quote:Voorgaande topics:
XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17* uur.
* IKEA Amsterdam is geopend van 10-18 uur
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
Zie www.ikea.nl
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amersfoort: jakkop IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
En voor de duidelijkheid: de verpakking ligt dus tussen allerlei afvalresten in de klikoquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef Troel het volgende:
Bah
Kan je ook ruilen als je de verpakking niet meer hebt? De komplement dozen van 50 cm diep steken nogal uit in mijn kastgedeelte van 35 cm
Nja das ter beoordeling van de klantenservice in je vestiging. Wanneer we dit terug zouden nemen moet het gelijk de koopjeshoek in en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Maar je kunt het altijd proberenquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:10 schreef Troel het volgende:
De vraag van vandaag:
[..]
En voor de duidelijkheid: de verpakking ligt dus tussen allerlei afvalresten in de kliko
mits bon en in goede staat voor een tegoedpas, doen we meestal niet zo moeilijk overquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:10 schreef Troel het volgende:
De vraag van vandaag:
[..]
En voor de duidelijkheid: de verpakking ligt dus tussen allerlei afvalresten in de kliko
Bon is aanwezig, ze zijn niet eens allemaal in elkaar gezet geweestquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mits bon en in goede staat voor een tegoedpas, doen we meestal niet zo moeilijk over
Euh nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef Gnittoo het volgende:
komt het tundra laminaat binnenkort ook in andere kleuren? meen er ooit iets over gelezen te hebben.
Catalogus komt dit jaar later, half september kan je 'em ongeveer verwachten. Ik heb hier de Britse al.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:41 schreef Sandous het volgende:
Het is bijna septemberrrrBetekent dat voor IKEA een nieuw assortiment? en een nieuwe dikke blad ??
Het nieuwe assortiment zit als het goed is al in de winkels! Te herkennen aan nieuwe grasgroene NIEUW labelsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:41 schreef Sandous het volgende:
Het is bijna septemberrrrBetekent dat voor IKEA een nieuw assortiment? en een nieuwe dikke blad ??
quote:Vanaf 14 september is het zover. Dan wordt de nieuwe catalogus verspreid! Laat je straks inspireren door ruim 380 pagina's.
Wanneer je de catalogus hebt ontvangen, kan je je favoriete pagina uitkiezen. Laat ons weten welk paginanummer het beste bij jou past en vul je gegevens op een kaartje in.
Lever dit kaartje tussen 14 september en 4 oktober in bij een IKEA vestiging bij jou in de buurt en misschien word jij één van de 12 gelukkige winnaars van een IKEA cadeaupas t.w.v. 2.300.-. Hiermee kan je de favoriete producten van jouw pagina kopen. Daarnaast belonen we 50 inzendingen per vestiging met een exclusieve XL-catalogus.
Actievoorwaarden, deelnameformulier en FAQ
Wat is een XL-catalogus?quote:
Na apert!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Weer terug, het is uiteindelijk KARBY geworden![]()
[ afbeelding ]
Er zit een voet, en een klem bij deze lamp.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:40 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60370183
Pixar lampje!![]()
![]()
TERTIAL
Hoe moet je deze lamp bevestigen? Is dat zo'n klem, of...? Als dat zo is, verkopen jullie dan ook een voet?
Danke schön.
Ok, super. Want dat zwarte ding lijkt inderdaad op een bevestigingsstukje voor iets. Dus je kan óf die klem óf de voet pakken? Da's wel makkelijk dan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:17 schreef Lenalien het volgende:
[..]
Er zit een voet, en een klem bij deze lamp.
Heb ´m al bijna twee jaar, superding!
hahaha, ik vond m ook wel mooi. mooier dan DRAGÖR in ieder geval.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na apert!. leuk kleedje idd. Niet te groot, niet te klein, fijne kleuren. staat prima in mn woonkamer.
Serieus?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:44 schreef Troel het volgende:
Hier liggen er twee ongebruikt op zolderALs ze niet al weg zijn met het vuil
Wengé?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef Anne het volgende:
Hallo! Een vraagje, onderstaand meubel had je eerst in 3 kleuren. Nu staan alleen de witte en de berkenfineer op de website. Weet iemand nog hoe die andere kleur heet? (het was een donker-donkerbruine kleur)
[ afbeelding ]
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Anne het volgende:
En hoe kunnen we dat zwartbruin buiten IKEA noemen?
?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wengé?
[ afbeelding ]
Afgaand op de kleurbeschrijving hoor. Ik heb geen idee in welke kleuren ze die dingen verkopen/verkochten.
kijk eens 3 posts naar boven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:00 schreef Anne het volgende:
En hoe kunnen we dat zwartbruin buiten IKEA noemen?
Hmnee, dat herken ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:32 schreef Anne het volgende:
Ja, gezien, maar ik vind die kleur niet echt lijken? Deze lijkt zo 'zwart'.
Dit is de kleur die ik bedoel (tevens het meubel ook):
[ afbeelding ]
Hop, likje verf erop en tadaa.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Da's volgens mij de kleur "middenbruin" van IKEA. Geloof dat die kleur eruit gegaan is...
Wel balen, want ik moet nog een paar Billy-planken en -deuren in die kleur voor mijn grande-boekenmuur die ik wil maken...
Wordt dat mooi over een spaanplaat-met-fineer-kast?quote:
Volgens klanten is dat wel te doen met een primer, maar heb zelf nooit het resultaat gezienquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wordt dat mooi over een spaanplaat-met-fineer-kast?
En ik zoek 2 nachtkastjes in die kleurquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Da's volgens mij de kleur "middenbruin" van IKEA. Geloof dat die kleur eruit gegaan is...
Wel balen, want ik moet nog een paar Billy-planken en -deuren in die kleur voor mijn grande-boekenmuur die ik wil maken...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:26 schreef Cyan het volgende:
Zijn de paarse hoezen van de Kramfors bank uit het assortiment?
Jammer want paars is het helemaal dit najaar! Snappen ze dat dan niet bij Ikea?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:27 schreef styliste het volgende:
[..]
Al heel lang, precies op het moment dat wij m wilden bestellen gingen ze uit het assortiment. Als we een dag eerder waren geweest had het nog gekund
Paars was de kleur van vorig jaar, zwart is nu het nieuwe paars.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jammer want paars is het helemaal dit najaar! Snappen ze dat dan niet bij Ikea?
Jawel, maar dat boeit ze nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jammer want paars is het helemaal dit najaar! Snappen ze dat dan niet bij Ikea?
Malm 2 ladekast heb je nog in het middenbruin, die is heel smal (40cm) en laag (weet ik niet uit mijn hoofd), wordt dus ook vaak als nachtkastje gebruiktquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
En ik zoek 2 nachtkastjes in die kleur.
Ik zal eerst eens voor je kijken of we ze nog hebben liggen, als we ze nog hebben mag je ze wat mij betreft zo komen ophalenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Serieus?
In het zilver? Wat wil je ervoor hebben?
Ik zoek ook nog extra planken voor m'n BILLYquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
En ik zoek 2 nachtkastjes in die kleur.
Dankjewelquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:44 schreef KWi2288 het volgende:
[..]
Malm 2 ladekast heb je nog in het middenbruin, die is heel smal (40cm) en laag (weet ik niet uit mijn hoofd), wordt dus ook vaak als nachtkastje gebruikt
nog maar een keer,iemand?quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:46 schreef scrub_nurse het volgende:
ik wil graag de kramfors bank kopen,op de site staat dat je deze moet bestellen,iemand n idee wat de levertijd is?
Een garderobekast met schuifdeuren van 1.50m breed wordt altijd samengesteld door 2 kasten van 75cm breed. Een kast van 100cm en 50cm breed gaan niet samen omdat je dan nooit goed bij die kast van 100cm kunt (zit altijd een deel van de deur voor).quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:57 schreef Roachie het volgende:
aah oke ! ik dacht dat je dan een kast van 75 en 75 moest hebben.. dat de naad in het midden moest, maar uit jou woorden kan dus ook 3x 50dat is perfect !!!!
Ik geloof dat wij in de winkel aangeven dat je rekening moet houden met 4 tot 6 weken. Maar in praktijk blijkt dit meende ik 3 weken te zijn.quote:
dat moet ik dan maar voor lief nemen, krijg anders geen kast in mekaar die 150 breed is en 35 diep.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een garderobekast met schuifdeuren van 1.50m breed wordt altijd samengesteld door 2 kasten van 75cm breed. Een kast van 100cm en 50cm breed gaan niet samen omdat je dan nooit goed bij die kast van 100cm kunt (zit altijd een deel van de deur voor).
Hmm, dat is niet wat ze mij vertelden, maar ok, het klinkt wel logisch natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een garderobekast met schuifdeuren van 1.50m breed wordt altijd samengesteld door 2 kasten van 75cm breed. Een kast van 100cm en 50cm breed gaan niet samen omdat je dan nooit goed bij die kast van 100cm kunt (zit altijd een deel van de deur voor).
Volgens mij niet omdat er "zomeraanbiedingen" staat. Maar iedere vestiging blijft zijn eigen prijzen bepalen bij een aanbieding als OP=OP, dus Heerlen hoeft dat artikel niet voor diezelfde prijs te gaan verkopen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:45 schreef Cyan het volgende:
Zijn de aanbiedingen op www.ikea.nl/aanbiedingen bij filiaal Heerlen de op is op aanbiedingen of niet? Ik zie dat Amsterdam de houten bank Norrebo met schuiflade sterk heeft afgeprijsd. Enig idee of die ook in Heerlen voor die prijs komt?
Hé, dat is best mooi opgelost.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:02 schreef sj0er-D het volgende:
Even met jullie delen, ik heb de schuine Capita poot van Ikea op een iets andere manier gebruikt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(peertje gaat nog weg)
Nee.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:44 schreef exode het volgende:
Kan je de Malm rails voor de schuifdeuren ook gebruiken voor die andere deuren?
Echt? Ook de harde wieltjes?quote:
We hebben bij IKEA (niet op de afdeling opbergen volgens mij) 2 soorten wielen voor de PATRIK bureaustoel:quote:Op donderdag 3 september 2009 21:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt? Ook de harde wieltjes?
Ik las wel dat de zachte apart verkrijgbaar zijn in de omschrijving van de stoel, maar er stond niks over de harde wieltjes. Toen heb ik nog gebeld met de klantenservcie en het meisje dat ik aan de telefoon kreeg zei dat daar geen mogelijkheden voor waren.. En nu wilde ik als dubbelcheck hier ook nog even vragen..
Er zitten een paar haken en ogen aan je eilandje. Zoals bijv. de vaatwasser die je werkblad geen ondersteuning biedt. Lijkt een een rijtje bovenkastjes op pootjes aan de andere kant van het eiland geen goed idee? Daar tackle je een boel problemen en uitdagingen mee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:19 schreef tim1986 het volgende:
zoals gezien in ons topic krijgen wij een nieuwe ikea keuken:
alleen nu moet er nog een zitgedeelte aan dat eilandkeuken komen
weet iemand hier de mogelijkheden voor?
want je zit o.a. ook met de achterkant van de kasten die netjes afgewerkt moeten worden
in de homeplanner staan hier geen oplossingen voor
alleen dat standaard eilandje met de afgewerkte zijkant (gimlan oid)
of we gaan misschien haaks op het eiland doorbouwen
dat is ook nog een mogelijkheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oja ik ben trouwens ook voor het eerst in mijn leven bij de keukenconcurrent geweest..
wat duur is die bende voor de troep die je krijgt
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef Snarf het volgende:
Hihi, koningin Beatrix loopt op dit moment door de winkel
De kast rechts op deze pagina bedoel je toch: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/15819/quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:52 schreef styliste het volgende:
Weet iemand welke kast er rechts op de foto staat als je de pagina met de ENGAN serie hebt geopend?
Ik was gister ook in Delft!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef Snarf het volgende:
Hihi, koningin Beatrix loopt op dit moment door de winkel
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was gister ook in Delft!Koningin niet gezien
.
Domme vraag misschien, maar wat is er zo 'concept' aan Delft? We vonden het eigenlijk een doodnormale IKEA
(...)
Bronquote:De vestiging in Delft is een bijzondere: dit is het internationale opleidingscentrum voor franchisenemers. Deze vestiging is eigendom van Inter IKEA Systems B.V. en niet van IKEA Nederland BV. Daarom verschilt deze op een aantal punten van de andere Nederlandse vestigingen. De vestiging in Delft is in 2006 verbouwd. Het pand heet nu het 'IKEA Concept Center' en de winkel heeft de naam 'The IKEA Store', voluit 'The IKEA Store in the IKEA Concept Center' (voorheen Pilot Store). Het opleidingscentrum heet 'The College', voluit 'The College in the IKEA Concept Center'. De vestiging van Delft is op dit moment de grootste vestiging in Nederland. IKEA Delft is tijdens de verbouwing slechts één dag gesloten geweest, namelijk zaterdag 11 november 2006. De oude voorraad is toen geteld, de nieuwe voorraad stond al een tijdje klaar in het nieuwe pand en in de weken die volgen wordt de nieuwe voorraad aangevuld met de oude voorraad. Maandag 13 november 2006 is IKEA Delft geopend voor klanten. Pas begin 2008 was het Concept Center helemaal klaar. Het oude pand kreeg het grootste restaurant van Nederland en werd voor de rest helemaal magazijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |