done done en donequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
Kan het nummer van deze COS gewijzigd worden in # 868 ? {COS # 878] We wachten in spanning af
Deze kan dicht wegens later de andere: [COS# 868] In de sauna met.........
En deze stond ook nog open: [COS #849] Natasia kan naaien met Wilgo....
Thnx.
Oeh shit..... foutje in de TT gemaaktquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:47 schreef APK het volgende:
Mag ik hier slechts vragen over dit topic stellen?![]()
Hey onelinerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:11 schreef APK het volgende:
[..]
Zeik niet, lees gewoon de COS effe terug.
Topic is geschoond en ik heb ff een gastslotje gezet. Is in overleg achter de schermen.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:50 schreef CartWOman het volgende:
Gaby
Er is al een Gaby topic, en ze heeft er niet om gevraagd met voor en achternaam genoemd te worden.
dichtquote:Op zondag 18 maart 2007 08:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb helaas een aantal topics gevonden, die mijns inziens discutabel zijn.![]()
Ik wil graag even de groeten doen aan...
dichtquote:
Tsja ach.. als dit topic niet loopt, zinkt het vanzelf wel afquote:
in principe wel ja, maar: mochten er nog mensen zijn die over dit voorval willen discussieren, kunnen ze in dit topic terecht en niet meer in de COS. Als het voorval uit het collectieve geheugen is verdwenen, zinkt het uiteindelijk ook wel weer.quote:brain krijgt op zijn donder van juf judith
Dit kan natuurlijk gewoon in de COS, en de filmpjes staan in het filmpjestopic.
ach.. laatste post van donderdag.. zakt ook wel weer wegquote:
quote:Ik wil met nadruk tegen de TopicStarters zeggen, dat ik besef dat het pijn kan doen dat een topic door een user ter discussie wordt aangeboden in de FB. Ik wil met nadruk vermelden, dat ik dit absoluut NIET doe, om u persoonlijk aan te vallen. Het is echt puur ter regulatie van topicwildgroei.
Aan de moderatie wil ik zeggen dat ik hoop dat ik u met deze post niet overbelast. Maar anderzijds is het natuurlijk ook uw taak kritisch naar eea te kijken, en dan het natuurlijk fijn als de users meedenken.
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Topic is geschoond en ik heb ff een gastslotje gezet. Is in overleg achter de schermen.
Niet alleen in de COS, maar in dit hele subforum hoort dit niet, en is 1 post al voldoende.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
In principe is de COS daar niet voor bedoeld inderdaad. Maar incidenteel posten blije voetballiefhebbers weleens zoiets. In dit geval bleef het beperkt tot een paar posts.
Ik weet ook niet waarom die user dat nou zonodig in de COS moest doen, terwijl hij de streams niet volgt, maar het is ook weer niet iets om je vreselijk over op te winden. Ik ben dat niet van plan in ieder geval.
Echt een kwaliteitstopic ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:59 schreef maril het volgende:
Is Natasia al terug ? deze moet je open houden.
OOk niet . maaar neem niet de negatiefste omdat jou dat uitkomt , lekker makelijk alsquote:
Stuur Danny een mailtje of je ook mod mag worden, kun jij de tegenpartij bevoordelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:06 schreef maril het volgende:
OOk niet . maaar neem niet de negtiefste omdat jou dat uitkomt , lekker makelijk als moderator.
Dat moet helemaal niet hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:59 schreef maril het volgende:
negatieve topics worden dus door moderators gestimuleerd, waaarom die andere sluiten tegen deze die veel en veel lter kwam van tong?nee gert je bent een SHE fan en dus alles wat negeatief is ten opzichten van de andere groep houd je erin.
Is Natasia al terug ? deze moet je open houden en die later kwam dicht of je houd ze beide open.
Ik wil geen moderator worden, ik ben trouwens van niemand fan, maar vind dit gewoon niet rechtvaardig, en heb al eerder gezegd dat ik hiet tegen zal blijven protesterenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Stuur Danny een mailtje of je ook mod mag worden, kun jij de tegenpartij bevoordelen.![]()
tuurlijk slaap lekker verder johquote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet hoor.
Het zijn twee topics met hetzelfde onderwerp, maar het latere topic is concreter, met in de TT een constatering die uitnodigt tot discussie. En verder zie ik in dat eerste topic niets negatiefs over SHE staan, dus het is me een raadsel waar je het over hebt.
Zo te lezen protesteer je niet tegen drank.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef maril het volgende:
Ik wil geen moderator worden, ik ben trouwens van niemand fan, maar vind dit gewoon niet rechtvaardig, en heb al eerder gezegd dat ik hiet tegen zal blijven protesteren
T hoeft ook niet perse negatief te zijn maar jou reacties op het forum zijn al anti BANJ en nu neem je ook nog de topic waar een nek eraf kan worden afgehakt, wat neutraliteit is wel gewenst.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet hoor.
Het zijn twee topics met hetzelfde onderwerp, maar het latere topic is concreter, met in de TT een constatering die uitnodigt tot discussie. En verder zie ik in dat eerste topic niets negatiefs over SHE staan, dus het is me een raadsel waar je het over hebt.
Je argumenten worden steeds sterker. Waarom doe je nu eigenlijk zo beledigd? Ik leg netjes uit waarom ik het zo gedaan heb. En dat SHE-argument slaat echt nergens op, er staat niet eens iets negatiefs over hun in het gesloten topic.quote:
Hallo tuinfluiter,quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemiddag verzorgers van dit forum,
De topic bewoners Huub is op 300,
ik kon niet meer schrijven,
het topic is vol, slotje.
snel gegaan vandaag.![]()
Bedankt, al doende , leer je.quote:
Knappe jongen!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, al doende , leer je.
Maar het is niet gelukt om Huub # 1 en Huub # 2 erbij te plaatsen ?
Zou jij dat willen verzorgen?![]()
Fredfik ook niet.quote:
Helemaal verwijderen kan niet, met deze knop:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef Disana het volgende:
Domme vraag: kun je een bericht van jezelf verwijderen. In het Update topic heb ik bericht per ongeluk beantwoord ipv. gewijzigd. Ik zag niet waar ik het eerste bericht kon deleten.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef Gert het volgende:
Ook nog maar even in het nieuwe FB-topic. We gaan er vanavond maar eens mee beginnen.
Veranderingen binnen de COS
De laatste tijd wordt er veel gemopperd, op en over dit forum. Daarom willen de mods er de komende tijd wat meer bovenop gaan zitten, en tevens wat wijzigingen doorvoeren.
Het gemopper richt zich voornamelijk op het offopic-gehalte en op het niet bijhouden van het update-topic.
Dit is daarom het plan:
1. Standaard-OP
2. Off topic-gehalte moet omlaag
Bedankt. Ja, ik had 'm maar ge-edit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helemaal verwijderen kan niet, met deze knop: [afbeelding] kun je echter wel editten dus dan kun je je dubbele post even wijzigen in bijv. "dubbel" of![]()
Niet alleen met de consequentie van de modjes, een minimale vorm van zelfregulering zou ons posters ook niet misstaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Goed plan! Maar het staat of valt met de consequentie van de modjes natuurlijk !
Ik merk dat niet bij iedereen duidelijk is wanneer het nu een update danwel een streamverslag is....
Misschien dat er á la BB een dagelijks SV gegenereerd kan worden, of kan dat nog steeds niet door de changes in de software ?
Idem hier. Soms staat er iets te gebeuren (of het lijkt erop dat er wel eens iets zou kunnen gebeuren) en dan weet je van te voren niet of het de moeite waard is 'live' te verslaan (sv) of dat het samengevat kan worden (update). Dan zit je een gesprek dat nergens heen blijkt te gaan te verslaan, of je zit een gesprek dat interessant blijkt te zijn in de update te tikken. Wat mij betreft mogen de twee samengevoegd worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik merk dat niet bij iedereen duidelijk is wanneer het nu een update danwel een streamverslag is....
Met dit tempo van vollopen, verwacht ik dat de helft van COS #897 hier ook aan kan worden toegevoegd. Wellicht een merge van #896 en de helft van voormalig #897? Ik stel voor dat dan #895bis wordt....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
Wat mij betreft mag iig het COS # 896 gedeelte van dit topic COS #896]Niks te zien hier, loop maar door. strax verwijderd worden...
Als er dan weer normaal geCOSt kan worden kan er dus een echte COS # 896 geopend worden... te beginnen met het punt waar de hekken weer open gaan ofzo![]()
Eensch ! In BB werkt dat ook goed. die zelfregulering. Maar met die hordes van newbies of clonen, gaat dat waarschijnlijk snel tot een nare sfeer leiden. Vandaar dat ik de voorkeur geef aan langdurig toezicht van modjes in combinatie met zelfregulering.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen met de consequentie van de modjes, een minimale vorm van zelfregulering zou ons posters ook niet misstaan.
Gert heeft iedereen er in de huidige "COS" diverse malen op gewezen dat er ook een SC is, en buiten dat zijn er nog tig DGK topics die geschikter zijn voor de bagger in de huidige COS.
Lieke en Palma zijn ook in beeld, en het blijven streams natuurlijk..... Maar idd de SC kan eruit wat mij betreft.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:26 schreef Leandra het volgende:
Gewoon dat hele COS er vanaf, het zijn geen COSsen, het is pure SC
Idd, maar daar lees je in die hele COS vrijwel niets overquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:28 schreef Black_king het volgende:
[..]
Lieke en Palma zijn ook in beeld, en het blijven streams natuurlijk..... Maar idd de SC COS kan eruit wat mij betreft.....![]()
* Black_king geeft Leandra gelijk en volgt.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, maar daar lees je in die hele COS vrijwel niets over![]()
Dit begint inmiddels ook bijna een SC te worden zo
Dus ik zit verder hier: [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...![]()
* Leandra profileert even een stukje zelfregulerend vermogen![]()
Hoezo onnodig? Lekker egoistiche standpunt m.i. Leef je eens in (probeer het althans...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef Peter6000 het volgende:
Punt 1 vind ik wat onnodig, punt 2 ben ik het heel erg mee eens.
Sterker nog: wat mij betreft komen er heel snel 48 uur bans, 2 dagen niet kunnen posten is goed te overzien, en het werkt erg verschonend en preventief.
Fijn dat mijn veelvuldig posten van offtopic reakties in het FB topic binnen een maand nieuw beleid heeft opgeleverd.![]()
OK. Het update-topic is bedoeld om snel en to the point bij te kunnen lezen over "grote" gebeurtenissen. Streamverslagen daarentegen, hoeven helemaal niet over iets belangrijks te gaan. Het kan simpelweg een weergave zijn van een gesprek aan de ontbijttafel tussen twee bewoners. Vaak zit het'm bij streamverslagen in de subtiliteiten, de dingen tussen de regels.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:10 schreef Black_king het volgende:
Diasana, 7 februari werd het topic streamverslagen geopend.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Idem hier. Wat mij betreft mogen de twee samengevoegd worden.
Ik heb er ook al wel eens gepost. Verslaan gaat bij mij vaak 'on the spur of the moment', ik weet niet altijd zeker wat 't gaat wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Diasana, 7 februari werd het topic streamverslagen geopend.
.
Ik hou d'r van!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef Gert het volgende:
1. Standaard-OP[/b]
We willen (net als bij BB5) graag voortaan een korte standaard-tekst waarmee elke COS opent. Hierin wordt verteld wat de COS is, en gewezen op het bestaan van het update-topic. Tevens (verzoek van meerdere users) willen we een kopje opnemen dat "Toelichting titel" heet. Het is de bedoeling dat de TS (Topic Starter) daar dus even kort, mag in enkele woorden, neerzet waar de titel op slaat.
Bijvoorbeeld:
TT (Topic Titel) = waar Eric zijn hoogtepunt lang duurde
toelichting: Eric was zich langdurig aan het aftrekken in de jacuzzi
Soms spreekt een TT natuurlijk voor zich. Creatieve titels zoals "Het zonnetje schijnt" of "Op naar de 900" behoeven geen toelichting.
De standaard-tekst wordt de eerste keer door ons geplaatst. Daarna is het simpelweg copy-pasten van de oude COS naar de OP (openingspost) van de nieuwe COS, als je een nieuwe COS opent.
Nu de rest van de Talpa-chat nog even overtuigen van het nut.quote:
Punt 1 is natuurlijk gewoon complete onzin. Wie gaat er nou 10 of 20x per dag de zelfde openingspost lezen. Om maar niet te spreken over het moment dat Cossen mekaar zo snel opvolgen dat er wel enige haast is bij het openen. Een toelichting zie ik wel zitten maar dan meer in de stijl van 1 of 2 regels tekst die echt over het onderwerp gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef Gert het volgende:
Ook nog maar even in het nieuwe FB-topic. We gaan er vanavond maar eens mee beginnen.
Veranderingen binnen de COS
De laatste tijd wordt er veel gemopperd, op en over dit forum. Daarom willen de mods er de komende tijd wat meer bovenop gaan zitten, en tevens wat wijzigingen doorvoeren.
Het gemopper richt zich voornamelijk op het offopic-gehalte en op het niet bijhouden van het update-topic.
Dit is daarom het plan:
1. Standaard-OP
We willen (net als bij BB5) graag voortaan een korte standaard-tekst waarmee elke COS opent. Hierin wordt verteld wat de COS is, en gewezen op het bestaan van het update-topic. Tevens (verzoek van meerdere users) willen we een kopje opnemen dat "Toelichting titel" heet. Het is de bedoeling dat de TS (Topic Starter) daar dus even kort, mag in enkele woorden, neerzet waar de titel op slaat.
Bijvoorbeeld:
TT (Topic Titel) = waar Eric zijn hoogtepunt lang duurde
toelichting: Eric was zich langdurig aan het aftrekken in de jacuzzi
Soms spreekt een TT natuurlijk voor zich. Creatieve titels zoals "Het zonnetje schijnt" of "Op naar de 900" behoeven geen toelichting.
De standaard-tekst wordt de eerste keer door ons geplaatst. Daarna is het simpelweg copy-pasten van de oude COS naar de OP (openingspost) van de nieuwe COS, als je een nieuwe COS opent.
2. Off topic-gehalte moet omlaag
We gaan strenger optreden tegen off topic-posts. Eén keer off topic posten, is natuurlijk geen probleem. Door blijven wauwelen wel. We gaan ook wat sneller posts deleten. En on-topic verzoeken van users en mods straal blijven negeren, gaan we aandragen voor een ban.
Het klinkt misschien een beetje kinderachtig, maar we hebben de indruk dat de meeste users het wel prettig vinden als de teugels weer iets worden aangehaald.
Vragen? Suggesties? Komt u maar.
Ik sluit me daarbij aan, maar ik wil wel graag anoniem blijven, kan dat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:54 schreef APK het volgende:
Gert en Day, kunnen jullie de eerstvolgende personen die weigeren de OP te plaatsen een flinke trap van het forum geven?
Doe maar met terugwerkende kracht eigenlijk, zijn we die autoritaire brabbel-beequeen ook meteen kwijt.![]()
Ik zie die haast niet, afgezien van de competitie die bepaalde personen ervan gemaakt hebben om de eerste te zijn of er zoveel mogelijk te starten. Je kunt zo'n post toch later even editen om de tekst erin te plaatsen. Ik vind persoonlijk dat een beetje nadenken over wat je post ook in de COS wel plezierig is voor de lezers.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Punt 1 is natuurlijk gewoon complete onzin. Wie gaat er nou 10 of 20x per dag de zelfde openingspost lezen. Om maar niet te spreken over het moment dat Cossen mekaar zo snel opvolgen dat er wel enige haast is bij het openen.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie die haast niet, afgezien van de competitie die bepaalde personen ervan gemaakt hebben om de eerste te zijn of er zoveel mogelijk te starten. Je kunt zo'n post toch later even editen om de tekst erin te plaatsen. Ik vind persoonlijk dat een beetje nadenken over wat je post ook in de COS wel plezierig is voor de lezers.
Deze snap ik ff niet... zou je me dat ff kunnen uitleggen, want ik heb alleen maar een edit-knop bij mijn eigen postsquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, sorry, dan was ik iets te vroeg!
Je krijgt de links wél mee als je bij de post waarvan je wilt copyen, op edit drukt en dan de tekst selecteert.
Ik bedoelde dat je de code-tekst moet kopiëren en niet de geconverteerde tekst zoals die op het forum te zien is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze snap ik ff niet... zou je me dat ff kunnen uitleggen, want ik heb alleen maar een edit-knop bij mijn eigen posts
Kortom: Het quote-knopje gebruiken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:00 schreef Gert het volgende:
Ik bedoelde dat je de code-tekst moet kopiëren en niet de geconverteerde tekst zoals die op het forum te zien is.![]()
Ja!quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Punt 1 is natuurlijk gewoon complete onzin. Wie gaat er nou 10 of 20x per dag de zelfde openingspost lezen. Om maar niet te spreken over het moment dat Cossen mekaar zo snel opvolgen dat er wel enige haast is bij het openen. Een toelichting zie ik wel zitten maar dan meer in de stijl van 1 of 2 regels tekst die echt over het onderwerp gaan.
De rest is gewoon topic vervuiling en het stoort me nu al.
Punt 2 zou ik liever veranderd zien in het feit dat het gehak op elkaar verweiderd word. Ik heb niet het idee dat veel mensen 1 of 2 postjes oftopic storend vinden. Wel het eeuwige afbranden van elkaar.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:54 schreef APK het volgende:
Gert en Day, kunnen jullie de eerstvolgende personen die weigeren de OP te plaatsen een flinke trap van het forum geven?
Doe maar met terugwerkende kracht eigenlijk, zijn we die autoritaire brabbel-beequeen ook meteen kwijt.![]()
Idem hier. Eruit met die luie gasten! En ik hoef niet anoniem te blijven. (ik heet jan janssen ofzo)quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef Peter6000 in reactie hierop het volgende:
[..]
Ik sluit me daarbij aan, maar ik wil wel graag anoniem blijven, kan dat?
Als je ervan uitgaat dat dat gelezen wordt wel idd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef SmeerCaas het volgende:
Zou het sowieso niet handiger zijn deze nieuwe OP regels aan dit topic toe te voegen: Belangrijke mededeling mbt het posten hier.
Hmm en waarvoor word ik dan gequoot?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef SmeerCaas het volgende:
Idem hier. Eruit met die luie gasten! En ik hoef niet anoniem te blijven. (ik heet jan janssen ofzo)
Serieus: ik zie dat de MODS toch al aardig wat OP's hebben mogen aanpassen omdat ze niet volgens de nieuwe regels zijn. Wellicht handig om ook dat in de gewijzigde post te vermelden?
Bijv. :
Deze Openingspost is aangepast omdat deze niet voldeed aan de OP regels van dit DGK forum gedeelte.
Zou het sowieso niet handiger zijn deze nieuwe OP regels aan dit topic toe te voegen: Belangrijke mededeling mbt het posten hier.
Doe-doei!quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
Als we overal regels voor gaan zitten maken is posten op dit forum ook geen lol meer
Dat wordt af en toe nog oogluikend toegestaan, maar er moet een korte OP geplaatst worden.quote:
En andere mensen hebben geen zin om al dat 'gezellige' geblaat dat niets met de streams te maken heeft te lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Cos was erg gezellig tot deze regels kwamen. Ik heb gewoon een zin om ierder keer te switchen tussn COS en SC.
Toen ik hier kwam was de COS nog behoorlijk goed voor 'bijlezen' van de gebeurtenissen. Dat was inmiddels redelijk verwaterd dus ik vind de nieuwe regels wel in orde.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
En andere mensen hebben geen zin om al dat 'gezellige' geblaat dat niets met de streams te maken heeft te lezen.
Zoeken naar een gezellige formulering leek me niet nodig, want je bent niet bepaald een first offender, integendeel. Jij weet het, ik weet het.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef Zwaann het volgende:
Speciaal voor Gert,
Bedankt voor je zo aardige bericht op mijn topic over Lieke. Vooral die dreigementen. Ga ik zeker van wakker liggen.
Lieve Gert, ik ook van jou.
kusjes
Zwaan
Je houd van me hequote:Op donderdag 22 maart 2007 03:13 schreef APK het volgende:
Dat wordt af en toe nog oogluikend toegestaan, maar er moet een korte OP geplaatst worden.
In een topic met een OP wil je als paardenmeisje toch niet posten![]()
De bedoeling is dat meer (fervente) COS'sers zich uitgenodigd voelen ook eens een update of verslag te schrijven. Het gaat er dus niet om wat jij eraan hebt, maar wat anderen eraan hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je houd van me he
Mare die OP is gewoon onzin.
Lekker nuttig. Kost alleen maar tijd, voor het feit dat je er gewoon niks aan hebt.
Wat begrijp jij niet aan:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
Lekker nuttig. Kost alleen maar tijd, voor het feit dat je er gewoon niks aan hebt.
Of heb je de OP niet gelezenquote:Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Al die andere offline bullshit las ik wel overheen, stoorde me daar niet zo aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
En andere mensen hebben geen zin om al dat 'gezellige' geblaat dat niets met de streams te maken heeft te lezen.
Ook zeer begrijpelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:29 schreef Smurfin het volgende:
Al die andere offline bullshit las ik wel overheen, stoorde me daar niet zo aan.
Het irriteerde mij dat ze hier voetbaluitslagen vermeldden. Ja ik ben er zo een die dat niet wil weten
als ik de samenvattingen ga kijken, dan is de spanning er af bij mij. Dit was die week ervoor net zo,
dus zou daar graag duidelijkheid in willen.
Als dat getolereerd wordt, dan lees ik op wedstrijddagen eventjes niet mee tot De Wedstrijden is afgelopen.
Hmm... Weet je wat het is: fervente Cossers lezen de ouwe cossen door en weten daardoor al wat er is gebeurd. Niet fervente cossers vragen liever wat er gebeurd dan dat ze er over schrijven.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
De bedoeling is dat meer (fervente) COS'sers zich uitgenodigd voelen ook eens een update of verslag te schrijven. Het gaat er dus niet om wat jij eraan hebt, maar wat anderen eraan hebben.
OMG, ga je nu trots zijn dat je een 'fervente Cosser' bent?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
Hmm... Weet je wat het is: fervente Cossers lezen de ouwe cossen door en weten daardoor al wat er is gebeurd. Niet fervente cossers vragen liever wat er gebeurd dan dat ze er over schrijven.
Bedankt Peet, ik moet namelijk nog beginnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik stel de updates niet op prijs.![]()
Ik wilde gezellig alle COS-sen gaan doorlezen (ben ik speciaal een half uur vroeger voor opgestaan), maar ik klikte per ongeluk op de updates, en nu weet ik alles al.![]()
Wat mij betreft maken ze dat update topic unsticky.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bedankt Peet, ik moet namelijk nog beginnen.![]()
Dat topic is er wel, maar dan moet je eerst mod worden om daar toegang tot te hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat ik behoefte heb aan een topic waarin je ongegeneerd je mening kan spuien over andere users (inclusief op de man/ vrouw gespeelde aanvallen), maar dat is zeker geen goed idee?
Oh, maar voor de gewone mensen mag zo`n topic zeker niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat topic is er wel, maar dan moet je eerst mod worden om daar toegang tot te hebben.![]()
Probeer het gewoon in het hoolie topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:14 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, maar voor de gewone mensen mag zo`n topic zeker niet.![]()
Het accent in mijn berichtje lag op update- en streambijdragen van COS'sers. Zo vat ik ook Gerts nieuwe regel aan het begin van elke COS op: schrijf ook eens af en toe iets als je tijd hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm... Weet je wat het is: fervente Cossers lezen de ouwe cossen door en weten daardoor al wat er is gebeurd. Niet fervente cossers vragen liever wat er gebeurd dan dat ze er over schrijven.
Ik begrijp 1 ding alleen niet: waarom maak jij je in godsnaam zo druk over de inhoud van de OP??quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
Ik vertik het om zo'n afgezaagde OP te gaan zitten supporten. Vervuiling, tijdverspilling en nutteloos.
Als we overal regels voor gaan zitten maken is posten op dit forum ook geen lol meer
Klik hier: http://zoeken.fok.nl/ en voer Peter6000 in bij Topicstarter...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mogen alle topics van Peter sticky ? Ik moet anders zo zoeken
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klik hier: http://zoeken.fok.nl/ en voer Peter6000 in bij Topicstarter...![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
[BB5] Rikkert - deel 01
[BB5] Rikkert - deel 1
Rikkert - deel 1
![]()
[DGK Brian mode]
Rikkert,
Heb je vroeger veel geknikkerd
Exerimenteren in je tienerjaren, met zaadlozingen en in de weilanden zag je een kikker (t)
Wat moet dat enorm geil geweest zijn, daar zat je dan met je dikkerd
En er werd gerukt, gepompt en gezogen, tot je helemaal was omgefikkerd.
En dan naar huis, het onschuldig eten van een blik (kert)
doperwten met gebraden edelhert.
En dan braaf naar een zondagmiddagconcert.
Zo introvert.
Zo enorm geil.
Ik adoreer je levenstijl.
Wil je mijn Adam zijn.
Dan houden we heftige orgies achter een gordijn.
[/DGK Brian mode]
Met je verzoekje ben je nu vereeuwigt in Peter's sig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mogen alle topics van Peter sticky ? Ik moet anders zo zoeken
Omdat ik het wel elke keer tegenkom? Ik zie het staan, ik lees het. Ik vind het een zwakke tekst, ik vind het overbodig. En om het dan in 20 topic's tegen te komen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp 1 ding alleen niet: waarom maak jij je in godsnaam zo druk over de inhoud van de OP??
Je hebt volgens je posthistory welgeteld 2 topics geopend, en geen van beiden in DGK.
Als je een regelmatige Topic Starter was die moeite had met copy en paste dan zou ik het nog kunnen begrijpen maar je maakt je nu wel heel druk om iets waar je je sowieso nooit mee bezighoudt.
Voor de duidelijkheid: dit is dus niet bedoeld als bashen, ik snap alleen niet waarom iemand die het probleem sowieso nooit heeft zich er zo druk om maakt.
Hmm, ik ga toch niet ergens posten als ik het ook niet lees... Tja beetje egowistisch misschien, maar wel waar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
En dan kom je het weer tegen en neem je een keer de moeite om een update te plaatsen in het update-topic of post je een keer je off-topic reply's in de SlowChat (lekker makkelijk dat de links er gelijk staan en je niet hoeft te gaan zoeken)
Overheen lezen is ook een optie overigens, dat schijnt de rest ook te doen.
En wat je F5-acties met die nieuwe OP te maken hebben zou ik ook niet weten: een COS openen is simpel zat, daarna even de juiste OP toevoegen is ook peanuts.
Je vindt het dus voornamelijk een probleem omdat er sinds die nieuwe OP-regels een aantal personen zijn die het wat lastiger vinden om een COS te openen waardoor er niet gelijk 4 nieuwe COSsen zijn als de oude vol is (wat minimaal net zo irritant was)
En hou het lekker inhoudelijk, ik ben lang genoeg van de kleuterschool af om te weten wat mijn schrijfstijl is.![]()
Je bedoelt: de OP van COS 942 deugt niet? Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:08 schreef Marrije het volgende:
Hoeft de OP van de COS niet meer aan regels te voldoen?
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt: de OP van COS 942 deugt niet? Bedankt voor de tip.
Laten we er maar geen reeks van maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:59 schreef PC eend het volgende:
Maar het is verworden tot een kakofonie van userbashing onderling, dat lijkt mij niet de bedoeling
Hop, van vijf pagina's naar eentje.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef PC eend het volgende:
Ik had gehoopt op een opschoningsactie
Ik zeg:naar alle cossenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
Zou in de OP van een nieuwe COS een linkje geplaatst kunnen worden van de vorige COS?
Lijkt mij erg handig![]()
Wat ben jij opeens braaf.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:59 schreef PC eend het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan het misbruik van dit topic DGK-HOOLIGANS
Gezien de OP is het overduidelijk de bedoeling om bewoners te bashen (iets wat geloof ik alleen ene bart in eerste instantie begrepen had).
Maar het is verworden tot een kakofonie van userbashing onderling, dat lijkt mij niet de bedoeling
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef farceman het volgende:
-die had ik dus twee minuten voor deze post al geëdit-
Dan krijg je dit soort taferelen.quote:
Het is FOK!-beleid om topics die voldoen aan wat basisvoorwaarden (niet dubbel, niet tegen de policy, "on-forum", geen totale flauwekul / bagger) een kans te geven, en de levendigheid van de AT niet te ondermijnen door alles dicht te plempen en naar centrale topics te verwijzen. Slechte topics zakken vrij snel naar beneden en dan heb je er geen last meer van.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
Kunnen er geen strengere regels opgesteld worden met betrekking van het openen van topics? Elke ochtend wanneer ik inlog zie ik dat er een paar onzin topics bij zijn gekomen die of PRO-bewoner of ANTI-bewoner zijn, de 7 speciale bewoner-topics worden nauwelijks nog gebruikt.
Ja!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
enter Twilight Zone muziekje ...
tudududutudududutudududu.
/Fade out.
Ik dacht even dat het aan mij lag, maar meerdere users in COS hebben het vreemde 'probleem' dat COSsen vaak met de noorderzon verdwenen lijken om pas na refresh weer te verschijnen.
Que Pasa?!?
Ik heb er ook last vast, en het valt me op dat het sinds de verplichte OP is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
enter Twilight Zone muziekje ...
tudududutudududutudududu.
/Is het de geest van Nena, Winti van Wilgo, het boze oog van de moeder van Brian of gewoon heel saai een bug?
![]()
Je was gewoon té snel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:04 schreef Suikeroom het volgende:
Gert waarom sluit je een topic van mij met een relevante content en laat je een topic die precies over hetzelfde gaat gewoon open? ik weet dat ik er vroeg bij ben en dat jullie het pas veel later doorhebben dan ik.. maar neem je taak een beetje serieus wil je
Dit heeft, lijkt mij, ook te maken met wat hierboven wordt besproken: het meest recent geupdate topic (vrijwel altijd een COS in dit subforum) verschijnt vaak niet, zelfs niet na een refresh. Jij zag de nieuwste COS niet. Irritante bug.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
Hoe kan dat nou. Ik zie een nieuwe COS verschijnen dus ik schrijf erin. Komt er pas na geruime tijd een moderator kijken die zegt dat die COS een dubbelaar is. Weg woorden. Ik snap dus niet dat ik alleen die COS zag.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:37 schreef demins het volgende:
Model-usert Marrije weigert zich aan de de instructies uit de haar zo geliefde openingspost te houden. Meermaals!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wordt ze nog weleens net zo'n stoere rebel als jij!
Verzamel een aantal klagerts om je heen en open er een apart "NSB" topic over. Want dit kan natuurlijk niet!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:37 schreef demins het volgende:
Model-usert Marrije weigert zich aan de de instructies uit de haar zo geliefde openingspost te houden. Meermaals!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Verzamel een aantal klagerts om je heen en open er een apart "NSB" topic over. Want dit kan natuurlijk niet!![]()
Fijn plan! Ik kan jou als klagert noteren, begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Verzamel een aantal klagerts om je heen en open er een apart "NSB" topic over. Want dit kan natuurlijk niet!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:33 schreef Marrije het volgende:
En dezelfde persoon als gisteren vertikt het weer op een OP te plaatsen die aan de regels voldoet, COS # 952.
Ander keertje. Maar klagerts genoeg hoor, als je even zoektquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:55 schreef demins het volgende:
Fijn plan! Ik kan jou als klagert noteren, begrijp ik dat goed?![]()
Ach jawel joh... de moderator vroeg erom, kunnen wij hem toch best een handje helpen?quote:[
Geweldig! Want zoiets kan toch echt niet, vind je wel...![]()
[..]
Hmmmm wat is in deze een verzetsstrijder en wat een NSB-er?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Gert het volgende:
OK, hieronder weer on topic graag. Geldt zowel voor NSB'ers als verzetsstrijders.
Ik hoop dat het mysterie van de onzichtbare COS'sen gauw wordt opgelost. Ik zag namelijk alleen de vroegste, en pas na jouw bericht de latere. Ik hoop trouwens ook dat mensen die eerder zijn toch eventjes de tijd krijgen om de OP in orde te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:50 schreef Gert het volgende:
COS'sen met juiste OP's gaan voor.
Vooral als men massaal voor dát topic kiest.
Deze dus: [COS#982] Lieve Cora, Wil Je Met Me Trouwen? XxX Jouw Jaap
Tuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat mensen die eerder zijn toch eventjes de tijd krijgen om de OP in orde te maken.
Och, in andere openingen wordt je intentie ermee dan weer ondergesneeuwd, dus je kunt je misschien afvragen hoeveel nut het nog heeft. Geef iedereen een kans, zou je ook weer kunnen denken. Ik zal dat shift+refresh proberen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar van bepaalde mensen weet je dat die OP er niet gaat komen.
Dat onzichtbaarheidsprobleem is aangekaart in het feedback-topic... ik zou er niet op rekenen dat het zeer snel is opgelost. Volgens mij werkt een shift + refresh wèl altijd trouwens.
Of CTRL-F5.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
Volgens mij werkt een shift + refresh wèl altijd trouwens.
Reeds aangekaart, dank u.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Demins en Pietje Puk, wat zijn jullie flink, om maar door te gaan met jullie verzetsstrijd tegen Marrije!![]()
Maar nu stoppen hoor, anders gaat ome Gert jullie postjes deleten. [afbeelding]
Zoals 'teringtyfus'? Het wordt er niet gezelliger op voor sommige mensen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Of CTRL-F5.![]()
En kunnen die demins en Pietje Puk even wieberen?
Lastig om mensen die zeggen 'lees de COS maar terug' niet een verschrikkelijke ziekte toe te wensen als je door dat soort zwakzinnig geleuter heen moet lezen om er achter te komen dat ze tv ziitten te kijken in het huis.
CTRL+F5 maakt geen verschil. Het lijkt wel of het probleem steeds hardnekkiger begint te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals 'teringtyfus'? Het wordt er niet gezelliger op voor sommige mensen.
CTRL+F5 zal ik ook proberen, dank je.
Vreemd genoeg verdwijnen er ook andere topics, kon net de SC niet vinden terwijl die eerder was geopend dan de COS.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
CTRL+F5 maakt geen verschil. Het lijkt wel of het probleem steeds hardnekkiger begint te worden.
Waar het klopt.quote:
Dit is het Feedback-topic.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:58 schreef Lobasca het volgende:
uuuhhh.. nieuw hier... hoe weten jullie dat Brian medicatie tegen zijn woede-aanvallen slikt?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waar het klopt.![]()
Ik krijg opeens Marcia-flashbacks, tijd om te gaan slapen.![]()
In het Engels? No.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Mag dit topic : Nena is vandaag jarig...................gefeliciteerd !!!!!! alleen vandaag sticky ?
Niet om mij, maar om pararat te pesten, voor Nena, tegen a-DEL en tegen Lieke................ pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Teamlid helpquote:
Héél freudiaans, dit.quote:
quote:
Eerst de OP van de vorige COS quoten en dan uit de quote de info die je nodig hebt kopiëren.quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef Prospera het volgende:
Even een vraagje over de OP:
Als ik de OP van de vorige COS kopieer en wil plakken in de nieuwe COS dan zijn alle blauwe linkjes zwart, is daar een trucje voor om dat te voorkomen?
Ahh het is de truc van de quote, thanksquote:Op zondag 1 april 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst de OP van de vorige COS quoten en dan uit de quote de info die je nodig hebt kopiëren.
Dan krijg je de links in t blauw mee ipv de texten in t zwart
Hmm, normaal zet ik er altijd wel even een toelichting bij, maar die was er bij ingeschoten blijkbaar. Komt-ie alsnog. Het topic is dicht om de volgende redenen:quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef Sammy-S het volgende:
Waarom is mijn topic op slot gezet? Bijlage.
Gert, ik mag je niet. Je bent niet onpartijdig (Als moderator dan he!) of mag ik het niet zeggen en word ik geband?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef Sammy-S het volgende:
Gert, ik mag je niet. Je bent niet onpartijdig (Als moderator dan he!) of mag ik het niet zeggen en word ik geband?
Als het toch eens zo simpel was....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Gert, ik mag je niet. Je bent niet onpartijdig (Als moderator dan he!) of mag ik het niet zeggen en word ik geband?
Vertel eens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
Gert, dat zag ik! (denk hier een 'oh ohhh' smiley)![]()
Gert zei tegen iemand dat hij hoopte dat zijn tuintje tot in lengte der dagen door de katten ondergesch*ten mocht worden! Of was het nou dat hij vond dat die persoon voor straf maar eens een tijdje op de TIEN site mee moest gaan posten. He, nou ben ik het kwijtquote:
Gaaf.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Gert zei tegen iemand dat hij hoopte dat zijn tuintje tot in lengte der dagen door de katten ondergesch*ten mocht worden! Of was het nou dat hij vond dat die persoon voor straf maar eens een tijdje op de TIEN site mee moest gaan posten. He, nou ben ik het kwijt![]()
Er zijn wat waarschuwingen naar mensen gestuurd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:14 schreef itsme het volgende:
het wordt nu echt te gek hoor.![]()
Kan je even een kijkje nemen Gert
[COS #1028] De zwarte heks is weer ontwaakt
Ik heb dit in ieder geval hier nooit zo erg meegemaakt (hier =fok)
we hopen dat de users die DGK volgen wel de intentie hebben om het leuk te houden eigenlijk.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Krijgen we Hotel Big Brother verschijnselen hier?
HBB volgers waren tenminste leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hopen dat de users die DGK volgen wel de intentie hebben om het leuk te houden eigenlijk.....
sommigenquote:
Dat hoop ik ook. Maar, ziet iemand mijn vraag van even terug? Voordat Update een commentaren-topic wordt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hopen dat de users die DGK volgen wel de intentie hebben om het leuk te houden eigenlijk.....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar, ziet iemand mijn vraag van even terug? Voordat Update een commentaren-topic wordt?
Mooi, dankjewel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:17 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ik heb een verwijzing geplaatst naar het codus-topic. Indien nodig kunnen we hierna altijd nog editten en deleten, maar in eerste instantie zou dit voldoende moeten kunnen zijn
Ik veeg het update-topic regelmatig schoon hoor. Hop. Alle offtopic posts weg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:17 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ik heb een verwijzing geplaatst naar het codus-topic. Indien nodig kunnen we hierna altijd nog editten en deleten, maar in eerste instantie zou dit voldoende moeten kunnen zijn
neuh.. heeft geen zinquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef Sammy-S het volgende:
En ja hoor, mijn tweede topic is ook op slot gezet, terwijl het een soort van goedmakertje was en heeel lief bedoeld.
Nu zit ik te twijfelen of het zin heeft om mijn volgende topic te openen. TT? Is Brian in staat om iemand te verkrachten?
Thanks.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn wat waarschuwingen naar mensen gestuurd.
Dat is de eerste stap. "Dossiertje opbouwen" heet dat.
Hierna gaan we naar de ban-commissie.![]()
Zo is het, Frau Übersturmbahnführerin!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Ik zal misschien als een NSBer gezien worden maar ik wil mijn ouwe fok terug.![]()
Zou je willen vertellen hoe dat laatste in z'n werk gaat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is het, Frau Übersturmbahnführerin!![]()
en meldingen hier (of topicreports) als mensen écht over de schreef gaan, zijn rete-handig.![]()
mag ik het ook? :pquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je willen vertellen hoe dat laatste in z'n werk gaat?
Oh, wat mooi, dat icoontje was me nog nooit opgevallen. Heel handig om te weten. Dankjewel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag ik het ook? :p
door op [afbeelding] te klikken, kun je een TR plaatsen. Daarmee kunnen de mods heel snel zien waar iets aan de hand is dat volgens de betreffende user niet door de beugel kan, zonder dat we alle topics post voor post moeten gaan doorlezen
En het kan zelfs helemaal anoniem
de middelste 3quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
Het is weer zover, mag de middelste 3 in cos 1034 vervangen worden door een #?
Die dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
de middelste 3
bedoel je niet de eerste ?
Wel zeuren dat mensen niet mogen discrimineren, maar ondertussen doe je hetzelfde tegenover iedereen met het down syndroomquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Maanvis het volgende:
Schatje!
[..]
Wel zeuren dat mensen niet mogen discrimineren, maar ondertussen doe je hetzelfde tegenover iedereen met het down syndroom
Het woord 'achterlijk' wordt al decennialang niet meer gebruikt voor mensen met het Down syndroom... mag het dan alsjeblieft voor andere zaken gebruikt worden?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Maanvis het volgende:
Schatje!
[..]
Wel zeuren dat mensen niet mogen discrimineren, maar ondertussen doe je hetzelfde tegenover iedereen met het down syndroom. Wat wil je nou eigenlijk liever, dat mensen uitgescholden worden om met welke huidskleur ze geboren zijn, of om bepaalde genetische ziektes die ze hebben meegekregen?
Zelfde geldt voor het woord neger... dat werd alleen in de tijd van de slavenhandel gebruikt...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het woord 'achterlijk' wordt al decennialang niet meer gebruikt voor mensen met het Down syndroom... mag het dan alsjeblieft voor andere zaken gebruikt worden?
Van dik hout zaagt men planken. Sorry, ik bedoel van 'hout met een fysieke beperking'.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor het woord neger... dat werd alleen in de tijd van de slavenhandel gebruikt...
Oh, okay. Ja, er zijn dus wel twee hele lappen verloren gegaan... ik was goed op dreefquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:58 schreef Gert het volgende:
Er zijn inderdaad autorisatie-problemen momenteel op FOK!
Het fijne weet ik er niet van, maar het probleem is bekend.
Hopelijk zijn er geen lappen tekst verloren gegaan.![]()
Vaak kun je de tekst terugvinden door de backbutton van de browser te gebruiken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
Oh, okay. Ja, er zijn dus wel twee hele lappen verloren gegaan... ik was goed op dreef![]()
Niets werkte in dit geval. Maar het was met Ctrl+c geen enkel probleem meerquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Vaak kun je de tekst terugvinden door de backbutton van de browser te gebruiken.
Een hele rare, namelijk IEquote:
In principe zou je toch na een of twee keer op de backbutton klikken jouw eigen tekst weer moeten zien, maar goed, dit is meer iets voor DIG.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Een hele rare, namelijk IEIk heb wel teruggebrowsed, maar ik kwam daarbij mijn eigen input niet meer tegen.
Ik heb wel vier keer naar vorige geklikt, en wie is DIG?quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
In principe zou je toch na een of twee keer op de backbutton klikken jouw eigen tekst weer moeten zien, maar goed, dit is meer iets voor DIG.
Digital Cornerquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
Ik heb wel vier keer naar vorige geklikt, en wie is DIG?![]()
quote:in ieder geval verbieden om nog langer discriminerende uitlatingen te doen jegens bewoners en iig users er op aan te spreken. Kijk, sommige dingen kunnen best, maar ik krijg nu echt het idee dat het gebeurd om elkaar juist te dissen en dat ergert mij ontzettend, want we zakken naar hetzelfde niveau als ALLE bewoners in dat huis en daar stonden we tot nu toe toch boven leek mij.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:18 schreef chloe het volgende:
[..]
als het je hier niet bevalt ga je toch terug daar mag je je mond geen eens open doen,ben blij dat je hier mag wonen en zo niet neem dat tuig van de kooi mee,daarom is nederland zo verrot door het tuig dat uit het buitenland komt op de goede na natuurlijkdie mogen hier nog heel heel lang blijven dus altijd!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:21 schreef chloe het volgende:
[..]
nee flikker jij op ga je eigen land verzieken met je criminelen niet ons landje!
Wat begrijp jij nou niet aan op de USER spelen en op de BEWONER spelen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:25 schreef Prosac het volgende:
beetje hypocriet vind je niet NotoriousJW, dit mag niet, maar jij mag te pas en te onpas je homohaat tentoonspreiden?
heb ik daar iets over gezegd?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef NotoriousJw het volgende:
(en ik ben gewoon vol blank/ wit Nederlands)
Normaal werkt dat idd uitstekend, met die error 47 (sessid) werkte dat helaas nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
In principe zou je toch na een of twee keer op de backbutton klikken jouw eigen tekst weer moeten zien, maar goed, dit is meer iets voor DIG.
Door unanieme stemming van zijn medebewoners. Dat het 'maar' 50.000 euro is, komt doordat de bewoners het niet eens konden worden. Het bedrag zakte na iedere stemming.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef Varen het volgende:
IK heb een vraag, maar weet niet waar ik hem kan posten. Brian zegt telkens dat hij 50000 euro heeft,zie deze quote van zijn weblog:
Vandaag is het officieel 6 maanden geleden dat Natasia en ik de villa binnen kwamen. Ik weet nog heel goed hoe Gordon me appartement omsingeld had met een camera ploeg en een dikke zwarte corvette. Ik kwam voor de beslissing te staan of ik per direct de villa in wou gaan en daardoor kans zou maken op ¤100.000. Na héél weinig tijd om erover na te denken heb ik toen besloten om mee te gaan en gelukkig heeft het me toen ¤50.000 opgeleverdGod bless
Hoe is hij hier aan gekomen en heeft hij dit geld al?
Vast bedankt voor het antwoord![]()
goh, die is ook net dicht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:10 schreef PC eend het volgende:
Ik begrijp dat dubbeltopics gesloten worden, maar sommigen hebben een nogal een merkwaardige OP, ik dacht dat dat ook werd meegenomen in de beoordeleing van welke dicht moet?
De OP van deze bv politie dan vond ik die andere toch beter met wat uitleg enzo
BEDANKTquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Door unanieme stemming van zijn medebewoners. Dat het 'maar' 50.000 euro is, komt doordat de bewoners het niet eens konden worden. Het bedrag zakte na iedere stemming.
Het geld is (meen ik me te herinneren) voor zijn moeder die financiele moeilijkheden heeft.
Erg fijn om te horen is dit niet, als je kanker in je familie hebt meegemaakt. Je kunt m.i. ook op een nette manier een hekel hebben aan een bewoner in DGK, zonder hem dood te hoeven wensen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Kan Huub het helpen dat Brian een kankerlijer is? De mevrouw die komt heeft de pech dat ze de ziekte van Brian per ongeluk op haar bord heeft gekregen. Kon ze hem maar teruggeven aan de rechtmatige eigenaar (brian). Want als iemand die ziekte verdient en zou horen te hebben dan is dat Brian
Mee eens!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Erg fijn om te horen is dit niet, als je kanker in je familie hebt meegemaakt. Je kunt m.i. ook op een nette manier een hekel hebben aan een bewoner in DGK, zonder hem dood te hoeven wensen.
Kan dat niet als standaardregel ingevoerd worden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
Wat ík wel eens heb: "STERF, ONZINNIG TONG-TOPIC!:"
Dusquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens!
En het hoeft niet eens "net", op FOK!. maar iemand kanker toewensen is ook hier dik over de grens.
Gele kaarten gaan per seizoen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus
Gele kaart die na een maand verloopt?
Zit ik de hele tijd voor niks MED te checken![]()
Iemand die steeds een connectie legt tussen afkomst en crimineel gedrag, krijgt hier ook problemen hoor, laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:58 schreef voyeur het volgende:
Ik geloof dat Gert vooral van de ras en homo kaart een punt wil maken, maar consequent Brian of zijn broer een crimineel noemen op grond van zijn geboorteland is net zo beledigend. Dat op Fok toelaten is vragen om problemen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:22 schreef Mike1964 het volgende:
Ik mis Peter6000 een beetje...
En ik ben vast niet de enige?
Ik mis Peter6000 ook heel erg.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:22 schreef Mike1964 het volgende:
Ik mis Peter6000 een beetje...
En ik ben vast niet de enige?
Peeetquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:40 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Ik mis Peter6000 ook heel erg.
Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij Nikky 'betrekkelijk hersenloos' heeft genoemd, en dat hij daarom 'voorlopig niet welkom meer is'.
Dus helaas.
Hoi Spinhead, welkom.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:40 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij Nikky 'betrekkelijk hersenloos' heeft genoemd, en dat hij daarom 'voorlopig niet welkom meer is'.
Dus helaas.
Tja....hersenloos of niet, zij heeft nu eenmaal de "knopjes" die de macht spelen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:40 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Dus helaas.
Had hiermee te maken: Mogelijke downtime vandaag (2e paasdag)quote:Op maandag 9 april 2007 15:51 schreef Katewalker het volgende:
.......Warning: main(../www.inc/repliqueCore.php): failed to open stream: No such file or directory in /fok2/www/extern/replique/www/rde.php on line 2
Fatal error: main(): Failed opening required '../www.inc/repliqueCore.php' (include_path='/fok/pear') in /fok2/www/extern/replique/www/rde.php on line 2
De afgelopen 5 minuten krijg ik steeds dit bericht als ik naar een volgende bladzijde van de cos wil..![]()
Wat is dat?....
Ja mijn zoonquote:
TVP dan maar evenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Als ik de DGK subforum-pagina wil openen dan krijg ik keer op keer een foutmelding, bij de gewone AT is het geen probleem en via die pagina krijg ik ook gewoon de COS en dergelijke te zien.
De DGK subforum pagina geeft deze foutmelding:
Warning
in_array(): Wrong datatype for second argument in line 941 of file {config_root}/www.inc/global/classes/forum.class.php
Deze had ik dan ook uit mijn MyAT gepluktquote:
Ah, dat hoopte ik al. Als Breuls vraagt 'Nog steeds?' heeft 'ie meestal iets gefixed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze had ik dan ook uit mijn MyAT geplukt![]()
Het probleem lijkt zich inmiddels weer te hebben opgelost overigens...
Zal wel op slot zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Lobasca het volgende:
En net kreeg ik een #35, ik snap er ff niks van, was in het topic Koken, zingen etc. Hoe kan dit?
Houden zo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef Lobasca het volgende:
Neem j mij nou in de maling, k heb misschien 10 berichten in mijn hele leven gepost.
Ik heb het antwoord allang gegeven, Josti.quote:
Bij niet niet, ik krijg:quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
Maar even recapituleren, na 300 posts gaat een topic op slot, als je dan nog iets in wilt voeren krijg je code #35...
Aan mij heb je wel wat hè?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
Aan jou heb ik dus ook niks!
Geeft niets, ik doe dit ook pas sinds vrijdag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef Lobasca het volgende:
Dank je voor de moeite, Spinhead! Dat is wat ik bedoelde. Sorry, ik ben nieuw, en weet nog niet alles.
Ik had een wel keer gehad dat ik dacht dat ik geband was, maar toen kon ik de andere dag toch gewoon weer posten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef Lobasca het volgende:
Laatst wilde ik iemand quoten, ging heel Fok uit de lucht, ik dacht dat ik iets fout had gedaan en gebanned was. Gelukkig was ik niet de enige die dat van zichzelf dacht.
Niet altijd hoor.quote:
5 = database niet bereikbaar, 35 = je hebt niet genoeg rechten. En nu?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
Gert, jij moet het weten, wat betekenen error #5 en error #35?
Zo was ie niet bedoeld!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |