uit de Food Market de lekkerste die hij ooit heeft gegeten, en dat is een groot compliment want hij vind veel lekker maar dit toch wel heel lekker
    Ik heb mijn IKEA-shot weer gehad
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_72199807
    Morgen wil ik de TROFAST Wandopberger ¤ 38.95 / st. kopen (of die van 30 euro excl. bakken en dan bakken los).

    Maar eigenlijk wil ik hem in wit. Ik heb een Trofast meubel in wit, maar die wandmeubels zijn volgens de site alleen in houtkleur? Of zie ik iets over het hoofd?

    En een klacht: al 3 keer voor jan lul naar ikea geweest voor die kinderkeuken, voorraadsysteem van ikea klopt voor geen meter, elke keer krijg ik te horen: morgen is hij er
    pi_72212159
    Zijn er hier medewerkers van de vestiging Amsterdam?
    Vanaf hoelaat kun je daar doordeweek parkeren?
      donderdag 27 augustus 2009 @ 23:21:48 #12
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_72217547
    De IKEA in Jeddah (Saudi-Arabie) is ook best tof. Vanaf woensdag kan ik weer Delft-gerelateerde vragen beantwoorden. Nu ga ik mijn schoonheidsslaapjes inhalen. Tevens TVP.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:27:00 #13
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_72226390
    komt het tundra laminaat binnenkort ook in andere kleuren? meen er ooit iets over gelezen te hebben.
    pi_72229030
    Het is bijna septemberrrr Betekent dat voor IKEA een nieuw assortiment? en een nieuwe dikke blad ??
    pi_72247292
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef Gnittoo het volgende:
    komt het tundra laminaat binnenkort ook in andere kleuren? meen er ooit iets over gelezen te hebben.
    Euh nee volgens mij niet

    Dan had dat ook al wel in de winkel moeten liggen over het algemeen...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_72247330
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 13:41 schreef Sandous het volgende:
    Het is bijna septemberrrr Betekent dat voor IKEA een nieuw assortiment? en een nieuwe dikke blad ??
    Catalogus komt dit jaar later, half september kan je 'em ongeveer verwachten. Ik heb hier de Britse al.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_72247331
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 13:41 schreef Sandous het volgende:
    Het is bijna septemberrrr Betekent dat voor IKEA een nieuw assortiment? en een nieuwe dikke blad ??
    Het nieuwe assortiment zit als het goed is al in de winkels! Te herkennen aan nieuwe grasgroene NIEUW labels

    De catalogus krijg je vanaf 14 september in de bus!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_72252951
    tvp
    Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
    pi_72255623
    uhhh ik kan de Domsjo dubbele spoelbak niet meer vinden op de site..
    Die is toch niet uit het assortiment he?
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:56:07 #20
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_72255660
    Ik was jullie kwijt

    Zo maar eens naar de Ikea, gewoon ff rondlopen op zoek naar impulsaankopen
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
    pi_72258215
    zo, kinderkeukentje gekocht. Mijn god, lijkt wel of die dingen gratis zijn. Komt er een vrachtauto met 30 stuks aan, na een uur waren er alweer 27 verkocht
      Moderator zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:20:21 #22
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_72258746
    Straks maar eens langs IKEA Missie, een DRAGÖR vloerkleed, en een extra plank voor onze BILLY



    - edit - Hee jongens, de BILLY middenbruin, die is er zeker toch nog wel?? Ik kan de extra planken in die kleur niet vinden op de site?

    - edit II - Dat kan ik vergeten, zie ik... Bij deze dus, ik zoek een extra plank voor een BILLY boekenkast in de kleur middenbruin

    [GEZ]Extra plank voor IKEA BILLY middenbruin

    [ Bericht 14% gewijzigd door Guppy op 29-08-2009 15:32:40 ]
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_72263659
    quote:
    Vanaf 14 september is het zover. Dan wordt de nieuwe catalogus verspreid! Laat je straks inspireren door ruim 380 pagina's.

    Wanneer je de catalogus hebt ontvangen, kan je je favoriete pagina uitkiezen. Laat ons weten welk paginanummer het beste bij jou past en vul je gegevens op een kaartje in.

    Lever dit kaartje tussen 14 september en 4 oktober in bij een IKEA vestiging bij jou in de buurt en misschien word jij één van de 12 gelukkige winnaars van een IKEA cadeaupas t.w.v. 2.300.-. Hiermee kan je de favoriete producten van jouw pagina kopen. Daarnaast belonen we 50 inzendingen per vestiging met een exclusieve XL-catalogus.

    Actievoorwaarden, deelnameformulier en FAQ
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:58:32 #24
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_72263727
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 18:56 schreef Bartjebart het volgende:
    [ afbeelding ]
    [..]
    Wat is een XL-catalogus?
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
    pi_72264125
    Een vergrote versie van de catalogus. een keer zo groot denk ik
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')