Pils die niet meer koud blijft.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
En als dat niet is gebeurd?
Praten we dan over tijdelijk verminderde prestaties, of over een affakkelend huis?
Nou, dan leeft TS in de verleden tijd, want in de oppo heeft ie ;t nog over 24 uur.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef Lucille het volgende:
Tegenwoordig staat er 8 uur in de handleiding. Dat zullen ze er niet voor niets inzetten.
Heb jij voor de grap wel eens de disclaimers in bijv de handleiding van een magnetron o.i.d gelezen?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:03 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarom zou de gebruiksaanwijzing liegen?
Het staat er niet voor niks in?
Denk jij dat de fabrikant denk van: 'laat ik eens voor de grap eens in de gebruiksaanwijzing zetten, dat de koelkast 24 uur moet rusten voor gebruik'.
Dat is idd. k*t, eerst 25 pagina's disclaimer voor domme Amerikanen en dan 2 pagina's waar niet in staat wat je wilt wetenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb jij voor de grap wel eens de disclaimers in bijv de handleiding van een magnetron o.i.d gelezen?
Staat veel nonsens in hoor.
De koelkast die mijn moeder een paar maanden geleden kocht hoefde maar 8 uur te staan.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou, dan leeft TS in de verleden tijd, want in de oppo heeft ie ;t nog over 24 uur.
Je mag het onzin noemen, maar er staan geen onwaarheden in. Hooguit triviale opmerkingen (om domme Amerikanen geen mogelijkheid te geven domme dingen te doen).quote:Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef pieter_pontiac het volgende:
Mja, er staat een hoop onzin in de gebruiksaanwijzing.
"Let op dat er geen kleine kinderen in de koelkast komen"
Ik kocht laatst een extern geluidskaart-geval van Toshiba, zit een boek bij van 60 pagina's ofzo met disclaimers in 84 talen ofzo, en 1 uitklap a3-tje waarop de installatie instructies staanquote:Op maandag 19 juni 2006 22:05 schreef Hyperdude het volgende:
Dat is idd. k*t, eerst 25 pagina's disclaimer voor domme Amerikanen en dan 2 pagina's waar niet in staat wat je wilt weten![]()
Dat is toch niet normaal.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik kocht laatst een extern geluidskaart-geval van Toshiba, zit een boek bij van 60 pagina's ofzo met disclaimers in 84 talen ofzo, en 1 uitklap a3-tje waarop de installatie instructies staan.
Oh, jemig man! Ren voor je leven! Weg van dat ding!!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Voor de goede orde, hijstond al een paar uur aan voor ik de gebruiksaanwijzing vond.
Je moet 'm eerst ook helemaal schoonmaken.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Voor de goede orde, hijstond al een paar uur aan voor ik de gebruiksaanwijzing vond.
Die hadden de corkies in zo'n bakje onderin gedaan, zodat je hem alleen vind als je 'm aan het volstouwen bent.
Dus nu uitzetten zal niet meer helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |