Uh, een stuk bumper? Valt dat ding uit elkaar ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef James1988 het volgende:
In België is een stuk bumper van een Fyra-trein naast de rails gevonden. Daarop kwam de DVIS met een verbod. Het verbod wordt opgeheven als de Belgische spoorwegen NMBS aantonen dat de Fyra-treinstellen betrouwbaar zijn. De DVIS laat nog wel testritten toe met lege treinstellen.
Ja en nu moet al het volk met de boemel via roosendaal of maastricht.quote:
Omroep in de trein naar Adam c op Hilversum. Geen treinverkeer naar Utrecht vanuit elke richting.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef KnightSolaire het volgende:
Het lijkt erop alsof Utrecht CS helemaal niet zo plat ligt als wordt beweerd... Tenzij de informatie op de NS-site heel erg achterloopt.
Komt mijn voorspelling van gisteravond toch nog uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
en nu de Beneluxtrein nog even snel terug
denk niet dat dat zo snel gaat gebeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
en nu de Beneluxtrein nog even snel terug
De spin is snel verdwenen, alleen rondom Gouda is 'ie er nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand die spin ff printscreenen plz
Lijkt mij ook voornamelijk gouda + utrecht aan de west kantquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
De spin is snel verdwenen, alleen rondom Gouda is 'ie er nog.
Dat is dan flink naïef geweest. Hoe dan ook, NS Hispeed verdient een serieuze trap onder hun reet en de aanloop is bij dezen alvast genomen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik kan mij goed voorstellen dat het 'terug halen' van de Beneluxtrein een behoorlijke operatie is. Er zal vast geen rekening mee gehouden zijn dat het later nog ingezet zou worden.
dat laatste toch vooral? Rijpaden zijn immers al vergevenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:18 schreef James1988 het volgende:
Alle rijtuigen staan geparkeerd op de Dijksgracht, ze zijn niet meer aangeraakt. Die kun je vrij snel weer inzetten (ze moeten wel geïnspecteerd worden). Locomotieven zullen iets lastiger worden, maar niet onmogelijk.
Het lastigste zal een goed rijpad zijn.
De reisinfo is dus zoals gewoonlijk weer bagger. Wat had je dan verwacht???quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:12 schreef b2py het volgende:
[.Wel enig treinverkeer Ut-Ah.]
Omroep in de trein naar Adam c op Hilversum. Geen treinverkeer naar Utrecht vanuit elke richting.
Er zijn omleidingsroutes voor wanneer de HSL niet gebruikt kan worden. Voor Amsterdam - Rotterdam is dit over Breukelen, voor Rotterdam - Antwerpen over Roosendaal. Deze zijn de afgelopen weken zo nu en dan al gebruikt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat laatste toch vooral? Rijpaden zijn immers al vergeven
IC die naar Essen rijdt doortrekken naar Rotterdam. Moeten ze ipv HLE18 een HLE13 ervoor hangen. Het zou kunnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:18 schreef James1988 het volgende:
Alle rijtuigen staan geparkeerd op de Dijksgracht, ze zijn niet meer aangeraakt. Die kun je vrij snel weer inzetten (ze moeten wel geïnspecteerd worden). Locomotieven zullen iets lastiger worden, maar niet onmogelijk.
Het lastigste zal een goed rijpad zijn.
En waar komt ALLES richting Amersfoort e.v. vandaan? Goed zoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lijkt mij ook voornamelijk gouda + utrecht aan de west kant
Kan niet, want de M6 is niet toegelaten in Nederland, is te hoog (10 cm hoger dan VIRM), en kan niet werken onder de Nederlandse bovenleidingspanning. Ik denk niet dat je graag in een koud, onverlicht rijtuig zit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
IC die naar Essen rijdt doortrekken naar Rotterdam. Moeten ze ipv HLE18 een HLE13 ervoor hangen. Het zou kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop